Hoe verder mijn slaapkamer inrichten?
+5
Starla
Mida4you
Burn
Ibbeltje
Zininzon
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe verder mijn slaapkamer inrichten?
**
Laatst aangepast door Burn op vr 5 jul 2013 - 18:13; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Hoe verder mijn slaapkamer inrichten?
Ik mis een zithoekje of iets. Misschien een zitzak? En sfeer, iets leuks aan de muur, een leuke boekenkast/plak, etc etc.
Overigens zou ik, als ik het geld ervoor zou hebben, de kledingkast eruit doen en onder het schuine gedeelte, waar nu je bed staat, zelf een kastenwand maken met schuifdeuren. Daar je kleding in, evt nog een rek of kleine hangkast voor je kleding op hangers. Op de kast onder het plafond (die waarschijnlijk dan hooguit de hoogte van het 'begin' van je schuine dak is, misschien lager nog) kun je ook je boeddha's neerzetten, evt een tv'tje. Leuk plantje/bloemetje, kaarsjes...
Aan de andere kant van de kamer je bed, verder zou ik ook andere kleuren doen. Maargoed, dat is als ik helemaal de vrije hand zou hebben, hè
Overigens zou ik, als ik het geld ervoor zou hebben, de kledingkast eruit doen en onder het schuine gedeelte, waar nu je bed staat, zelf een kastenwand maken met schuifdeuren. Daar je kleding in, evt nog een rek of kleine hangkast voor je kleding op hangers. Op de kast onder het plafond (die waarschijnlijk dan hooguit de hoogte van het 'begin' van je schuine dak is, misschien lager nog) kun je ook je boeddha's neerzetten, evt een tv'tje. Leuk plantje/bloemetje, kaarsjes...
Aan de andere kant van de kamer je bed, verder zou ik ook andere kleuren doen. Maargoed, dat is als ik helemaal de vrije hand zou hebben, hè
Gast- Gast
Andere kleuren worden het sowieso niet, dit zit er net precies op..
En voor juist die sfeer open ik dit topic he, dat is juist m'n vraag!
En die kast waar je het over hebt, heb ik al een keer gehad, en vond ik heel erg onpraktisch en heb ik er weer uit gesloopt..
En voor juist die sfeer open ik dit topic he, dat is juist m'n vraag!
En die kast waar je het over hebt, heb ik al een keer gehad, en vond ik heel erg onpraktisch en heb ik er weer uit gesloopt..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik zou denk ik de kast tegen die muur schuiven. En dan idd iets van een zitje/stoel en tafeltje of zitzak of zo daar bij het raam.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou de kast meer naar rechts schuiven, tegen de muur. Dan houd je een wat grotere ruimte over bij het raam. Daar zou je evt een stoel/zitje/tafeltje neer kunnen zetten.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Tegen welke muur? Die blauwe muur waar nu die manden voor staan? Daar past hij niet..Ibbeltje schreef:Ik zou denk ik de kast tegen die muur schuiven. En dan idd iets van een zitje/stoel en tafeltje of zitzak of zo daar bij het raam.
Burn- Lady Post-a-lot
Zininzon schreef:Ik zou de kast meer naar rechts schuiven, tegen de muur. Dan houd je een wat grotere ruimte over bij het raam. Daar zou je evt een stoel/zitje/tafeltje neer kunnen zetten.
hahaha zelfde iidee
Burn schreef:Tegen welke muur? Die blauwe muur waar nu die manden voor staan? Daar past hij niet..Ibbeltje schreef:Ik zou denk ik de kast tegen die muur schuiven. En dan idd iets van een zitje/stoel en tafeltje of zitzak of zo daar bij het raam.
Nee rechts...tegenover het bed zeg maar waar dat kleine kastje staat.
Tegen de muur bij de deur. Dan evt nog een kwartslag draaien.
Gast- Gast
Dus dan met de achterkant naar de deur?Lennox schreef:Tegen de muur bij de deur. Dan evt nog een kwartslag draaien.
Burn- Lady Post-a-lot
Als dat past en het niet uitsteekt, vind ik dat een meer open sfeer geven.
Gast- Gast
Vanuit dat nisje steekt het sowieso uit, en wordt de 'doorloop' tussen bed en kast wel erg krap denk ik..Lennox schreef:Als dat past en het niet uitsteekt, vind ik dat een meer open sfeer geven.
Burn- Lady Post-a-lot
Ik zou de muursticker denk ik eerder doen naast de kast. Daar heb je wat meer ruimte. De schuine muur zou ik sowieso met rust laten...
Gast- Gast
Maar kan zo'n sticker wel op een muur die niet vlak is?
Bedankt voor alle tips!
Bedankt voor alle tips!
Burn- Lady Post-a-lot
Heb je een structuurmuur dan? Want meestal plakt een muursticker alleen op een egale muur.Burn schreef:Maar kan zo'n sticker wel op een muur die niet vlak is?
Bedankt voor alle tips!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja de witte muur is een muur van echte stenen zeg maar. Dus die is sowieso niet vlak..
De blauwe muur is van dat vezelbehang..
De blauwe muur is van dat vezelbehang..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik zou die kast ook meer naar de deur schuiven, en het bed juist naar de andere kant schuiven, zodat ie naast het raam staat. (Dan staan ze niet naast elkaar en heb je niet zo'n smal stukje, tenminste, als je kamer zolang is als ik denk dat ie is )En dan het kleine kastje ergens tegen de muur waar je grote kast staat in de buurt van het bed. Ik zou denk ik tegen de blauwe muren plankjes maken (witte) en daar leuke foto's opzetten, plantje, boeddha's.
En tegen het schuine gedeelte mooie posters van boeddha's of natuur ofzo, maar dat moet je maar net leuk vinden.
En tegen het schuine gedeelte mooie posters van boeddha's of natuur ofzo, maar dat moet je maar net leuk vinden.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Of het kleine kastje onder het stopcontact naast de deur, en een leuk lampje erop, en dan die manden naast de grote kast.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Bedankt voor je tips Starla, ik ga donderdag weer is even puzzelen!
Burn- Lady Post-a-lot
In de plaats van dat gordijn een leuk vouwgordijntje ofzo. Zijn niet zo duur, overal zijn nu ook acties daarvoor
En die blauwe muur zou ik fotos ophangen of plankjes aan de muur met leuke dingen erop. Misschien een leuke lamp aan plafond?
En die blauwe muur zou ik fotos ophangen of plankjes aan de muur met leuke dingen erop. Misschien een leuke lamp aan plafond?
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Ik heb nu een paar dagen mn bed naast mn raam staan, mn grote kast en kleine zwarte kastje gewisseld. Qua lichtinval is dit een stuk beter, maar sinds ik op deze plek slaap ben ik verkouden en heb ik last van een zere keel, dus dit wordt het ook niet.. zucht
Burn- Lady Post-a-lot
Van tocht word je niet verkouden, dus ik denk dat je gewoon een virusje hebt opgelopen
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
Ik mis foto's! Dat ziet er altijd heel gezellig uit vind ik. Leuke kleur blauw trouwens.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had sowieso die grote kledingkast er uit gedaan en een mooie dressoir model kledingkast er ingedaan (bijvoorbeeld de Malm kast van Ikea) Staat zoveel sfeervoller en kan je leuke dingen opzetten. Verder doen planten ook veel voor een kamer en leuke accesoires!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Help mijn slaapkamer inrichten :-D
» inrichten van je huis/inspiratie
» Buffetkast inrichten
» Slaapkamers inrichten
» Inrichten schuine wand
» inrichten van je huis/inspiratie