Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar issie weer....de leukste namentopic!

+37
Kat1980
Flip Fluitketel
Petteflet
Aimee
Ellebel
Monnie
Stitch
*Lookie*
Blond
Jilke
mauwmauw
Mamasapje
Bloem86
luisa
TGR
Monte
LMCurious
Flinder
Aagje!
Novalee
Thunder
truestar
Darius
Luthien
Lady4
Jelin
Bruintje Beer
Shisha
Floor
Pien
PapillonRose
Phileine
VeryCherry
blondje1313
Nana
Highway
JD
41 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Aagje! di 24 mei 2011 - 0:36

voor een jongen:

Koen
Jelte
Lucas

Voor een meisje:

Desi
Daniek
Sara
Saar
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Flinder di 24 mei 2011 - 0:48

Altijd leuk om over namen na te denken. Mijn vriend en ik hebben ons lijstje al klaar Wink

Meisje: Nine, Juno, Mette, Merle, Jinte

Jongen: Tijn, Stijn, Jitse, Jens, Vigo, Rube
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  LMCurious di 24 mei 2011 - 0:48

Ik vind voor een meisje heeeeeeel errug veel namen leuk, vooral de popi namen zoals Julia en Sophie vind ik erg leuk, maar wij wilden een naam die je iets minder vaak hoort. Verder vind ik Mare, Evy, Tessa, Laura, Sara(h), Nora(h) erg leuk. De laatste 2 waren de opties als Joris een meisje was geweest. Nu bij Milou hadden we als 2e optie nog Imke, maar dat was meer de enige naam die Dave mooi vond en ik wel ok vond, haha. Ben blij dat iemand hier op het forum Milou opperde, want toen wist ik het gelijk!!!

Voor jongens was onze keuze een stuk beperkter, bij Joris hadden we ook nog Milan en Stijn op ons lijstje staan. Nu hadden we voor een jongen als nr. 1 naam Martijn, en verder Oscar en Thijs. Ook Tobias, Ruben, Simon, Lars, Sam vind ik hele leuke namen voor een jongen. En wat ik heeeeel leuk vind zijn namen als Bas, Pim, Daan enzo, maar die hebben we allemaal al in onze directe familie.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Floor di 24 mei 2011 - 1:26

Novalee schreef:Meisjes: Sophie, Yara, Feline, Julia, Marit, Fione, Isabel(le/a)

De naam staat hier natuurlijk niet tussen :P

Jongens: James, Jonathan, Lars, Liam, Lucas, Owen, Sven, Thomas
Dit lijstje sluit ik me bij aan!
Alleen mijn man nog niet Laughing we moeten hier nog echt uitgebreid praten over namen, want we komen er nog steeds niet uit, alles wat ik mooi vind, vindt hij niks en andersom.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Novalee di 24 mei 2011 - 1:40

Floor schreef:
Novalee schreef:Meisjes: Sophie, Yara, Feline, Julia, Marit, Fione, Isabel(le/a)

De naam staat hier natuurlijk niet tussen :P

Jongens: James, Jonathan, Lars, Liam, Lucas, Owen, Sven, Thomas
Dit lijstje sluit ik me bij aan!
Alleen mijn man nog niet Laughing we moeten hier nog echt uitgebreid praten over namen, want we komen er nog steeds niet uit, alles wat ik mooi vind, vindt hij niks en andersom.
Mijn vriend vond ook lang niet alles mooi hoor! De jongensnamen hebben we eigenlijk niet naar gekeken omdat we met 16 weken al wisten dat het een meisje is. En van de meidennamen die hier staan vindt hij alleen Fione mooi.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Floor di 24 mei 2011 - 1:47

Wij willen niet weten wat we krijgen dus moeten een jongens en meisjesnaam hebben.
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke naam bij jullie is geworden, ik wacht geduldig af.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Novalee di 24 mei 2011 - 3:08

Floor schreef:Wij willen niet weten wat we krijgen dus moeten een jongens en meisjesnaam hebben.
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke naam bij jullie is geworden, ik wacht geduldig af.
Het hoeven kiezen van maar één naam was bij ons een van de redenen om juist het geslacht te willen weten smile. Ik ben benieuwd of de naam ook in de smaakt valt, moeten nog even geduld hebben smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Monte di 24 mei 2011 - 6:41

Jongens roepnaam:
- Alexander
- Patrick
- Erik
- Benjamin
- Jeroen

Meisjes roepnaam:
- Amy
- Avi
- Ingmar (ja ik weet dat het een jongensnaam is,maar vind hem leuk voor een meisje)
- Iva
- Viënne

Als 2e of 3e jongensnaam:
- Robbie
- Lucas
- Hugo
- George
- Rafael
- Sebastiaan

2e of 3e meisjesnaam:
- Stevie
- Ellix
- Elin
- Eastin
- Geneva
- Lynn
- Flower
- June
- Arizona
- Adelynn
- Eva
- Charlotte
- Abby
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:30

Marin schreef:
Julia
Marin
Luce
Lux
Eline
Alice
Noe
Sofia



Sam(uel)
David
Benjamin
Oliver (Ollie)
Max
Jule
Mooie namen. De tweede en derde naam van L. noem je smile

Marietje, ben jij niet opvallend vaak bezig met babynamen toevallig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:32

Elodie schreef:
Marin schreef:
Julia
Marin
Luce
Lux
Eline
Alice
Noe
Sofia



Sam(uel)
David
Benjamin
Oliver (Ollie)
Max
Jule
Mooie namen. De tweede en derde naam van L. noem je smile


Wat leuk, ben benieuwd welke smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:36

Zet ik liever niet hier neer maar kun je altijd even op fb bekijken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:38

Dat snap ik. Doe ik dat smile

Ik zie 't al, mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:44

Dankje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 2:50

Ik vind een heleboel namen leuk, maar mijn vriend vindt ze niet allemaal mooi :P

meisje:

Sophie
Leonore
Sarah
Julia
Lutein
Mirte
Rozemarijn
Josefien
Frederike

Jongen:

Floris
Lennart
Florian
Laurens
Maurits
Olivier
Victor
Hugo
Pepijn

Ik zou niet alle namen als eerste naam kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:22

Mijn vriend en ik hebben ook echt een verschillende smaak.. Nou ja, hij weet helemaal niets als het op babynamen aankomt :P .. Dat zien we tegen die tijd wel zegt hij altijd.. (fijn haha) - Maar mijn namen ondertussen wel allemaal afkeuren of een raar hoofdtrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  JD wo 25 mei 2011 - 5:30

@elodie, ja je hebt gelijk hoor...aar het -jn vaak van die vlagen.nu is er weer een goede vriendin bevallen vorige week,en dan kriebelt het weer...maar aanstaande zaterdag moet ik oppassen op t zoontje van mn vriendin,en na zo'n dagje besef ik me altijd weer dat ik mn vrijheid toch nog wel even lekker vind..
Maar de wens is er zeker, het nameblijstje wordt alleen maar groter,en ach..ben sowieso veel met baby's bezig door mn werk op n babygroep.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  TGR wo 25 mei 2011 - 6:05

Ik ga er even niet vanuit dat ik (snel) kinderen krijg. Maar ik houd toch wat ik mooi vind, liever voor me smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  luisa wo 25 mei 2011 - 7:49

Voor meisjes vind ik Mila en Fiamma erg mooi.
Jongensnamen een stuk moeilijker, tomasso vind ik wel heel mooi.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:55

Sidney, Sophia, Julia, Cady, Robin, Démi voor een meisje

Levi, Luuk, Jesse, Julian en Thomas voor een jongen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:51

Punk'd schreef:Mijn vriend en ik hebben ook echt een verschillende smaak.. Nou ja, hij weet helemaal niets als het op babynamen aankomt :P .. Dat zien we tegen die tijd wel zegt hij altijd.. (fijn haha) - Maar mijn namen ondertussen wel allemaal afkeuren of een raar hoofdtrekken.

Precies hetzelfde hier :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Monte wo 25 mei 2011 - 8:53

PapillonRose schreef:Ik heb ergens nog een waslijst namen liggen die ik leuk vond van toen ik zwanger was.. Weet er denk ik nog wel een paar..

Rayn
Hoe spreek je deze naam uit?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  PapillonRose wo 25 mei 2011 - 9:10

Monte schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb ergens nog een waslijst namen liggen die ik leuk vond van toen ik zwanger was.. Weet er denk ik nog wel een paar..

Rayn
Hoe spreek je deze naam uit?
Geen idee of het de standaard manier van uitspreken is, maar ik bedoel het als raajn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Monte wo 25 mei 2011 - 9:16

PapillonRose schreef:
Monte schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb ergens nog een waslijst namen liggen die ik leuk vond van toen ik zwanger was.. Weet er denk ik nog wel een paar..

Rayn
Hoe spreek je deze naam uit?
Geen idee of het de standaard manier van uitspreken is, maar ik bedoel het als raajn.
Ik vind reen(rain) ook wel een leuke uitspraak, maar weet niet of dat ''kan''(juiste Engels) met deze schrijfwijze
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:25

Monte schreef:
PapillonRose schreef:
Monte schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb ergens nog een waslijst namen liggen die ik leuk vond van toen ik zwanger was.. Weet er denk ik nog wel een paar..

Rayn
Hoe spreek je deze naam uit?
Geen idee of het de standaard manier van uitspreken is, maar ik bedoel het als raajn.
Ik vind reen(rain) ook wel een leuke uitspraak, maar weet niet of dat ''kan''(juiste Engels) met deze schrijfwijze

Ik vind Rain zo'n stoere naam voor een meisje smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:26

_Donnaa schreef:
Jetse[/i]

Oeh, dit doet me denken aan dikke jetses.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 3 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum