Dit is toch niet kinderachtig?
+12
Arwyn
Mizz_S
Laquisia
Qiara
Angela_1986
Caroow
Inge
Monte
Jerry
Jeanette
Feline
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Dit is toch niet kinderachtig?
Toen wij lid werden van tele 2 kregen we een mini laptop erbij. Mijn man zei toen dat ik die altijd kan gebruiken wanneer ik dat wil.
Ik heb er even mee geoefend, maar omdat alles kleiner is en vooral de muis heb ik er moeite mee om ermee overweg te gaan.
Doordat ik vaak boven achter de pc zit, forummen, maar vooral werk zoeken is de hond alleen beneden. De deur die naar boven gaat doe ik dicht anders loopt hij de trap op en af en hij mag niet teveel traplopen vanwege zijn leeftijd.
Ik vind dat best sneu dat ik soms vaak bovenzit en dat terwijl hij bij me wil zijn.
Dus had ik me bedacht de laptop te gaan gebruiken zodat ik beneden kan zitten bij hem.
Laatst vroeg ik aan mijn man waar dat ding lag en ik zei dus waarom.
Zegt hij dat ik dat expres nu ineens wil omdat ik wist dat zijn vader dat ding sinds kort regelmatig wil lenen.
Nou mijn man had dat nog niet verteld toen ik erover begon dus van zijn vader/leengedoe kon ik niks afweten.
Zijn vader heeft er zelf een, maar omdat hij regelmatig ergens moet zijn moet hij vanaf de trein 20 min. lopen met allerlei spullen en zo grote/zware laptop nog eens mee gaan nemen is lastig.
Dus ik vroeg waarom hij dan niet met de auto ging, maar dat staat hij in de file.
Nou er komen meer mensen met de auto dus die hebben dat probleem ook.
Dus nou vind mijn man mij kinderachtig dat ik nu ineens om de laptop vraag terwijl ik er eerder geen oog voor had (eens komt een keer toch?).
Dit is toch niet kinderachtig van mij?
Toen ik het vroeg wist ik helemaal niet dat zijn vader die van ons wilde lenen.
Die man heeft geld zat dus hij zou ook kunnen overwegen zelf een kleinere laptop te kopen.
Ik heb er even mee geoefend, maar omdat alles kleiner is en vooral de muis heb ik er moeite mee om ermee overweg te gaan.
Doordat ik vaak boven achter de pc zit, forummen, maar vooral werk zoeken is de hond alleen beneden. De deur die naar boven gaat doe ik dicht anders loopt hij de trap op en af en hij mag niet teveel traplopen vanwege zijn leeftijd.
Ik vind dat best sneu dat ik soms vaak bovenzit en dat terwijl hij bij me wil zijn.
Dus had ik me bedacht de laptop te gaan gebruiken zodat ik beneden kan zitten bij hem.
Laatst vroeg ik aan mijn man waar dat ding lag en ik zei dus waarom.
Zegt hij dat ik dat expres nu ineens wil omdat ik wist dat zijn vader dat ding sinds kort regelmatig wil lenen.
Nou mijn man had dat nog niet verteld toen ik erover begon dus van zijn vader/leengedoe kon ik niks afweten.
Zijn vader heeft er zelf een, maar omdat hij regelmatig ergens moet zijn moet hij vanaf de trein 20 min. lopen met allerlei spullen en zo grote/zware laptop nog eens mee gaan nemen is lastig.
Dus ik vroeg waarom hij dan niet met de auto ging, maar dat staat hij in de file.
Nou er komen meer mensen met de auto dus die hebben dat probleem ook.
Dus nou vind mijn man mij kinderachtig dat ik nu ineens om de laptop vraag terwijl ik er eerder geen oog voor had (eens komt een keer toch?).
Dit is toch niet kinderachtig van mij?
Toen ik het vroeg wist ik helemaal niet dat zijn vader die van ons wilde lenen.
Die man heeft geld zat dus hij zou ook kunnen overwegen zelf een kleinere laptop te kopen.
Gast- Gast
Re: Dit is toch niet kinderachtig?
Ik vind dit niet kinderachtig, ik vind dit egoistisch.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Heb je dat ook tegen je man verteld dat je niet wist dat zijn vader die laptop zo af en toe leende? Daarnaast vind ik het zwaar ego, aangezien deze laptop van jullie is!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
alles wat je erbij haalt daargelaten (schoonvader kan toch ook met de auto, schoonvader kan toch zelf ook een laptop kopen), vind ik dit niet kinderachtig... Je kan toch gewoon uitleggen aan je man waarom je dit wilt? Als hij dan zo reageert, vind ik 'n beetje kinderachtig...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor totaal niet raar of kinderachtig. En ik vind de reden die jij noemt ook een goede reden, dat de hond anders alleen is. Het lijkt me ook veel gezelliger voor hem(of haar?) om bij jou te zijn en af en toe een aai te krijgen. Daarbij is het jullie laptop en niet die van je schoonvader. En als hij zo graag een kleintje heeft, dan moet je maar zeggen dat hij moet ruilen. Jij die grote van hem, hij die kleine van jou Nee maar ik vind je totaal niet onredelijk of kinderachtig.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Eh van wiens kant bedoel je?Zwoesj schreef:Ik vind dit niet kinderachtig, ik vind dit egoistisch.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Feline schreef:Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Mijn gedachte.
En dat ie anders maar met de auto moet gaan vind ik raar. Misschien wil hij wel uittesten of zo'n kleintje hem bevalt en koopt ie er dan zelf ook wel een. Dat ie geld zat heeft is geen excuus om dan maar domweg geld te gaan uitgeven aan dingen die je wellicht toch niet bevallen.
Gast- Gast
Ik zou het op prijs stellen als mijn vriend zoiets met mij zou overleggen eigenlijk.
Vind het eerder kinderachtig van je man. Vind het jammer om te lezen dat het niet helemaal lekker loopt in jullie relatie
Vind het eerder kinderachtig van je man. Vind het jammer om te lezen dat het niet helemaal lekker loopt in jullie relatie
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Monte schreef:Eh van wiens kant bedoel je?Zwoesj schreef:Ik vind dit niet kinderachtig, ik vind dit egoistisch.
Van haar schoonvader natuurlijk
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ik vind dit niet kinderachtig, ik vind dit egoistisch.
Bedoel je mij of zijn vader of mijn man?
Het ging erom of ik kinderachtig was hiermee.
Gast- Gast
Feline schreef:Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Ruilen is idd een idee, maar ik weet nu al dat mijn man moeilijk gaat doen. Snap ook niet zo goed waarom hij die van ons moet lenen aangezien ze daar op locatie toc wel pc's hebben neem ik aan.
Nee ik kan idd niet bepalen dat hij er een zelf kan kopen, maar het is een idee en is wel handig.
Gast- Gast
Ik vind beide partijen (jouw man en jijzelf) egoistisch. Jij, omdat je gelijk gaat praten over "dan neemt hij de auto maar daar hebben anderen ook last van" en "hij heeft toch geld zat". Je man, omdat hij zegt dat je daar bewust over begint.Caribbeanlover schreef:Zwoesj schreef:Ik vind dit niet kinderachtig, ik vind dit egoistisch.
Bedoel je mij of zijn vader of mijn man?
Het ging erom of ik kinderachtig was hiermee.
Als dat ding nooit gebruikt werd, waarom moeilijk doen? Vraag inderdaad of jullie anders niet definitief van laptop kunnen ruilen, desnoods dat hij hem van jullie overkoopt, zodat je er 1 aanschaft die je wel prettig vindt.
Samen kun je best tot een compromis komen, zonder dat er ergenissen en gezeur ontstaat
Zwoesj- Ratel
Jeanette schreef:Heb je dat ook tegen je man verteld dat je niet wist dat zijn vader die laptop zo af en toe leende? Daarnaast vind ik het zwaar ego, aangezien deze laptop van jullie is!
Idd van ons samen en daarbij heeft mijn man niet eens overlegd met mij en dat ding zomaar toegewezen aan zijn vader. Ze zijn nu 2 wkn weg en ik zei dat ik hem dat wel terug wilde en dat zou mijn man vragen (ehh hoezo vragen hij is van ons dacht ik).
Is hij het vergeten, maar ik dacht dat het 1 malig was, maar zijn vader heeft hem vanaf nu regelmatig nodig.
Gast- Gast
waarom zou hij moeilijk gaan doen?
Als jij dat toch graag wilt? Zou je toch kunnen regelen met je schoonvader? Staat je man in principe buiten...
Als jij dat toch graag wilt? Zou je toch kunnen regelen met je schoonvader? Staat je man in principe buiten...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Caribbeanlover schreef:Feline schreef:Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Ruilen is idd een idee, maar ik weet nu al dat mijn man moeilijk gaat doen. Snap ook niet zo goed waarom hij die van ons moet lenen aangezien ze daar op locatie toc wel pc's hebben neem ik aan.
Nee ik kan idd niet bepalen dat hij er een zelf kan kopen, maar het is een idee en is wel handig.
Op locatie? Heb nog nooit leen laptops in de trein gezien hoor (aangezien het geleend werd om het trein stukje)
Zwoesj- Ratel
_Leaf_ schreef:Feline schreef:Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Mijn gedachte.
En dat ie anders maar met de auto moet gaan vind ik raar. Misschien wil hij wel uittesten of zo'n kleintje hem bevalt en koopt ie er dan zelf ook wel een. Dat ie geld zat heeft is geen excuus om dan maar domweg geld te gaan uitgeven aan dingen die je wellicht toch niet bevallen.
Ik heb gezegd wat de reden is. Door alle spullen die hij meeneemt is het teveel om zijn grote laptop die niet eens zo groot is (gewoon gemiddelde maat) mee te sjouwen.
Gast- Gast
Ik denk omdat een kleine laptop minder zwaar is om mee te nemen.
Nee ik vind het niet kinderachtig, maar zelf zou ik er niet zo'n punt van maken.
Nee ik vind het niet kinderachtig, maar zelf zou ik er niet zo'n punt van maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zwoesj schreef:Caribbeanlover schreef:Feline schreef:Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Op locatie? Heb nog nooit leen laptops in de trein gezien hoor (aangezien het geleend werd om het trein stukje)
Op locatie waar zijn vader moet zijn. Dat je dat niet snapt.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Zwoesj schreef:Caribbeanlover schreef:Feline schreef:Dat die man 'geld zat' heeft staat hier natuurlijk los van. Jij bepaalt niet waar die man z'n geld aan uitgeeft. Kan je de laptop van je schoonvader niet lenen dan? Dat je tijdelijk even ruilt?
Op locatie waar zijn vader moet zijn. Dat je dat niet snapt.
Tuurlijk snap ik dat wel, ben niet achterlijk. Maar hij leent de laptop voor in de trein... Dat zijn je eigen woorden. Dat je dat niet snapt
Zwoesj- Ratel
Dusss.... omdat jij die minilaptop wilt lenen, moet je schoonvader maar met de auto? Oh, ja, logisch.
Gast- Gast
Maple schreef:Dusss.... omdat jij die minilaptop wilt lenen, moet je schoonvader maar met de auto? Oh, ja, logisch.
Ze hoeft hem toch niet te lenen? Het is de laptop van CBL en haar man..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Maple schreef:Dusss.... omdat jij die minilaptop wilt lenen, moet je schoonvader maar met de auto? Oh, ja, logisch.
Die er al heel lang ligt en die ze nooit heeft gebruikt, en blijkbaar ging dat ook prima.
Gast- Gast
Isabella schreef:Caroow schreef:Maple schreef:Dusss.... omdat jij die minilaptop wilt lenen, moet je schoonvader maar met de auto? Oh, ja, logisch.
Die er al heel lang ligt en die ze nooit heeft gebruikt, en blijkbaar ging dat ook prima.
Dan nog is het geen lenen natuurlijk. Maar, zoals ik al zei, zelf zou ik er niet echt een probleem van maken.
Caroow- Lady Post-a-lot
Maar haar man heeft wel gezegd, toen ze die mini-laptop kregen, dat CBL hem altijd mocht gebruiken, dus...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dit is toch kinderachtig?
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Dat zeg je toch niet?
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Dat zeg je toch niet?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: