Wat wil jij nog kwijt?
+30
Krullebol
Lieke128
Roza
ExpressoB
troela
Lejow
Jasmine
Marin
ekiaam87
Bosjesvrouw
Middleme
applestar
Caribbeanlover
Highway
Bay
Susan
Ibbeltje
Mermaid
Leine
Rose
Poubelle
Gizmo
Shisha
Tinus
Mees
L!ND@
SoGood
Stuiterbal
Zwerver
Burn
34 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Wat wil jij nog kwijt?
Wat wil jij nog kwijt? Maakt niet uit wat het is, maar zeg het Deel het met ons!
Gast- Gast
Re: Wat wil jij nog kwijt?
Tell me more Maura!
Ik wil nog wel 10 kilo kwijt!
Ik wil nog wel 10 kilo kwijt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb een hele leuke dag gehad!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn kindjes waren heel vroeg wakker, maar het maakt me geen reet uit want ik vind het zo leuk met ze. Lekker zoetsappig hè?
Gast- Gast
Dat ik zo dol op mijn zoon ben dat ik hem wel de hele dag wil knuffelen. Hij knuffelt dan ff mee geeft me een kus en zegt dan " nu is weer goed hè mama"
En dan smelt ik helemaal !
Ik wil ook zeggen dat ik super lekker in mijn vel zit, dat ik me gelukkig voel en uiteraard nog steeds zwaar verliefd ben :-)
Ik wil ook zeggen dat ik super lekker in mijn vel zit, dat ik me gelukkig voel en uiteraard nog steeds zwaar verliefd ben :-)
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Dat ik zo dol op mijn zoon ben dat ik hem wel de hele dag wil knuffelen. Hij knuffelt dan ff mee geeft me een kus en zegt dan " nu is weer goed hè mama"
Gast- Gast
Het is een heerlijk zonnige moederdag!
Vandaag leuke dag: Lunchen met vrienden en eten bij mijn moeder!
Ik moet aan de studie maar ik heb geen zin!
Ik en mijn vriend kunnen niet meer uitslapen..
Wij gaan zo een rondje wandelen in het park!
Ik voel me reuzachtig gezien alle pannenkoeken en frietjes die ik gisteren heb gegeten!
Vandaag leuke dag: Lunchen met vrienden en eten bij mijn moeder!
Ik moet aan de studie maar ik heb geen zin!
Ik en mijn vriend kunnen niet meer uitslapen..
Wij gaan zo een rondje wandelen in het park!
Ik voel me reuzachtig gezien alle pannenkoeken en frietjes die ik gisteren heb gegeten!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben op eigen houtje gestopt met de prednison.
En voel me na een week echt zoveel beter!
Nu nog 30 kilo kwijt zien te raken.....
En voel me na een week echt zoveel beter!
Nu nog 30 kilo kwijt zien te raken.....
Gast- Gast
Dat ik trots ben op mijn meisje, omdat ze vanochtend zo heerlijk heeft zitten schilderen voor oma.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ik mijn moeder mis...
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Dat ik mijn moeder mis...
Sterkte..!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik met griep op bed lig en daar helemaal geen zin in heb.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik lekker aan het rond snuffelen ben op internet en daardoor helemaal geen zin heb om zo te gaan werken!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Beterschap zwerver!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Tinus schreef:Mees schreef:Dat ik mijn moeder mis...
Sterkte..!
Dank je!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik heb bijna een gezond gewicht/bmi bereikt
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, superknap Gizmo!
Ik wil kwijt dat ik mijn streefbroek, die ik 4 jaar geleden voor het laatst heb gedragen, weer aankan zonder dat er ploepjes overheen hangen!
Ik wil kwijt dat ik mijn streefbroek, die ik 4 jaar geleden voor het laatst heb gedragen, weer aankan zonder dat er ploepjes overheen hangen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Die onzekerheid waar ik nu in zit!
M´n vriend is/was een tocht aan het fietsen, maar een uurtje geleden werd ik door zijn broertje gebeld dat m´n vriend niet door kon fietsen omdat hij vreselijk last van zijn knie had, was even een kort gesprek om te vragen dat als het moest ik hem op kon komen halen? Ja natuurlijk doe/kan ik dat! Ik hoorde m´n vriend nog wel op de achtergrond zeggen dat hij het eerst even wou kijken of hij bij zou trekken en dat mijn schoonmoeder hem beter op kon halen i.v.m. fiets die ook in de auto moet.
Net heeft mijn vriend al even gebeld dat hij inderdaad is opgehaald door zijn moeder en dat ze nu aan het wachten zijn tot zijn vader en broertje ook bij het eindpunt zijn, maar hoorde aan zijn stem dat hij vreselijk pijn heeft en ook vreselijk baalt. (het gebeurde 25km voor het eind, dus hij had er al 125km op zitten)
Dus ik hoop dat ze snel naar huis komen zodat ik wat meer weet, en mijn vriend dan ook zie want nu kan ik niks doen. (en dan moeten we nog afwachten hoe de rest van de dag gaat verlopen want me moeten ook nog op verjaardag en Moederdag, denk dat de kans groot is dat ik alleen ga.)
M´n vriend is/was een tocht aan het fietsen, maar een uurtje geleden werd ik door zijn broertje gebeld dat m´n vriend niet door kon fietsen omdat hij vreselijk last van zijn knie had, was even een kort gesprek om te vragen dat als het moest ik hem op kon komen halen? Ja natuurlijk doe/kan ik dat! Ik hoorde m´n vriend nog wel op de achtergrond zeggen dat hij het eerst even wou kijken of hij bij zou trekken en dat mijn schoonmoeder hem beter op kon halen i.v.m. fiets die ook in de auto moet.
Net heeft mijn vriend al even gebeld dat hij inderdaad is opgehaald door zijn moeder en dat ze nu aan het wachten zijn tot zijn vader en broertje ook bij het eindpunt zijn, maar hoorde aan zijn stem dat hij vreselijk pijn heeft en ook vreselijk baalt. (het gebeurde 25km voor het eind, dus hij had er al 125km op zitten)
Dus ik hoop dat ze snel naar huis komen zodat ik wat meer weet, en mijn vriend dan ook zie want nu kan ik niks doen. (en dan moeten we nog afwachten hoe de rest van de dag gaat verlopen want me moeten ook nog op verjaardag en Moederdag, denk dat de kans groot is dat ik alleen ga.)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wie ben jij kwijt?
» Ik wil iets kwijt....
» Ook iets wat je kwijt wil?
» kat kwijt