Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

+32
Pineco
Limburg85
kwebbeltje
Nijntje
peach
Mida4you
koNijntje
LDJ
Sanne
Sea of Trees
Catwoman79
NoMercy
Flower_L
kwak
Puggle
Slakje
Dolphinne
Parisienne
Annemie
Maudy
M@niek
Coco
Jelin
Susan
xxjojootjexx
Parel
Tania
loesje
Lady4
Linda
Bolleke
Razz
36 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Razz wo 10 jul 2013 - 20:36

Wie is er ook vrij vandaag en wat is jullie planning voor vandaag met de kindjes?

Hier gaan we zo samen douchen en daarna wat aan het huishouden doen zoals de was aanzetten, stofzuigen, badkamer opruimen. S. vind het altijd wel leuk om te 'helpen'. En vanmiddag gaan we even samen naar het tuincentrum en daarna boodschappen halen.

Jullie?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Bolleke wo 10 jul 2013 - 20:37

Zo ontbijten, naar het bos, even het dorp in, en vanavond gaat Christian uit logeren omdat ik concert heb.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Linda wo 10 jul 2013 - 20:39

Ik weet het nog niet. Iedereen in huis is snotterig. Ik heb ook weinig puf, maar ik wil ook niet de hele dag binnen zitten...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Lady4 wo 10 jul 2013 - 20:59

Wij gaan zo een paar uurtjes naar de kinderboerderij.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  loesje wo 10 jul 2013 - 21:01

er komt zo een vriendje van a hier spelen en vanmiddag moeten we naar de tandarts
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Tania wo 10 jul 2013 - 21:01

Niks, ik ben moe en moet vanavond weer werken dus ze mogen lekker zelf spelen tv kijken vandaag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Parel wo 10 jul 2013 - 21:02

Wij gaan ons zo aankleden, en dan gaan we boodschappen doen.
Vanmiddag komt een vriendin een bakkie doen, of gaan we even een rondje fietsen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  xxjojootjexx wo 10 jul 2013 - 21:02

Ik ben nu aan het werken, de jongste is op het kdv, de oudste bij oma (ze heeft vakantie) en vanmiddag ga ik met de oudste naar de kno arts voor controle, daarna even naar oma die eergisteren verhuist is naar een ander verpleeghuis.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Susan wo 10 jul 2013 - 21:03

Ik wilde vandaag naar het binnenzwembad, maar we zijn allebei erg verkouden, ik heb ook last van mijn keel en Yrsa is ook al aan het hoesten. Dus ik denk dat ik dat even uitstel tot volgende week. Ik heb nog niet echt nieuwe plannen, ik denk gewoon even boodschappen doen en verder niks bijzonders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Jelin wo 10 jul 2013 - 21:05

Wij gaan zo meteen even boodschappen halen en daarna met de jongste naar het cb. Daarnaniets meer. Ik verwacht dat de jongste veel zal slapen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Coco wo 10 jul 2013 - 21:17

We zijn een paar dagen bij mijn ouders en gaan zo naar de markt, daarna mijn neefje en nichtje van school ophalen en dan lunchen. Vanmiddag wil ik nog even met ze naar ons bos, kijken hoe het er voor staat met de groenten en aardbeien. Op de terugweg langs de kinderboerderij. Na het avondeten gaan we terug naar huis.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  M@niek wo 10 jul 2013 - 21:25

Zo eerst even brood halen, boven moet echt even gestofzuigd en gedweild worden. Vanmiddag denk ik een paar uur naar de speeltuin en vanavond gaat ze een paar uur naar oma omdat ik dan altijd naar de zumba ga.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Maudy wo 10 jul 2013 - 21:30

Wij gaan even langs de Hema, daarna loop ik even langs het hertenkamp met wat brood, dan even slapen en dan even bij mijn vriend kijken want die is aan het vissen in de polder.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Annemie wo 10 jul 2013 - 21:38

Mijn zoontje is tv aan het kijken en met zijn houten trein aan het spelen,.heb net een beetje boven opgeruimd en gestofzuigd. Weer wat babywas in de wasmachine gedaan en nu zo beneden ff opruimen.en schoonmaken. Heb nu ff pauze..haha. Vanmiddag ga ik nog ff naar de winkel, maar mijn zoontje ligt dan in bed. (vriend is vanmiddag thuis)
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Parisienne wo 10 jul 2013 - 21:41

N. is op het KDV. Ik ben aan het leren, heb straks tentamen. Daarna flink opruimen en wat was wegwerken. Alvast wat kleding apart houden om mee te nemen op vakantie, anders blijf ik bezig. Vanavond N. ophalen, eten, haar naar bed doen en strijken. Niks bijzonders dus hier Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Dolphinne wo 10 jul 2013 - 22:05

We hebben net een tompouce gegeten om een beetje te vieren dat de echo gisteren helemaal goed was en we een meisje krijgen.
Zoon is met zijn lego aan het spelen.

Straks naar de verloskundige en daarna nog geen plannen. Mss even verf voor de kamer van zoon uitzoeken bij de bouwmarkt.
En verder hopen op mail wanneer we de sleutel van ons nieuwe huis krijgen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Slakje wo 10 jul 2013 - 22:06

Na haar middagdutje gaan we naar het park.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Puggle wo 10 jul 2013 - 23:12

Gezellig razz! Fijn dat hij het zo leuk vind om te helpen ook.

Ik heb vanmorgen een nieuwe fiets gekocht smile en ik ga straks naar de fietsenwinkel lopen voor een fietstas en dan even de stad in met mijn moeder. Even gezellig wat drinken. Op de terugweg naar huis wandelen we even naar de supermarkt voor boodschappen. Vanavond niks en gewoon lekker thuis zijn samen want man moet werken.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  kwak wo 10 jul 2013 - 23:41

Ik moet. Hele dag werken dus zijn ze de hele dag bij de go.
Om 6 uur ben ik thuis, eten en naar bed dus zie ze weinig vandaag.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Flower_L wo 10 jul 2013 - 23:46

vanochtend hebben we wat boodschappen gedaan. jongste ligt net op bed na de fles, oudste kijk even tv.
zometeen gaan we brood eten en in huis opruimen cq poetsen. wanneer de jongste wakker is, wandelen we nog even naar brievenbus en speeltuintje denk ik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  NoMercy do 11 jul 2013 - 0:28

Ik ben ook vrij vandaag! Zijn net een lekker ochtendje op de kinderboerderij geweest en hebben net thuis een boterhammetje gegeten. Zodadelijk gaan we naar de bibliotheek nieuwe boeken (voor mij en zoon) uitzoeken en lekker een terrasje pakken. Als we dan nog wat tijd over hebben doen we nog een rondje over de markt. Zo een dag is helaas zo voorbij! Sad
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Catwoman79 do 11 jul 2013 - 3:05

Wij hebben vakantie en zijn vandaag naar Schloss Dankern geweest.
En deze keer alleen naar het zwembad.
Binnenkort willen we nog een keer heen maar dan nar het speelgedeelte.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Flower_L zo 4 aug 2013 - 4:19

We zijn vandaag lekker naar het zwembad geweest. Van 10-16, en L wilde niet naar huis. hij heeft zicht prima vermaakt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Puggle zo 4 aug 2013 - 5:24

Wij zijn vandaag naar b.reda geweest. Gezellig geshopt en gegeten. Nu lekker thuis op de bank hangen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Sea of Trees zo 4 aug 2013 - 5:55

Naar een speeltuin hier in de buurt, waar hij ook gezwommen heeft.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen? Empty Re: Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum