Wie ben jij kwijt?
+10
Inge
Phileine
Jordana
Lavendel
Toet
Shisha
Cheesegirl
Spring
TGR
Queen
14 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie ben jij kwijt?
freakielief schreef:Nee, dat is iemand anders en die is hier wel aanwezig.Shisha schreef:Jezz ofzo? Weet de naam niet meer precies...
Hmm dan weet ik het niet helaas.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
_Donnaa schreef:Star01
Die is hier volgens mij ook gewoon weer, onder een andere naam.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Evelyn ja, dat was een van haar latere namen. Nou, mysterie half opgelost.
Gast- Gast
Ja dat was Evelynn idd!Jordana schreef:_Donnaa schreef:Die zwarte Honda Civic toch? Shit wat was haar naam ook alweer..freakielief schreef:Die ja.Theedoosje schreef:oh die van de honda auto's bedoel je?
Was dat evelyn niet??
Gast- Gast
Had evelyn haar account niet op het vorige forum al laten verwijderen?
Toet- Lady Post-a-lot
Oh echt? Nu word ik wel nieuwsgierig..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Star01
Die is hier volgens mij ook gewoon weer, onder een andere naam.
Gast- Gast
Ja, was dat niet nadat ze nogal wat commentaar op haar rijstijl had gekregen? Want ze had een (kleine) aanrijding gehad toen toch?toetje_ schreef:Had evelyn haar account niet op het vorige forum al laten verwijderen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, was dat niet nadat ze nogal wat commentaar op haar rijstijl had gekregen? Want ze had een (kleine) aanrijding gehad toen toch?toetje_ schreef:Had evelyn haar account niet op het vorige forum al laten verwijderen?
Ja geloof ik wel..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ja, was dat niet nadat ze nogal wat commentaar op haar rijstijl had gekregen? Want ze had een (kleine) aanrijding gehad toen toch?toetje_ schreef:Had evelyn haar account niet op het vorige forum al laten verwijderen?
Ja dacht het wel.
Toet- Lady Post-a-lot
Nee die bedoel ik niet. Ging zij niet om met Marin?toetje_ schreef:Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Zachtcookie?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Nee die bedoel ik niet. Ging zij niet om met Marin?toetje_ schreef:Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Zachtcookie?
Oh Aerie.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vraag mij nog steeds af waar phiandra (?) is gebleven maar volgens mij had niemand meer wat van haar vernomen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh en het meisje met rupsjenooitgenoeg als avatar op het oude forum... die was hier later ook, maar geen idee meer onder welke naam en nu heb ik haar volgens mij al een hele tijd niet gezien.
Gast- Gast
freakielief schreef:Zij komt hier bij mijn weten niet meer.Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Zij komt hier niet meer maar ik ben nog steeds goed bevriend met haar en ga binnenkort met haar op vakantie voor de zoveelste keer. Niet naar de USA overigens. Maar het gaat heel goed met haar
Gast- Gast
Hm zegt me nog steeds niet. In mijn wereld heette ze Magnolia, was één deel van haar gezicht in het verleden een beetje verlamd geweest.toetje_ schreef:Carola589 schreef:Nee die bedoel ik niet. Ging zij niet om met Marin?toetje_ schreef:Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Zachtcookie?
Oh Aerie.
Cheesegirl- Ratel
Aaaah jij weet dus wie ik bedoel! Is zij nooit meegegaan naar het nieuwe forum?Marin schreef:freakielief schreef:Zij komt hier bij mijn weten niet meer.Carola589 schreef:Misschien is ze hier wel hoor, maar op het oude forum was Magnolia (volgens mij zo) er ook. Blond met krulletjes en volgens mij een bril. Komt die hier nog?
Zij komt hier niet meer maar ik ben nog steeds goed bevriend met haar en ga binnenkort met haar op vakantie voor de zoveelste keer. Niet naar de USA overigens. Maar het gaat heel goed met haar
Cheesegirl- Ratel
Ja, zij was daarna Aerie en daarna nog een andere naam geloof ik.. Als ik het goed heb kwam ze hier in het begin ook wel eens heel soms.
Gast- Gast
Dat was haar eerste forumnaam inderdaad Carola. Ze is nog steeds een goede vriendin van me, zie m'n stukje hierboven
Ik mis Mytuomas nog altijd.
Ik mis Mytuomas nog altijd.
Gast- Gast
_Donnaa schreef: Als ik het goed heb kwam ze hier in het begin ook wel eens heel soms.
Hier op dit forum? Nee allang niet meer. Op het oude forum ook al heel lang niet meer.
Gast- Gast
Ik las het daarna idd. Bedankt dat je mijn gedachten weer even op een rijtje heb gezegd, ik ging al zo twijfelen aan mezelfMarin schreef:Dat was haar eerste forumnaam inderdaad Carola. Ze is nog steeds een goede vriendin van me, zie m'n stukje hierboven
Cheesegirl- Ratel
Oh ik dacht dat ze toen na een lange tijd eens teruggekomen was, maar voor even..Marin schreef:_Donnaa schreef: Als ik het goed heb kwam ze hier in het begin ook wel eens heel soms.
Hier op dit forum? Nee allang niet meer. Op het oude forum ook al heel lang niet meer.
Weet niet meer of dat hier was, of op het oude forum.. Maar dan is dat vast al een hele tijd terug geweest..
Gast- Gast
Ja ze was even terug onder een andere naam, maar dat is ook al weer hele tijd terug.
Gast- Gast
Hier, in het begin._Donnaa schreef:Oh ik dacht dat ze toen na een lange tijd eens teruggekomen was, maar voor even..Marin schreef:_Donnaa schreef: Als ik het goed heb kwam ze hier in het begin ook wel eens heel soms.
Weet niet meer of dat hier was, of op het oude forum.. Maar dan is dat vast al een hele tijd terug geweest..
Gast- Gast
freakielief schreef:Oh en het meisje met rupsjenooitgenoeg als avatar op het oude forum... die was hier later ook, maar geen idee meer onder welke naam en nu heb ik haar volgens mij al een hele tijd niet gezien.
Volgens mij had Dolores vroeger een avatar met rupsjenooitgenoeg (onder haar oude naam dan).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ook iets wat je kwijt wil?
» kwijt aan gas en licht??
» kat kwijt