Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

+3
Earane
Kathi
PapillonRose
7 plaatsers

Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  PapillonRose wo 23 feb 2011 - 3:02

Na mijn vorige vraag over de 9,95 jeans heb ik ook een vraagje over de welbekende rokjes van 4,95.

Ik vind ze erg leuk en echt de stad in gaan komt er niet zo van de laatste tijd. En mijn garderobe is wat broeken en rokjes betreft een beetje om verdrietig van te worden laughcry

Dus ik dacht laat ik ook een paar leuke nieuwe rokjes bestellen.. Het is wel stretch, dus dat is handig. Maar voor de zwangerschap had ik maat M en heb nog wel een klein buikje overgehouden zeg maar.. Dus nu twijfel ik weer welke maat ik moet nemen nerd

Of zal ik maar gewoon een zootje bestellen en wat niet past terugsturen (vind ik altijd irri, maar misschien toch wel handig)?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Kathi wo 23 feb 2011 - 3:05

Ik heb ze zelf ook, en heb redelijk dikke billen haha smile
En normaal met alle rokken/broeken maat M, maar dit rokje heb ik in een S. Want had eerst ook de M besteld maar die is veel te groot, ging beetje lubberen en bij dat rokje is het ook het mooist als ie beetje mooi aansluit.
Daarnaast is het dus ook stretch dus het rekt altijd wel een beetje.
En anders gewoon twee maten bestellen inderdaad, terugsturen is super simpel smile
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:07

Ik had ze eerst besteld in een L wat ik normaal heb, te groot. Toen in een M, nog te groot! Dus heb ze nu in een S in bestelling staan. Bij mij was het vooral het probleem dat ze niet mooi aansloten bij mijn benen, verder zat de M wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:07

PapillonRose schreef:Na mijn vorige vraag over de 9,95 jeans heb ik ook een vraagje over de welbekende rokjes van 4,95.

Ik vind ze erg leuk en echt de stad in gaan komt er niet zo van de laatste tijd. En mijn garderobe is wat broeken en rokjes betreft een beetje om verdrietig van te worden laughcry

Dus ik dacht laat ik ook een paar leuke nieuwe rokjes bestellen.. Het is wel stretch, dus dat is handig. Maar voor de zwangerschap had ik maat M en heb nog wel een klein buikje overgehouden zeg maar.. Dus nu twijfel ik weer welke maat ik moet nemen nerd

Of zal ik maar gewoon een zootje bestellen en wat niet past terugsturen (vind ik altijd irri, maar misschien toch wel handig)?

Ik zou een maat kleiner besteld. Had een XL besteld maar heb ze opgeruild voor een L. Ze vallen best groot uit! (ik heb er 3, vind ze helemaal geweldig!!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Earane wo 23 feb 2011 - 3:13

Bij mij vallen ze zeker een maat groter uit. Ik zou ze zelfs met 2 maten kleiner passen, maar nu zitten ze ook gewoon goed. Als je nu maat M hebt zou ik zeker een S nemen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  PapillonRose wo 23 feb 2011 - 3:13

Okee, bedankt Very Happy Dan lijkt het me toch wel handig om voor de zekerheid meerder maten te bestellen.

Ze lijken me echt leuk, wil 3 verschillende kleuren bestellen Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  BJA wo 23 feb 2011 - 3:26

Ik heb normaal echt een M, maar deze rokjes vallen gewoon groot.
Ik kan ze niet meer ruilen, dus zal ze even wat heter gaan wassen en kijken of het iets krimpt.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:04

Ze vallen vrij groot. Ik heb er 1 in L, en die is eigenlijk te groot, de M zit veel beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Blond wo 23 feb 2011 - 7:26

Ik heb een M, maar die is eigenlijk ook aan de ruime kant.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:13

Ik had via internet een L besteld, maar die vond ik te groot (heb bij H&M vaak 40/42 nodig).
Ik heb hem teruggestuurd en ga morgen in de winkel eens kijken of ik een M kan scoren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Lady4 wo 23 feb 2011 - 10:47

Ik heb een M, maar had een S moeten hebben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  PapillonRose wo 23 feb 2011 - 23:41

Voor de zekerheid heb ik toch maar meerdere maten besteld, omdat ze groot vallen maar mijn maat na de zwangerschap ook wel ietsje groter is heb ik echt geen idee wat ik moet kiezen! Denk dat de M dan gewoon goed zal zitten, ben benieuwd. Toen ik toch bezig was met bestellen heb ik ook maar gelijk 3 kleurtjes genomen angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:47

Ik krijg binnenkort een L binnen, maar dan zal ik ook wel M moeten hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Blond do 24 feb 2011 - 0:00

_Donnaa schreef:Ik krijg binnenkort een L binnen, maar dan zal ik ook wel M moeten hebben..
Haha, volgens mij hebben wij soortgelijke billen/bovenbenen, dus dan is L vast te groot.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 0:01

_Chance schreef:
_Donnaa schreef:Ik krijg binnenkort een L binnen, maar dan zal ik ook wel M moeten hebben..
Haha, volgens mij hebben wij soortgelijke billen/bovenbenen, dus dan is L vast te groot.
Ja, dan zal die bij mij ook wel flubberen.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 3:57

Nou, ik heb ze binnen Very Happy Even gepast en maat M is toch de goede maat. S paste ik ook nog in, maar vond ik voor het mooie wel een beetje strak. Dus heb maat M genomen. Ondanks dat ik nog een beetje een buikje heb dus de maat die ik normaal ook gekozen zou hebben.

Maat S gaat naar een vriendinnetje en maat L stuur ik gezellig terug. Ik heb weer 3 leuke rokjes erbij (en ook nog drie spijkerbroeken), kon ik wel gebruiken na de zwangerschap Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 3:59

Hoe vallen de broeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 4:03

Ik vind de broeken een beetje raar vallen qua maat. Had van een vriendin een maatje 30 gepast, de maat die ik voor de zwangerschap ook had. Die gingen net dicht, maar zaten net niet lekker genoeg. Dus ik dacht dat 31 prima moest zijn.. Die gingen serieus niet dicht Rolling Eyes Dus nu maat 32.. Ik vind ze dus een klein beetje kleiner vallen, en erg raar dat de maat 30 van vriendin dicht ging en de 31 uit mijn bestelling niet.
Maarja, ik ben ook wel een beetje dikker dan voor de zwangerschap, dus dat ik een iets grotere maat nodig heb is ook wel logisch.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Lien za 26 feb 2011 - 5:50

De broeken vallen heel raar qua maat! Ik heb twee dezelfde broeken waarvan 1 een maat 29 en de andere een maat 28 terwijl ik normaal van g-star ofzo maat 30 en soms zelfs 31 heb! Er is dus niets van te zeggen!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes? Empty Re: Weer H&M vraagje van mij: hoe vallen de welbekende rokjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum