Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
+18
Dora
Tinus
Blond
Benthe
Evalynn
Terkina
Sweet Sylvana
Stuiterbal
Travelgurly
snoezel
nijntje4
Bazinga
Raindrop
norah
SuperGrover
Atelier Madame
Kowalski
Roza
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
Heb jij een (of meerder) quote of gezegde wat je erg mooi vind of wat belangrijk voor je is? En welke dan? En waarom is deze belangrijk voor je?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
Don't waste your time or time will waste you.
Het komt van Muse en het zegt voor mij alles waar ik voor leef.
Gast- Gast
You can do anything you set your mind to man!
Dit is een quote van Eminem en die gebruik ik al sinds ik begrijp wat die betekent, haha! Rond mijn puberteit was het een quote van mijn beste vriendin en mij, wij waren erg fanatiek in bepaalde dingen (turnen en school) en we motiveerden elkaar dan altijd met die quote. Daarna ben ik langdurig ziek geworden en heeft die quote me eigenlijk nog meer gedaan, ook omdat zij hem nog steeds gebruikt. Is gewoon iets van mij en haar denk ik!
En natuurlijk mijn onderschrift!
Dit is een quote van Eminem en die gebruik ik al sinds ik begrijp wat die betekent, haha! Rond mijn puberteit was het een quote van mijn beste vriendin en mij, wij waren erg fanatiek in bepaalde dingen (turnen en school) en we motiveerden elkaar dan altijd met die quote. Daarna ben ik langdurig ziek geworden en heeft die quote me eigenlijk nog meer gedaan, ook omdat zij hem nog steeds gebruikt. Is gewoon iets van mij en haar denk ik!
En natuurlijk mijn onderschrift!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Groot is zij die haar kinderhart nooit verliest
Deze kreet/spreuk stond op mijn middelbare school op een muur, met een mooie schildering erbij. Maar met de komst van de 2e fase werd er een extra "studieruimte' gemaakt en die kwam recht voor de schildering met kreet/spreuk. Omdat mijn jaar de laatste was die dat echt heel bewust heeft meegemaakt, hebben we 'm op de achterkant van ons fotojaarboek gezet.
En ook:
If you're thinking you can't do it, you're probably thinking too much.
Spreekt voor zich
Deze kreet/spreuk stond op mijn middelbare school op een muur, met een mooie schildering erbij. Maar met de komst van de 2e fase werd er een extra "studieruimte' gemaakt en die kwam recht voor de schildering met kreet/spreuk. Omdat mijn jaar de laatste was die dat echt heel bewust heeft meegemaakt, hebben we 'm op de achterkant van ons fotojaarboek gezet.
En ook:
If you're thinking you can't do it, you're probably thinking too much.
Spreekt voor zich
Gast- Gast
Die van mijn onderschrift
“Zo moet het eigenlijk altijd zijn.....het leven, een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met
nieuwe en oude vrienden”
Het is een quote van Frederique Huigens die ze deed aan het einde van Wie is de Mol waarin zij meedeed. Zij is kort na die aflevering overleden aan kanker. Op de een of andere manier raakte het mij toen heel erg. Ik vind het heel belangrijk, het leven moet gewoon een groot feest zijn, zoals zo'n spel van wie is de mol. Gespeeld met veel hartstocht en passie met daarbij nieuwe mensen om te leren kennen en de mensen waarvan je al houdt om je heen.
“Zo moet het eigenlijk altijd zijn.....het leven, een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met
nieuwe en oude vrienden”
Het is een quote van Frederique Huigens die ze deed aan het einde van Wie is de Mol waarin zij meedeed. Zij is kort na die aflevering overleden aan kanker. Op de een of andere manier raakte het mij toen heel erg. Ik vind het heel belangrijk, het leven moet gewoon een groot feest zijn, zoals zo'n spel van wie is de mol. Gespeeld met veel hartstocht en passie met daarbij nieuwe mensen om te leren kennen en de mensen waarvan je al houdt om je heen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
De zin in mijn onderschrift. Ik vind 'm mooi en het is als je er echt over gaat nadenken gewoon hardstikke waar
Gast- Gast
Youandi schreef:Don't waste your time or time will waste you.
+1
Muse is mijn muse
Gast- Gast
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht
Het komt van een liedje van Ede Staal. Wil dit nog steeds boven mijn bed 'hangen'. Want ondanks dat hij voor mij de betekenis heeft, zoals hij is bedoeld, hij kan ook nog op een andere manier worden gezien.
Of 't wer altied wel weer licht
Het komt van een liedje van Ede Staal. Wil dit nog steeds boven mijn bed 'hangen'. Want ondanks dat hij voor mij de betekenis heeft, zoals hij is bedoeld, hij kan ook nog op een andere manier worden gezien.
Gast- Gast
"I won't be held down by who I used to be". Spreekt voor zich, uit een liedje van Evanescence.
Vandaag ben ik gaan lopen van Acda en de Munnik vind ik ook een heel inspirerend nummer. "Vandaag ben ik gaan lopen. Ik maak me klein bij elk geluid. Ik ben veel banger dan ik was toen ik nog stil stond. Mag zo wezen, maar ik kom eindelijk, ik kom eindelijk vooruit."
"In every life you have some trouble, but if you worry you make it double". Don't worry, be happy.
En een paar quotes die toch ook wel heel inspirerend gewerkt hebben: "Who gives a fuck, ik kom daar nooit" (Hans Teeuwen), "Niets hoeft, behalve een paard" (Loesje)
Vandaag ben ik gaan lopen van Acda en de Munnik vind ik ook een heel inspirerend nummer. "Vandaag ben ik gaan lopen. Ik maak me klein bij elk geluid. Ik ben veel banger dan ik was toen ik nog stil stond. Mag zo wezen, maar ik kom eindelijk, ik kom eindelijk vooruit."
"In every life you have some trouble, but if you worry you make it double". Don't worry, be happy.
En een paar quotes die toch ook wel heel inspirerend gewerkt hebben: "Who gives a fuck, ik kom daar nooit" (Hans Teeuwen), "Niets hoeft, behalve een paard" (Loesje)
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Als er iets speelt in dit land, laat het dan de kinderen zijn.
Naar dit motto voer ik mijn werk uit. Altijd in mijn achterhoofd.
Naar dit motto voer ik mijn werk uit. Altijd in mijn achterhoofd.
Gast- Gast
zijn zoals je bent is altijd het proberen waard
ik probeer zo te leven maar vind het erg moeilijk om nee te zeggen en pas mij erg snel aan. sinds een paar jaar heb ik deze poster opgehangen en kijk ik er naar als ik ja of nee op iets moet zeggen.
ik probeer zo te leven maar vind het erg moeilijk om nee te zeggen en pas mij erg snel aan. sinds een paar jaar heb ik deze poster opgehangen en kijk ik er naar als ik ja of nee op iets moet zeggen.
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
SuperGrover schreef:"I won't be held down by who I used to be". Spreekt voor zich, uit een liedje van Evanescence.
Dat nummer heb ik ook héél véél gedraaid, en op dit moment is die zin ook erg actueel.
Gast- Gast
Don't dream your life, live your dream
Wanneer je loskomt van jezelf en tegelijkertijd doodsbang en opgetogen bent
When things are tough, you are tougher
Gast- Gast
Wat een mooie quotes.
Persoonlijk vind ik deze ook erg mooi:
- Life is what happens to you while you're busy making other plans.
- Bravery is being the only one who knows you're afraid.
- Dat er iets in je leven ontbreekt, hoeft je er nog niet van te weerhouden van de rest te genieten.
- Bouw vooral je luchtkasteel niet te hoog, als je tenminste niet je hele leven wilt blijven klauteren.
- You were born to be real, not to be perfect. You are here to be you, not to live someone else's life.
Persoonlijk vind ik deze ook erg mooi:
- Life is what happens to you while you're busy making other plans.
- Bravery is being the only one who knows you're afraid.
- Dat er iets in je leven ontbreekt, hoeft je er nog niet van te weerhouden van de rest te genieten.
- Bouw vooral je luchtkasteel niet te hoog, als je tenminste niet je hele leven wilt blijven klauteren.
- You were born to be real, not to be perfect. You are here to be you, not to live someone else's life.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb van de week, toen ik het even moeilijk had, een mail van een vriendin gekregen met de volgende quotes:
"It always seems impossible until it's done"
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end"
En een tijdje geleden heb ik ook een kaartje gekregen met de tekst:
"Goed voor jezelf zorgen is het grootste geschenk dat je een ander kunt geven"
Die vond ik ook echt mooi en heel passend
"It always seems impossible until it's done"
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end"
En een tijdje geleden heb ik ook een kaartje gekregen met de tekst:
"Goed voor jezelf zorgen is het grootste geschenk dat je een ander kunt geven"
Die vond ik ook echt mooi en heel passend
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mijn ondertitel.
Die raakt mij heel erg.
Die raakt mij heel erg.
Gast- Gast
We zullen moeten kiezen,
de waarheid of de schijn.
Je kunt jezelf verliezen,
door nooit jezelf te zijn.
- Toon Hermans.
de waarheid of de schijn.
Je kunt jezelf verliezen,
door nooit jezelf te zijn.
- Toon Hermans.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb er niet echt eentje die ik onthoud maar kom wel mooie tegen die ik dan even opsla:
"Your mission? Be so busy loving your life you've no time to hate, regret of fear"
"Life begins at the end of your comfortzone"
"You cannot be lonely if you like the person you’re alone with"
"Your mission? Be so busy loving your life you've no time to hate, regret of fear"
"Life begins at the end of your comfortzone"
"You cannot be lonely if you like the person you’re alone with"
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Wauw, wat een mooie quotes komen er voorbij. Ik vind ze stuk voor stuk mooi. Ook de verhalen die sommigen erbij vertellen, mooi!
Zusje heeft mij een aantal jaren geleden een quote gestuurd toen ik het moeilijk had met mezelf.. als je huilt omdat de zon niet schijnt zul je nooit sterren zien stralen
Aan deze quote heb ik toen ontzettend veel gehad.
Zusje heeft mij een aantal jaren geleden een quote gestuurd toen ik het moeilijk had met mezelf.. als je huilt omdat de zon niet schijnt zul je nooit sterren zien stralen
Aan deze quote heb ik toen ontzettend veel gehad.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Lijkt een beetje op mijn onderschrift, iets waar ik veel waarde aan hecht.Jip83 schreef:Don't dream your life, live your dream
Gast- Gast
“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” Marilyn Monroe
Gast- Gast
Oew, even hard nadenken... Had er vroeger zoveel...
Ow, deze ook altijd leuk gevonden:
Je kunt het heden verwoesten door je teveel zorgen te maken over de toekomst
Janis Joplin
Ga nooit weg zonder te groeten, ga nooit weg zonder een zoen
Als je het noodlot zou ontmoeten, kan je het nooit meer overdoen
Toon Hermans?
Deze helaas uit de praktijk meegemaakt...Janis Joplin
Ga nooit weg zonder te groeten, ga nooit weg zonder een zoen
Als je het noodlot zou ontmoeten, kan je het nooit meer overdoen
Toon Hermans?
Ow, deze ook altijd leuk gevonden:
Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ow ja, en ik heb heel lang een badge gehad op mijn jas:
wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
De mijne is: Geluk vliegt voorbij, zorg dat je het vangt!
zie erg mooi voorbij komen hier zeg.
zie erg mooi voorbij komen hier zeg.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Deze is heel belangrijk voor me omdat ik geen afscheid van mijn oom heb kunnen nemen. Maar weet dat hij altijd bij me is.
Those we loved don't go away. They still behind us everyday. Unseen, unheard but always there. Still loved still miss still very dear.
Mijn onderschrift natuurlijk.
There are so many people out there who will tell you that you can’t. What you’ve got to do is turn around and say ‘watch me’.
En de laatste: Spreekt voor zich
Ik heb niet voor dit leven gekozen. Ik ben ook geen vader en moeder tegelijk. Toch zijn wij 2 samen heel gelukkig en voelen we ons heel rijk
Those we loved don't go away. They still behind us everyday. Unseen, unheard but always there. Still loved still miss still very dear.
Mijn onderschrift natuurlijk.
There are so many people out there who will tell you that you can’t. What you’ve got to do is turn around and say ‘watch me’.
En de laatste: Spreekt voor zich
Ik heb niet voor dit leven gekozen. Ik ben ook geen vader en moeder tegelijk. Toch zijn wij 2 samen heel gelukkig en voelen we ons heel rijk
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat voor muziek vind je mooi?
» manieren. wat vind jij belangrijk?
» Welk natuurverschijnsel vind jij mooi?
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
» Wat vind jij mooi?
» manieren. wat vind jij belangrijk?
» Welk natuurverschijnsel vind jij mooi?
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
» Wat vind jij mooi?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: