Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zouden jullie dit inrichten?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Julia zo 22 mei 2011 - 23:57

Wij wonen sinds een maandje in een nieuw huis en ik vind het lastig om mijn huis gezellig en eigen te maken. In mijn vorige huis stonden mijn meubels heel leuk, maar in deze kleurensetting niet en ik wil ook wel eens wat anders. Ik heb 2 foto's. De eerste is van het zitgedeelte. Het staat nu alleen iets anders. De eettafel staat nu andersom tegen de muur aan. De gordijnen zijn inbetweens. De zwarte heb ik eraf gehaald en er hangen nu alleen nog spierwitte. Echt niet mooi.
We hebben nu geld om (enkele) nieuwe meubels/gordijnen te kopen en ik ben wel benieuwd wat jullie zouden doen. Ik vind de grijze muur ook niet mooi. Het is een vreemde kleur grijs.
Ik ben benieuwd Very Happy

(oja, let niet op de troep, we zaten midden in de verhuizing!)


[img]Hoe zouden jullie dit inrichten? DSC05265-2[img]Hoe zouden jullie dit inrichten? DSC05286-1[/img]


Laatst aangepast door Julia op ma 23 mei 2011 - 0:09; in totaal 2 keer bewerkt
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:02

Waarom heb je de zwarte gordijnen eraf gehaald. Vind het op deze foto juist wel stijlvol staan!

Ik zou persoonlijk iets met warme tinten doen, dat maakt al snel een stuk 'gezelliger'. Mooie tint op 1 van de muren of misschien 1 muurtje behangen met een mooie behang (vt wonen of tres tintas.. Die laaste hebben prachtige behangetjes!)

Ik kan me niet zo goed een voorstelling maken van de ruimte door de foto's. Ben bnieuwd hoe de muur eruit waar volgens mij de tv staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Julia ma 23 mei 2011 - 0:10

Hopelijk is het nu iets duidelijker.

Ik heb de zwarte inbetweens eraf gehaald, omdat ik het erg hard vond ogen in het echt..En ik zit idd te denken aan iets warmere kleuren. Misschien een taupe kleur op de muur achter de tv en vouwgordijnen voor het raam..Eigenlijk ben ik dol op wit hoogglans meubels, maar ik ben bang dat het dan te kil wordt voor bij de vloer( die er al in lag.)
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:13

Ik zou de eettafel iets meer in het midden zetten of een kwartslag draaien, gebruik maken van de ruimte. Je zou die lange muur aan die kant ook nog een kleurtje kunnen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  rapa nui ma 23 mei 2011 - 5:46

Ik vind die zwarte inbetweens best wel mooi staan op de foto. Als jij het echt niets vind dan zou ik andere overgordijnen uitzoeken in een mooie kleur/dessin zodat je daarmee kleur en warmte in de kamer brengt. Ik vind die kleur grijs ook niet echt speciaal dus misschien is dat stukje muur over te verfen in een andere kleur of je doet op dat stukje een mooi behang wat de kamer ook wat extra's geeft. Evt. aan andere kleur vloerkleed in die hoek maar dat hangt er dan weer vanaf wat je met de gordijnen en de muur doet. En planten brengen ook sfeer in de kamer.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Olijfje ma 23 mei 2011 - 21:08

Wat dacht je van een mooi groot tapijt, schilderijen aan de muren of een spiegel, staande lampen. De tafel en stoelen meer naar het midden van de kamer wat marin zei, en lichtere gordijnen met een licht printje.

Dan is het denk ik al een heel verschil.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Jezzie di 24 mei 2011 - 2:40

Ik zou inderdaad ook iets van een groot tapijt er in leggen. En foto's of schilderijen aan de muren. Wat ik zelf altijd wel mooi vind is een foto op een groot canvasdoek laten afdrukken. Dan wordt het ook persoonlijker.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit inrichten? Empty Re: Hoe zouden jullie dit inrichten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum