Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

cadeau voor 2 jaar

+8
holaagirl
Pien
PapillonRose
Annemie
studiebol
Annie24
sabje
loesje
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty cadeau voor 2 jaar

Bericht  loesje zo 29 jul 2012 - 4:36

Mijn zoontje wordt 6 oktober alweer 2 jaar.
Nu ben ik op zoek naar een cadeau wat wij hem kunnen geven, maar vind
het zo moeilijk om iets te bedenken omdat hij al zoveel speelgoed heeft : keukentje, zandbak, glijbaantje, auto's, duplo, loopauto, loopfiets. Zat ook al te bedenken om dan maar meisje babyspullen te vragen maar dat vind ik weer niet zo leuk voor hem.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 4:53

loesje schreef:Mijn zoontje wordt 6 oktober alweer 2 jaar.
Nu ben ik op zoek naar een cadeau wat wij hem kunnen geven, maar vind
het zo moeilijk om iets te bedenken omdat hij al zoveel speelgoed heeft : keukentje, zandbak, glijbaantje, auto's, duplo, loopauto, loopfiets. Zat ook al te bedenken om dan maar meisje babyspullen te vragen maar dat vind ik weer niet zo leuk voor hem.
Dat zou ik niet doen nee. Het is toch zijn verjaardag?
Is een fietsje niet iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 4:57

Onze zoon heeft VEEL duplo gehad, geld, driewieler, aquabootjesding, zandtafel, dvd's tekenbord, klei, smartmax en vast nog wel meer dingetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 5:15

onze dochter heeft van ons een houten treinbaan gehad. Van andere visite heeft ze zandbakspulletjes, houten keukenspulletjes, knutselspulletjes, megabloks, boeken en een poppendraagdoek gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  sabje zo 29 jul 2012 - 5:24

Hij krijgt van ons de trein van duplo. Verder krijgt hij de dierentuin van little people, houten speelhuis, kleding. Ik.vraag verder nog kleding en uitbereiding van duplo en litlle people.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Annie24 zo 29 jul 2012 - 6:23

Ik zou zeggen een fietsje. Als je hem pas volgend jaar geeft met zijn 3e verjaardag en het is toevallig slecht weer kan hij pas leren fietsen als hij al 3,5 geweest is.

Y. wordt 28 januari 2 en krijgt een fietsje van mijn ouders. Dan kan hij mooi volgend jaar zomer gaan oefenen smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  studiebol zo 29 jul 2012 - 6:26

Ik heb net een verjaardag van een vriendin gehad zij had dan wel een dochter maar ze werd wel twee, we hebben haar een dokterskoffertje gegeven. Was een dikke hit cadeau voor 2 jaar 561177

Het staat er raar maar ik bedoel natuurlijk de verjaardag van de dochter van een vriendin.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Annemie zo 29 jul 2012 - 7:37

Mijn zoontje heeft deze tent met ballen voor binnen van mijn collega's voor zijn verjaardag gekregen, nou hij vind het echt helemaal geweldig, hij is bij top1toys wel duur, maar hij is ook wel goedkoper te krijgen, misschien is dat wat?? En nee, meisjesspeelgoed zou ik niet vragen, A. is toch jarig.

http://shop.top1toys.nl/product_info.php?products_id=32034&page=
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  PapillonRose zo 29 jul 2012 - 7:45

Ik zou geen meisjesspullen vragen, je zoontje is degene die jarig is. Hier krijgt ze van haar vader en mij een keukentje (maar zie dat je zoontje dat al heeft). Verder geef ik dit als cadeautips aan degenen die het vragen: knutselspulletjes, uitbreiding van de Little People verzameling, dvd's en cd's, leuke boeken, keukenspulletjes, cadeaubon, geld voor op de spaarrekening, kleding.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Pien zo 29 jul 2012 - 7:49

Beetje raar om meisjes babyspullen te gaan vragen-geven... Kan me ook echt niet voorstellen dat mensen dat zouden doen.

Ik zou idd iets van een fietsje kopen... Een leuk speelhuisje voor buiten in de tuin, treinbaan, lego, duplo o.i.d.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:20

studiebol schreef:Ik heb net een verjaardag van een vriendin gehad zij had dan wel een dochter maar ze werd wel twee, we hebben haar een dokterskoffertje gegeven. Was een dikke hit cadeau voor 2 jaar 561177

Het staat er raar maar ik bedoel natuurlijk de verjaardag van de dochter van een vriendin.
lol! zou wat zijn als je je vriendin een dokterskoffertje geeft...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  holaagirl zo 29 jul 2012 - 8:46

hier ook Ă©Ă©n die bijna 2 wordt, dus lees even mee.

VInd het ook wel lastig, veel krijgen ze bij de eerste verjaardag etc, en op gegeven moment is je huis VOL speelgoed.
Oke, ze ontwikkelen, dus je moet het wel 'verversen' allemaal, maar toch...wil het niet te gek maken met speelgoed.
Denk dat wij ook kleding/kledingbonnen vragen, lekker nuttig! En misschien geld voor abonnement voor Plaswijckpark oid.
Vind deze dingen leuker dan alleen maar speelgoed!!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 8:48

Smartmax is hier een groot succes.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:49

Nois schreef:Smartmax is hier een groot succes.

Hier niet Sad Ja, om mee te gooien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Twellie zo 29 jul 2012 - 8:49

Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:49

holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Printje zo 29 jul 2012 - 8:52

R kreeg met zijn tweede verjaardag van ons het station van Thomas de trein en wat kleine dingen erbij. Ook kreeg hij van opa/oma een tractor waar hij nu veel mee speelt.


Ben nu al aan het twijfelen over Sinterklaas haha; eigenlijk wil ik een keukentje maar hij heeft ook een nieuwe garage 'nodig'...


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:52

Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.

Zou een werkbankje al leuk zijn voor een kind van 2 a 2,5? Willen er misschien 1 voor de kerst kopen gezien meneer gek is op papa zijn gereedschap..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:53

Printje schreef:R kreeg met zijn tweede verjaardag van ons het station van Thomas de trein en wat kleine dingen erbij. Ook kreeg hij van opa/oma een tractor waar hij nu veel mee speelt.


Ben nu al aan het twijfelen over Sinterklaas haha; eigenlijk wil ik een keukentje maar hij heeft ook een nieuwe garage 'nodig'...



Hahaha ik ben ook al bezig met sint en kerst Wink Heb de storio al in huis (waarschijnlijk voor kerst) en er staat al een slee (of nouja nog).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Printje zo 29 jul 2012 - 8:54

Evy schreef:
Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.

Zou een werkbankje al leuk zijn voor een kind van 2 a 2,5? Willen er misschien 1 voor de kerst kopen gezien meneer gek is op papa zijn gereedschap..

Ja dat is erg leuk, al doet R inmiddels nog maar vrij weinig met zijn werkbankje.


Enne ik probeer ook al te verzamelen voor Sinterklaas maar das niet mijn sterkste kant 'bewaren' regelmatig ligt het toch weer beneden terwijl het eigenlijk een sintcadeautje was.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  holaagirl zo 29 jul 2012 - 8:57

Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.



Nee, jammer genoeg interesseert hij zicht daar (nog) niet in. Ik heb al het een en ander gekocht, maar hij is momenteel helemaal into de auto's. Ik probeer hem regelmatig aan het kleuren/verven/plakken te krijgen maar meer dan gooien en bijten doet hij er niet mee. Langer dan 2 minuten kan het hem echt niet boeien, en wilt vervolgens weer naar de auto's toe...En ik houd zo van knutselen, boehoeeeeecadeau voor 2 jaar 1371890812
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 9:00

Printje schreef:
Evy schreef:
Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.

Zou een werkbankje al leuk zijn voor een kind van 2 a 2,5? Willen er misschien 1 voor de kerst kopen gezien meneer gek is op papa zijn gereedschap..

Ja dat is erg leuk, al doet R inmiddels nog maar vrij weinig met zijn werkbankje.


Enne ik probeer ook al te verzamelen voor Sinterklaas maar das niet mijn sterkste kant 'bewaren' regelmatig ligt het toch weer beneden terwijl het eigenlijk een sintcadeautje was.....

Haha en dat is ook herkenbaar! Nou dan misschien toch maar eens kijken voor zo een werkbankje! en ik MOET 'm laten staan tot sinterklaas haha smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Annie24 zo 29 jul 2012 - 9:00

holaagirl schreef:
Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.



Nee, jammer genoeg interesseert hij zicht daar (nog) niet in. Ik heb al het een en ander gekocht, maar hij is momenteel helemaal into de auto's. Ik probeer hem regelmatig aan het kleuren/verven/plakken te krijgen maar meer dan gooien en bijten doet hij er niet mee. Langer dan 2 minuten kan het hem echt niet boeien, en wilt vervolgens weer naar de auto's toe...En ik houd zo van knutselen, boehoeeeeecadeau voor 2 jaar 1371890812

Haha, Y. is net zo Sad Kleuren duurt 2 tellen en stickers plakken is 'bah', want dan zit er iets aan zijn vinger laughcry
Vervolgens loopt hij weer naar de autooooows Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 9:02

Annie24 schreef:
holaagirl schreef:
Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.



Nee, jammer genoeg interesseert hij zicht daar (nog) niet in. Ik heb al het een en ander gekocht, maar hij is momenteel helemaal into de auto's. Ik probeer hem regelmatig aan het kleuren/verven/plakken te krijgen maar meer dan gooien en bijten doet hij er niet mee. Langer dan 2 minuten kan het hem echt niet boeien, en wilt vervolgens weer naar de auto's toe...En ik houd zo van knutselen, boehoeeeeecadeau voor 2 jaar 1371890812

Haha, Y. is net zo Sad Kleuren duurt 2 tellen en stickers plakken is 'bah', want dan zit er iets aan zijn vinger laughcry
Vervolgens loopt hij weer naar de autooooows Sad

Hier wel een crea bea, kleien, verven, kleuren, helemaal te gek!

Door de tip van Rejoy ben ik eens op de site van de Hema gaan kijken en ik denk dat ik van de week even ga kijken voor knutselspulletjes weer (vouwblaadjes, schaartje, stempels enz)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Printje zo 29 jul 2012 - 9:02

Evy schreef:
Printje schreef:
Evy schreef:
Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.

Zou een werkbankje al leuk zijn voor een kind van 2 a 2,5? Willen er misschien 1 voor de kerst kopen gezien meneer gek is op papa zijn gereedschap..

Ja dat is erg leuk, al doet R inmiddels nog maar vrij weinig met zijn werkbankje.


Enne ik probeer ook al te verzamelen voor Sinterklaas maar das niet mijn sterkste kant 'bewaren' regelmatig ligt het toch weer beneden terwijl het eigenlijk een sintcadeautje was.....

Haha en dat is ook herkenbaar! Nou dan misschien toch maar eens kijken voor zo een werkbankje! en ik MOET 'm laten staan tot sinterklaas haha smile


hahaha hopelijk lukt het jou wel...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum