de welbekende korte rokjes ---> tip!
+10
Silver
ixis
Jeanette
Cheesegirl
sanne-84
Nathalie
Arwyn
Atelier Madame
Blond
Pien
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: de welbekende korte rokjes ---> tip!
Ik heb ook een M gekocht en die is iets te groot, maar niet veel gelukkig.
Gast- Gast
In mijn ouderlijk dorp hadden ze alle maten en alle kleuren nog wel, gister wel in ieder geval... Ik kijk straks wel even...
ennuh, ik heb normaal maat 40... Zal een M dan goed zitten? (heb ze maandag gewoon besteld..)
ennuh, ik heb normaal maat 40... Zal een M dan goed zitten? (heb ze maandag gewoon besteld..)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Heel graag FryskeFlinter!
Ik heb normaliter maat 36-38 (meer 38) en klein (1.58) en M was dus veels te groot voor mij, ik denk dat ie met maat 40 wel goed zal zitten
Ik heb normaliter maat 36-38 (meer 38) en klein (1.58) en M was dus veels te groot voor mij, ik denk dat ie met maat 40 wel goed zal zitten
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik heb maat 38-40 en bij mij was de M ruim maar niet veel te groot, dus ik denk dat je dan goed zit. (het ligt trouwens ook aan of je heupen hebt of niet, ik heb best wel wat heup ).
Gast- Gast
Ik heb behoorlijk wat "heup" Dus dan zal het wel goed zijn Die van de h&m zitten ook heel erg goed..
Silver- Ratel
FryskeFlinter heeft voor me gekeken (erg lief) maar ze hadden ze niet meer, dus mocht iemand een S in taupe tegenkomen zou diegene 'm willen meenemen voor me?
Try- Kletskop
Try schreef:FryskeFlinter heeft voor me gekeken (erg lief) maar ze hadden ze niet meer, dus mocht iemand een S in taupe tegenkomen zou diegene 'm willen meenemen voor me?
Hier hebben ze erg nog veel! Loop straks toch langs de Hema, wil m wel meenemen voor je?
Gast- Gast
Net mijn rokjes gehaald, zitten perfect! Ben blij dat ik gewoon de M heb besteld Ze zijn wel wat korter dan die van de h&m of die zijn vrij snel uitgerekt... kan natuurlijk ook....
Silver- Ratel
Ik heb ze ook even ingeslagen, leuk voor die prijs! Helaas hadden ze de taupe kleur niet meer in L, en online ook niet. Dus als iemand nog in een Hema komt waar ze hem wel hebben Dan betaal ik natuurlijk de verzendkosten!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik kom morgen bij de HEMA dus als ik de taupe in S voor Try of de L voor Prosecco (Jij was eend, toch?) tegenkom, zal ik meenemen.
Gast- Gast
Ik kan dinsdag mijn bestelling ophalen en daar zit-ie bij in M en L. Even afwachten welke ik moet hebben, maar als dat de M is, mag je mijn L wel hebben!Prosecco schreef:Ik heb ze ook even ingeslagen, leuk voor die prijs! Helaas hadden ze de taupe kleur niet meer in L, en online ook niet. Dus als iemand nog in een Hema komt waar ze hem wel hebben Dan betaal ik natuurlijk de verzendkosten!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella en Arwyn, dat zou super zijn! Dan wacht ik het wel even van jullie af.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
ik zal morgen hier ook even bij de hema kijken, hier in het centrumpje lopen zulke dingen amper qua verkoop dus kans is groot dat het er nog is! ik vind ze overigens vrij ruim vallen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
ik ga zo over een uurtje ongeveer naar de hema, ik zal nog kijken voor je prosecco. als hij er is neem ik hem gewoon evengoed mee, mocht jij hem zelf al hebben gevonden of 1 van de andere kan ik hem wel weer terug brengen!
Pien- Ratel
Bij de Hema's bij mij in de buurt (heb er 3 gehad) hebben ze ze helemaal niet binnen gekregen
Ik heb er net maar 2 van Pieces gehaald
Ik heb er net maar 2 van Pieces gehaald
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Isabella, is het nog gelukt? Of wellicht iemand anders die een maat S heeft kunnen scoren in taupe?
Try- Kletskop
Try schreef:Isabella, is het nog gelukt? Of wellicht iemand anders die een maat S heeft kunnen scoren in taupe?
Nee, is niet gelukt, ze hadden hem niet. Ik ga nu boodschappen doen en kom langs een andere, dus dan kijk ik nog even.
Gast- Gast
Isabella schreef:Try schreef:Isabella, is het nog gelukt? Of wellicht iemand anders die een maat S heeft kunnen scoren in taupe?
Nee, is niet gelukt, ze hadden hem niet. Ik ga nu boodschappen doen en kom langs een andere, dus dan kijk ik nog even.
Thanks lieverd
Try- Kletskop
Taupe was hier alleen nog in maat xl!! Helaas pindakaas...
Pien- Ratel
Hier lagen ze helemaal niet meer.
Zou gisteren mijn bestelling al op kunnen halen, maar hij is nog niet binnen. Morgen moet ik werken en donderdag is alles dicht.. Dat wordt dus pas volgende week denk ik, of ik moet er zaterdag nog even tijd voor hebben.
Zou gisteren mijn bestelling al op kunnen halen, maar hij is nog niet binnen. Morgen moet ik werken en donderdag is alles dicht.. Dat wordt dus pas volgende week denk ik, of ik moet er zaterdag nog even tijd voor hebben.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Helaas, ze hadden geen 1 rokje meer, in geen enkele kleur ook.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Hier lagen ze helemaal niet meer.
Ow hier is alles gewoon op donderdag
Gast- Gast
Jammer, maar toch bedankt!
Ik weet trouwens niet of de winkel hier donderdag open zijn..
Ik weet trouwens niet of de winkel hier donderdag open zijn..
Try- Kletskop
Ik ga morgen bij mij in de stad nog ff kijken bij de hema als Ik mn eigen bestelling ga ophalen. Móet Ik nog voor iemand kijken en zo ja welke kleur + maat?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Ik ga morgen bij mij in de stad nog ff kijken bij de hema als Ik mn eigen bestelling ga ophalen. Móet Ik nog voor iemand kijken en zo ja welke kleur + maat?
Try een taupe in S.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?
» Hoe draag je die rokjes?
» Action rokjes
» H&M Rokjes; Hoe te combineren?
» Korte broekjes, too much?
» Hoe draag je die rokjes?
» Action rokjes
» H&M Rokjes; Hoe te combineren?
» Korte broekjes, too much?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: