moet ik daar nou weer mee
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
moet ik daar nou weer mee
Af en toe word ik er echt niet goed van,onze dochter is soms zo een slechte drinker. Ze krijgt 5 flessen van 150+5. Ze dronk elke fles tot op de bodem leeg en soms kreeg ze dan nog een beetje,maar sinds vrijdag ist weer feest. Gister in totaal 120 laten staan op een dag. vanmorgen ook maar 105 op. Vooral de vroege en de late fles,dan is ze veel te moe. Ze is ook even niet lekker geweest,misschien nu nog dat het daardoor komt,maar nu nog steeds?!
Tewijl ze het anders met gemak oprdronk.
Herkenbaar? ze is nu 16 wkn.
Tewijl ze het anders met gemak oprdronk.
Herkenbaar? ze is nu 16 wkn.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: moet ik daar nou weer mee
Misschien krijgt ze tandjes? Daar kunnen ze ook minder van gaan drinken.
Mijn zoontje is 10 maanden geweest en heeft nu ook zo'n periode Ik mag blij zijn als we er 250cc vocht in krijgen op 1 dag, misschien een paar happen fruit/groente en 4 stukjes van z'n boterham. Daar stopt het bij op dit moment
Mijn zoontje is 10 maanden geweest en heeft nu ook zo'n periode Ik mag blij zijn als we er 250cc vocht in krijgen op 1 dag, misschien een paar happen fruit/groente en 4 stukjes van z'n boterham. Daar stopt het bij op dit moment
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Deed F ook wel eens. En nu soms nog trouwens. Heel vervelend idd. Vanmorgen liet hij bijv ook de helft van zijn flesje staan. Kennelijk heeft hij dan toch niet zoveel honger.
Zolang je kindje het verder goed doet zou ik me niet te veel zorgen maken. Hoeveel weegt je kindje nu ongeveer?
Zolang je kindje het verder goed doet zou ik me niet te veel zorgen maken. Hoeveel weegt je kindje nu ongeveer?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
de laatste keer woog ze 4700, ze was wel heel licht bij de geboorte 2250.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
S heeft het ook een tijd gehad, J dronk iedere fles leeg, S vaak nog niet de helft. En op een dag was het over, en nu drinkt hij 5x200. Af en toe laat hij iets staan, maar in die tijd dronk hij soms maar 70 pf 80cc
Gast- Gast
Als je kindje verder vrolijk is en genoeg plasluiers heeft zou ik me er niet druk om maken. Je kindje regelt het vaak zelf prima. Ik geef bv en heb daardoor geen idee wat ze binnenkrijgt, waardoor ik echt moet vertrouwen op haarzelf en dat is altijd goed gegaan. Ook al had zij natuurlijk periodes dat ze aan het rommelen was.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?
» Daar issie weer....de leukste namentopic!
» Daar is-ie weer.. Belastingcentjes!
» Daar issie weer..Show je geboortekaartje
» (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?
» Daar issie weer....de leukste namentopic!
» Daar is-ie weer.. Belastingcentjes!
» Daar issie weer..Show je geboortekaartje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: