Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme ergernissen

+30
Lavendel
rapa nui
Shisha
Snack a Jack
Feline
Susan
Error
Sterre
Atelier Madame
Sneeuwvlok
SuperGrover
Suus
Caramba
Caroow
Lotus
Caresses
Zininzon
Toet
VeryCherry
Bimbam
Serena
M@niek
Moezie
Pussycat
girli
TGR
CCC
Jerry
Blond
Jeanette
34 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Stomme ergernissen  - Pagina 4 Empty Re: Stomme ergernissen

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:51

Hahaha nou ik heb ook flinke irritatiepunten hoor, haha...

- Niet doorrijden of ergens langzamer rijden dan de toegestane snelheid
- Fietsers die zitten te bellen of een mp3speler ophebben zodat ze je totaaaal niet zien
- Mensen die aan het eind van de roltrap stil blijven staan
- Mensen die de metro of trein uitstappen en meteen stil blijven staan
- Met zijn vieren of vijven naast elkaar in de stad lopen, zodat ik er niet langs kan
- Mensen die hun vouwfiets/kinderwagen/buggy in de spits mee in de trein nemen en die zo stallen dat ik bijna mijn nek breek
- Mensen die me niet uit laten praten, nog als ik opneem (op mijn werk) en dus meteen beginnen te tetteren
- Bumperkleven
- Stil gaan staan voor de ingang van de prive parkeergarage waar ik in moet en waarvan blijkbaar gedacht wordt stelselmatig dat het een laden en lossen plek is, waardoor ik 's morgens nog vroeger weg moet omdat ik er rekening mee moet houden dat ik nog 5 minuten moet gaan toeteren voor ik erdoor kan
- Mensen die moeten staan in de trein of tram en zich dan zo opstellen dat je steeds hun tas in je smoel geduwt krijgt
- Mensen die 's morgens al voor dag en dauw hebben zitten roken en dat dan lekker uitwasemen in de trein
- Mensen die me op mijn enkels rijden met een kinderwagen of rollator

En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 7:44

SuperGrover schreef:
Sneeuwvlok schreef: hoorbaar ademen.. ieehh, dat vind ik echt vies!
Right... Rolling Eyes

Dat kan serieus echt vervelend zijn. Ik denk dat ze alleen wat meer 'hard ademen/hijgen' bedoelt. Ik zat een keer in de bus (overvol) en naast mij stond iemand die echt heel hard aan het ademen was.. Het tempo was verder wel normaal hij was niet uitgeput ofzo, maar het klonk zo vervelend en viezig :P

Ik heb datzelfde ook wel eens gehad met een meid die kauwgum zat te kauwen in mijn oor.. Brrr

Gast
Gast

Bericht  rapa nui ma 23 mei 2011 - 8:09

Ik erger me aan:

de mensen die zich zo luidruchtig gaan ergeren en meteen iedereen gaan bellen als de trein 5 minuten vertraging heeft op een zaterdag.:

dat mensen met een rollator als eerste van de veerboot/pont willen uitstappen/over de kade gaan zodat iedereen achter hun op hen moet wachten. Terwijl het veel practischer zou zijn dat de persoon met de rollator even op zij gaat en eerst al die anderen voorbij laat gaan.

Aan al die buggy's in de dierentuin terwijl ik er rustig wil rondlopen.

Als ik ergens al tijden sta te wachten bij een optocht, straattheatervoorstelling, show oid en dus een mooi plekje vooraan heb dat er op het laatste moment dan mensen met kinderen komen die hun kinderen voor mij duwen en er zelf ook half bij gaan staan en dan ook nog verontwaardigd zijn dat ik daar geen zin in heb. Zorg dan dat je er zelf ook op tijd bent om een goed plekje te krijgen.

de buren die tegen middernacht nog even buiten een sigaretje gaan roken en dan uitgebreid gaan kletsen zonder er bij na te denken dat dit op dat tijdstip best wel doorklinkt en ik er helemaal geen behoefte aan heb om alles van hun te weten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:28

Haha Rapa Nui.. Ik kan mijzelf echt helemaal vinden in al jouw ergenissen :P

Stiekem moest ik bij die van die dierentuin wel lachen angel ..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:35

Ik kan me aan heel veel ergeren:
- Mijn vriend die continue zit te bijten op z'n nagels.
- Slome drollen op de weg..
- Vrouwen die niet kunnen rijden

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:36

_Donnaa schreef:Ik erger me aan alles wat niet op de weg hoort tijdens de spits; trekkers, grasmaaiers, bejaarden, vrouwen, etc..

Dat zijn ook mijn ergernissen, maar die zijn niet raar pirat

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 23 mei 2011 - 9:03

Alles wat er tot nu toe gezegd is en ik erger me aan mensen die hun kinderen op een overvol station, waar iedereen moet rennen voor de bus en trein, zelf de trap af willen laten lopen.
Ook vervelend vind ik van die mensen die in de trein heel erg hard tegen hun kleine kinderen praten zodat de hele trein kan horen hoe leuk ze zijn (?)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sneeuwvlok ma 23 mei 2011 - 9:05

Punk'd schreef:
SuperGrover schreef:
Sneeuwvlok schreef: hoorbaar ademen.. ieehh, dat vind ik echt vies!
Right... Rolling Eyes

Dat kan serieus echt vervelend zijn. Ik denk dat ze alleen wat meer 'hard ademen/hijgen' bedoelt. Ik zat een keer in de bus (overvol) en naast mij stond iemand die echt heel hard aan het ademen was.. Het tempo was verder wel normaal hij was niet uitgeput ofzo, maar het klonk zo vervelend en viezig :P

Ik heb datzelfde ook wel eens gehad met een meid die kauwgum zat te kauwen in mijn oor.. Brrr

Wat punk'd zegt Wink Ik kan me daar echt super aan ergeren als iemand naast me de hele tijd zulk soort geluiden maakt.. zoals smakken en kauwen wat ik in dezelfde zin noemde, maar wat supergrover voor het gemak weghaalde
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Rev3rie ma 23 mei 2011 - 9:08

Pussycat schreef:
Storm schreef:- aan mensen die ineens voor m'n neus stil gaan staan
- aan mensen die gaan zuchten als ik met de wandelwagen de bus in kom
- mensen die te beroerd zijn om een handje te helpen als ze zien hoe veel moeite je hebt om iets te tillen/de wandelwagen uit de bus wil tillen, maar dan wel met een sloom gezicht stom gaan kijken
- sensatiezoekers, mensen die foto's of filmpjes gaan maken van ongelukken om het daarna op twitter/facebook/youtube gaan zetten.
- spelfouten maken, de dt wil ik nog wel door de vingers zien maar 'me vriend' 'me kind' enzo kan écht niet.
- mensen die te dom voor woorden zijn, daar versta ik ook mensen onder die voor elke zin KK (kanker) zetten en niet fatsoenlijk Nederland kunnen praten (typen) en de beroemde br33z4h taal.
- Pubers die in de bus hun smartphone te voorschijn halen en daarop keihard muziek gaan afspelen. Hallo, dat je je eigen oren wilt verpesten oké, maar ik hoef die kutmuziek echt niet te horen en de rest van de omgeving ook niet!

Zullen wij even de hand schudden? :P

Ik schud met jullie mee!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:22

Mijn ALLER-, ALLER-, ÁLLERgrootste ergernis is: mensen die muziek in hun oren hebben in de trein, maar net zo hard dat je het kunt horen. En bij sommigen hoor je dan alleen wat geruis, bij anderen kun je dat ding net zo goed door de luidsprekers laten gaan, zo hard staat het. Ik snap dat echt niet. En het érge is dat bij elke coupé een bordje hangt met 'stoor uw medereizigers niet met muziek of luide telefoongesprekken'. Dus ik zou alle recht hebben om iemand er op aan te spreken. Maar waarom doe/durf ik dat dan niet (behalve in de stiltecoupé, dan vind ik het te gek voor woorden)? Ik kan er echt NIET bij dat je zelf niet in de gaten hebt hoe hard je muziek staat... Evil or Very Mad :cyclops: confused scratch

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 23 mei 2011 - 9:24

Wat is dat toch voor een rare smiley met dat ene pulserende oog?

==> :cyclops: <==
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:30

Dat is nou een cyclops Susan, dat je dat niet weet Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Feline ma 23 mei 2011 - 9:53

Die nieuwe 'Becel' reclame.. want een vreeeeeeselijk mens!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Polly ma 23 mei 2011 - 10:50

Ik erger me best vaak eigenlijk, vooral in het verkeer. Grrrr.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Mermaid ma 23 mei 2011 - 11:00

-Mensen die massaal stil gaan staan op een roltrap op een druk station als jik mijn aansluiting wil halen...
-mensen die duidelijke geluiden maken tijdens het eten.
-te grote kinderwagens op drukke plekken, helemaal als ze dan mij omver gaan rijden en vervolgens mij beledigd aan kijken dat ik in de weg liep.
-automobilisten die niet snappen hoe een knipperlicht werkt.
-Als iemand zich zo onzeker gedraagt dat het gewoon 'dom' / ongeïnteresseerd over komt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Zininzon ma 23 mei 2011 - 11:04

Weetjewel schreef:
Sterre schreef:
Caroow schreef:
Jen_ schreef:
Zininzon schreef:Vorige week bleef een vriendin slapen en na het ontbijt (broodjes uit de oven) vroeg ik of ze misschien nog een cracker of beschuit wilde, want ik had geen brood meer.
Zegt ze: nee, ik neem een appel.
Ze had de appel al in de handen, liep naar de keuken, trok een la open op zoek naar een schilmesje.

Ja, dat vond ik op dat moment echt heel vervelend. Dat zij zich zo vrij voelt in mijn huis, terwijl ik er zelf net 2 maanden woon.

Haha sorry dat vind ik wel heel erg gek hoor, dat jij je daar aan ergert. Moet ze dan aan jou toestemming vragen om in je besteklade te kijken?

Ik vind het juist fijn als mijn gasten zich thuis voelen..

Laatst was er ook een vriendin bij mij die zei: ik heb zin in een biertje! En naar de koelkast liep en vroeg of ik ook wilde smile. Dat vond ik juist leuk eerlijk gezegd.

Hier trekken mensen ook altijd alles gewoon open, maar dat boeit me ook echt niet. Met verjaardagen ook, het eerste drankje pak ik voor je en voor de rest, daar staat de koelkast voor een glas trek je maar een kast open.

Die besteklade, daar verstop ik geen gekke dingen in hoor Wink Ik vond het juist niet fijn dat zij zich zo vrij opstelde, terwijl ze van mij wel languit op de bank mag liggen of met haar voeten op tafel. Dat vind ik (blijkbaar) wat anders dan zo wat van een fruitschaal pakken. Dat vond ik vervelender dan dat ze m'n keukenla opende. Ik ben zelf heel terughoudend als ik bij een ander thuis ben, daar zal het wel mee te maken hebben.

Edit: met verjaardagen zeg ik ook: daar staat het bier, red je er mee.
Dan vind ik het juist fijn dat ik daar niet naar om hoef te kijken. Of als ik bijv met die vriendin aan het koken zou zijn en ze heeft wat nodig, vind ik het heel anders dan hoe het nu ging. Ik vind dat ze het best even had kunnen vragen.
Maarja, wat ik al aangaf: ik ben nog hard mijn best aan het doen om mijn eigen weg in mijn huis te vinden, alles is nieuw etc.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Atelier Madame ma 23 mei 2011 - 19:08

Mijn vriendinnen zijn bij mij thuis echt heel vrij. Pakken gewoon bestek uit de la en drinken uit dé koelkast.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jerry di 24 mei 2011 - 2:59

Nog een ergernis:

Mensen die de openingspost quoten.... silent
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lady4 di 24 mei 2011 - 3:03

Mijn twee beste vriendinnen en ik zijn ook thuis bij elkaar, en dat willen we ook graag.

Mijn ergernis van vandaag is dat ik me totaal niet kan concentreren tijdens het studeren, ik ben er dan ook mee opgehouden. Irritantie is dat ik dit mezelf kwalijk neem en me contstant loop te bedenken wat ik had kúnnen doen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:10

Mijn ergernis van vandaag.. Mensen die naar een helpdesk mailen en dan doen alsof ze het beter weten.. Mail dan niet, als je het zelf zo goed weet..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: