Mijn man is bang voor...
+36
Isilme
TNMN
Sugarfall
Jelin
Flippin' Bitch
Paper Crown
studiebol
Oasis
MissBlunt
Zonnetje
Cheesegirl
Kaboutertje
SoGood
sonly
Serena
Mida4you
Coccinelle
Raindrop
Arwyn
Caroow
CCC
dolfijntje24
Highway
Xanna
Happydobby
Shy
nina
RioolSpook
Sarah1985
luisa
Kabouter
Fearie
Pien
Rush
VeryCherry
Caro
40 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Mijn man is bang voor...
Naar aanleiding van het topic van Minneke ;-)
Waar is jullie man/ vriend/ vriendin bang voor?
Die van mij is écht geen fan van spinnen. Maar dan ook écht niet...
Waar is jullie man/ vriend/ vriendin bang voor?
Die van mij is écht geen fan van spinnen. Maar dan ook écht niet...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mijn man is bang voor...
Euhm, volgens mij nergens voor
Oja, jewel, wespen.
Oja, jewel, wespen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
M'n vriend is geloof ik niet ergens bang voor maar een goede vriend van me is echt als de dood voor clowns. Ja, ook voor Bassie en de ballonnen clown op een kinderfeestje.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
bang voor de dood...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn vriend is bang voor bloedprikken, films met geesten en dat zijn ouders (vooral zijn vader) sterven.
Gast- Gast
Mijn vriend is bang voor spinnen, het is echt een pieperd (maar ik ook). En de laatste weken is ie als dood voor de bevalling van ons eerste kindje en het idee dat ik nog autorij
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik zou niet weten waar hij bang voor is.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
hij is niet echt ergens bang voor maar hij vind het wel vervelend/akelig als ik last heb/krijg van m`n tics.
Gast- Gast
Eigenlijk is mijn man best een mietje. Ik kan er nu even niet opkomen waar hij allemaal bang voor is, maar toch wel wat hoor. En dan heb ik het over dingen doen. Zwemmen in zee bijv, vond hij maar niks, bang om te verdrinken. Gelukkig probeert het hij wel en dan is het ook wel over hoor.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
De tandarts. Hij heeft heel veel problemen met zijn gebit en kaakontstekingen aan de lopende band, dus de wortelkanaalbehandelingen zijn niet nieuw voor hem. Ik vind het gewoon sneu hoeveel pijn hij soms heeft. Pas konden ze hem niet verdoven ivm een ontsteking, en hebben ze de kies maar zonder getrokken, dat was echt heel erg. Ook omdat de wortel heel lang was. Ik heb hem nog nooit zo'n pijn zien lijden als toen.
Geen wonder dus dat hij er inmiddels bang voor is.
Geen wonder dus dat hij er inmiddels bang voor is.
Gast- Gast
nergens voor zegt die altijd. Maar toen wij 2 konijnen hadden moesten die appart in een hok en hij durfde ze niet eruit te halen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Oh, ik weet het. Hij durft niet te vliegen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn vriend is bang voor enge films. Echt he, als wij samen een enge film kijken dan zit hij met een kussen voor zijn hoofd. En een keer in de bioscoop zat hij keihard te gillen van schrik.
En hij is bang om te bungeejumpen. Een jaar geleden had hij een grote bek dat hij het wel even zou doen. Eenmaal boven in het bakje, met een koord om stond hij te knikken op zijn knieen. Het scheelde niet veel of viel flauw van angst. Wat een afgang
En hij is bang om te bungeejumpen. Een jaar geleden had hij een grote bek dat hij het wel even zou doen. Eenmaal boven in het bakje, met een koord om stond hij te knikken op zijn knieen. Het scheelde niet veel of viel flauw van angst. Wat een afgang
Laatst aangepast door RioolSpook op do 7 jul 2011 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Mijn vriend is ontzettend bang en panisch voor naalden (in de zin van bloedprikken).
Hoop dus never nooit dat hij ooit trombose krijgt..
Hoop dus never nooit dat hij ooit trombose krijgt..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Die van mij hoef je niet mee te nemen naar een kermis of attractiepark. Het enige wat ie daar zal gaan doen is waarschijnlijk bezig met de gokautomaten. Hij durft niet eens in een reuzenrad, wat ik soms echt te belachelijk voor woorden vind.
Gast- Gast
Mijn vriend is superbang voor de tandarts, hij houdt niet van Trhillers en ik wel wat een leuke combinatie is .
En ik snap de vriend van Rush ook, ik heb ook een bloedhekel aan Clowns haha behalve aan bassie maar de rest...
En ik snap de vriend van Rush ook, ik heb ook een bloedhekel aan Clowns haha behalve aan bassie maar de rest...
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ohja das nog een goeie hij durft ook niet in atracctie's die over de kop gaan enz, en ik wel..Yoyo schreef:Die van mij hoef je niet mee te nemen naar een kermis of attractiepark. Het enige wat ie daar zal gaan doen is waarschijnlijk bezig met de gokautomaten. Hij durft niet eens in een reuzenrad, wat ik soms echt te belachelijk voor woorden vind.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
De mijne is bang voor ballonnen. Zo grappig!
en voor doktoren, je snapt al dat als hij zwanger had moeten raken dat dat nooit gebeurd was.
en voor doktoren, je snapt al dat als hij zwanger had moeten raken dat dat nooit gebeurd was.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Vogels en hoogtes.
We waren afgelopen weekend in Parijs. Zijn op het eerste platform van de Eiffeltoren geweest (na veel overtuigingskracht). Helaas trok hij echt wit weg en zijn we dus maar niet hoger geweest.
We waren afgelopen weekend in Parijs. Zijn op het eerste platform van de Eiffeltoren geweest (na veel overtuigingskracht). Helaas trok hij echt wit weg en zijn we dus maar niet hoger geweest.
Gast- Gast
Ben je niet alleen hoger geweest?Chipp schreef:Vogels en hoogtes.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn papa... Ik ben zo bang...
» ben zo bang mijn baan te verliezen..
» Ben bang dat mijn konijnen het te koud hebben..
» Bang voor...
» Bang voor het bad :(
» ben zo bang mijn baan te verliezen..
» Ben bang dat mijn konijnen het te koud hebben..
» Bang voor...
» Bang voor het bad :(
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: