Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huilend wakker worden 's nachts

2 plaatsers

Ga naar beneden

Huilend wakker worden 's nachts Empty Huilend wakker worden 's nachts

Bericht  Lala vr 10 dec 2010 - 9:21

.


Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:06; in totaal 2 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilend wakker worden 's nachts Empty Re: Huilend wakker worden 's nachts

Bericht  LMCurious vr 10 dec 2010 - 9:37

Joris is natuurlijk een heel stuk jonger, en tot nu toe hebben we in fases wel gehad dat hij snachts even wakker werd. Maar eigenlijk altijd met duidelijke oorzaak. Bijvoorbeeld verkouden en dus weinig lucht krijgen waar hij jengelig mee wakker word. Of rond dat hij 1 werd denken we dat hij echt ging dromen. Dan werd ie ineens hysterisch, maar was ook wel snel weer gekalmeerd. En eht schijnt wel een periode te zijn waarin ze ineens meer indrukken opdoen. Dit merken we nu nog als hij een dag op een vreemde/drukke plek is geweest ofzo.

Maar als ik jouw verhaal zo lees zou ik het toch ook wel serieus nemen. Ik neem aan dat je toch aan geesten ofzo denkt?Als je dan bij hem komt en vraagt of die mensen er nog zijn, wat zegt hij dan? En zijn het steeds dezelfde mensen? Kent hij ze ergens van?
Misschien kun je voor hij gaat slapen samen met hem vragen of de mensen hem met rust willen laten zodat hij lekker kan slapen. Zoals oudere kinderen kunnen leren zichzelf in een 'cirkel te plaatsen' waardoor ze beschermt worden zo kun je dat ook voor hem doen. Dat jij visualiseert dat er een cirkel van licht om hem heen is bijvoorbeeld. Waar geesten oid niet doorheen kunnen.

Succes, ben benieuwd hoe het verder gaat.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilend wakker worden 's nachts Empty Re: Huilend wakker worden 's nachts

Bericht  Lala vr 10 dec 2010 - 10:12

.


Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huilend wakker worden 's nachts Empty Re: Huilend wakker worden 's nachts

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:18

Ik zou het wel luchtig houden en er niet teveel met hem over spreken, als je echt denkt dat het geesten zijn. Maar goed, een kind van 3 heeft natuurlijk erg veel fantasie dus het kan goed ook fantasie zijn. Je kunt in ieder geval even proberen met witte salie zijn kamer te reinigen en vragen of de 'geesten' weg willen gaan. Niet boos worden o.i.d. Klinkt heel zweverig maar hier heeft het wel geholpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huilend wakker worden 's nachts Empty Re: Huilend wakker worden 's nachts

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum