Wie wil meedoen aan een experiment?
+21
Jeanette
Blond
Moezie
Rovine
Cow
Zininzon
Gizmo
girli
Polly
Toet
Shisha
rapa nui
Susan
studiebol
Jente10
SuperGrover
Antibes
Caroow
Zwerver
Pussycat
TGR
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie wil meedoen aan een experiment?
Nee sorry, dat wordt hem niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dat zou ik makkelijk kunnen. Dat is namelijk ieder jaar op vakantie ook zo. Geen laptop en alleen maar sms over hoe het op vakantie is.. Ik ben er dan eigenlijk direct aan gewend daat ik geen internet heb en ik mis het helemaal niet, terwijl ik normaal toch iedere dag op internet zit.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Olijfje schreef:Ja, dat zou ik makkelijk kunnen. Dat is namelijk ieder jaar op vakantie ook zo. Geen laptop en alleen maar sms over hoe het op vakantie is.. Ik ben er dan eigenlijk direct aan gewend daat ik geen internet heb en ik mis het helemaal niet, terwijl ik normaal toch iedere dag op internet zit.
Maar op vakantie vind ik het heel wat anders dan thuis. Op vakantie kan ik dat ook wel. Dan ben je in een andere omgeving, ben je meestal uitstapjes aan het maken of juist extreem aan het relaxen aan 't strand of zwembad. Dat vind ik niet bepaald vergelijkbaar met een week in het 'normale' leven. De vraag is of jij het zou kunnen, en willen, in het normale leven, en niet op vakantie.
Gast- Gast
Ik kan wel zonder telefoon maar echt niet zonder internet! Sowieso niet voor mn werk en studie :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Internet vind ik nog niet eens zo bijzonder. Heb het alleen wel nodig voor mijn whatsapp en msn op mijn telefoon. Want daar kan ik echt niet meer zonder...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dat lukt me wel, als ik op vakantie ben. Dan neem ik soms voor 1 dag (in 2 weken) internet en zit er een uurtje achter en geef de rest aan m'n broertje. Telefoon vergeet ik dan ook vaak (dan ligt die nog in de caravan ofzo) Dus als ik echt zou willen lukt me dat. Beetje rondlopen, bij de buurtjes kletsen, in de kantine kletsen, shoppen, op het strand liggen, zwemmen in de zee & het zwembad. Dan mis ik het niet!
Als ik gewoon thuis ben niet. Internet nog wel, maar telefoon... nee liever niet! (ehm en dan reken ik internet op m'n telefoon als telefoon gebruik en niet als internet gebruik )
Ik zou het wel kunnen als ik echt gedwongen werd, maar vrijwillig als experiment, wil ik het niet eens
Als ik gewoon thuis ben niet. Internet nog wel, maar telefoon... nee liever niet! (ehm en dan reken ik internet op m'n telefoon als telefoon gebruik en niet als internet gebruik )
Ik zou het wel kunnen als ik echt gedwongen werd, maar vrijwillig als experiment, wil ik het niet eens
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v meedoen loterijen
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Zou jij met kids meedoen met een TV-programma?
» Zouden jullie meedoen aan een onderzoek?? (inleiden)
» Hoe zouden jullie dit doen? (wel/niet meedoen aan cadeau)
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Zou jij met kids meedoen met een TV-programma?
» Zouden jullie meedoen aan een onderzoek?? (inleiden)
» Hoe zouden jullie dit doen? (wel/niet meedoen aan cadeau)
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: