Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar issie weer....de leukste namentopic!

+37
Kat1980
Flip Fluitketel
Petteflet
Aimee
Ellebel
Monnie
Stitch
*Lookie*
Blond
Jilke
mauwmauw
Mamasapje
Bloem86
luisa
TGR
Monte
LMCurious
Flinder
Aagje!
Novalee
Thunder
truestar
Darius
Luthien
Lady4
Jelin
Bruintje Beer
Shisha
Floor
Pien
PapillonRose
Phileine
VeryCherry
blondje1313
Nana
Highway
JD
41 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Océane za 28 mei 2011 - 9:59

Meisje: Sta.cey, Nin.a, Aukje, Dewi, Fay, Danique, Emma, Elize, Eloïse, Chloë, Evi/Evy, Tess

Jongen: Joël, Roan, Sven, Mischa, Aidan, Morris, Kyan/Kian, Dean, Sean, Ciske
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:46

R.ick, Stijn, Thijs, Thom[/color]

I.sabelle, Esmée, Sarah, Floor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:50

Fleur / Levi
Britt / Noah
Indy / Finn
Tess / Tim
Kiki / Iwan
Yara / Rens


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Susan zo 29 mei 2011 - 3:11

Isabella schreef:

Dit vind ik leuke namen! Maar dé namen die we het mooiste vinden verklap ik niet!

Ik ben wel benieuwd of jullie die namen nog steeds het mooiste vinden als je straks zwanger bent. Ik wist altijd zeker dat ik een eventuele zoon Thomas zou noemen en ik had 'm nog steeds wel op het lijstje staan toen ik zwanger was, maar op de een of andere manier was het niet meer dé naam. Hetzelfde geldt voor dé meisjesnaam (daar had ik er meer van, maar Yrsa stond er niet tussen, die naam hebben we sowieso pas voor het eerst gehoord toen ik zwanger van haar was).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 5:41

Susan schreef:
Isabella schreef:

Dit vind ik leuke namen! Maar dé namen die we het mooiste vinden verklap ik niet!

Ik ben wel benieuwd of jullie die namen nog steeds het mooiste vinden als je straks zwanger bent. Ik wist altijd zeker dat ik een eventuele zoon Thomas zou noemen en ik had 'm nog steeds wel op het lijstje staan toen ik zwanger was, maar op de een of andere manier was het niet meer dé naam. Hetzelfde geldt voor dé meisjesnaam (daar had ik er meer van, maar Yrsa stond er niet tussen, die naam hebben we sowieso pas voor het eerst gehoord toen ik zwanger van haar was).

Daar ben ik zelf ook benieuwd naar haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Lavendel zo 29 mei 2011 - 7:32

Joep, Teun, Mats, Ot, Melle, Pepijn, Sam, Siem, Sten

Nora, Noa, Hannah, Ise, Saar, Emme, Lauren, Noor, Vera
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  **_pearl_** zo 29 mei 2011 - 9:42

saar (alleen zo heet onze hond hebben we niet zo goed over na gedacht) maud suus evi tess jip juul puck lizz fem jule
mees jop melle liam jur finn daan jens jesse levi
we zijn nu nog niet zwanger maar over namen denken we al na smile
we gaan begin 2012 trouwen en dan hopen we daarna op ons eigen wondertje .
we hebben een hele lijst namen die nog al eens veranderd dus wie weet als ik zwanger ben word het helemaal iets anders
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 21:28

Mijn vriend en ik hebben een doorbraak in namen haha. Hij vond nooit iets leuk.. Nou zijn we er gisteren achter gekomen dat we later allebei een naam willen voor ons kind waar de TH achter elkaar komen..

(eerst kwamen er nog leuke namen.. daarna ging mijn vriend flauw lopen doen.. Oohh The of Theo.. :P

Of joodse namen, die vinden we ook allebei wel leuk volgens mij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 1:24

Nu we weten dat het een meisje wordt.. kunnen we wat gerichter zoeken haha smile

we vinden nu deze namen het mooiste..

Isa
Demi
Noëlle

Dat wordt nog lastig kiezen haha :P maargoed daar hebben we nog 23 weken voor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar issie weer....de leukste namentopic! - Pagina 5 Empty Re: Daar issie weer....de leukste namentopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum