Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

de welbekende korte rokjes ---> tip!

+10
Silver
ixis
Jeanette
Cheesegirl
sanne-84
Nathalie
Arwyn
Atelier Madame
Blond
Pien
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Try di 31 mei 2011 - 4:42

Isabella schreef:
Atelier Madame schreef:Ik ga morgen bij mij in de stad nog ff kijken bij de hema als Ik mn eigen bestelling ga ophalen. Móet Ik nog voor iemand kijken en zo ja welke kleur + maat?

Try een taupe in S.

Idd, heel graag! Very Happy
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Prosecco di 31 mei 2011 - 4:43

Pien schreef:Taupe was hier alleen nog in maat xl!! Helaas pindakaas...

In ieder geval bedankt voor het kijken Pien!

En jij natuurlijk ook Isabella!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Prosecco di 31 mei 2011 - 4:44

Arwyn schreef:Hier lagen ze helemaal niet meer.
Zou gisteren mijn bestelling al op kunnen halen, maar hij is nog niet binnen. Morgen moet ik werken en donderdag is alles dicht.. Dat wordt dus pas volgende week denk ik, of ik moet er zaterdag nog even tijd voor hebben.

Ik wacht geduldig af Wink
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Atelier Madame wo 1 jun 2011 - 0:16

helaas hier ook niet meer.. er lagen nog 4 rokjes, waarvan 1 S in het lila en voor de rest alleen maar XL.. wel mijn knalroze gescoord Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Arwyn vr 3 jun 2011 - 5:27

Prosecco schreef:
Arwyn schreef:Hier lagen ze helemaal niet meer.
Zou gisteren mijn bestelling al op kunnen halen, maar hij is nog niet binnen. Morgen moet ik werken en donderdag is alles dicht.. Dat wordt dus pas volgende week denk ik, of ik moet er zaterdag nog even tijd voor hebben.

Ik wacht geduldig af Wink

Ik heb ze vandaag opgehaald, mocht eerder naar huis van 't werk smile
Heb M en L gepast en de L staan bij mij heel raar uit.. Had van die met bloemen ook een L en die is ook vrij ruim, dus ik hou de M'etjes! Als je wil, heb ik dus de taupe en de zwart in L voor je smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Prosecco za 4 jun 2011 - 22:30

Sorry voor de late reactie, ik had een nogal druk weekend maar ik wil de taupe dan wel van je overnemen. (de zwarte ligt al bij mijn online bestelling op mij te wachten Wink)

Ik zal je even een PM sturen!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:36

Ik zit al 2 weken op de online bestelling te wachten. Wil hem ophalen in de winkel en zou na 5 dagen kunnen. Maar ben er inmiddels 3 keer geweest, en 3 keer niet geleverd. Beetje balen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Atelier Madame zo 5 jun 2011 - 21:28

Hoe zouden jullie trouwens de knalroze combineren?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Silver zo 5 jun 2011 - 21:36

Ik draag hem met het bekende rode bloemetjesshirt van de hema, met een vestje/colbertje... Maar dat is voor het wat koudere weer... Voor het warmere weer heb ik geen cobi's helaas....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Prosecco di 7 jun 2011 - 9:51

Atelier Madame schreef:Hoe zouden jullie trouwens de knalroze combineren?

Ik had laatst een witte tregging aan, rokje er over en er op een top in dezelfde kleur roze (gewoon een basic) Daaroverheen had ik een wit tuniek bloesje. Collega's vonden het erg leuk
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

de welbekende korte rokjes ---> tip! - Pagina 3 Empty Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum