Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2010, wat voor jaar is dat voor jou?

+50
Snoes
Kreeftje
Niekske
Alias
GoldenIndy
Lion87
*Lookie*
ButterflyEffect
Laced
Ugly Betty
sanne-84
Rouxxxe
SparklingEyes
Merai
_*Blondgirl*_
Catootje
BJA
Sweety
patjuhhh
Cupcake
Nouska
mzcharlotte
Flinder
Lotus
Oasis
Jeanette
Mermaid
Lindsya
Caroow
NerdChic
Chocolate Cookie
Sterre
Caro
nina
SuperGrover
Ploen
lente
Fayebella
Bosjesvrouw
Tazz
Try
_DoI
Blond
Sugarfall
Inge
studiebol
SnowWhite
smooch
Sarah1985
Fiwen
54 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Mermaid vr 10 dec 2010 - 11:00

Wat een heftige dingen hebben sommige van jullie meegemaakt zeg hug voor jullie! hoop echt dat jullie meer geluk en mooie momenten hebben de komende jaren.

2010 voor mij:
- een droom waargemaakt, langere tijd naar het buitenland vertrokken om daar vrijwilligerswerk te doen met dieren en (gehandicapte) k.inderen.
- angsten overwonnen, ik was superbang voor paarden voor ik naar Malta ging en nu vind ik ze heel leuk.
- Ik ben eindelijk naar scandinavië geweest, iets wat ik altijd al graag wilde.
- Ik heb mezelf nog meer leren accepteren zoals ik ben en ik ben ook oprecht gelukkig met wie ik ben.
- Ik heb eindelijk een beetje een idee wat ik in de toekomst wil, wat mij energie geeft etc.
- Mijn zus is voor de derde keer zwanger geraakt (kindje is er nog niet)
- Een jaar zonder heftige ruzies met mijn vriend, ik heb geleerd dat afstand soms nodig is om de liefde een nieuwe kans te kunnen geven.
- veel nieuwe vriendinnen leren kennen en me erover verbaasd hoe snel je hecht kunt worden met sommige mensen.
- Een jaar met eindelijk heel weinig financiële zorgen.

het enige mindere het afgelopen jaar is het overlijden van mijn opa, maar ook die man is heel oud geworden dus zo verdrietig ben ik daar niet om geweest.
Een erg goed jaar dus smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 12:03

Try schreef: hug voor jou lieve Smikkell. Misschien een stomme vraag maar leen je ook bij van de IBG? Ik vind het vervelend om dit van je te horen maar kan je helaas ook niet helpen.. Sad

DoI en Twellie, what happened?

Minella, heb jij al antwoord gegeven op de vraag? Wink

Allerlei nare dingen eigenlijk, op familievlak is er iets heel naars gebeurd (ik treed hier maar even niet over in detail). Ik had op dat moment alle steun nodig die ik kon krijgen, maar dat kreeg ik niet van alle mensen van wie ik wel gedacht had dat ik dat zou krijgen. Zodoende ben ik een vriendschap kwijt geraakt die veel voor me betekende. Ik wil graag nog een kindje, maar dat wilde niet lukken, ik bleek verminderd vruchtbaar te zijn. Toch raakte ik op de valreep voor behandeling zwanger, maar ik heb een miskraam gekregen. Het zit normaal niet in mijn aard om bij de pakken neer te gaan zitten, maar ik merk dat ik dit moment dagen heb dat ik niets positiefs meer kan zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Jeanette vr 10 dec 2010 - 12:06

2010 was voor mij een normaal jaar. Hoogtepunten waren toch wel dat ik mijn eerste auto heb gekocht, geslaagd ben voor mijn opleiding en een vaste baan voor onebepaalde tijd heb gekregen. Minder was dat het qua liefde op een laag pitje staat.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Oasis vr 10 dec 2010 - 21:22

Jeetje, wat een nare dingen hebben sommigen meegemaakt; hug

2010 was voor mij over het algemeen een positief jaar. Mijn vorige relatie ging uit, daar was ik echt kapot van maar ben nu zoveel gelukkiger met mijn huidige vriend. We gaan eind van de maand samenwonen en ben helemaal gek op 'm. Mijn school gaat goed; ik mag naar alle waarschijnlijkheid gewoon in februari gaan afstuderen.
Al mijn vriendinnen zijn nog gezond en gelukkig. Mijn ouders zijn nog in goede gezondheid en blij met elkaar (ik sta hier eens in de zoveel tijd bij stil omdat het toch wel een klein wonder is), en ook erg blij dat mijn vriend hun schoonzoon is/wordt. Ik heb een super toffe bijbaan gevonden, waarmee ik misschien een stapje in de goede richting zet voor een baan straks. Ik heb mijn dipjes wel gehad in 2010 (vooral mbt studie) maar overall een heel goed jaar dus!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Lotus vr 10 dec 2010 - 23:27

Wat 2010 voor mij inhoudt:

- ik ben het jaar slapend begonnen
- veel last gehad van vermoeidheid
- nog 1,5 maand dagbehandeling gehad
- veel ambulante therapie
- vrijwilligerswerk
- een psycholoog gekregen met wie het heel goed klikte
- na een paar maanden hield mijn behandeling bij haar plotseling op, omdat ze ernstig ziek is geworden
- een crisisopname van een paar dagen
- twee keer een overdosis genomen en in het ziekenhuis beland, waarvan de laatste keer pas een paar weken geleden
- vakantie naar Schotland
- aan het begin van het jaar na een paar jaren niet sporten eindelijk weer wel gaan sporten
- veel geworstel met mezelf, mijn gevoelens, gedachten, gedrag en het hele leven
- nog steeds niet verder kunnen gaan met mijn studie, wat wel de bedoeling was
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:36

Donderwolkje, er is behalve die vakantie helemaal niets positiefs geweest in je leven in 2010?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:38

Niet veel anders dan andere jaren eigenlijk, behalve dan dat ik mezelf op een paar vlakken goed ben tegengekomen en mezelf een stuk beter heb leren kennen dan in 2009.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Lotus vr 10 dec 2010 - 23:43

Liva schreef:Donderwolkje, er is behalve die vakantie helemaal niets positiefs geweest in je leven in 2010?

Het vrijwilligerswerk en de contacten die ik daar heb zijn op zich wel positief. En contact met de twee vriendinnen die ik heb ook wel. En de korte tijd dat ik die fijne psycholoog had. En het sporten is ook wel positief. Maar het zijn vooral de nare dingen die een indruk hebben achtergelaten.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:45

2010 was een leuk jaar! Niks mis mee.

- Heb een baan gevonden die helemaal bij me past en die ik echt fantastisch vind om te doen. Ik ben er ook nog eens goed in en de waardering vind ik heel fijn. Ik heb echt te gekke dingen meegemaakt, zulke kansen krijg ik echt nooit meer.

- Helaas ging het merk waarvoor ik werkte failliet, dus raakte ik mijn baan weer kwijt! Dat was wel een hele stressvolle periode. Mijn vriend heeft een verblijfsvergunning op basis van mijn contract.

- Ondertussen intern gesolliciteerd en een hogere functie gekregen bij een ander merk. Dat is nog even wennen, want het is wel heel anders. Ik zal deze baan vast ook leuk gaan vinden want t lijkt erg op mn oude werk.

- Het gaat nog steeds super in de liefde! We hebben allebei helemaal onze draai gevonden in NL.

- Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt, waaronder onwijs leuke collega's die echt vrienden zijn geworden.

- We hebben heel burgerlijk een kat gekocht en ze is echt de liefste in de wereld!

Als ik t zo onder elkaar zet heb ik eigenlijk wel een top jaar gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Flinder za 11 dec 2010 - 3:12

2010 was vooral een 'ik weet nog niet zo goed waar ik wil werken en wonen' jaar:

In de liefde gaat het nog steeds erg goed. Mijn vriend en ik wonen al weer een paar jaar samen maar nu voor het eerst in een onbekende stad. We zitten dus (na het werk) veel op elkaars lip omdat we nog niet zoveel mensen hebben leren kennen. Jammer, maar gelukkig zit de liefde nog steeds erg goed. We kunnen het hebben om heel veel bij elkaar te zijn :-)

Ik ben vorig jaar afgestudeerd en heb een tijdelijk contract gehad. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe baan en dat valt nog niet mee. Helaas moet vriend ook gaan zoeken naar iets anders en dat maakt het extra moeilijk: zijn baan is niet overal te vinden dus wat dat betreft gaat zijn baan voor en voelt het voor mij alsof ik moet wachten totdat hij iets heeft gevonden zodat ik dan weet waar ik moet gaan zoeken..

Ik wil heel graag me thuisvoelen in een stad. Sinds we zijn verhuisd voel ik me niet echt heel erg thuis in mijn woonplaats en dat wil ik wel erg graag. Ik hoop dan ook dat we ons in 2011 erg vestigen waar we ons echt thuis gaan voelen.

Met familie gaat alles super, zowel mijn familie als mijn schoonfamilie zijn er altijd voor ons en dat is een fijn gevoel. Vrienschappen zijn helaas deels verwaterd, gelukkig niet allemaal maar door tijd en geld (afstand) is het lastig om vrienschappen te onderhouden.


Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  mzcharlotte za 11 dec 2010 - 4:55

Dit jaar heb mijn draai terug in Nederland proberen te vinden, ben in enorm gegroeid in mijn werk, heeft mijn grote liefde mij ten huwelijk gevraagd en heb ik enorm genoten van mijn vrienden en reisjes.

Maar hetgeen dat mijn gevoel over 2010 tekent, is het verlies en gemis van een familielid, die we langzaam hebben zien aftakelen. En dat kan ik vooralsnog niet verwerken.

Op naar 2011 om weer optimaal te kunnen genieten van alles wat me voor de wind gaat.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Nouska za 11 dec 2010 - 8:10

2010 was voor mij een heftig jaar!

Ook 2009 was turbulent, we hebben een huis gekocht en daar 6 maanden non stop in geklust. Aan het einde van 2009 werd duidelijk dat onze contracten beide niet verlengd werden. Op de valreep hebben we toen beide iets anders gevonden. Dus niet echt uitgerust begonnen aan 2010, op oudejaarsavond was ik eigenlijk niet zo happy, had net de laatste dag gehad en zou de maandag erna al met nieuwe baan beginnen, dus nogal gestresst gevoel.

2010 begon dus met een nieuwe baan...waar ik het al gauw totaaal niet naar mijn zin had. Ik werd er heel onzeker, sliep op een gegeven moment heel slecht, werd daardoor nog kwetsbaarder en voelde me vre-se-lijk. Het was echt niet leuk en gezond meer, achteraf heb ik er ook wel veel van geleerd. Ik hoop nooit meer in zo'n situatie terecht te komen en ik hoop dat ik mij ook nooit meer in zo'n positie laat drukken.

Ondertussen waren we onze bruiloft in mei aan het voorbereiden, dit kwam eigenlijk geheel op mijn schouders terecht. Wel heel leuk om te doen, maar ook wel stressen, vooral met die vervelende baan en situatie ernaast. Had daardoor niet het gevoel dat ik er van kon genieten. De trouwdag was gelukkig onvergetelijk mooi Very Happy en ook lekker bijgekomen op huwelijksreis.

Gelukkig werd de 2e helft van 2010 ook veel beter. Ik kon weer terug komen bij mijn oude werkgever en begon daar na onze huwelijksreis weer met werken. Vanaf juni eindelijk dus wat rust in de tent en is er weinig bijzonders voorgevallen.
Wel stond de 2e helft in het teken van het proberen om zwanger te raken, maar dat is tot dusver nog niet gelukt. Misschien ook ergens wel goed (positief bekijken Wink ) zodat we even een pas op de plaats kunnen maken.
Bovendien krijg ik nu een contract voor onbepaalde tijd, dus dat is wel heel fijn. Mijn man moet wel op zoek naar iets anders zeer waarschijnlijk..alweer bezuinigingen Cry . Maar daar laten we ons niet door tegenhouden voor wat betreft onze kinderwens, werk komt er wel weer!
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Cupcake za 11 dec 2010 - 9:16

Voor mij een k*tjaar!

Ten eerste vroeg opgenomen in ziekenhuis omdat ik een gevaarlijke zwangerschap had, daarna een spoedkeizersnede, daarna erachter gekomen dat mijn kindje een oor mist, daarna erachter gekomen dat er nog meer mis is, hersenachterstand, floppybaby, veel het ziekenhuis in en uit voor allemaal dingetjes.
Als klap op de vuurpijl te horen gekregen dat mijn kindje waarschijnlijk nooit kan gaan lopen en in rolstoel terecht komt, en dan weten we nog niet hoe hij zich geestelijk gaat ontwikkelen...
Vorige week ik opgenomen in ziekenhuis met groot abces in keel... en tja het jaar is nog niet om Wink

Met de geboorte ben ik natuurlijk wel heel blij :o
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 9:57

Eerlijk gezegd niet goed, ik heb dit jaar mijn 2e depressie gehad, ben nog altijd niet zwanger, ik krijg het niet voor elkaar om een goede baan te vinden en te houden, vriendinnen die ik al jaren ( minimaal 13jaar ) ken zijn meer met hun baby's en relaties ( man of vriend ) bezig en reageren niet op verzoeken om af te spreken voor een kopje thee o.i.d.

Ik heb het gevoel dat ik niet verder kom in mijn leven. Ik wil nog zo veel wijzer worden, door middel van schrijven, lezen, en studeren, maar ik ben vreselijk afgeleid en niet gefocust, altijd moe. ( Behalve als ik enthousiast wordt van leuke mensen die ik tegenkom, ontmoet, spreek, of er mee afspreek )

De mooie dingen waren de trouwdag van mijn moeder, het ten huwelijk vragen van mijn vriend ( al staat dat op een laag pitje ivm verschillende zaken ), en verder kan ik zo niks noemen.

Jeetje, nu ik dit teruglees voelt het wel erg negatief aan. Maar ik ben verder een leuk en gezellig mens hoor! Very Happy




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  SnowWhite za 11 dec 2010 - 10:08

Eventjes voor iedereen die het kan gebruiken: hug
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  patjuhhh za 11 dec 2010 - 10:17

een jaar met erg veel verdriet en veel geregel dat ik in mijn huisje kan blijven wonen. dat geregel zit er nu bijna op ( hoop ik) ben al vanaf maart bezig met geregel. maar het jaar sluit ik goed af met een nieuwe vriend:D
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 10:35

Cupcake, jeetje, ik kan me voorstellen dat het dan een heftig jaar voor jullie is. Gaat het verder naar omstandigheden wel ok met jullie kindje?

Tea-leaf, hug

En de rest van de meiden met een slecht(er) jaar... hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 18:07

Ik heb een redelijk normaal jaar gehad, waarin alles eigenlijk op rolletjes liep, behalve dan de verlening van mijn opleiding, maar goed die is nu bijna afgerond Very Happy

hug een knuffel voor de mensen die het afgelopen jaar tegenslagen hebben gehad, wensen niet in vervulling zijn gegaan en/of een dierbare hebben verloren. Hopelijk wordt 2011 een beter jaar voor jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 21:51

2010 is niet echt een leuk jaar geweest. Ik ging samenwonen (eindelijk) en na 2 weken in de woning was de relatie over. Ben dus nu weer vrijgezel en ik baal daar eno van. Ik kan niet alleen zijn dus klamp me vast aan anderen.

Aan de andere kant heb ik door de breuk wel een beter contact gekregen met mijn 2 nichtjes die me gesteund hebben. En ik heb een vriendin en een vriend waar ik goed mee omga en die me ook hebben gesteund. Ik ben erg blij met deze mensen in mijn leven.

Verder heb ik mijn opleiding afgerond en behaald dus dat is mooi.

Een jaar waar ik met verdriet, gelach op terug kijk. Maar eigenlijk ook ergens snel wil vergeten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  BJA za 11 dec 2010 - 23:09

2010 was voor mij een echt aanmodder-jaar.
Dit soort jaren heb ik de laatste 8-9 jaar vaker gehad en schiet er niks mee op!
Op naar 2011!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 23:59

Best wel een heftig jaar. Mijn lieve oom overleed, wederom dezelfde 'goede' vriend weer kwijtraakte en ik heb ontslag genomen waarvan ik niet weet of het een goede zet was. Ik heb wel de reis gemaakt die ik al zo lang wilde maken. Maar als je me vraagt hoe mijn jaar in het algemeen was heb ik geen idee. Ik heb niet echt een goed gevoel bij 2010 gehad, van mij mag het wel 2011 worden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 0:08

2010 was een echt ontwikkel jaar voor mij. Veel ups en downs en ik moest veel op orde krijgen met betrekking tot mezelf. En ik ben nu op de goede weg dus ik sluit het jaar tevreden af (of er moet nog iets vervelends gebeuren natuurlijk de komende weken).

Op naar 2011!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:56

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Catootje zo 12 dec 2010 - 3:54

2010 (op volgorde)
- het jaar waarin ik verhuisde
- het jaar waarin ik voor het eerst sinds jaaaren mijn verjaardag weer vierde
- het jaar waarin ik mijn Propedeuse heb gehaald
- het jaar waarin mijn opa overleed Cry
- het jaar waarin mijn depressie weer stukken erger werd
- het jaar waarin ik begon met mijn droomstudie
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  _*Blondgirl*_ ma 13 dec 2010 - 2:06

2010 was voor mij een jaar met een moeizame start.... Zomer 2009 afgestudeerd en na een paar maanden thuis gezeten te hebben, eindelijk een uitdagende baan gevonden. Dacht ik....want nog in mijn proeftijd werd ik "weggepest" en kreeg ik niet de kans in deze periode te laten zien wie ik was en wat ik in me had. Dus kwam weer thuis te zitten.

Begin mei werd dit beter, vond een leuke baan in de buurt waar ik inmiddels in november mijn contractsverlenging heb gehad smile

Daarnaast heb ik in september een punt gezet achter het gevecht tegen de kilo's. Resoluut de knop omgedraaid en via een dietiste met een dieet begonnen, wat ik wonder boven wonder wel volhield! Nu, bijna 3 maanden later...ben ik al 21,5 kilo afgevallen en zit lekkerder in m'n vel dan ooit! Nog een paar kilo's te gaan, maar ben absoluut tevreden met zoals het nu is!

Samen met vriendlief sluit ik dit jaar af....om volgend jaar na te denken over samenwonen I love you
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 3 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum