Gaan jullie nog vaak weg?
+18
Happinaz
MissD
Parisienne
SparklingEyes
Floor
Happydobby
Twellie
Coco
Purpleflower
Makamba
Nana
M@niek
Linda
PiP
kwak
SarahKey
sheila123
Slakje
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gaan jullie nog vaak weg?
Zo onder jullie twee, of apart met vrienden/vriendinnen? Doen jullie vaak beroep op babysit/grootouders/...?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Gaan jullie nog vaak weg?
Wij gaan nog maar zelden weg,echt heel af en toe.. Ik heb alleen mijn moeder als oppas en die ga ik niet steeds vragen maar heb er ook minder behoefte aan als voorheen. Dat was voor de kinderen heel anders. Maar ik mis niks. Wij maken het thuis wel gezellig met een wijntje en wat lekkers erbij.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Tot nu toe ben ik 2 keer alleen een avondje weggeweest en voor de rest nog niet. Siem bleef toen bij papa. 8 juni gaan we samen uit eten en naar de bios omdat we dan 5 jaar getrouwd zijn. Ik wil ook niet meer zo vaak weg, wil Siem niet zomaar weg brengen. Heb er nog steeds moeite mee dat hij bij iemand anders blijft als ik moet werken. Heb het 14 weken kunnen uitstellen maar toen moest ik hem wel achter laten bij iemand anders dan papa. Nee blijf liever nog bij hem. Als hij wat ouder is zien we wel verder.
ik ga heel weinig alleen weg, ik ga op vrijdag avond naar koor dat is mijn "enige" uitje.
Ik ben voor mijn verjaardag en een verjaardag van een vriendin samen uit eten geweest, zonder kinderen en dat vonden we erg geslaagd.
binnenkort gaan we weer maar dan gaat er nog een vriendin mee, ook zonder kinderen.
ik heb eerlijk gezegd ook niet veel behoefte om weg te gaan, ik vind het thuis prima. Er komen regelmatig vrienden, die hebben geen kinderen dus die komen meestal hier en heel af en toe vraag ik oppas, mijn zusje maar dat is denk ik nog geen 6x per jaar.
Ik ben voor mijn verjaardag en een verjaardag van een vriendin samen uit eten geweest, zonder kinderen en dat vonden we erg geslaagd.
binnenkort gaan we weer maar dan gaat er nog een vriendin mee, ook zonder kinderen.
ik heb eerlijk gezegd ook niet veel behoefte om weg te gaan, ik vind het thuis prima. Er komen regelmatig vrienden, die hebben geen kinderen dus die komen meestal hier en heel af en toe vraag ik oppas, mijn zusje maar dat is denk ik nog geen 6x per jaar.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
sheila123 schreef:Wij gaan nog maar zelden weg,echt heel af en toe.. Ik heb alleen mijn moeder als oppas en die ga ik niet steeds vragen maar heb er ook minder behoefte aan als voorheen. Dat was voor de kinderen heel anders. Maar ik mis niks. Wij maken het thuis wel gezellig met een wijntje en wat lekkers erbij.
+1
Roep al wel een poos dat ik nog naar de Veluwse Bron wil, maar vraag me af of dat er nog van komt voor de bevalling...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn man en ik zijn pas geleden voor het eerst 's avonds samen weggeweest, naar een verjaardag van een vriendin. Voor de rest komt het eigenlijk nooit voor.
Ik ga wel zo nu en dan met vriendinnen weg. Af en toe een nachtje met elkaar in een hotelletje. Even gezellig kletsen, lekker eten en drinken. Dat heb ik af en toe wel echt even nodig. Mijn man blijft dan met onze dochter thuis, hij heeft niet zo'n behoefte aan weggaan.
Ik ga wel zo nu en dan met vriendinnen weg. Af en toe een nachtje met elkaar in een hotelletje. Even gezellig kletsen, lekker eten en drinken. Dat heb ik af en toe wel echt even nodig. Mijn man blijft dan met onze dochter thuis, hij heeft niet zo'n behoefte aan weggaan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
ja best regelmatig.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik ga vaak nog avondjes, weekendjes weg met vriendinnetjes. Zo ben ik nu 4 dagen in Praag met vier vriendinnen.
Met mijn man ga ik af en toe een avondje samen weg, vaak door de babyfoon naar de buren te doen.
Met mijn man ga ik af en toe een avondje samen weg, vaak door de babyfoon naar de buren te doen.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ja, regelmatig. Uitjes, stappen, terras met vriendinnen, noem maar op. Ik vind het fijn en het laadt me weer een beetje op.
Gast- Gast
Ik ga regelmatig nog weg! Moet wel zeggen dat mijn dochter om de week bij haar vader is en ik dan ook de mogelijkheid heb om weg te (kunnen) gaan. Als ze thuis is ga ik niet weg, die twee weekenden per maand wil ik dan ook graag met haar doorbrengen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee we gaan te weinig samen weg.
Heb helaas geen ouders vlakbij wonen die even op kunnen passen.(35min rijden)
Laat mijn ouders niet heen er weer rijden voor een avondje bios.
Binnenkort gaat ze wel 2 nachtjes logeren, omdat wij een bruiloft hebben.
Ga zelf ook niet veel weg, omdat mijn man vaak s'avonds weg is voor werk.
Zou wel wat meer weg willen, maar dan moet ik even wachten tot het najaar, dat hij weer rustig is met werk.
Heb helaas geen ouders vlakbij wonen die even op kunnen passen.(35min rijden)
Laat mijn ouders niet heen er weer rijden voor een avondje bios.
Binnenkort gaat ze wel 2 nachtjes logeren, omdat wij een bruiloft hebben.
Ga zelf ook niet veel weg, omdat mijn man vaak s'avonds weg is voor werk.
Zou wel wat meer weg willen, maar dan moet ik even wachten tot het najaar, dat hij weer rustig is met werk.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Heel zelden, kan mij de laatste keer samen met mijn man zo niet herinneren. Ik geloof ergens in september.
Eind juni gelukkig weer een nachtje weg samen.
Eind juni gelukkig weer een nachtje weg samen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij gaan nooit met zijn tweeen weg, we hebben namelijk nauwelijks oppas. Dus het kan alleen in de zomervakantie wanneer de kinderen wel naar de opvang gaan. We gaan zelfs omstebeurt naar verjaardagen als het 's avonds is.
Ik onderneem wel vaak wat met vriendinnen of familie zonder kinderen. Deze week bijvoorbeeld heb / had ik op drie dagen overdag een afspraak en een avond.
Ik onderneem wel vaak wat met vriendinnen of familie zonder kinderen. Deze week bijvoorbeeld heb / had ik op drie dagen overdag een afspraak en een avond.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Zelden, ik heb er geen behoefte aan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Nooit samen met z'n tweeen. Mijn man gaat wel met vrienden weg, ik niet met vriendinnen.
We hebben nu een paar keer een paar uurtjes oppas nodig gehad maar dat was meer noodzaak (bruiloft/begrafenis)
We hebben nu een paar keer een paar uurtjes oppas nodig gehad maar dat was meer noodzaak (bruiloft/begrafenis)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
kwak schreef:ik ga heel weinig alleen weg, ik ga op vrijdag avond naar koor dat is mijn "enige" uitje.
.
Ontopic: wij hebben juist besloten om het meer te gaan doen, puur omdat we (man en ik) het idee krijgen teveel langs elkaar heen te gaan leven omdat we alleen maar bezig zijn met de kinderen. Dus we gaan weer 'afspraakjes' plannen
Ook gaat hij weer voetballen en ik met een vriendin op salsales, zodat we doordeweeks allebei ons eigen ding hebben naast werk en studie.
Verder ging ik al regelmatig in het weekend een drankje doen met vriendinnen (zonder kinderen).
Gast- Gast
Wij proberen geregeld even samen weg te gaan, daar hebben wij wel behoefte aan. Maar spontaan zit er niet vaak in, we hebben hier niet heel veel oppasmogelijkheden..
Zo hadden we vandaag graag even samen naar het strand gegaan, maar mijn schoonouders gaan klussen, sja dan hebben we pech.
Se
Zo hadden we vandaag graag even samen naar het strand gegaan, maar mijn schoonouders gaan klussen, sja dan hebben we pech.
Se
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gaan op zich wel geregeld weg. Zowel samen als apart van elkaar. Het nadeel is alleen dat mijn vriend 5 avonden/nachten werkt, waardoor ik meestal aan oppas gebonden ben als ik iets met vriendinnen wil doen. N. gaat eens in de 3 weken ongeveer een nachtje logeren. Verder hebben we nog de bovenburen waar ik de babyfoon neer kan zetten. Zo kan ik af en toe even wat drinken met vriendinnen en tegelijk mijn vriend zien (hij werkt in een café hier bij ons in de straat).
Ik heb er ook wel steeds minder behoefte aan hoor. Ik heb eigenlijk nooit zin, maar als ik dan eenmaal weg ben vind ik het heerlijk!
Gisteravond ben ik ook even weggeweest. Mijn vriend was werken en een vriendin van ons vierde haar verjaardag in het café hier in de straat. Erg gezellig, heel onze vriendengroep is daar altijd. En heb mijn vriend dus ook nog gezien. Ik had de babyfoon bij de bovenburen gezet, ging prima.
Ik heb er ook wel steeds minder behoefte aan hoor. Ik heb eigenlijk nooit zin, maar als ik dan eenmaal weg ben vind ik het heerlijk!
Gisteravond ben ik ook even weggeweest. Mijn vriend was werken en een vriendin van ons vierde haar verjaardag in het café hier in de straat. Erg gezellig, heel onze vriendengroep is daar altijd. En heb mijn vriend dus ook nog gezien. Ik had de babyfoon bij de bovenburen gezet, ging prima.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik er helemaal geen behoefte meer aan om zonder T. weg te gaan. Avonden stappen deden we al niet veel. Gingen alleen regelmatig uit eten, bios etc. en dat is nu wel minder. Al mogen we T. altijd even naar mijn ouders brengen als wij weg willen... dus in principe hebben we wel de mogelijkheden. Maar we vinden het nu gewoon leuker om samen met T. iets te gaan doen.
Ik spreek met vriendinnen af maar dan gaat T. gewoon mee. Binnenkort ga ik met een vriendin uit eten en de stad in en dan blijft T. bij haar papa.
Verder gaan we voor mijn man zijn verjaardag eind juni naar Wicked, en uit eten daar aan het strand. Dan slaapt T. bij mijn ouders.
Ik spreek met vriendinnen af maar dan gaat T. gewoon mee. Binnenkort ga ik met een vriendin uit eten en de stad in en dan blijft T. bij haar papa.
Verder gaan we voor mijn man zijn verjaardag eind juni naar Wicked, en uit eten daar aan het strand. Dan slaapt T. bij mijn ouders.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Momenteel niet ivm borstvoeding maar voor de geboorte van dochter gingen we regelmatig even wat met z'n 2tjes doen.
Gast- Gast
Wij doen dat echt heel regelmatig. Samen maar ook apart.
Ik laad daardoor op en ik geniet er erg van. Mijn kinderen staan te juichen
als ze naar opa en oma mogen en dat heb ik al gedaan vanaf dat ze ongeveer 3 weken waren. Ik zat er toen zo erg doorheen dat m'n ma ons weg heeft gestuurd om even bij te komen.
Sowieso gaan mijn vriend en ik elk najaar samen op een stedentrip. Dat hebben we ook zo afgesproken ondat we merken dat we door de kinderen soms vergeten hoe leuk en sexy we elkaar ook alweer vinden. Dit helpt ons, en ik voel me daar gelukkig ook nooit schuldig over.
Ik realiseer me wel heel goed dat wij qua oppasmogelijkheden heel luxe zitten!
Ik laad daardoor op en ik geniet er erg van. Mijn kinderen staan te juichen
als ze naar opa en oma mogen en dat heb ik al gedaan vanaf dat ze ongeveer 3 weken waren. Ik zat er toen zo erg doorheen dat m'n ma ons weg heeft gestuurd om even bij te komen.
Sowieso gaan mijn vriend en ik elk najaar samen op een stedentrip. Dat hebben we ook zo afgesproken ondat we merken dat we door de kinderen soms vergeten hoe leuk en sexy we elkaar ook alweer vinden. Dit helpt ons, en ik voel me daar gelukkig ook nooit schuldig over.
Ik realiseer me wel heel goed dat wij qua oppasmogelijkheden heel luxe zitten!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik heb juist meer behoefte aan dit soort dingen naar mate ik langer en meer kinderen heb.
Gisteren is B voor het eerst een paar uur naar oma geweest omdat ik door de slechte nachten er een beetje doorheen zat. Heerlijk! Wilde het in eerste instantie niet omdat hij nog zo klein is maar het was echt even lekker om niks aan mijn hoofd te hebben. En hij heeft er zelf ook geen hinder aan onder vonden, hij heeft al die tijd als een roosje geslapen
Gisteren is B voor het eerst een paar uur naar oma geweest omdat ik door de slechte nachten er een beetje doorheen zat. Heerlijk! Wilde het in eerste instantie niet omdat hij nog zo klein is maar het was echt even lekker om niks aan mijn hoofd te hebben. En hij heeft er zelf ook geen hinder aan onder vonden, hij heeft al die tijd als een roosje geslapen
Gast- Gast
Fijn toch?Jolicious schreef:Ik heb juist meer behoefte aan dit soort dingen naar mate ik langer en meer kinderen heb.
Ik kan me goed voorstellen dat je het lekker vond om even alleen te zijn.
Gast- Gast
Ja op zich doen wij nog wel vaak wat. Maar wel minder vaak met zijn tweeen, dat zouden we wat meer moeten doen maar als mijn vriend thuis is dan vind hij het ook gewoon fijn om thuis te zijn.
Als mijn vriend thuis is, dan plan ik wel avondjes met vriendinnen. Is mijn vriend niet thuis dan willen opa en oma oppassen als ze kunnen. Mijn zus wil altijd wel helpen, en ook hebben wij lieve buren waar ik savonds altijd de babyfoon neer mag zetten maar ook overdag willen ze me altijd helpen(natuurlijk wel als niemand zelf andere plannen heeft)
Ik merk dat ik zelf nog wel de behoefte heb om af en toe weg te gaan, niet meer 2 keer per weekend op stap zoals ik deed voordat ik zwanger was. Maar nu heb ik lang weekend.. en eigenlijk heb ik voor het hele weekend geen plannen, gisteren kwam er een vriendinnetje langs was heel gezellig. En dan kan ik het soms best pittig vinden om de komende 3 dagen gewoon helemaal alleen met de kids te zijn, zonder dat ik even alleen weg kan. Maar goed.. dat hoort er bij.
Als mijn vriend thuis is, dan plan ik wel avondjes met vriendinnen. Is mijn vriend niet thuis dan willen opa en oma oppassen als ze kunnen. Mijn zus wil altijd wel helpen, en ook hebben wij lieve buren waar ik savonds altijd de babyfoon neer mag zetten maar ook overdag willen ze me altijd helpen(natuurlijk wel als niemand zelf andere plannen heeft)
Ik merk dat ik zelf nog wel de behoefte heb om af en toe weg te gaan, niet meer 2 keer per weekend op stap zoals ik deed voordat ik zwanger was. Maar nu heb ik lang weekend.. en eigenlijk heb ik voor het hele weekend geen plannen, gisteren kwam er een vriendinnetje langs was heel gezellig. En dan kan ik het soms best pittig vinden om de komende 3 dagen gewoon helemaal alleen met de kids te zijn, zonder dat ik even alleen weg kan. Maar goed.. dat hoort er bij.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
» gaan jullie vaak bij je kindje kijken als hij/zij slaapt?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
» gaan jullie vaak bij je kindje kijken als hij/zij slaapt?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: