Wie ben jij kwijt?
+10
Inge
Phileine
Jordana
Lavendel
Toet
Shisha
Cheesegirl
Spring
TGR
Queen
14 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wie ben jij kwijt?
Julia schreef:Waarom weer zo geheimzinnig over wie liefje baardagaam toestand nu is?
Omdat ik niet weet of ze het op prijs stel dat ik haar nieuwe naam hier zomaar prijsgeef. Maar het is echt heel simpel, gewoon even dit topic doorlezen en zoeken in de gebruikerslijst
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat... ze het misschien hele niet fijn vindt als haar naam hier zo open en bloot staat?Julia schreef:Waarom weer zo geheimzinnig over wie liefje baardagaam toestand nu is?
Mag ik ook een PM? Heb wel vermoedens na het lezen van bepaalde verhalen voorhene, maar ben de naam die erbij hoort eigenlijk alweer kwijt.
Edit: Oh, ik heb een vermoeden
Gast- Gast
Maple schreef:Omdat... ze het misschien hele niet fijn vindt als haar naam hier zo open en bloot staat?Julia schreef:Waarom weer zo geheimzinnig over wie liefje baardagaam toestand nu is?
Mag ik ook een PM? Heb wel vermoedens na het lezen van bepaalde verhalen voorhene, maar ben de naam die erbij hoort eigenlijk alweer kwijt.
Edit: Oh, ik heb een vermoeden
Ik wil ook graag een PM als dat mag.
Gast- Gast
Ik ben niet zo goed in opsporen volgens mij, na die aanwijzingen ben ik er nog niet achter
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maar reageert ze hier ook? Ik heb haar hier nog helemaal niet zien reageren. Overigens staan er behoorlijk lullige dingen in dit topic over haar, misschien dat even verwijderen? Vind ik niet zo aardig.
Gast- Gast
Marin schreef:Maar reageert ze hier ook? Ik heb haar hier nog helemaal niet zien reageren. Overigens staan er behoorlijk lullige dingen in dit topic over haar, misschien dat even verwijderen? Vind ik niet zo aardig.
mee eens
Gast- Gast
Ik weet niet meer wie het vroeg maar Kreng op Yes heeft hier wel een nieuwe naam gemaakt alleen reageert ze niet meer...
Gast- Gast
I know, vind het gewoon jammer dat ze hier niet meer komt. In grote lijnen alles goed met haar?Guattari schreef:@freakielief: ik zag dat je Stip1 mist; zij is idd echt weg.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil jij nog kwijt?
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ook iets wat je kwijt wil?
» kwijt aan gas en licht??
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ook iets wat je kwijt wil?
» kwijt aan gas en licht??