Korte broekjes, too much?
+54
Roza
Ilovethe90s
Cimic
Atelier Madame
Rouge
_Lana_
Bacio
Sea of Trees
marjoleinnn
Luce
Charles
Thunder
Mystique
ThinkPink
Lavendel
SDL
xxlisaxx
Rizzie
Aziraphale
Nathalie
Fortissimo
Carra
Floor
Mees
Muus
Kat1980
Arwyn
June
luisa
Ragazza
Davinia
Saga
Parel
Paper Crown
minoessepoes
Laurientje
Rush
Jeanette
Lady4
Nyx
La Senza
Coco
Zwerver
Lot
Melis_je
Twellie
Mamsie
Catwoman79
Tiara
Bliss
Kowalski
Blond
Minx
Slakje
58 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Korte broekjes, too much?
Ik heb dus 2 shortjes van H&M gekocht ik vind ze zo cute! Maar die vriend van mij, wat een ei zeg. Zit ie weer te zeiken dat hij het te kort vindt en ordinair. Ok vorige keer over mijn legging als broek met hoge hakken eronder had hij zeker een punt, maar nu?
Ik weet dat ze best sexy zijn, dat zie ik ook. Maar ik vind het niet ordinair. Ik liet net deze foto hieronder zien. Ik vind het een prachtig meisje, helemaal niet odrinair in combi met het wat wijdere shirt. Hij vindt van wel! Ik zou er ook een wat wijdere top op dragen en platte schoenen eronder. Geen decollete. Geen hakken. Dat maakt uit vind ik. Ik zou er bijvoorbeeld deze sandaaltjes bijdragen die ik zelf ook heb. Leuke ketting, haar los, paar armbanden om en klaar. Ok de foto van het meisje:
Mijn sandaaltjes:
Mijn broekjes:
Ik zie hier en op staat ook gewoon meiden met dit soort shortjes. Zoals Punk'd en Sugarfall. Zeiken jullie vriendjes ook zo?
Ik mag ze wel aan, (moest er nog bijkomen) maar zo vind ik het niet leuk. Of ligt het aan mij? Eerlijk zeggen! Ik zelf snap het echt niet en ben er best wel boos over. Wat een gezeik zeg. Dan had hij misschien een ander meisje moeten 'nemen' hij weet toch dat ik dit soort kleren leuk vind vanaf het begin. Pffff.
Ik weet dat ze best sexy zijn, dat zie ik ook. Maar ik vind het niet ordinair. Ik liet net deze foto hieronder zien. Ik vind het een prachtig meisje, helemaal niet odrinair in combi met het wat wijdere shirt. Hij vindt van wel! Ik zou er ook een wat wijdere top op dragen en platte schoenen eronder. Geen decollete. Geen hakken. Dat maakt uit vind ik. Ik zou er bijvoorbeeld deze sandaaltjes bijdragen die ik zelf ook heb. Leuke ketting, haar los, paar armbanden om en klaar. Ok de foto van het meisje:
Mijn sandaaltjes:
Mijn broekjes:
Ik zie hier en op staat ook gewoon meiden met dit soort shortjes. Zoals Punk'd en Sugarfall. Zeiken jullie vriendjes ook zo?
Ik mag ze wel aan, (moest er nog bijkomen) maar zo vind ik het niet leuk. Of ligt het aan mij? Eerlijk zeggen! Ik zelf snap het echt niet en ben er best wel boos over. Wat een gezeik zeg. Dan had hij misschien een ander meisje moeten 'nemen' hij weet toch dat ik dit soort kleren leuk vind vanaf het begin. Pffff.
Laatst aangepast door Carrie op zo 28 apr 2013 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Korte broekjes, too much?
Ik vind ze gewoon leuk, gemakkelijk en lekker voor de zomer, ja. Absoluut niet sexy of ordinair... Die vriend van jou denkt waarschijnlijk dat het manvolk met jou gaat lopen bij het zien van je benen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik mocht willen dat ik zulke benen had en zo'n figuur! Dan liep ik elke zomer alleen maar in die broekjes. Totaal niet ordinair, just heel sexy maar wel netjes
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind ze niet ordinair. Mits inderdaad goed gestyld, en dus niet met enorme hakken eronder, een strak topje met veel decolleté en grote ringen in je oren. Met een gekleurd wijdvallend topje, en sandaaltjes juist niet.
Maar wat betreft jouw vriend, je bent natuurlijk een hele mooie vrouw. En je kijkt gewoon best 'sexy', je hebt een soort sexy attitude (oke dit klinkt gek maar ik hoop dat je me begrijpt). Misschien dat het daarom komt. Je bent gewoon niet een 'Girl next door' als je in zo'n broekje loopt.
Maar wat betreft jouw vriend, je bent natuurlijk een hele mooie vrouw. En je kijkt gewoon best 'sexy', je hebt een soort sexy attitude (oke dit klinkt gek maar ik hoop dat je me begrijpt). Misschien dat het daarom komt. Je bent gewoon niet een 'Girl next door' als je in zo'n broekje loopt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee joh! Dat is zeker niet ordinair, helemaal niet als je het draagt zoals jij beschrijft! Gewoon mooi, vrouwelijk, sexy, maar niet te kort en zeker niet ordinair.
Superleuke sandaaltjes trouwens!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dank voor het compliment Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Heb het lang niet gehoord, maar vroeger zei men dat wel eens tegen mij. Maar goed daar kan ik eigenlijk ook niks aan doen Dan had mijn vriend als hij dat zo lastig vindt gewoon een ander type meisje moeten kiezen als je begrijpt wat ik bedoel. En nu niet gaan lopen zeiken.Blond schreef:Ik vind ze niet ordinair. Mits inderdaad goed gestyld, en dus niet met enorme hakken eronder, een strak topje met veel decolleté en grote ringen in je oren. Met een gekleurd wijdvallend topje, en sandaaltjes juist niet.
Gast- Gast
Ja ik vind ze ook zo leuk! Mijne zijn met een iets andere kleurstelling, blauw, groen en bruin.Kowalski schreef:Nee joh! Dat is zeker niet ordinair, helemaal niet als je het draagt zoals jij beschrijft! Gewoon mooi, vrouwelijk, sexy, maar niet te kort en zeker niet ordinair.
Gast- Gast
Ik vind ze ook niet ordinair. Ik snap wel dat hij het sexy vindt, maar dan moet ie gewoon juist blij zijn dat hij jou 'heeft' en al die andere mannen niet!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind ze niet ordinair maar leuk juist! Ik draag ze zelf ook in de zomer.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik vind ze ook erg leuk. Ik wou dat ik het figuur er voor had.
Maar ik snap hem wel.
Ik moest gelijk aan Daisy Duke denken ( of hoe je dat ook schrijft)
Ik vind ze wel heel erg sexy en aanstootgevend om er zomaar mee over straat te lopen.
Je krijgt er denk ik veel bekijks mee
Maar ik snap hem wel.
Ik moest gelijk aan Daisy Duke denken ( of hoe je dat ook schrijft)
Ik vind ze wel heel erg sexy en aanstootgevend om er zomaar mee over straat te lopen.
Je krijgt er denk ik veel bekijks mee
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Dit is Daisy Duke. Bij haar steken haar billen er onderuit. En ze heeft een blote buik, ik niet. En vind je het echt aanstootgevend? Wat vind je er precies aanstootgevend aan dan als ik vragen mag? En als je er wel het figuur voor had (weet niet hoe je eruit ziet, maar dat geef je zelf aan) zou je het dan wel dragen?
Laatst aangepast door Carrie op zo 28 apr 2013 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee joh helemaalniet ordinair. Ik draag ze ook, oké wel alleen op vakantie want ik heb geen mooie benen haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik ben veel te zwaar, maar als ik ze zou dragen met een goed figuur zou ik ze alleen in en om het huis aan doen denk ik. Aanstootgevend omdat ik er toch te veel een "sex" idee bij zou hebben.
Je trekt er wel een bepaald pbliek mee
Maar als jij wel vindt dat het kan, moet je het natuurlijk gewoon aan doen.
Catwoman79- Prater
Ik liet het net aan mijn man zien en die vindt het ook niet ordinair.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ok, dank voor je eerlijke mening Ben wel benieuwd wat je bedoelt met bepaald publiek. Ik zou er niet mee naar mijn werk gaan, maar wel naar een terrasje en op vakantie.Catwoman79 schreef:Ik ben veel te zwaar, maar als ik ze zou dragen met een goed figuur zou ik ze alleen in en om het huis aan doen denk ik. Aanstootgevend omdat ik er toch te veel een "sex" idee bij zou hebben.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Ik liet het net aan mijn man zien en die vindt het ook niet ordinair.
Gast- Gast
Ik vind het niet ordinair, maar zou het wel te bloot vinden voor mezelf zelfs als ik wel hele mooie benen had gehad. Denk je er veel bekijks mee gaat krijgen, omdat je zoals iemand hierboven ook al zei sowieso een mooie vrouw bent.
Maar... ik vind wel dat als jij nou eenmaal zo'n broekje wilt dragen, je vriend dat wel moet respecteren. Het is gewoon normaal binnen het modebeeld van nu en jij voelt je er goed in. What's the problem? Ik denk trouwens een gevalletje jaloezie .
Maar... ik vind wel dat als jij nou eenmaal zo'n broekje wilt dragen, je vriend dat wel moet respecteren. Het is gewoon normaal binnen het modebeeld van nu en jij voelt je er goed in. What's the problem? Ik denk trouwens een gevalletje jaloezie .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn man zou het ook geweldig vinden hoor als ik dit aan zou kunnen.
Maar ik denk niet dat hij blij zou zijn als ik dit aan trek als ik het huis uit ga.
Met bepaald publiek bedoel ik mensen/mannen die denken dat je een makkeljke prooi bent.
Meerdere mannen zullen het erg geil vinden en weg lopen maar er is natuurlijk ook een groep die niet weg loopt. Nu zal dat overdags nog wel mee vallen
Maar ik denk niet dat hij blij zou zijn als ik dit aan trek als ik het huis uit ga.
Met bepaald publiek bedoel ik mensen/mannen die denken dat je een makkeljke prooi bent.
Meerdere mannen zullen het erg geil vinden en weg lopen maar er is natuurlijk ook een groep die niet weg loopt. Nu zal dat overdags nog wel mee vallen
Catwoman79- Prater
Ik vind dit op de foto niet ordinair, maar ik vind ordinair sowieso een overbodige term. Ik bedoel: wat levert het nou concreet op, om kleding zo in te delen? Leef en laat leven, vind ik, de een een tent, de ander zo'n broekje.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik weet dat mijn vriend in elk geval wel om zou kijken als je langs liep
Ik vind het niet ordinair, maar wat ik bij de legging ook al zei: Ik kan je vriend wel begrijpen. Je ziet toch wel een heel stuk been en net geen bil, misschien dat hij dat toch graag 'voor zichzelf' wilde houden.
Ik vind het niet ordinair, maar wat ik bij de legging ook al zei: Ik kan je vriend wel begrijpen. Je ziet toch wel een heel stuk been en net geen bil, misschien dat hij dat toch graag 'voor zichzelf' wilde houden.
Gast- Gast
Ik vind het niet ordinair (zolang je je billen niet ziet ). Al vind ik dat zwarte broekje wel wat ordinair door de diamantjes/studjes die er op zitten, ik zelf vind spijkerstof of dat artez printje dan veel leuker. Ik snap wel dat je vriend het misschien uitdagend vind als je dit zou aantrekken, je laat dan namelijk wel veel 'zien'. Op vakantie vind ik sowieso dat het kan en op een zonnige (strand)dag ook! Maar op stap en naar je werk...nee denk ik.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Wow! Ik respecteer je mening hoor, maar ben het niet met je eens. Dat er mannen zijn die dan denken dat ik een makkelijke prooi ben door het broekje bedoel ik. Zouden wel domme mannen zijn dan. Hmm. En het geil vinden? Ik loop toch niet in mijn onderbroek. Als ze dát al geil vinden. Geil, dat woord alleen in deze contextCatwoman79 schreef:Mijn man zou het ook geweldig vinden hoor als ik dit aan zou kunnen.
Gast- Gast
Ok naar mijn werk dus niet he. Veel te casual, ze zien me aankomen. Maar op een terrasje met 25+ graden zou ik het wel aan doen ja.Lot schreef:Ik vind het niet ordinair (zolang je je billen niet ziet ). Al vind ik dat zwarte broekje wel wat ordinair door de diamantjes/studjes die er op zitten, ik zelf vind spijkerstof of dat artez printje dan veel leuker. Ik snap wel dat je vriend het misschien uitdagend vind als je dit zou aantrekken, je laat dan namelijk wel veel 'zien'. Op vakantie vind ik sowieso dat het kan en op een zonnige (strand)dag ook! Maar op stap en naar je werk...nee denk ik.
Gast- Gast
Carrie schreef:Wow! Ik respecteer je mening hoor, maar ben het niet met je eens. Dat er mannen zijn die dan denken dat ik een makkelijke prooi ben door het broekje bedoel ik. Zouden wel domme mannen zijn dan. Hmm. En het geil vinden? Ik loop toch niet in mijn onderbroek. Als ze dát al geil vinden. Geil, dat woord alleen in deze contextCatwoman79 schreef:Mijn man zou het ook geweldig vinden hoor als ik dit aan zou kunnen.
Haha, nouja, mooie lange benen zijn voor sommige mannen wel een reden om een spontane erectie te krijgen, hoor
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» welke broekjes?
» Hoe vallen broekjes van Noppies
» Smal vallende broekjes
» de welbekende korte rokjes ---> tip!
» Dunne katoene broekjes?
» Hoe vallen broekjes van Noppies
» Smal vallende broekjes
» de welbekende korte rokjes ---> tip!
» Dunne katoene broekjes?