Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M Rokjes; Hoe te combineren?

+10
PapillonRose
Jerry
loura
Jeanette
Blond
Arwyn
Atelier Madame
Zwerver
CCC
Niekske
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:15

Hoi!

Sinds een week heb ik twee van de welbekende rokjes van H&M. Ze zitten heerlijk, maar telkens als ik er een shirtje overheen doe, dan heb ik het gevoel aardig voor l*l te lopen. Ik heb absoluut geen mooi figuur, dus ik wil het één en ander camoufleren, maar hoe?

Dus de ultieme vraag;Hoe combineer ik mijn H&M rokjes? (Momenteel heb ik hem in het zwart, blauw-wit en binnenkort komt er nog een Marineblauw binnen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:17

Ik heb hem ook in het zwart en in streepjes. Hoe ik het draag?

Mijn rokje met streepjes combineer ik met een zwarte lange top, en dan een effen vest of blazer eroverheen. Mijn zwarte draag ik ook netjes, met een gestreepte top erboven met een zwarte blazer, dat staat heel net en afgekleed.

Dus gewoon met een mooie top, en dan afgewerkt met een dikke legging, mooi vest en goede ketting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:19

Dank je, Isabella.

Jouw combinatie klinkt als zeer leuk. Ik heb het probleem dat ik niets meer pas wat er qua colberts in mijn kast ligt. Ik zit echt in between weights, want ik ben druk bezig om het er weer af te krijgen en dus koop ik ook niets nieuws. Maar daardoor heb ik nu wel het idee dat ik aardig verslobbert erbij loop en was even benieuwd naar jullie combinaties. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Niekske zo 13 maa 2011 - 10:20

Ik heb de zwart-wit gestreepte en de blauwe en er is een roze en een zwarte onderweg smile

De zwart wit gestreepte draag ik met een lange top in zwart, grijs of knalroze en dan een gewoon shirtje erop, effen in zwart of grijs. Legging (zwart of grijs) en laarzen eronder.

De blauwe combineer ik op ongeveer dezelfde manier, maar dan met grijs en wit. Ik ga die blazer eens proberen over de lange top!

Ik wil de roze gaan combineren met de bekende bloemenshirtjes van de hema, die zijn ook langer... ben benieuwd hoe dat staat. Ik zou zelf niet alleen een 'gewoon' shirtje, dus gewone lengte erop doen, het rokje kruipt bij mij erg omaag namelijk, dus ik ben bang dat dat dan fout gaat!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:32

En nu het weer wat warmer wordt. Dragen jullie de rokjes met pumps of anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 10:48

Ik heb de zwarte en de witte met blauwe streep. Heb vandaag toevallig de blauwe met streep aan.... heb daar een blauw shirt op aan van de HM met knoopjes en die valt wat langer op je heup zeg maar... En daarop een spijkergiletje... Heb wel een foto maar moet even mijn blackberry snoertje vinden...

Die zwarte had ik gisteren aan met een zwart shirtje met vlindermouwtjes en ook een spijkergiletjes en dan gewoon laarzen onder bij beiden (grijs).

Vond het ook even lastig te combineren, maar is even uitproberen. Ze zitten in elk geval heerlijk! En dat voor dat geld! smile

Ik ben sowieso niet zo goed in het combineren van blauw/ donkerblauw... dus als er tips zijn! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Zwerver zo 13 maa 2011 - 10:51

Laatst had ik een zwarte legging aan, zwart shirtje met colbertje erover. Grijs rokje en laarsjes. Leek super netjes

Ik heb ook een rokje met bloemen print, draag ik eigenlijk hetzelfde, zwart shirtje en een zwarte legging.


Ik heb ook een super leuk jurkje maar is eigenlijk net te kort, daar doe ik dan ook een zwart rokje onder
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:52

Owja! Foto's zijn natuurlijk welkom! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 11:01

Kan even niet zo snel mijn BB snoer vinden, ga morgen na het werk eens kijken! Dan kan ik 'm even uploaden.

Ik heb trouwens ook de hema rokjes met die bloemen in de blauwe en rode/roze versie gekocht... moet nog even kijken hoe ik die combineer!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Zwerver zo 13 maa 2011 - 11:07

Foto's van internet

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Igdu03
H&M Rokjes; Hoe te combineren?  2d1md8j
H&M Rokjes; Hoe te combineren?  3_c487ed80c71d74e52657c8045fde345451b32a00
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Zwerver zo 13 maa 2011 - 11:09

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Hpim44635384428H&M Rokjes; Hoe te combineren?  V3q343
H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Zwartrokje2kl

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Apgq54H&M Rokjes; Hoe te combineren?  300wj2q
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:11

Zij hebben allemaal een goed figuur.... Dat heb ik niet.... Sad

Maar goed, wel inspiratie gekregen hoe het gecombineerd kan worden. Nu alleen nog kijken of ik het nog pas.... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 11:22

Als je zelf aangeeft dat je geen goed figuur hebt, dan krijg ik het gevoel dat je iig wel iets moet dragen wat je billen wel bedekt.. vind het nooit zo mooi als die strakke rokjes je kont/heupen duidelijk laten zien. Ik heb zelf wel gewon maar 38/40 maar draag eigenlijk altijd iets wat gewoon over de billen valt qua top.. en dan een leuke riem erop
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:28

Atelier Madame schreef:Als je zelf aangeeft dat je geen goed figuur hebt, dan krijg ik het gevoel dat je iig wel iets moet dragen wat je billen wel bedekt.. vind het nooit zo mooi als die strakke rokjes je kont/heupen duidelijk laten zien. Ik heb zelf wel gewon maar 38/40 maar draag eigenlijk altijd iets wat gewoon over de billen valt qua top.. en dan een leuke riem erop

Momenteel heb ik dezelfde maat, maar ik ben maar 1.615 (de halve doet het hem) en ben dus gewoon echt te dik. Ik heb een Poncho en die draag ik echt altijd, zolang het nog kan, want ik hoorde het weer al en dat ik binnenkort maden aan het kweken ben, maar ik hoop ook over zes weken weer redelijk op 36 te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 11:34

ABE schreef:
Atelier Madame schreef:Als je zelf aangeeft dat je geen goed figuur hebt, dan krijg ik het gevoel dat je iig wel iets moet dragen wat je billen wel bedekt.. vind het nooit zo mooi als die strakke rokjes je kont/heupen duidelijk laten zien. Ik heb zelf wel gewon maar 38/40 maar draag eigenlijk altijd iets wat gewoon over de billen valt qua top.. en dan een leuke riem erop

Momenteel heb ik dezelfde maat, maar ik ben maar 1.615 (de halve doet het hem) en ben dus gewoon echt te dik. Ik heb een Poncho en die draag ik echt altijd, zolang het nog kan, want ik hoorde het weer al en dat ik binnenkort maden aan het kweken ben, maar ik hoop ook over zes weken weer redelijk op 36 te zitten.

Een maat is toch niet afhankelijk van de lengte? Oke ik ben bijna 180 dus voor mijn lengte gewoon mooi slank, maar maat 38/40 is heel netjes voor elke lengte lijkt me?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 11:34

Ik voel me nu namelijk ineens heel dik Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:35

Atelier Madame schreef:Ik voel me nu namelijk ineens heel dik Very Happy

Hoezo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:37

Atelier Madame schreef:
ABE schreef:
Atelier Madame schreef:Als je zelf aangeeft dat je geen goed figuur hebt, dan krijg ik het gevoel dat je iig wel iets moet dragen wat je billen wel bedekt.. vind het nooit zo mooi als die strakke rokjes je kont/heupen duidelijk laten zien. Ik heb zelf wel gewon maar 38/40 maar draag eigenlijk altijd iets wat gewoon over de billen valt qua top.. en dan een leuke riem erop

Momenteel heb ik dezelfde maat, maar ik ben maar 1.615 (de halve doet het hem) en ben dus gewoon echt te dik. Ik heb een Poncho en die draag ik echt altijd, zolang het nog kan, want ik hoorde het weer al en dat ik binnenkort maden aan het kweken ben, maar ik hoop ook over zes weken weer redelijk op 36 te zitten.

Een maat is toch niet afhankelijk van de lengte? Oke ik ben bijna 180 dus voor mijn lengte gewoon mooi slank, maar maat 38/40 is heel netjes voor elke lengte lijkt me?

Als je mijn lengte hebt, dan ben je al snel een propje. En momenteel ben ik zo'n propje. smile

En 1.80 zijn en dan maat 38/40 hebben is zeer netjes. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 19:20

nou voor mijn gevoel vond je het nog dik die maat maar je laatste post verduidelijkt de boel, wist niet dat je met die lengte zoo snel n propje was! dacht dat n maat n maat was :p

vandaag mn h&m rokje aan! met n lang topje erop en een stoere blazer
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Arwyn zo 13 maa 2011 - 21:29

Ik vind dat zelf best meevallen hoor, dat je met 1,60m en maat 38/40 gelijk een propje bent. Een vriendin van mij is misschien net 3cm langer en heeft ook die maat en dat is gewoon een heel mooie slanke meid! Denk dat het meer in je hoofd zit dan dat het echt zo is (zoals bijna alle meiden van zichzelf vinden dat er nog wel wat af mag... Wink)

Het zwarte rokje heb ik overigens gedragen met een truitje die een strakkere band aan de onderkant heeft en daarboven wat wijder valt (prima om m'n buikje mee te camoufleren, haha). Die met bloemetjes van de hema heb ik ook gedragen met een gewone zwarte longsleeve. Iets wijders er op vind ik altijd wel leuk staan. Iets langers ook, maar dan moet het (bij mij in ieder geval) niet een strak shirtje zijn, dat staat juist weer niet zo leuk bij mij.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 21:34

Ik heb een zwarte, donkerblauwe en een antraciete. Ik draag ze tijdens het uitgaan met een strak zwart t-shirt met driekwartmouw, en soms met een korte blazer erop. Overdag draag ik ze met een lang vest, in het zwart of grijs, of een langere longsleeve.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 22:22

Als je eenmaal eentje hebt wil je er trouwens heel snel veel meer merk ik angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 6:10

Atelier Madame schreef:Als je eenmaal eentje hebt wil je er trouwens heel snel veel meer merk ik angel

Jaa idd, alleen jammer dat ik ze niet op mijn werk aan kan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 6:13

Wat voor legging doen jullie onder een witte of roze dan? Want daar kan je geen zwart onder doen, toch? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 6:44

Nog een paar voorbeeldjes;

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  IMAG0144

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  DSCN7859+copy

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Ootd

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Vnz4ae
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M Rokjes; Hoe te combineren?  Empty Re: H&M Rokjes; Hoe te combineren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum