wat voor muziek vind je mooi?
+18
Yzma
_Femme
Jeanette
Laquisia
Jelin
Sweety
Oasis
Qiara
Filoria
Sjaantje
Zwoesj
Phileine
_Lacey_
Shisha
Chocolate Cookie
SuperGrover
VeryCherry
patjuhhh
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
wat voor muziek vind je mooi?
ik zit nu phil collins te luisteren en moet bekennen dat ik zijn muziek erg mooi vind.
Verder hou ik van Nederlandstalige muziek, top 40, trance.
Verder hou ik van Nederlandstalige muziek, top 40, trance.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wat voor muziek vind je mooi?
Hardcore, hardstyle, dubstep, dubstyle, electro, industrial, neofolk, oi, black metal, grindcore, death metal en zo komen er steeds meer bij
Laatst aangepast door VeryCherry op di 29 maa 2011 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Hardcore, hardstyle, dubstep, dubstyle, electro, industrial, neofolk, oi
oww jaa soms vind ik hardcore ook nog wel mooi, heb er nog een paar cd's van, maar die luister ik vrijwel nooit meer. en wat ik ook altijd lekker vind om te luisteren is happy hardcore :-)
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Happy hardcore luister ik heel af en toe, maar ik ken alle nummers nog
Ik ben niet goed in benamingen van verschillende muziekstromingen... Ik hou van veel soorten muziek.
Ik vind Adele heerlijk om naar te luisteren, maar zo nu en dan een liedje van AC/DC kan ik ook wel waarderen..
Ik heb de meeste muziek van U2 (door mijn vriend aangestoken), Roxette (tienerliefde) en The Eagles (erfenis van mijn ouders). Maar je zult bij mij ook muziek van bijvoorbeeld Garbage, Manu Chao en Tupac vinden.
Je kunt met mij veel kanten op qua muziek.
Edit: ik heb ook mijn eurodance en happy hardcore fase gehad.. Heerlijk om dat zo nu en dan terug te luisteren
Ik vind Adele heerlijk om naar te luisteren, maar zo nu en dan een liedje van AC/DC kan ik ook wel waarderen..
Ik heb de meeste muziek van U2 (door mijn vriend aangestoken), Roxette (tienerliefde) en The Eagles (erfenis van mijn ouders). Maar je zult bij mij ook muziek van bijvoorbeeld Garbage, Manu Chao en Tupac vinden.
Je kunt met mij veel kanten op qua muziek.
Edit: ik heb ook mijn eurodance en happy hardcore fase gehad.. Heerlijk om dat zo nu en dan terug te luisteren
Laatst aangepast door Break Of Day op di 29 maa 2011 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh De Jeugd Van Tegenwoordig en Steen luister ik ook. Al kan de laatste jullie waarschijnlijk niet bekoren
Heel verschillend. Geen hardcore in ieder geval, en ook niet van die R&B muziek à la Sean Paul. En van Volendamzangers ga ik heel hard huilen, net als levensliederen.
Wat wel: the Beatles, Acda&De Munnik, Blof, Elton John (ik draai Can you feel the love tonight helemaal grijs, ik ben zo'n loser ), Green Day, the Offspring, Interpol, Nirvana, Eliza Doolittle, e.v.a.
Wat wel: the Beatles, Acda&De Munnik, Blof, Elton John (ik draai Can you feel the love tonight helemaal grijs, ik ben zo'n loser ), Green Day, the Offspring, Interpol, Nirvana, Eliza Doolittle, e.v.a.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
rock, poprock, indie achtig, instrumentaal, en af en toe een beetje elektro achtige dingen
Gast- Gast
Ik luister vooral top 40, dance en rock
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik hou van alles, behalve 'zwarte' muziek. Hoewel ik sommige liedjes daarvan ook wel kan waarderen. Oh, en metal vind ik ook helemaal niets. Ik vind Greenday bijvoorbeeld weer wel erg goed emuziek maken, maar ik denk dat veel mensen spontaan van hun stoel lazeren als ze dat horen, want dat 'past' niet erg bij mij, haha.
Gast- Gast
Eigenlijk van alles. Ik ben niet zo van de hardcore etc. Ik draai op dit moment veel Eric Clapton.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik hou vooral van rockmuziek. Three days grace, System of a Down, Three Doors Down enz. Kan daar heel erg van genieten.
Gast- Gast
Van alles, ben alleen niet zo weg van hardcore, metal (en alles wat daarop lijkt) en Nederlandstalige muziek.
Een greep uit mijn collectie:
- Caro Emerald
- Jack Johnson
- Jason Mraz
- Carrie Underwood
En 'ouwe lullen muziek' zoals The Eagles en Creedence Clearwater Revival.
- Caro Emerald
- Jack Johnson
- Jason Mraz
- Carrie Underwood
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Storm schreef:Ik hou vooral van rockmuziek. Three days grace, System of a Down, Three Doors Down enz. Kan daar heel erg van genieten.
Die vind ik heeeelemaal geweldig!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Singer-songwriter, verder echt een mengelmoes van diverse stijlen. Ik ben laatst naar een concert van Acda en de Munnik geweest, vind muziek van Regina Spektor, Beth Hart en Stevie Ann mooi. Daarnaast hou ik ook van cabaretmuziek van bijvoorbeeld Sara Kroos/Claudia de Breij.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
_Lacey_ schreef:Van alles, ben alleen niet zo weg van hardcore, metal (en alles wat daarop lijkt) en Nederlandstalige muziek.
- Caro Emerald
- Jack Johnson
- Jason Mraz
- Carrie Underwood
Aww Carrie Underwood. Haha. But I aaaaain't in Checotah anymore!
En de andere artiesten die je noemt, Jack Johnson en Jason Mraz zijn ook twee goude ouwe favorieten van mij. En Sara Bareilles is ook al jaren echt grote grote favoriet.
Gast- Gast
Rascal Flatts
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Marin schreef:Aww Carrie Underwood. Haha. But I aaaaain't in Checotah anymore!
En de andere artiesten die je noemt, Jack Johnson en Jason Mraz zijn ook twee goude ouwe favorieten van mij. En Sara Bareilles is ook al jaren echt grote grote favoriet.
Sara Bareilles heeft ook leuke muziek inderdaad.
Vind het jammer dat Carrie niet erg bekend is in Nederland. Altijd als ik zeg dat ik haar muziek leuk vind is het van: "Carrie wie???"
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik hou van vanalles, alleen R&B, dance, hardcore e.d. kan me totaal niet boeien.
Ben vooral fan van Bon Jovi, hoewel meer van hun oudere muziek dan van tegenwoordig. Maar luister ook vaak Metallica, Nirvana, Pearl Jam en af en toe Pantera lekker hard (arme buurtjes)
Daarentegen ben ik ook gek op Acda en de Munnik, Nick en Simon, en andere nederlandstalige muziek. En de gouwe ouwe's van The Eagles, Rolling Stones, The Shadows, Creedence Clearwater Revival en zo nog veel meer.
Erg uitgebreid dus!
Ben vooral fan van Bon Jovi, hoewel meer van hun oudere muziek dan van tegenwoordig. Maar luister ook vaak Metallica, Nirvana, Pearl Jam en af en toe Pantera lekker hard (arme buurtjes)
Daarentegen ben ik ook gek op Acda en de Munnik, Nick en Simon, en andere nederlandstalige muziek. En de gouwe ouwe's van The Eagles, Rolling Stones, The Shadows, Creedence Clearwater Revival en zo nog veel meer.
Erg uitgebreid dus!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
_Lacey_ schreef:Marin schreef:Aww Carrie Underwood. Haha. But I aaaaain't in Checotah anymore!
Sara Bareilles heeft ook leuke muziek inderdaad.
Vind het jammer dat Carrie niet erg bekend is in Nederland. Altijd als ik zeg dat ik haar muziek leuk vind is het van: "Carrie wie???"
Ja ik ken haar inderdaad ook uit Amerika, had toen in North Carolina een cd van haar gekocht.
Sara B zag ik zo'n zeven jaar geleden live in London en was direct fan. Toen nog haar cd helemaal vanuit Amerika over laten komen. Ze is pas sinds een paar jaar hier bekend, maar heb gelukkig intussen wel een aantal van haar concerten gezien (en back in the day zelfs nog een leuk mailtje van haar gehad, toen ze nog zo onbekend was ).
Gast- Gast
Echte hele mooie muziek maken zij he! Away from the sun is nu mijn favo nummer, sluit helemaal aan bij hoe ik me nu voel.Chocolate Cookie schreef:Storm schreef:Ik hou vooral van rockmuziek. Three days grace, System of a Down, Three Doors Down enz. Kan daar heel erg van genieten.
Die vind ik heeeelemaal geweldig!
Gast- Gast
Rock, metal, punk, indie, singer/songwriters, klassiek. Favorieten op dit moment:
- Oceansize
- Kashmir
- Maximo Park
- 36 Crazyfists
- Max Richter
- The National
- Blood Red Shoes
- Oceansize
- Kashmir
- Maximo Park
- 36 Crazyfists
- Max Richter
- The National
- Blood Red Shoes
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:
- Maximo Park
Die heb ik ook twee keer live gezien! Super goed! Alleen was de zanger toen ziek, en hij zag echt lijkbleek. En ineens rende ie 't podium af, moest ie kotsen. En band bleef doorspelen, publiek zong mee, en even later stond ie er weer. Ik vond het heel stoer.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welke quote/gezegde vind jij mooi of is belangrijk voor je?
» Wat vind jij mooi?
» Muziek voor een 6jarige
» Wat vind je heel erg mooi
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
» Wat vind jij mooi?
» Muziek voor een 6jarige
» Wat vind je heel erg mooi
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: