Voor diegene die ''Water for Elephants'' zo ''mooi'' vonden.
+7
Raindrop
Annoek
Tyrael
Mint
Sweety
Linnie1985
TGR
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Voor diegene die ''Water for Elephants'' zo ''mooi'' vonden.
http://wildedierendetentuit.hyves.nl/
Hier nogmaals het filmpje van DE olifant uit de film.
Hier nogmaals het filmpje van DE olifant uit de film.
Gast- Gast
Mijn hond wordt altijd blij als ik de riem pak.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Hoe dan ook, het blijft onnatuurlijk om een hond aan de lijn te lat
en lopen. Daar is hij ook niet voor gemaakt Net zo min als een olifant in het circus.
Wat wil je nou?! Het is ook nooit goed he!
Ik leg toch uit hoe het zit mbt honden...............................tssss!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Mama_van2 schreef:Hoe dan ook, het blijft onnatuurlijk om een hond aan de lijn te lat
en lopen. Daar is hij ook niet voor gemaakt Net zo min als een olifant in het circus.
Wat wil je nou?! Het is ook nooit goed he!
Ik leg toch uit hoe het zit mbt honden...............................tssss!
again....
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
http://wildedierendetentuit.hyves.nl/blog/39206321/Win_2_VIP_kaartjes_voor_de_premi_re_van_One_Lucky_Elephant/2Z1w/
Hier het tegenovergestelde van WFE.
Deze film/docu zou ik wel willen zien.
Hier het tegenovergestelde van WFE.
Deze film/docu zou ik wel willen zien.
Gast- Gast
"Haphaphap, denk om je hart en maak je eens niet zo druk om alles...., relax eens wat meer"
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:"Haphaphap, denk om je hart en maak je eens niet zo druk om alles...., relax eens wat meer"
Wie ben jij om mijn te vertellen hoe en wat mbt mijn hart!? Jij weet er helemaal niks vanaf en ook niet hoe ik me voel dus daar kan je nooit wat vanaf weten.
Gast- Gast
Volgens mij heb je honger CBL.. Misschien moet je eens wat gaan eten
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nou nou nou.. Ladies!
Relax, take it easy!
Ik vind dat CBL gelijk heeft en ben blij dat zij zich druk maakt om het lot van dieren.
Een hond met een olifant vergelijken, vind ik wat ver gaan.
Bovendien gaat het in dit filmpje om het mishandelen van een dier door middel van PIJN.
Een hond aan de lijn uitlaten doet het dier geen pijn.
Als we het over het psychische verhaal gaan hebben, ben ik een andere mening toebedeeld, maar we hebben het hier in eerste instantie over lichamelijke mishandeling en die is wel degelijk aan de orde!
Relax, take it easy!
Ik vind dat CBL gelijk heeft en ben blij dat zij zich druk maakt om het lot van dieren.
Een hond met een olifant vergelijken, vind ik wat ver gaan.
Bovendien gaat het in dit filmpje om het mishandelen van een dier door middel van PIJN.
Een hond aan de lijn uitlaten doet het dier geen pijn.
Als we het over het psychische verhaal gaan hebben, ben ik een andere mening toebedeeld, maar we hebben het hier in eerste instantie over lichamelijke mishandeling en die is wel degelijk aan de orde!
Gast- Gast
Ik heb het filmpje niet gezien. Ik vind zielige dierenfilmpjes eng en heb nu net zo'n goed humeur! Maarum, wat ik me dan wel afvraag: waar ligt de grens. Een paard dat je leert springen of met dressuur leert wijken sla je ook soms om hem te disciplineren. Is dat fout? Ik heb altijd het idee dat bepaalde paarden er wel plezier in hebben. Ik kan me voorstellen dat dit voor een olifant anders is, maar ik weet het niet. Heb nooit met deze dieren gewerkt...
Gast- Gast
Noa schreef:Ik heb het filmpje niet gezien. Ik vind zielige dierenfilmpjes eng en heb nu net zo'n goed humeur! Maarum, wat ik me dan wel afvraag: waar ligt de grens. Een paard dat je leert springen of met dressuur leert wijken sla je ook soms om hem te disciplineren. Is dat fout? Ik heb altijd het idee dat bepaalde paarden er wel plezier in hebben. Ik kan me voorstellen dat dit voor een olifant anders is, maar ik weet het niet. Heb nooit met deze dieren gewerkt...
Dat wat jij over paarden zegt, vind ik óók zielig.
Ik rijd bijvoorbeeld wel met zweep, voor een klein corrigerend tikje wanneer het paard bokkig is of weigert vanwege puberaal gedrag of geen zin hebben in werk.
Maar wanneer het paard iets echt moeilijk vind, ga ik hem er absoluut niet doorprikken! Vind ik zó zielig!
Paardrijden moet met wederzijds plezier gebeuren en niet alleen vanuit het belang van de mens.
Idem voor elk ander dier.
Gast- Gast
Ik heb de trailer net bekeken en ik wil 'm nou eigenlijk alleen nog maar meer zien.
Gast- Gast
Nou dat filmpje wat op die hyve staat vind ik behoorlijk mee vallen , ik zie nergens dat de olifant bekant wordt afgeslacht ofzo.. alleen wijzen ze zn poot aan met die stok en snijden ze zn slagtanden eruit. In Afrika schieten ze de olifanten dood voor hun slachttanden....
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wow! Water for elephants!
» Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
» Tip voor de mensen die BB cream te vet vonden
» wat voor muziek vind je mooi?
» Wat voor bank zou hier mooi staan?
» Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
» Tip voor de mensen die BB cream te vet vonden
» wat voor muziek vind je mooi?
» Wat voor bank zou hier mooi staan?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: