Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

+4
frolic
Susan
maiadebij
Dora
8 plaatsers

Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Dora za 7 jan 2012 - 9:19

Alle kindjes van het forum?

Tja, er wordt wel vaak naar de mamas gevraagd, maar nu eens een keertje 1tje speciefiek voor de kindjes!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  maiadebij za 7 jan 2012 - 10:53

Hier is J.ennah ziek, snotterig, een vervelende hoest, spugen en verhoging... ondanks dat is ze haar vrolijke zelf en komen we de dagen prima door (de nachten wat minder). Vandaag kwamen we erachter dat ze in krap 3 maanden uit haar schoenen is gegroeid (alsof ze niks kosten!) dus hebben we nieuwe schoenen voor haar gekocht, ze is er helemaal blij mee.

N.adeem zat een tijdje niet zo lekker in zijn velletje. Snel boos, en dan ook héél boos, ontevreden, veel huilen enzo. Nu gaat dat weer een stuk beter! Hij is ontspannen, blij, en supertrots op zijn nieuwe peuterbed! Hij voelt zich echt groot en iedereen die komt moet zijn nieuwe bed zien I love you . Hij kletst nu lekker, kan eindelijk vertellen wat hij zo graag wilt vertellen. En zijn verlegenheid om bij anderen te praten lost ook langzaamaan op!

En hoe is het met jou kindje(-s) Teigertje? (ik weet even niet meer of je er 1 of 2 hebt Embarassed )

edit: jeetje ook alweer 2 zie ik nu in je ticker, time flies!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 10:55

Ik vroeg me vandaag toevallig af hoe het met Knets en haar zonen (J.ason en J.ordan) gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Susan za 7 jan 2012 - 10:56

Ze zijn net terug van twee weken vakantie in het vakantiehuisje van mijn ouders. Ezra is een beetje ontregeld, want met al die feestdagen waren het best rommelige weken, eigenlijk was december helemaal een rommelige maand. Ik denk dat hij school mist en dat hij wel toe is aan de saaie januarimaand en het normale ritme.

Yrsa heeft het naar haar zin gehad en zal wel weer even moeten wennen thuis, zonder opa en oma om zich heen. Zij gaat vrijdag pas weer naar de peuterspeelzaal, want maandag krijgt ze een hoortestje en woensdag is er studiedag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Dora za 7 jan 2012 - 11:06

A.noukje is een supertrotse grote zus, ze begint nu wel wat meer uit te dagen en uit te proberen, maar tot nu toe hebben we dan nog goed onder controle Wink .
Een tijdje terug zat ze verstopt (en toen zijn we 1,5 week aan het tobben geweest) en nu heeft ze vaak wat diarree en daardoor lekt te door wat ze zelf erg vervelend vind. Ook zijn d'r billetjes wat geïrriteerd, ach flink insmeren met bepanthene.

M.aaike groeit rustig door op d'r eigen lijntje (al vinden ze bij het cb dat het niet goed genoeg is). Verder is ze een heel lief en rustig meisje, lekker door ontwikkelt en smult van d'r groentes en fruithapjes.
Ook kan ze al je de oren van je hoofd afkletsen.

Beide doen ze het ook erg goed bij de gastouder, waardoor de mama's met een gerust hart kunnen gaan werken (neemt niet weg dat we liever thuis zouden blijven hoor, maarja, er moet toch gegeten worden)

@ Maia: wat leuk dat ie zo trots is op zijn 'grote' bed!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 11:13

_Nera_ schreef:Ik vroeg me vandaag toevallig af hoe het met Knets en haar zonen (J.ason en J.ordan) gaat!

Ik heb haar op facebook, volgens mij gaat het goed met haar gezin. Als ik het goed heb wordt haar jongste ook in April al weer 6.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  frolic zo 8 jan 2012 - 1:56

Met monster & co hier gaat het allemaal goed , grote monster mag morgen naar een nieuwe Juf ! Al is hij het daar ab-so-luut niet mee eens , zal wel weer lachen gieren brullen worden laughcry Klein monster en ik hebben dan weer vrouwen uurtje I love you it !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  mauwmauw zo 8 jan 2012 - 1:59

Met V.arian gaat het goed,hij begint een beetje te praten,op zijn manier dan.lopen gaat snel,nog niet los maar wel langs de bank en tafel en aan 1 handje loopt hij mee.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 2:38

Met S. gaat het ook goed ! Hij begint een echte boef te worden Very Happy Hij leert ook iedere dag nieuwe dingen bij. Ik ben echt super trots op m'n kleine ventje !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Nijntje zo 8 jan 2012 - 2:40

ik ben wel benieuwd hoe het met het zoontje van woezel gaat? In de vakantie stond er een topic dat hij zoveel met zijn ogen aan het knipperen was. Ben benieuwd of woezel al bij de HA is geweest, en of er wat uit gekomen is?

Hier een klein meisje, wat weer een beetje aan het opknappen is. Al een hele poos aan het kwakkelen en dan weer opleven. Uiteindelijk van de week ook bij de HA geweest en een antibioticakuurtje. Nu gaat het gelukkig weer een stuk beter! Maar ach wat sneu als die kleintjes zo ziek zijn dat ze echt bij je blijven liggen terwijl ze dit normaal nooooit zou doen.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  woezel zo 8 jan 2012 - 4:05

Dan zal ik ook maar even reageren nijntje. Wat fijn dat ze weer opknapt.

Het knipperen van C lijkt nu mee te vallen. In de kerstvakantie kreeg ik steeds de ha niet te pakken, of in gesprek of antwoordapparaat dat een ander spoeddienst had. Dus kijk het nog even aan. Hij moet binnenkort weer mee naar het cb voor ogentest dus zal het dan ook even aankaarten. En mocht het wel weer erger worden wel naar de ha.

Hier zijn de jongens een stelletje boeven. Ze kunnen niet met en niet zonder elkaar.
M alweer 1 jaar op school en nu zwemles. Alleen qua spraak zijn ze nog niet tevreden, dus binnenkort weer starten met logopodie. Hij is elke keer vroeg wakker, dus vanmorgen toch maar eens een nijntje slaaptrainer bestelt. Ben benieuwd of het werkt bij hem.
C is een echte peuterpuber, gaat 4 dagen naar de psz ivm vve project. Thuis praat hij heel goed, alleen bij andere houdt hij zijn mond. Zindelijk worden interreseert hem nog weinig, maar hij is nu wel zo ver dat hij elke dag een paar keer op het potje gaat. Nu dus wachten op het eerste plasje.
E is een heerlijk zoet meisje. Ze is nu over van 3 naar 2x slapen, hopen dat ze het vanaf morgen ook vol houdt, want dan kan ze niet meer uitslapen. ze vind het heel leuk om te zitten en dat kan ze ineens ook heel erg goed. Aan de ene kant zo leuk hoe ze zich ontwikkelt, maar stiekem gaat het ook veel ste snel. Het is echt geen baby meer.

Rataplan, ben wel benieuwd hoe het met T gaat, die ging ook naar logopodie tocht?


woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Dora ma 9 jan 2012 - 8:45

@ Mama_van_2:

Hoe is het met S.enna en M.ara? Snapt S het ook allemaal een beetje wat er komende tijd te gebeuren staat?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Thunder ma 9 jan 2012 - 8:59

@ Woezel: T.im begint morgen toevallig weer met logopedie na een stop van bijna een jaar. Hij was niet meer te motiveren en deed gewoonweg niks tijdens de sessie. Bij de schoolarts een tijdje geleden bleek hij een sterk verminderd gehoor te hebben en ook praatte hij nog niet 'volgens het boekje'. Na een zeer langdurende oorontsteking van ruim 3 maanden zijn vorige week zijn neusamandel en keelamandelen verwijderd en hebben ze de troep van de ontsteking weggehaald en buisjes gezet in zijn oren. Hopelijk merken we gauw verbetering en heeft hij deze keer niet zo lang logopedie nodig. (maar dat is vooral eigen belang nu we ook nog zo met S.ven aan het dokteren zijn Embarassed .)

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..? Empty Re: (Daar is ie weer..) Hoe gaat het met..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum