Wie ben jij kwijt?
+10
Inge
Phileine
Jordana
Lavendel
Toet
Shisha
Cheesegirl
Spring
TGR
Queen
14 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie ben jij kwijt?
_Donnaa schreef:Oh echt? Nu word ik wel nieuwsgierig..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Star01
Die is hier volgens mij ook gewoon weer, onder een andere naam.
Volgens mij heb ik haar ook ontdekt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Donna, ik dacht dat jij dat wel wist als bezoeker van het dagcafe!Vilein schreef:_Donnaa schreef:Oh echt? Nu word ik wel nieuwsgierig..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Star01
Gast- Gast
Vertel Smikkell, ik weet het niet...Smikkell schreef:Donna, ik dacht dat jij dat wel wist als bezoeker van het dagcafe!Vilein schreef:_Donnaa schreef:Oh echt? Nu word ik wel nieuwsgierig..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Star01
Gast- Gast
Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Met die grote tanden?
Gast- Gast
Isabella schreef:mozzarella schreef:Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Met die grote tanden?
Of ze groot waren weet ik niet, wel geel .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Isabella schreef:mozzarella schreef:Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Met die grote tanden?
Haha, dan hebben we het over dezelfde
Goitske is ook nooit teruggekomen he?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Isabella schreef:mozzarella schreef:Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Met die grote tanden?
Oh, het is heel gemeen, maar ik proest bijna mijn koffie over het toetsenbord Ik weet wie je bedoelt, ze had iets met 1986 in haar naam. Ze is hier ook nog eens teruggeweest en volgens mij is ze gaan samenwonen en wilden ze voor een kindje gaan.
Phileine- Kletskop
Bedoel je mij?mozzarella schreef:Whahahaha ja en een tekkel geloof ik .
Gast- Gast
Nee, wie zou het moeten zijn dan?Smikkell schreef:Donna, ik dacht dat jij dat wel wist als bezoeker van het dagcafe!Vilein schreef:_Donnaa schreef:Oh echt? Nu word ik wel nieuwsgierig..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Star01
Er is 1 iemand waarvan ik niet weet wie zij eerst was, maar zij reageert ook nooit op zulke vragen..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bedoel je mij?mozzarella schreef:Whahahaha ja en een tekkel geloof ik .
Nee?
Gast- Gast
Hahaha, ik denk: Ik zal jullie ff terugpakken na die opmerkingen van hierboven, maar je trapt er niet inmozzarella schreef:ProudMama schreef:Bedoel je mij?mozzarella schreef:Whahahaha ja en een tekkel geloof ik .
Nee?
Gast- Gast
Haha, ik kwam hier 'vroeger' ook, en dat weet bijna niemand meer. En vlg mij ben ik die Nikita niet meer tegen gekomen sinds ik terug ben, dus het zou kunnenmozzarella schreef:Oh whahahaha, ik weet toch wel wie jij bent hahahahah.
Gast- Gast
TGR schreef:Kreng op Yes en joyceb mogen wel terug van mij.
Die mis ik ook nog steeds hier. En een meisje van wie ik wel haar echte naam weet maar ik ben haar forumnaam vergeten.
Ik zou in ieder geval met haar naar een festival gaan (samen met joyceb)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, ik kwam hier 'vroeger' ook, en dat weet bijna niemand meer. En vlg mij ben ik die Nikita niet meer tegen gekomen sinds ik terug ben, dus het zou kunnenmozzarella schreef:Oh whahahaha, ik weet toch wel wie jij bent hahahahah.
Ik dacht he PM heeft toch geen tekkel?
Gast- Gast
Mozz, jij bedoelt liefje1986 of 19liefje86 ofzo? In ieder geval iets met liefje en 1986, ik weet de volgorde niet zeker.
PM, ik vind de vergelijking met een sharpei al heel wat voor je hond. Tekkel is echt too much.
PM, ik vind de vergelijking met een sharpei al heel wat voor je hond. Tekkel is echt too much.
Gast- Gast
Alex schreef:Mozz, jij bedoelt liefje1986 of 19liefje86 ofzo? In ieder geval iets met liefje en 1986, ik weet de volgorde niet zeker.
Oh ja, zo heette ze
Phileine- Kletskop
Ik hap ook al niet meermozzarella schreef:Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Gast- Gast
Dan wil ik NU van haar of van iemand die het weet een PM!Bazinga schreef:Ik dacht ook dat Star01 al terug was...
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik mis dat ene meisje met die leguanen ofzo...in het echt heette ze Nikita...ik heb nu niemand meer om te plagen namelijk .
Met d'r baardangaam! Ofzo.
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ook iets wat je kwijt wil?
» kwijt aan gas en licht??
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ook iets wat je kwijt wil?