Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar issie weer....de leukste namentopic!

+37
Kat1980
Flip Fluitketel
Petteflet
Aimee
Ellebel
Monnie
Stitch
*Lookie*
Blond
Jilke
mauwmauw
Mamasapje
Bloem86
luisa
TGR
Monte
LMCurious
Flinder
Aagje!
Novalee
Thunder
truestar
Darius
Luthien
Lady4
Jelin
Bruintje Beer
Shisha
Floor
Pien
PapillonRose
Phileine
VeryCherry
blondje1313
Nana
Highway
JD
41 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:29

Marin schreef:
Julia
Marin
Luce
Lux
Eline
Alice
Noe
Sofia



Sam(uel)
David
Benjamin
Oliver (Ollie)
Max
Jule

Ja, erg mooi. En ik vind Luca natuurlijk een mooie naam smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Bloem86 wo 25 mei 2011 - 10:32

Meisjes:

Ise smile
Roos
Nina
Sofie
Nora


Jongens:

Geen idee!! Embarassed
Best erg vind ik zelf.. Maar er is nog niet 1 jongensnaam waarvan ik kan denken: Leuk voor als we ooit een zoontje mogen krijgen!!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Mamasapje wo 25 mei 2011 - 13:24

Jade schreef:Ik vind een heleboel namen leuk, maar mijn vriend vindt ze niet allemaal mooi :P

meisje:

Sophie
Leonore
Sarah
Julia
Lutein
Mirte
Rozemarijn
Josefien
Frederike

Jongen:

Floris
Lennart
Florian
Laurens
Maurits
Olivier
Victor
Hugo
Pepijn

Ik zou niet alle namen als eerste naam kiezen.

Mijn stijl:) 2 van de 3 namen van mijn kindjes staat erbij:)
al zou ik wel deze namen anders schrijven, zoals hieronder dus:):

Zara, Myrthe, Rosemarijn, Josephine, Frederique


Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  mauwmauw wo 25 mei 2011 - 20:07

*Marietje* schreef:jaja we hebben er in het verleden al heel wat gehad, maar ik blijft het toch leuk vinden om al die mooie namen voorbij te zien komen, en aangezien wij het de laatste tijd weer volop over baby's hebben hier thuis....doe ik misschien nog ideeen op om aan mijn "leuke namen lijstje" toe te voegen!

Dus....kom maar op met jullie favoriete namen!

o en hier dus even mijn favorieten...

Mette,Amy,Yenthe voor een meisje
Tijs, Jurre, Cas voor een jongen
hey mar ik mis de nicky,shane,kian en mark in dit lijstje Wink
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Jilke wo 25 mei 2011 - 20:19

Voor een jongen ben ik er al heel lang over uit, dat wordt Kjeld. En dan als 2e naam Ethan.
Een meid vind ik erg moeilijk, zo vind ik er wel een paar erg leuk, maar of het dat ook gaat worden? Kriz, Esra, Alix.

Zoiezo erg lastig bij onze achternaam, oerhollands, en dan vind ik een iets buitenlandse naam altijd wel wat raar staan. Al is het vast gewenning.

We maken wel altijd grapjes erover, want de voornamen van mijn vriend en mij, en zelfs onze doopnaam lijkt zo enorm veel op elkaar. Bij mij de vrouwelijke variant, bij hem de mannelijke, zowel 1e als 2e naam.
En van die namen kun je weer zowel een vrouwelijke en mannelijke naam pakken, bv emely en emillio haha. Al vind ik ze beide echt niet mooi. Dan zouden alle drie onze namen bijna hetzelfde uitgesproken worden smile
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 21:37

Meisjes: S.enna, M.ara, Mesa,Saar, Ninthe.

Jongen : Reg,Fimme, Seb, Silas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Blond wo 25 mei 2011 - 23:35

Sophie, Fleur, Frederique, Merel, Emma

Floris, Olivier, Jeroen, Teun, Guus, Lars

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  *Lookie* wo 25 mei 2011 - 23:52

Lynn, Ruby, Kate, Lise, Elske
Pepijn, Luc, Mats

Ik heb de namen die wij waarschijnlijk kiezen er nu niet bij gezet, maar dit vind ik ook leuke namen (en miss wordt het toch een van deze?) Jongensnamen vind ik altijd zo moeilijk!
Jetse is overigens een heel normale Friese naam.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Stitch do 26 mei 2011 - 2:23

Faeye, Noa, Milou voor een meisje
Silas, Lucas, Liam, Jamie voor een jongen smile

Helaas zal t bij mij nog wel even duren voordat ik namen mag uittesten op mn vriend, aangezien hij voorlopig nog niet aan kinderen moet denken... Sad
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Monnie do 26 mei 2011 - 2:31

N.oah, Roan, voor een jongen.
Naomi, Lotte, Saar, Britt, voor een meisje

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Ellebel do 26 mei 2011 - 8:12

Pippa! Met stip op 1 sinds 29 april Wink . Verder al jaren Nova en Lieve

Voor een jongen zo ik het niet weten..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 8:44

Mamasapje schreef:
Jade schreef:Ik vind een heleboel namen leuk, maar mijn vriend vindt ze niet allemaal mooi :P

meisje:

Sophie
Leonore
Sarah
Julia
Lutein
Mirte
Rozemarijn
Josefien
Frederike

Jongen:

Floris
Lennart
Florian
Laurens
Maurits
Olivier
Victor
Hugo
Pepijn

Ik zou niet alle namen als eerste naam kiezen.

Mijn stijl:) 2 van de 3 namen van mijn kindjes staat erbij:)
al zou ik wel deze namen anders schrijven, zoals hieronder dus:):

Zara, Myrthe, Rosemarijn, Josephine, Frederique



grappig! Zara en Myrthe zou ik nooit zo schrijven. Ik hou niet van de 'Y' en ik vind de traditionele schrijfwijze van Sarah mooier. De andere 3 namen twijfel ik bij over de schrijfwijze. Ik vind jou schrijwijze uiteindelijk toch mooier... denk ik scratch

Ik ben op dit moment helemaal gek op de naam Hugo, maar mijn vriend vindt dit niet mooi Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Aimee do 26 mei 2011 - 8:54

Voor een meisje:
Fenne, Milou, Tess, Ninthe

Voor een jongen:
Luca, Roan, Stijn, Mats
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Petteflet do 26 mei 2011 - 23:14

Onze lijst:

Noa, Mila, Jenna
Tygo, Milan, Jari
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:21

Suze, Loren, Lauren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Flip Fluitketel vr 27 mei 2011 - 1:52

Meisje--> Veerle, Lieve, Mirre, Nynthe, Benthe, J.etske :-)
Jongen--> Jurre, Siebe, Luuk, Niek, Jilles,Nils
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Kat1980 vr 27 mei 2011 - 2:09

Meisje:Kyra, Evi, Sara en Norah

Jongen: Jamie en Timon Very Happy
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:10

Aaron, Abel, Alexander, Boris, Benjamin, Bram, Florian, Hidde, Hugo, Jonathan, Jurriaan, Justus, Lucas, Merlijn, Midas, Olivier, Pepijn, Samuel, Siem, Steyn, Teun, Thijmen, Ties, Wisse

Annemijn, Annabel, Aimée, Bodhine, Cato, Cathelijne, Eline, Emma, Féline, Frederique, Fien, Jacobine, Jente, Josephine, Julia, Madelief, Noor, Pien

Dit vind ik leuke namen! Maar dé namen die we het mooiste vinden verklap ik niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Ellebel vr 27 mei 2011 - 5:04

Isabella schreef:Aaron, Abel, Alexander, Boris, Benjamin, Bram, Florian, Hidde, Hugo, Jonathan, Jurriaan, Justus, Lucas, Merlijn, Midas, Olivier, Pepijn, Samuel, Siem, Steyn, Teun, Thijmen, Ties, Wisse

Annemijn, Annabel, Aimée, Bodhine, Cato, Cathelijne, Eline, Emma, Féline, Frederique, Fien, Jacobine, Jente, Josephine, Julia, Madelief, Noor, Pien

Dit vind ik leuke namen! Maar dé namen die we het mooiste vinden verklap ik niet!

Waarom niet? Verwach je deze op zeer korte termijn bekend te maken? :o
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:07

Haha nee hoor, maar dat zijn gewoon dé namen voor ons, en die houden we voor onszelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:10

Waarom? Ik begrijp dat nooit zo goed smile Als je nou al zwanger bent, maar niemand gaat dat lijstje onthouden hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:11

Fauve schreef:Waarom? Ik begrijp dat nooit zo goed smile Als je nou al zwanger bent, maar niemand gaat dat lijstje onthouden hoor :P

Dat weet ik, maar er komen hier ook vriendinnen van mij op het forum, en familie ook wel eens, en dat vind ik gewoon niet leuk om te vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:15

Ohh dat snap ik, dan heb ik niks gezegd. Ik kom het wel vaker tegen namelijk, en ik vroeg me altijd af waarom niet (mensen die zwanger zijn uitgezonderd :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:16

Haha, nou daarom dus. Ik ben hier niet geheel anoniem, en vind het niet leuk om (al) te verklappen. Ook al duurt het nog wel even Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:25

Jongen: Jesper, Stefan, Milan, Pepijn

Meisje: Jiska, Lotte, Lieke

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 4 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum