Wie ben jij kwijt?
+10
Inge
Phileine
Jordana
Lavendel
Toet
Shisha
Cheesegirl
Spring
TGR
Queen
14 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wie ben jij kwijt?
Zo af en toe herinner ik me ineens een forummer en vraag ik me af of deze zich hier verstopt heeft onder een andere naam of hier simpelweg niet meer kom. Hebben jullie dat ook wel eens?
Op het oude forum zat een meisje dat verknocht was aan Ierland, geen idee meer hoe ze heette toen...
Op het oude forum zat een meisje dat verknocht was aan Ierland, geen idee meer hoe ze heette toen...
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Re: Wie ben jij kwijt?
Kreng op Yes en joyceb mogen wel terug van mij.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vond Kreng op Yes ook een leuke aanwinst voor dit forum. En ik mis Ecrits nog steeds.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik vond Kreng op Yes ook een leuke aanwinst voor dit forum. En ik mis Ecrits nog steeds.
Ecrits is Jolie2.
TGR- Kletskop
was ecrits nou dat mooie meisje met donkere haren van de zwartwit foto?
kreng op yes idd! zij was er ook nog.
edit: care bear idd! met dr tweeling toch?
kreng op yes idd! zij was er ook nog.
edit: care bear idd! met dr tweeling toch?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ohja Carebear! En Stip1. Ik zie hier nog wel 's een Biancy posten geloof ik, maar of dat dezelfde is, weet ik niet. Oh en nu ik erover nadenk vraag ik me af hoe het met dat blonde autotuning-meisje gaat, heb even geen idee hoe ze heette, had ooit een hele zoetsappige avatar met een soort Knuffelrockplaatje erop. Ben benieuwd of ze al uit huis is. Oh en Cleo en het jongere blonde meisje met wie ze bevriend was.
Gast- Gast
freakielief schreef:Ohja Carebear! En Stip1. Ik zie hier nog wel 's een Biancy posten geloof ik, maar of dat dezelfde is, weet ik niet. Oh en nu ik erover nadenk vraag ik me af hoe het met dat blonde autotuning-meisje gaat, heb even geen idee hoe ze heette, had ooit een hele zoetsappige avatar met een soort Knuffelrockplaatje erop. Ben benieuwd of ze al uit huis is. Oh en Cleo en het jongere blonde meisje met wie ze bevriend was.
oh die van de honda auto's bedoel je?
Gast- Gast
Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Theedoosje schreef:freakielief schreef:Ohja Carebear! En Stip1. Ik zie hier nog wel 's een Biancy posten geloof ik, maar of dat dezelfde is, weet ik niet. Oh en nu ik erover nadenk vraag ik me af hoe het met dat blonde autotuning-meisje gaat, heb even geen idee hoe ze heette, had ooit een hele zoetsappige avatar met een soort Knuffelrockplaatje erop. Ben benieuwd of ze al uit huis is. Oh en Cleo en het jongere blonde meisje met wie ze bevriend was.
oh die van de honda auto's bedoel je?
Jezz ofzo? Weet de naam niet meer precies...
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nee, dat is iemand anders en die is hier wel aanwezig.Shisha schreef:Jezz ofzo? Weet de naam niet meer precies...
Gast- Gast
Die zwarte Honda Civic toch? Shit wat was haar naam ook alweer..freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Gast- Gast
freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Heet zij geen Amanda ofzo?
TGR- Kletskop
Zij komt hier bij mijn weten niet meer.Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Gast- Gast
Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Zachtcookie?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben nog steeds Biancy idd. Was op het oude forum biancy.
Post nu wat vaker maar zit al eeuwen op het forum.
Stam nog uit de tijd van Sensual en Mildred
Was zij van de auto's eerder niet cimicgirl? Zij werkte ook met auto's geloof ik. Klein blond meisje.
Post nu wat vaker maar zit al eeuwen op het forum.
Stam nog uit de tijd van Sensual en Mildred
Was zij van de auto's eerder niet cimicgirl? Zij werkte ook met auto's geloof ik. Klein blond meisje.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Chocolade schreef:Zo af en toe herinner ik me ineens een forummer en vraag ik me af of deze zich hier verstopt heeft onder een andere naam of hier simpelweg niet meer kom. Hebben jullie dat ook wel eens?
Myutomas oid.. Geen idee of ze hier is..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
_Donnaa schreef:Die zwarte Honda Civic toch? Shit wat was haar naam ook alweer..freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Was dat evelyn niet??
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
_Donnaa schreef:Die zwarte Honda Civic toch? Shit wat was haar naam ook alweer..freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
jaa ben haar naam ook kwijt....jeetje...ik weet wie het is hahah maar der naam kom ik niet op.
Gast- Gast
Jordana schreef:_Donnaa schreef:Die zwarte Honda Civic toch? Shit wat was haar naam ook alweer..freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Was dat evelyn niet??
O.a. idd
TGR- Kletskop
Nee... (zou wel heel typisch zijn trouwens). Vind het echt even irritant dat ik haar naam niet meer weet. Had moeite met banen vasthouden en altijd een boel gezeik met/over haar ouders. Iets met love in haar naam ofzo?TGR schreef:Heet zij geen Amanda ofzo?freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Gast- Gast
Jordana schreef:_Donnaa schreef:Die zwarte Honda Civic toch? Shit wat was haar naam ook alweer..freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Was dat evelyn niet??
jaaaaa!
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ook iets wat je kwijt wil?
» kwijt aan gas en licht??
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?