Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Action rokjes

3 plaatsers

Ga naar beneden

Action rokjes Empty Action rokjes

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 20:47

Ik heb action rokjes. Een donkerblauwe, donkerblauw met grijs gestreept, een zwarte en 1 donkere met bloemetjes erop.

Ik vind ze heel leuk, alleen ze komen mijn kast niet uit omdat ik niet weet hoe ik ze moet combineren. Welke kleuren staan leuk bij donkerblauw? Of wat kan ik dragen op een gebloemde rok?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Action rokjes Empty Re: Action rokjes

Bericht  luenca di 8 nov 2011 - 21:10

Dolcis_ schreef:Ik heb action rokjes. Een donkerblauwe, donkerblauw met grijs gestreept, een zwarte en 1 donkere met bloemetjes erop.

Ik vind ze heel leuk, alleen ze komen mijn kast niet uit omdat ik niet weet hoe ik ze moet combineren. Welke kleuren staan leuk bij donkerblauw? Of wat kan ik dragen op een gebloemde rok?

met donkerblauw kan je best wel wat combineren. sowieso zwart grijs of wit. ik heb zelf 2 rokjes van de action ook die blauw grijs gestreepte en met bloemen. ik draag dan bij het bloemenrokje een basic longsleeve. mijn rokje is bruin met rood geloof ik dus ik combineer het ook weleens met een bruine legging en dan zwarte basic of andersom. zolang je de andere kleding maar wat neutraal houd anders krijg je teveel prints Wink
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Action rokjes Empty Re: Action rokjes

Bericht  Niekske di 8 nov 2011 - 23:47

Donkerblauw combineert inderdaad leuk met grijs en wit. Ik draag er ook wel eens rood of turquoise bij. Rood kun je ook wel eens proberen bij die gestreepte denk ik.
Ik heb gebloemde varianten van de hema, bijvoorbeeld die met roze bloemen. Daar draag ik een lange roze top op, met een zwart shirtje erover. Ziet er wel leuk uit dat die top er dan nog onderuit komt. Of ik draag over de top zo'n wijdvallend vest of juist een kort jasje in een neutrale kleur.

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Action rokjes Empty Re: Action rokjes

Bericht  Jeanette wo 9 nov 2011 - 22:09

Donkerblauw is leuk met zwart, grijs of bruin of een gestreept truitje! Een rokje met print zou ik met iets simpels erboven dragen om het rustig houden. Hier een paar plaatjes;

Action rokjes Images?q=tbn:ANd9GcRcrxx6EJfug2ohIbVB2kYMgWrR1srrLcO-VjmXI4YQPZqTUx6LydRdtrKx
(Maar dan een lange legging natuurlijk :P

Action rokjes Images?q=tbn:ANd9GcT-f-Lf8ouxh54ppzLj5YsCLpHS6t1lwwSvAEptC8axVE3TqBWPKScsyHB9kA
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Action rokjes Empty Re: Action rokjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum