Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?

+18
Dora
Tinus
Blond
Benthe
Evalynn
Terkina
Sweet Sylvana
Stuiterbal
Travelgurly
snoezel
nijntje4
Bazinga
Raindrop
norah
SuperGrover
Atelier Madame
Kowalski
Roza
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je? Empty Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?

Bericht  Roza di 26 jun 2012 - 7:00

Heb jij een (of meerder) quote of gezegde wat je erg mooi vind of wat belangrijk voor je is? En welke dan? En waarom is deze belangrijk voor je?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je? Empty Re: Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:04

Don't waste your time or time will waste you.

Het komt van Muse en het zegt voor mij alles waar ik voor leef.

Gast
Gast

Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je? Empty Re: Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?

Bericht  Kowalski di 26 jun 2012 - 7:11

You can do anything you set your mind to man!

Dit is een quote van Eminem en die gebruik ik al sinds ik begrijp wat die betekent, haha! Rond mijn puberteit was het een quote van mijn beste vriendin en mij, wij waren erg fanatiek in bepaalde dingen (turnen en school) en we motiveerden elkaar dan altijd met die quote. Daarna ben ik langdurig ziek geworden en heeft die quote me eigenlijk nog meer gedaan, ook omdat zij hem nog steeds gebruikt. Is gewoon iets van mij en haar denk ik! Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je? 3079029344

En natuurlijk mijn onderschrift!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 7:56

Groot is zij die haar kinderhart nooit verliest

Deze kreet/spreuk stond op mijn middelbare school op een muur, met een mooie schildering erbij. Maar met de komst van de 2e fase werd er een extra "studieruimte' gemaakt en die kwam recht voor de schildering met kreet/spreuk. Omdat mijn jaar de laatste was die dat echt heel bewust heeft meegemaakt, hebben we 'm op de achterkant van ons fotojaarboek gezet.

En ook:

If you're thinking you can't do it, you're probably thinking too much.

Spreekt voor zich smile

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 8:01

Die van mijn onderschrift

“Zo moet het eigenlijk altijd zijn.....het leven, een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met
nieuwe en oude vrienden”

Het is een quote van Frederique Huigens die ze deed aan het einde van Wie is de Mol waarin zij meedeed. Zij is kort na die aflevering overleden aan kanker. Op de een of andere manier raakte het mij toen heel erg. Ik vind het heel belangrijk, het leven moet gewoon een groot feest zijn, zoals zo'n spel van wie is de mol. Gespeeld met veel hartstocht en passie met daarbij nieuwe mensen om te leren kennen en de mensen waarvan je al houdt om je heen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:14

De zin in mijn onderschrift. Ik vind 'm mooi en het is als je er echt over gaat nadenken gewoon hardstikke waar

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:21

Youandi schreef:Don't waste your time or time will waste you.

Het komt van Muse en het zegt voor mij alles waar ik voor leef.

+1

Muse is mijn muse <3

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:26

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht

Het komt van een liedje van Ede Staal. Wil dit nog steeds boven mijn bed 'hangen'. Want ondanks dat hij voor mij de betekenis heeft, zoals hij is bedoeld, hij kan ook nog op een andere manier worden gezien. laughcry

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 26 jun 2012 - 8:30

"I won't be held down by who I used to be". Spreekt voor zich, uit een liedje van Evanescence.

Vandaag ben ik gaan lopen van Acda en de Munnik vind ik ook een heel inspirerend nummer. "Vandaag ben ik gaan lopen. Ik maak me klein bij elk geluid. Ik ben veel banger dan ik was toen ik nog stil stond. Mag zo wezen, maar ik kom eindelijk, ik kom eindelijk vooruit."

"In every life you have some trouble, but if you worry you make it double". Don't worry, be happy.

En een paar quotes die toch ook wel heel inspirerend gewerkt hebben: "Who gives a fuck, ik kom daar nooit" (Hans Teeuwen), "Niets hoeft, behalve een paard" (Loesje)
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:32

Als er iets speelt in dit land, laat het dan de kinderen zijn.

Naar dit motto voer ik mijn werk uit. Altijd in mijn achterhoofd.

Gast
Gast

Bericht  norah di 26 jun 2012 - 8:56

zijn zoals je bent is altijd het proberen waard

ik probeer zo te leven maar vind het erg moeilijk om nee te zeggen en pas mij erg snel aan. sinds een paar jaar heb ik deze poster opgehangen en kijk ik er naar als ik ja of nee op iets moet zeggen.
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:08

SuperGrover schreef:"I won't be held down by who I used to be". Spreekt voor zich, uit een liedje van Evanescence.

Vandaag ben ik gaan lopen van Acda en de Munnik vind ik ook een heel inspirerend nummer. "Vandaag ben ik gaan lopen. Ik maak me klein bij elk geluid. Ik ben veel banger dan ik was toen ik nog stil stond. Mag zo wezen, maar ik kom eindelijk, ik kom eindelijk vooruit."

"In every life you have some trouble, but if you worry you make it double". Don't worry, be happy.

En een paar quotes die toch ook wel heel inspirerend gewerkt hebben: "Who gives a fuck, ik kom daar nooit" (Hans Teeuwen), "Niets hoeft, behalve een paard" (Loesje)

Dat nummer heb ik ook héél véél gedraaid, en op dit moment is die zin ook erg actueel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:17

Don't dream your life, live your dream

Wanneer je loskomt van jezelf en tegelijkertijd doodsbang en opgetogen bent

When things are tough, you are tougher

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 26 jun 2012 - 9:20

Wat een mooie quotes.

Persoonlijk vind ik deze ook erg mooi:

- Life is what happens to you while you're busy making other plans.
- Bravery is being the only one who knows you're afraid.
- Dat er iets in je leven ontbreekt, hoeft je er nog niet van te weerhouden van de rest te genieten.
- Bouw vooral je luchtkasteel niet te hoog, als je tenminste niet je hele leven wilt blijven klauteren.
- You were born to be real, not to be perfect. You are here to be you, not to live someone else's life.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski di 26 jun 2012 - 9:25

Ik heb van de week, toen ik het even moeilijk had, een mail van een vriendin gekregen met de volgende quotes:

"It always seems impossible until it's done"
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end"

En een tijdje geleden heb ik ook een kaartje gekregen met de tekst:

"Goed voor jezelf zorgen is het grootste geschenk dat je een ander kunt geven"

Die vond ik ook echt mooi en heel passend Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:27

Mijn ondertitel.
Die raakt mij heel erg.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 26 jun 2012 - 9:29

We zullen moeten kiezen,
de waarheid of de schijn.
Je kunt jezelf verliezen,
door nooit jezelf te zijn.

- Toon Hermans.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  nijntje4 di 26 jun 2012 - 9:30

Ik heb er niet echt eentje die ik onthoud maar kom wel mooie tegen die ik dan even opsla:

"Your mission? Be so busy loving your life you've no time to hate, regret of fear"

"Life begins at the end of your comfortzone"

"You cannot be lonely if you like the person you’re alone with"

nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Roza di 26 jun 2012 - 9:34

Wauw, wat een mooie quotes komen er voorbij. Ik vind ze stuk voor stuk mooi. Ook de verhalen die sommigen erbij vertellen, mooi!

Zusje heeft mij een aantal jaren geleden een quote gestuurd toen ik het moeilijk had met mezelf.. als je huilt omdat de zon niet schijnt zul je nooit sterren zien stralen
Aan deze quote heb ik toen ontzettend veel gehad.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 18:03

Jip83 schreef:Don't dream your life, live your dream

Wanneer je loskomt van jezelf en tegelijkertijd doodsbang en opgetogen bent

When things are tough, you are tougher

Lijkt een beetje op mijn onderschrift, iets waar ik veel waarde aan hecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 19:06

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” Marilyn Monroe

Gast
Gast

Bericht  snoezel di 26 jun 2012 - 19:51

Oew, even hard nadenken... Had er vroeger zoveel...

Je kunt het heden verwoesten door je teveel zorgen te maken over de toekomst
Janis Joplin

Ga nooit weg zonder te groeten, ga nooit weg zonder een zoen
Als je het noodlot zou ontmoeten, kan je het nooit meer overdoen
Toon Hermans?
Deze helaas uit de praktijk meegemaakt...

Ow, deze ook altijd leuk gevonden:
Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  snoezel di 26 jun 2012 - 19:54

Ow ja, en ik heb heel lang een badge gehad op mijn jas:
wees jezelf, er zijn al zoveel anderen nerd
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Travelgurly di 26 jun 2012 - 20:52

De mijne is: Geluk vliegt voorbij, zorg dat je het vangt!

zie erg mooi voorbij komen hier zeg.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Stuiterbal di 26 jun 2012 - 22:10

Deze is heel belangrijk voor me omdat ik geen afscheid van mijn oom heb kunnen nemen. Maar weet dat hij altijd bij me is.

Those we loved don't go away. They still behind us everyday. Unseen, unheard but always there. Still loved still miss still very dear.

Mijn onderschrift natuurlijk.

There are so many people out there who will tell you that you can’t. What you’ve got to do is turn around and say ‘watch me’.

En de laatste: Spreekt voor zich

Ik heb niet voor dit leven gekozen. Ik ben ook geen vader en moeder tegelijk. Toch zijn wij 2 samen heel gelukkig en voelen we ons heel rijk
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: