Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie al gehoord van de EHEC bacterie?

+15
Paper Crown
dolfijntje24
Monte
Dennenappel
loesje
Sarah1985
Atelier Madame
Pussycat
Chocolate Cookie
SuperGrover
Guus
Tania
Supertalentje
Moezie
Suus
19 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hebben jullie al gehoord van de EHEC bacterie? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie al gehoord van de EHEC bacterie?

Bericht  Paper Crown ma 30 mei 2011 - 1:45

Ik ben wel een beetje bang aan het worden..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie al gehoord van de EHEC bacterie? - Pagina 4 Empty Re: Hebben jullie al gehoord van de EHEC bacterie?

Bericht  Serena ma 30 mei 2011 - 1:59

Volgens mij worden we ook een beetje bang gemaakt hoor. Ik eet iig ook voorlopig geen komkommer... Maar ik had vanochtend ook gelezen dat je niet perse ziek of zo ziek van die bacterie hoeft te worden... op nu.nl geloof ik.. kan het nu ff niet vinden.. naja we merken het wel als we hier ook massaal ziek worden..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 2:26

dolfijntje24 schreef:zou er echt meer aan de hand zijn dan alleen maar de komkommers zoals in het krantenartikel? Ik lees de reacties onderaan over een of andere aanslag of dat er meer aan de hand zou zijn.
Nou ik eet voorlopig geen komkommers meer..maar wie weet waar het nog meer in zit.
Dat zou ik maar met een korreltje zout nemen. Vind het nogal overdreven en paniekzaaierij om over aanslagen met bacteriën te beginnen.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook ma 30 mei 2011 - 2:50

Goh. Nu word ik toch wel een beetje bang. Heb namelijk al een week enorme diarree en sinds gisteren ook bloed bij ontlasting. Vriend zei gisteren al dat ik langs de dokter moest, maar ga dat nu toch maar even doen. Maar voel me dan direct zo'n aansteller.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Paper Crown ma 30 mei 2011 - 2:57

RioolSpook schreef:Goh. Nu word ik toch wel een beetje bang. Heb namelijk al een week enorme diarree en sinds gisteren ook bloed bij ontlasting. Vriend zei gisteren al dat ik langs de dokter moest, maar ga dat nu toch maar even doen. Maar voel me dan direct zo'n aansteller.

Als je dit normaal nooit hebt, dan zou ik echt gelijk de arts bellen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Atelier Madame ma 30 mei 2011 - 3:08

Op mn werk werd ik uitgelachen door mn collega's dat ik voorlopig geen komkommer meer wilde eten, totdat de bron van de bacterie gevonden is. Nou liever eet ik dat niet :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 3:22

RioolSpook, dan zou ik toch even contact opnemen met de huisarts. Maar dat zou ik sowieso doen als er bloed bij de ontlasting zit, niet alleen nu vanwege die bacterie.

@Aterlier madame, ik vind het niet overdreven als anderen niks meer eten, maar ik kies daar zelf niet voor. Ik eet gewoon nog komkommers e.d., zolang ze maar niet uit Duitsland of Spanje afkomstig zijn. Ik heb een beetje het gevoel dat er net zo'n paniek over wordt gemaakt als destijds met de Mexicaanse griep, wat achteraf gezien ook enorm meeviel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 4:43

Ik heb de komkommer vandaag toch maar uit mijn salade gelaten. Normaal ben ik nooit bang van dit soort nieuws.

Komkommernieuws gaat vanaf nu wel een heel andere betekenis krijgen!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 4:46

Smikkell schreef:

Komkommernieuws gaat vanaf nu wel een heel andere betekenis krijgen!!

Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 30 mei 2011 - 5:01

Serena schreef:Volgens mij worden we ook een beetje bang gemaakt hoor. Ik eet iig ook voorlopig geen komkommer... Maar ik had vanochtend ook gelezen dat je niet perse ziek of zo ziek van die bacterie hoeft te worden... op nu.nl geloof ik.. kan het nu ff niet vinden.. naja we merken het wel als we hier ook massaal ziek worden..
De E. Coli bacterie, die hebben de meeste mensen in hun darmen. Slechts een enkeling wordt er ziek van, maar de meerderheid heeft hem in z'n lijf. Dus dat een variant van de E. Coli ook niet per se ziekmakend is, lijkt me alleen maar logisch.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  patjuhhh di 31 mei 2011 - 8:06

Hebben jullie al gehoord van de EHEC bacterie? - Pagina 4 1320015066_5_IBdC

Nu kunnen we weer veilig komkommer eten Laughing
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Kqip di 31 mei 2011 - 8:13

Bangmakerij zijn ze zo goed in op deze aardkloot...vogelgriep, mond en klauwzeer, mexicaanse griep en nu weer met die Ecoli bacterie. Vanmiddag heb ik gewoon sla gekocht en komkommersalade, ik vind dat lekker en dood ga ik toch wel :P.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: