cadeau voor 2 jaar
+8
holaagirl
Pien
PapillonRose
Annemie
studiebol
Annie24
sabje
loesje
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
cadeau voor 2 jaar
Mijn zoontje wordt 6 oktober alweer 2 jaar.
Nu ben ik op zoek naar een cadeau wat wij hem kunnen geven, maar vind
het zo moeilijk om iets te bedenken omdat hij al zoveel speelgoed heeft : keukentje, zandbak, glijbaantje, auto's, duplo, loopauto, loopfiets. Zat ook al te bedenken om dan maar meisje babyspullen te vragen maar dat vind ik weer niet zo leuk voor hem.
het zo moeilijk om iets te bedenken omdat hij al zoveel speelgoed heeft : keukentje, zandbak, glijbaantje, auto's, duplo, loopauto, loopfiets. Zat ook al te bedenken om dan maar meisje babyspullen te vragen maar dat vind ik weer niet zo leuk voor hem.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: cadeau voor 2 jaar
Dat zou ik niet doen nee. Het is toch zijn verjaardag?loesje schreef:Mijn zoontje wordt 6 oktober alweer 2 jaar.
Is een fietsje niet iets?
Gast- Gast
Onze zoon heeft VEEL duplo gehad, geld, driewieler, aquabootjesding, zandtafel, dvd's tekenbord, klei, smartmax en vast nog wel meer dingetjes.
Gast- Gast
onze dochter heeft van ons een houten treinbaan gehad. Van andere visite heeft ze zandbakspulletjes, houten keukenspulletjes, knutselspulletjes, megabloks, boeken en een poppendraagdoek gekregen.
Gast- Gast
Hij krijgt van ons de trein van duplo. Verder krijgt hij de dierentuin van little people, houten speelhuis, kleding. Ik.vraag verder nog kleding en uitbereiding van duplo en litlle people.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik zou zeggen een fietsje. Als je hem pas volgend jaar geeft met zijn 3e verjaardag en het is toevallig slecht weer kan hij pas leren fietsen als hij al 3,5 geweest is.
Y. wordt 28 januari 2 en krijgt een fietsje van mijn ouders. Dan kan hij mooi volgend jaar zomer gaan oefenen
Y. wordt 28 januari 2 en krijgt een fietsje van mijn ouders. Dan kan hij mooi volgend jaar zomer gaan oefenen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik heb net een verjaardag van een vriendin gehad zij had dan wel een dochter maar ze werd wel twee, we hebben haar een dokterskoffertje gegeven. Was een dikke hit
Het staat er raar maar ik bedoel natuurlijk de verjaardag van de dochter van een vriendin.
Het staat er raar maar ik bedoel natuurlijk de verjaardag van de dochter van een vriendin.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mijn zoontje heeft deze tent met ballen voor binnen van mijn collega's voor zijn verjaardag gekregen, nou hij vind het echt helemaal geweldig, hij is bij top1toys wel duur, maar hij is ook wel goedkoper te krijgen, misschien is dat wat?? En nee, meisjesspeelgoed zou ik niet vragen, A. is toch jarig.
http://shop.top1toys.nl/product_info.php?products_id=32034&page=
http://shop.top1toys.nl/product_info.php?products_id=32034&page=
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou geen meisjesspullen vragen, je zoontje is degene die jarig is. Hier krijgt ze van haar vader en mij een keukentje (maar zie dat je zoontje dat al heeft). Verder geef ik dit als cadeautips aan degenen die het vragen: knutselspulletjes, uitbreiding van de Little People verzameling, dvd's en cd's, leuke boeken, keukenspulletjes, cadeaubon, geld voor op de spaarrekening, kleding.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Beetje raar om meisjes babyspullen te gaan vragen-geven... Kan me ook echt niet voorstellen dat mensen dat zouden doen.
Ik zou idd iets van een fietsje kopen... Een leuk speelhuisje voor buiten in de tuin, treinbaan, lego, duplo o.i.d.
Ik zou idd iets van een fietsje kopen... Een leuk speelhuisje voor buiten in de tuin, treinbaan, lego, duplo o.i.d.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
zou wat zijn als je je vriendin een dokterskoffertje geeft...studiebol schreef:Ik heb net een verjaardag van een vriendin gehad zij had dan wel een dochter maar ze werd wel twee, we hebben haar een dokterskoffertje gegeven. Was een dikke hit
Gast- Gast
hier ook Ă©Ă©n die bijna 2 wordt, dus lees even mee.
VInd het ook wel lastig, veel krijgen ze bij de eerste verjaardag etc, en op gegeven moment is je huis VOL speelgoed.
Oke, ze ontwikkelen, dus je moet het wel 'verversen' allemaal, maar toch...wil het niet te gek maken met speelgoed.
Denk dat wij ook kleding/kledingbonnen vragen, lekker nuttig! En misschien geld voor abonnement voor Plaswijckpark oid.
Vind deze dingen leuker dan alleen maar speelgoed!!
VInd het ook wel lastig, veel krijgen ze bij de eerste verjaardag etc, en op gegeven moment is je huis VOL speelgoed.
Oke, ze ontwikkelen, dus je moet het wel 'verversen' allemaal, maar toch...wil het niet te gek maken met speelgoed.
Denk dat wij ook kleding/kledingbonnen vragen, lekker nuttig! En misschien geld voor abonnement voor Plaswijckpark oid.
Vind deze dingen leuker dan alleen maar speelgoed!!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Smartmax is hier een groot succes.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Smartmax is hier een groot succes.
Hier niet Ja, om mee te gooien!
Gast- Gast
Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.
Gast- Gast
R kreeg met zijn tweede verjaardag van ons het station van Thomas de trein en wat kleine dingen erbij. Ook kreeg hij van opa/oma een tractor waar hij nu veel mee speelt.
Ben nu al aan het twijfelen over Sinterklaas haha; eigenlijk wil ik een keukentje maar hij heeft ook een nieuwe garage 'nodig'...
Ben nu al aan het twijfelen over Sinterklaas haha; eigenlijk wil ik een keukentje maar hij heeft ook een nieuwe garage 'nodig'...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.
Zou een werkbankje al leuk zijn voor een kind van 2 a 2,5? Willen er misschien 1 voor de kerst kopen gezien meneer gek is op papa zijn gereedschap..
Gast- Gast
Printje schreef:R kreeg met zijn tweede verjaardag van ons het station van Thomas de trein en wat kleine dingen erbij. Ook kreeg hij van opa/oma een tractor waar hij nu veel mee speelt.
Hahaha ik ben ook al bezig met sint en kerst Heb de storio al in huis (waarschijnlijk voor kerst) en er staat al een slee (of nouja nog).
Gast- Gast
Evy schreef:Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.
Zou een werkbankje al leuk zijn voor een kind van 2 a 2,5? Willen er misschien 1 voor de kerst kopen gezien meneer gek is op papa zijn gereedschap..
Ja dat is erg leuk, al doet R inmiddels nog maar vrij weinig met zijn werkbankje.
Enne ik probeer ook al te verzamelen voor Sinterklaas maar das niet mijn sterkste kant 'bewaren' regelmatig ligt het toch weer beneden terwijl het eigenlijk een sintcadeautje was.....
Printje- Lady Post-a-lot
Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.
Nee, jammer genoeg interesseert hij zicht daar (nog) niet in. Ik heb al het een en ander gekocht, maar hij is momenteel helemaal into de auto's. Ik probeer hem regelmatig aan het kleuren/verven/plakken te krijgen maar meer dan gooien en bijten doet hij er niet mee. Langer dan 2 minuten kan het hem echt niet boeien, en wilt vervolgens weer naar de auto's toe...En ik houd zo van knutselen, boehoeeeee
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Printje schreef:Evy schreef:Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.
Ja dat is erg leuk, al doet R inmiddels nog maar vrij weinig met zijn werkbankje.
Enne ik probeer ook al te verzamelen voor Sinterklaas maar das niet mijn sterkste kant 'bewaren' regelmatig ligt het toch weer beneden terwijl het eigenlijk een sintcadeautje was.....
Haha en dat is ook herkenbaar! Nou dan misschien toch maar eens kijken voor zo een werkbankje! en ik MOET 'm laten staan tot sinterklaas haha
Gast- Gast
holaagirl schreef:Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.
Nee, jammer genoeg interesseert hij zicht daar (nog) niet in. Ik heb al het een en ander gekocht, maar hij is momenteel helemaal into de auto's. Ik probeer hem regelmatig aan het kleuren/verven/plakken te krijgen maar meer dan gooien en bijten doet hij er niet mee. Langer dan 2 minuten kan het hem echt niet boeien, en wilt vervolgens weer naar de auto's toe...En ik houd zo van knutselen, boehoeeeee
Haha, Y. is net zo Kleuren duurt 2 tellen en stickers plakken is 'bah', want dan zit er iets aan zijn vinger
Vervolgens loopt hij weer naar de autooooows
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:holaagirl schreef:Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.
Haha, Y. is net zo Kleuren duurt 2 tellen en stickers plakken is 'bah', want dan zit er iets aan zijn vinger
Vervolgens loopt hij weer naar de autooooows
Hier wel een crea bea, kleien, verven, kleuren, helemaal te gek!
Door de tip van Rejoy ben ik eens op de site van de Hema gaan kijken en ik denk dat ik van de week even ga kijken voor knutselspulletjes weer (vouwblaadjes, schaartje, stempels enz)
Gast- Gast
Evy schreef:Printje schreef:Evy schreef:Tuinstoel schreef:Dokterskoffertje is inderdaad een hele leuke! Verder: een werkbank met gereedschapsset, een kleine trampoline, spullen om winkeltje mee te spelen.
Haha en dat is ook herkenbaar! Nou dan misschien toch maar eens kijken voor zo een werkbankje! en ik MOET 'm laten staan tot sinterklaas haha
hahaha hopelijk lukt het jou wel...
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» cadeau voor kind 1 jaar
» Cadeau zoon 3 jaar
» Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar
» Cadeau voor dochter, wordt 3 jaar
» Cadeau verjaardag 4 jaar (kinderfeestje)
» Cadeau zoon 3 jaar
» Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar
» Cadeau voor dochter, wordt 3 jaar
» Cadeau verjaardag 4 jaar (kinderfeestje)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: