Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2010, wat voor jaar is dat voor jou?

+50
Snoes
Kreeftje
Niekske
Alias
GoldenIndy
Lion87
*Lookie*
ButterflyEffect
Laced
Ugly Betty
sanne-84
Rouxxxe
SparklingEyes
Merai
_*Blondgirl*_
Catootje
BJA
Sweety
patjuhhh
Cupcake
Nouska
mzcharlotte
Flinder
Lotus
Oasis
Jeanette
Mermaid
Lindsya
Caroow
NerdChic
Chocolate Cookie
Sterre
Caro
nina
SuperGrover
Ploen
lente
Fayebella
Bosjesvrouw
Tazz
Try
_DoI
Blond
Sugarfall
Inge
studiebol
SnowWhite
smooch
Sarah1985
Fiwen
54 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 2:10

2010 was beter dan 2009, maar slechter dan dat jaar kon ook eigenlijk niet. Hopelijk wordt 2011 nog beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Merai di 14 dec 2010 - 2:23

2010 is een heel vreemd jaar geweest. Het begon voor mij niet goed, we moesten onverwacht verhuizen, uiteindelijk hebben we dat op 1 januari gedaan. Wel een heerlijk huisje maar een hoop (financiële) stress door de verhuizing. Een maand later kwamen mijn vriend en ik daardoor in een crisis terecht, gelukkig zijn we elkaar nooit echt uit het oog verloren maar dat hoop ik niet meer mee te maken. Half februari brak ik mijn enkel, daardoor heb ik vier maanden op krukken gelopen. Eind april was ik getuige van een geweldsincident waardoor ik opeens last kreeg van paniekaanvallen (wat ik nooit eerder had gehad). Flink aan de kalmeringspillen en daarna kwamen ze er eindelijk achter dat mijn depressies veroorzaakt werden door een gebrek aan serotonine. Sinds mei dus weer aan de antidepressiva en sindsdien is het alleen maar beter gegaan! Ondertussen gaat het erg goed met me en geniet ik van elke dag! Van diep dal naar hoge piek dus, gelukkig duurt die nu al maanden!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  SparklingEyes di 14 dec 2010 - 4:02

2010 was voor mij een jaar met ups en downs. Aan het begin van het jaar werd onze zoon geboren, een paar maanden later hoorde ik dat mijn contract verlengd werd, na de zomer werd mijn man overspannen, ik hoorde dat ik mijn vaste contract zou krijgen, ik zou een uitbreiding van dagen krijgen, in de herfst werd ik flink ziek (en toen ging mijn uitbreiding niet meer door...)..

Maar hoe naar bepaalde dingen ook waren, ik laat ze de laatste twee weken van dit jaar niet overheersen. Komend weekend ga ik met mijn man een paar dagen weg, de kerstdagen vieren we bij onze familie en met lieve vrienden vieren we oud en nieuw.

Good Bye 2010 en welcome 2011.. smile

Iedereen die nare dingen heeft meegemaakt dit jaar, ik hoop dat jullie het jaar positief kunnen afsluiten en dat het nieuwe jaar positiever is..

Liefs,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Rouxxxe di 14 dec 2010 - 7:00

Ik heb eigenlijk wel een heel goed jaar gehad smile veel stappen vooruit gemaakt.
In januari heb ik iets gekregen met m'n vriend, en daar ben ik nu bijna een jaar later nog steeds blij en gelukkig mee.
Verder ben ik dit jaar afgestudeerd aan het HBO, iets wat altijd een doel en droom van mij was. Ik ben dit jaar full time gaan werken en ik heb toen langzaam afscheid genomen van het studentenleven en mijn studentenvereniging. Een stap die me wel even moeite kosstte, er is dit jaar héél veel veranderd in m'n leven en ik heb vooral aal het full time werken erg moeten wennen, maar nu een half jaar later kan ik zeggen dat ik m'n plekje toch wel redelijk heb gevonden.
Daarnaast heb ik een auto gekocht die me nog steeds iedere dag heel blij maakt haha, het geeft me zoveel vrijheid, ik wilde al jaren een autootje maar kon het niet betalen omdat ik nog studeerde dus ik geniet er nu volop van smile
M'n leven is dit jaar rustiger en stabieler geworden dan het al die jaren daarvoor was, voornamelijk door de structuur die het werkende leven geeft en m'n vriend. En ik vind het heerlijk smile
En tot slot heb ik dit jaar een geweldige reis naar Mexico gemaakt, ben ik veel weekendjes weg geweest en heb ik heel veel leuke dingen met vriendinnen gedaan, ik ben blij dat, dat zo heeft mogen zijn want ik vind dat het leukste wat er is smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  sanne-84 di 14 dec 2010 - 10:07

2010 helaas een heftig jaar... laatste jaar mn favosport na ruim 20 jaar, 2 dierbare verloren en relatie bijna kwijt. en dan denk je dat het jaar bijna voorbij is, krijg je nog ff last van een stalker.
ik zeg kom maar op 2011!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Ugly Betty wo 15 dec 2010 - 1:10

2010 was voor mij voornamelijk positief
- Ben afgestudeerd
- Heb een fulltime baan gekregen, de baan die ik heel graag wilde en waar normaal best moeilijk in te komen is.
- We zijn verhuisd naar een erg leuk huis
- Heb er een leuke vriendin bij

Maar uiteraard ook wel wat tegenslagen
- Oma van mijn man heeft borstkanker gehad, maar is na behandeling weer genezen.
- Mijn tante heeft borstkanker en moet nog behandelt worden.

Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Laced wo 15 dec 2010 - 3:03

2010 was voor mij een super jaar! In tegenstelling tot 2009, waar we van maarliefst 3 familieleden afscheid moesten nemen.

Positief
- Mijn angsten overwonnen. Ik heb een periode gehad ik ontzettend bang was om ziektes te krijgen, dood te gaan etc. In februari dit jaar ben ik bij een psycholoog geweest, wat mij goed heeft gedaan.
- Geen last meer heb gehad van blaasontstekingen! Na een jaar land maandelijks last te hebben gehad van terugkerende blaasontstekingen, kwam ik terecht in het ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Gelukkig was dit allemaal goed!
- Samen met mijn vriend een prachtige reis heb gemaakt naar Bali.
- Per 2011 mag beginnen op een nieuwe functie bij mijn huidige werkgever.

Daarnaast zijn we in maart gestopt met de pil, met de wens om zwanger te worden. Helaas is onze grootste wens tot op heden nog niet uitgekomen. Ik hoop dat 2011 ons veel goeds gaat brengen, maar voornamelijk veel liefde en gezondheid.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  ButterflyEffect wo 15 dec 2010 - 3:09

Chocolate Cookie schreef:Een heel erg veranderlijk jaar. Mijn leven is compleet veranderd. En ben er ook nog niet klaar mee. Ondanks allerlei tegenslagen was het een heel goed en positief jaar Very Happy
+1 kan het niet beter zeggen
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  *Lookie* wo 15 dec 2010 - 10:48

Eigenlijk best een leuk jaar, over het algemeen: enkele vriendschappen zijn veel hechter geworden (vriendinnen geworden in 2009), het hele jaar gewerkst (na half jaar werkloos in 2009), veel energie gestoken in relaties over het algemeen en daar ook veel energie uit gehaald.

Het enige wat wel tegenviel, is dat we hoopten dat ik in 2010 zwanger zou raken en dat is niet gebeurd. Hopelijk wordt 2011 daar het jaar voor!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Lion87 wo 15 dec 2010 - 23:31

een jaar waar ik knopen heb doorgehakt en de mensen die me niet aan stonden uit mn leven heb gezet en daarvoor vrienden terug gekregen!

Ik heb mijn relatie van 6 jaar verbroken, zijn " vriendengroep" achter me gelaten en wat een opluchting!!!weer lekker thuis in vertrouwde omgeving waar ik het liefste ben en met mijn eigen vriendinnen weer dingen ondernemen! Toen nog het geluk dat ik mijn nieuwe liefde ben tegengekomen en bij hem voel ik me echt mezelf en ben ik dolgelukkig!
In die tijd ben ik 6 kilo aangekomen omdat ik geen stress meer had en eindelijk weer kan genieten van eten en geen brok meer in mijn keel heb!

Daarnaast besloten om ook orde te scheppen in het "werkleven" Besloten om mijn huidige werk parttime uit te gaan voeren en een baan ernaast te zoeken zodat ik weer meer tussen de mensen ben en me meer kan ontwikkelen! En van de week te horen gekregen dat ik aan de slag kan op een bedrijf waar ik al een paar keer binnen ben gelopen of ze misschien werk voor me hebben! Echt super!

Al met al, ik heb mijn rust weer terug gevonden, ben gelukkig met de grote veranderingen die ik afgelopen jaar ingevoerd heb!

2011 wordt dus een topjaar met een geheel nieuwe start!

Lion87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 30
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 3:53

*


Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 20:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 3:57

Ik heb dit jaar heel leuke dingen meegemaakt en heel vervelende dingen. Jammer dat die vervelende dingen nou net allemaal in de laatste maand kwamen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  GoldenIndy zo 2 jan 2011 - 2:12

2010 was op alle gebieden wel redelijk stabiel. Behalve op relatie gebied smile
In oktober heb ik mijn relatie van 3.5 jaar verbroken. Het werkte al maanden niet meer. Ik had ook gevoelens voor een ander (dat is overigens niet de reden dat ik het heb uitgemaakt) en dus was ik qua gevoel behoorlijk in de war.

Maar 2010 betekende ook het jaar waarin ik voor mezelf heb gekozen.
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Alias zo 2 jan 2011 - 12:46

Voor mij was 2010 ook een jaar van veranderingen. Een nieuwe baan erbij die veel energie kost maar waardoor ik nu al zo veel geleerd heb en wat zelfverzekerder ben geworden. Mijn relatie eigenlijk al niet fijn genoeg meer was, maar die ik toch ruim de helft van het jaar heb aangehouden wat eigenlijk heel slopend was. De relatie heb ik gelukkig ook durven verbreken en sindsdien voel ik me langzaamaan steeds beter. Naar het eind van het jaar toe voel ik me steeds meer mezelf en realiseer ik me dat ik een paar hele fijne mensen om me heen heb, waar ik het enorm mee getroffen heb. En ik stap 2011 in met open armen en de hoop (en geloof) dat dit een goed jaar gaat worden.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Niekske ma 3 jan 2011 - 2:54

Hele dikke knuffel voor alle meiden die geen goed 2010 gehad hebben! Ik hoop dat jullie 2011 met een positieve instelling begonnen zijn en dat het een heel goed jaar gaat worden! Voor iedereen natuurlijk smile

Voor mij begon 2010 vreselijk: mijn vriend zette een punt achter onze relatie op de dag dat hij terug kwam van zijn vakantie (hij was met kerst en oud&nieuw weggeweest) het heeft me stiekem best lang gekost om er een beetje overheen te komen. Veel gedate met verschillende kerels, maar ze waren allemaal niet leuk genoeg... maar vlak voor kerst heb ik iemand leren kennen die ik wel heel leuk vind, dus wat de liefde betreft ben ik positief voor het nieuwe jaar smile

Verder heb ik op mijn werk een flinke dip gehad, wat vooral te maken heeft met een verschillende visie van mij en mijn baas. Er zit nu weer een stijgende lijn in, maar ik moet nog een keer ene goed gesprek met hem aangaan, maar hij kan veel dingen altijd snel ompraten waardoor je compleet van je stuk raakt... daar moet ik nog even moed voor verzamelen!

Met mijn vriendinnetjes van vroeger is onze band weer sterker geworden, ons jaarlijkse vriendinnenweekend resulteerde in een enorme jankpartij smile Maar dat was eigenlijk alleen maar goed, want het bleek dat we allemaal onze problemen hadden en ondertussen heel hard probeerden om steeds maar leuk en gezellig te doen voor de rest. Nu we beter weten wat iedereen bezig houdt, hebben we meer begrip voor elkaar en kunnen we veel beter met elkaar praten. We hebben nu ook elke maand een bijkletsavond gepland, goede voornemens dus smile

En ik heb een hele lieve vriendin erbij gekregen die ik via het yes forum heb leren kennen. Ik had haar pas één keer ontmoet eind 2009, maar ze was er meteen voor me toen mijn relatie over was en nu mag ik dit jaar zelfs haar getuige zijn bij haar bruiloft smile

Dus ja, 2010 had ups en downs, maar ik hoop altijd dat het nieuwe jaar beter wordt!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:00

Het jaar 2010 was echt een rot jaar voor mij. Het jaar waarin m'n moeder ziek was. Het zag er naar uit dat ze begin dit jaar toch zou opknappen. Ze kwam weer op gewicht, maar tegen het eind van dit jaar ging het toch zienderogen slechter en overleed ze.

Maar toch heb ik wel een paar positieve punten:

  • Voor het eerst stage lopen op HBO niveau
  • Een hele leuke minor en leuke klasgenoten
  • Mijn huidige vriend ontmoet
  • Leuke momenten met m'n moeder: ze kreeg voor sinterklaas een tv van ons cadeau en we zijn afgelopen oktober nog ergens gaan eten met zn allen.
  • Een mooie kerst
  • Goed oud en nieuw gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Alias ma 3 jan 2011 - 7:02

Bitterkoek, heel veel sterkte met het verlies van je moeder. Fijn dat je toch wat positieve dingen hebt gehad in 2010.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Kreeftje di 4 jan 2011 - 2:36

2010 is een mooi jaar geweest voor mij!

Heb samen met mijn grote liefde een droomhuis gekocht, en ben in augustus peettante geworden van mijn oogappeltje, van mijn allerliefste neefje Mees!!! angel
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:11

2010 is voor mij een jaar geweest met tegenslagen en verdriet. Maar tevens ook weer een jaar waar ik weer veel heb geleerd en mezelf beter ben gaan leren kennen.

*Een jaar dat begon met nog steeds veel lichamelijke klachten door de zwangerschap. Nog herstellende van de bevalling een half jaar eerder.
*Een jaar dat tevens ook begon met een 3 dubbele bypass operatie bij mijn schoonvader wat ons allen even flink terug op de grond heeft gezet.
*Een jaar waar mijn zoontje 1 jaar is geworden Very Happy
*Een jaar met een flinke relatie dip (breuk voor korte duur) waar we nu nog steeds samen hard aan het werken zijn
*Een jaar met ups en downs op het werk.

Kortom weer veel meegemaakt. Ik zie zoiets altijd als leerpunten voor mezelf en punten waar je steeds sterker weer uit komt !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Snoes di 4 jan 2011 - 7:23

2010 was best wel een mooi jaar maar toch hier en daar ups en downs

- Ik werk nog steeds op dezelfde plaats (al heb ik geprobeerd ander tijdelijk werk te vinden, maar dat is niet gemakkelijk)
- Ik ben wel ongelukkig op mijn werk. Er is heel wat gebeurd en gezegd en hierdoor ga ik echt met tegenzin werken. Daardoor ben ik gaan nadenken, en heb ik besloten te gaan studeren vanaf september. Eerst heb ik gezocht naar een nieuwe baan, maar nu heb ik besloten om gewoon nog 8 maanden op mijn huidige werk te blijven en dan te gaan studeren
- Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend
- We hebben samen echt héérlijke tijden in ons appartement gehad
- We zijn voor het eerst in jaren gaan kamperen ipv een luxevakantie en dat is reuze meegevallen
- Een oud-klasgenootje is helaas op 23-jarige leeftijd overleden na een motorongeluk

Dit zijn de meest belangrijke gebeurtenissen, maar ik ben verder heel erg gelukkig met mijn vriend, mijn familie en met enkele collega's.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Snoes di 4 jan 2011 - 7:24

GoldenIndy schreef:2010 was op alle gebieden wel redelijk stabiel. Behalve op relatie gebied smile
In oktober heb ik mijn relatie van 3.5 jaar verbroken. Het werkte al maanden niet meer. Ik had ook gevoelens voor een ander (dat is overigens niet de reden dat ik het heb uitgemaakt) en dus was ik qua gevoel behoorlijk in de war.

Maar 2010 betekende ook het jaar waarin ik voor mezelf heb gekozen.
Deze had ik niet zien aankomen, GI. Gaat het verder goed met je?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Boss zo 9 jan 2011 - 10:12

.


Laatst aangepast door Boss op za 16 apr 2011 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt

Boss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Roze Roos zo 9 jan 2011 - 10:18

2010 was voor mij het jaar van de ontwikkelingen en veranderingen. Heb mij als mens onzettend ontwikkeld in 2010 en ben aan een nieuwe baan en studie begonnen, veel veranderingen in mijn sociale leven en in mijn leven an sich.. Het was al met al een goed maar vermoeiend jaar wat ontzettend snel gegaan is!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  pinklady85 zo 9 jan 2011 - 11:50

Een jaar

- waarin mijn hele leven 18o graden is gedraaid:
- waarin ik voor mezelf en B. heb gekozen.
- waarin ik het geleerd om om hulp te vragen
en om te praten over dingen die mij dwars zitten.
- waarin ik ervoor heb gekozen om mijzelf te zijn,en me niets aan te trekken van wat anderen daarvan vinden
- waarin ik de confrontatie met mijzelf ben aangegaan
- waarin ik heel veel heb geleerd
- waarin ik zelfvertrouwen heb opgebouwd
- waarin ik een goeie mensenkennis heb ontwikkeld
- waarin ik ben verhuisd.
- waarin ik begonnen ben met schuldhulpverlening
- waarin mijn zoontje één werd
- waarin de band met mijn moeder sterker werd
- waarin ik erachter ben gekomen wie ik ben en wat ik wil.
- waarin ik heb gebroken met familie,omdat ik nu eindelijk voor mezelf durf op te komen na jarenlang de grond in werden getrapt.
-waarin ik van een onvolwassen onzekere meid,gegroeit ben na een zelfstandige zelfverzekerde meid.
- waarin ik op een normale heb leren omgaan met mijn ex,de vader van B.
- waarin ik heb geleerd te ontspannen
- waarin ik heb geleerd dat ik niet afhankelijk ben iemand,
maar dat ik heel goed mijn eigen boontjes kan doppen.

zo dat was een hele lijst
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Cherique wo 12 jan 2011 - 3:46

het is een jaar waarin mijn contract nog eens met 1,5 jaar verlengt is en een jaar met veel ziekte. Mijn migraine is daarin vastgelegd en heb zelfs 1 dag in het ziekenhuis gelegen.
Het jaar dat 1 van onze katten chronische nierfalen heeft gekregen en deze waarschijnlijk nog maar een half jaar te leven heeft volgens papier, maar hij oogt beter.

Voor de rest kan ik even niets bedenken. het jaar 2010 is een echt ziektejaar geweest, vooral vanaf september t/m december.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 4 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum