Hebben jullie....
+28
Paper Crown
Annemoontje
SleepingBeauty
Ibbeltje
JD
Snoes
ThinkPink
Rebecca
Rouxxxe
Ella
Blond
Esperanza
Alex
Antibes
Tinus
Siem
loura
Jasmine
tuttebel
Jade
Printje
Roza
Tyrael
Jeanette
Rose
Atelier Madame
Lenthe
Darius
32 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hebben jullie....
Ook nog steeds je winterjas binnen handbereik?
Kijken jullie ook telkens naar de 14 daagse weersverwachting op weeronline?
Is het daar steeds over twee weken ook 22 graden?
Maar als het dan 2 weken verder is, het gewoon 12 graden blijkt te zijn?
Het is gewoon half mei, heb het idee dat we ergens in maart zitten. Mijn biologische klok of ritme of wat is hopeloos in de war....
Kijken jullie ook telkens naar de 14 daagse weersverwachting op weeronline?
Is het daar steeds over twee weken ook 22 graden?
Maar als het dan 2 weken verder is, het gewoon 12 graden blijkt te zijn?
Het is gewoon half mei, heb het idee dat we ergens in maart zitten. Mijn biologische klok of ritme of wat is hopeloos in de war....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hebben jullie....
Nee, ik draag geen winterjas meer. Ik heb een soort tussenjas (nepleren jas) die ook redelijk warm is en waterafwerend. Ideaal voor dit soort weer dus.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik draag mijn zomerjas gewoon hoor, de nachten zijn lang niet meer zo koud als in de winter, en overdag is het toch altijd gemiddeld wel 15 graden.. heb ook zon nepleren jasje die ik draag als het echt koud is..
Heb nog wel steds mijn winterlaarzen aan, mn ballerina's zijn echt nog te koud
Heb nog wel steds mijn winterlaarzen aan, mn ballerina's zijn echt nog te koud
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hier gaat sommige dagen de winterjas gewoon aan. Ik baal ook echt verschrikkelijk van dit weer bleegh
Gast- Gast
Jup ik heb mijn winterjas nog gewoon aan |
Maar moet ook eerlijk zeggen dat mijn tussendoor jasje niet zo hele netjes is en ik door de week er netjes bij loop dus dat vind ik niet samen gaan. En een blazer onder dat jasje werkt ook niet.
Dus ik stap straks in 1 keer over naar zonder jas
Maar moet ook eerlijk zeggen dat mijn tussendoor jasje niet zo hele netjes is en ik door de week er netjes bij loop dus dat vind ik niet samen gaan. En een blazer onder dat jasje werkt ook niet.
Dus ik stap straks in 1 keer over naar zonder jas
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Winterjas hangt nog wel binnen handbereik, maar heb eigenlijk mijn leren jasje telkens aan.
Blegh, ik wil ook mooi weer!! Tig zomer dingen geshopt en nu kan ik het (nog) niet aan..
Blegh, ik wil ook mooi weer!! Tig zomer dingen geshopt en nu kan ik het (nog) niet aan..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja want die is tenminste waterdicht en dat is wel nodig met dit weer
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
De 1e dag draag ik mijn zomerjas, de andere dag mijn winterjas..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nee, bij mij breekt het zweet me al uit als ik uberhaupt aan een jas denk dus hier gewoon de zomerjas.
Voor de kindjes heb ik wel beide jassen hangen. Maar goed, die zitten stil in de wagen.
Voor de kindjes heb ik wel beide jassen hangen. Maar goed, die zitten stil in de wagen.
Gast- Gast
Ik heb mijn winterjas ook weer aan, mijn zoontje ook.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb beide jassen hangen. De ene dag draag ik een winterjas, de andere dag een zomerjas.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik woon in Noorwegen, maar ben net nog in zomerjas de stad in geweest. Het is hier al weken zonnig, blauwe lucht en het voelt niet koud, ook al is het rond de 10 - 15 graden!
Gast- Gast
Ik draag doordeweeks eigenlijk bijna geen jas meer. Soms een trui over mijn polo of vanmiddag toen het even begon te hagelen even een fleecejack maar verder vind ik het best ok weer voor als je bezig bent (ik ben dan aan het werk). In het weekend trek ik alleen nog mijn zomerjas aan. Ik berg mijn winterjas verder nooit op dus die is altijd wel binnen handbereik maar wordt niet meer gebruikt. Weersverwachtingen kijk ik niet na, zou ik wel moeten doen eigenlijk...
Gast- Gast
bijna de helft van de week heb ik gewoon m'n winterjas nog aan. 'k vind het soms echt nog te koud om in zomerjas weg te gaan
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik heb de winterjassen ook opgeruimd.
Hoewel de zomer nog ver te zoeken is, verwacht ik toch geen vrieskou meer. Voor mezelf heb ik nog wel een windjack met fleecevoering aan de kapstok hangen en voor J. heb ik een 2-delige zomerjas (jas met bijpassend fleecevest). Al gebruik in die ook zelden nog.
Hoewel de zomer nog ver te zoeken is, verwacht ik toch geen vrieskou meer. Voor mezelf heb ik nog wel een windjack met fleecevoering aan de kapstok hangen en voor J. heb ik een 2-delige zomerjas (jas met bijpassend fleecevest). Al gebruik in die ook zelden nog.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Nee die draag ik niet meer. Ben blij dat ik nu eindelijk weer mijn leren jasjes aan kan doen. Dan maar frisjes hoor haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Nee al lang niet meer, zo koud vind ik het nl niet. En ik denk dat ik 1 van de weinige ben maar ik ben erg blij met dit weer en ben blij dat de zon nog niet elke dag uitbreekt
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Hier nog steeds de winterjas aan. Op het werk heb ik een fleecevest, dus als ik er dan uitga voor pauze en het is niet zo koud, doe ik die aan.
Vind er niks aan, wil ook gewoon lekkere zomerkleren e.d. aan!
Vind er niks aan, wil ook gewoon lekkere zomerkleren e.d. aan!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik heb al sinds februari mijn zomerjas aan, dus nee, ik draag geen winterjas meer
Gast- Gast
Heb mijn winterjas al maanden niet meer aan.. Maar ik heb wel tussenjassen.. Ik heb twee echte winterjassen, een herfstjas, een voorjaarsjas (beide ongeveer even dik, maar meer qua stijl verschillend) en dan een echte zomerjas.. De laatste heb ik nog niet vaak aan gehad hoor.. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Razz_ schreef:Hier gaat sommige dagen de winterjas gewoon aan. Ik baal ook echt verschrikkelijk van dit weer bleegh
+1! Ik wil zomer, zonder jas naar buiten!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik draag mijn winterjas niet meer, en check het weer ook zelden. Of het moet voor de kleding van de kinderen zijn, dan kan ik daar op aanpassen, maar verder vind ik het allemaal wel best. Al mag het wel iets zonniger worden nu. Maar heel veel warmer hoeft van mij niet.
Gast- Gast
Ik heb m'n zomerjas aan. Doordeweeks zit ik altijd in de auto en hoef ik maar een klein stukje te lopen. Als ik ga fietsen kijk ik op dat moment hoe het weer is en doe dan of m'n zomerjas of m'n winterjas aan.
Verder hou ik het weer niet zo in de gaten, ik bekijk het per dag.
Verder hou ik het weer niet zo in de gaten, ik bekijk het per dag.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik draag mijn winterjas nog. Puur en alleen, omdat een vestje te koud is en ik geen tussenjas of zomerjas heb. En ergens dit weekend wordt het één dag 20 graden en daarna zakt het weer af.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie dat ook ?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
» Hebben jullie dat ook ?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: