Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2010, wat voor jaar is dat voor jou?

+50
Snoes
Kreeftje
Niekske
Alias
GoldenIndy
Lion87
*Lookie*
ButterflyEffect
Laced
Ugly Betty
sanne-84
Rouxxxe
SparklingEyes
Merai
_*Blondgirl*_
Catootje
BJA
Sweety
patjuhhh
Cupcake
Nouska
mzcharlotte
Flinder
Lotus
Oasis
Jeanette
Mermaid
Lindsya
Caroow
NerdChic
Chocolate Cookie
Sterre
Caro
nina
SuperGrover
Ploen
lente
Fayebella
Bosjesvrouw
Tazz
Try
_DoI
Blond
Sugarfall
Inge
studiebol
SnowWhite
smooch
Sarah1985
Fiwen
54 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 4:54

Was het een fijn jaar, een jaar waarin veel tegenzat, of heb je juist allemaal nieuwe stappen gezet? Vertel hier over het jaar 2010!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Fiwen vr 10 dec 2010 - 4:59

2010 was voor mij vooral een geweldig jaar. In januari ben ik getrouwd en in augustus heb ik een prachtige dochter gekregen.
Dit jaar zullen we niet zomaar vergeten Wink

Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Sarah1985 vr 10 dec 2010 - 4:59

Een jaar met veel verdriet, die ik het liefst zo snel mogelijk vergeet,maar helaas elke dag word ik er aan herinnerd
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:03

Voor mij een redelijk normaal jaar. Ben eindelijk klaar met mijn opleiding dus heb wat rust aan mijn hoofd. Kwa relatie dit jaar mag ik al helemaal niet klagen. Heb echt een lieve fijne vriend die me door dik en dun steunt en dat heb ik ook nodig want dit jaar heb ik met mezelf veel ups en down gehad ook kwa studie. Merk dat ik niet zo lekker in mijn velletje zit dan dat ik altijd dacht en dat ik nog steeds veel verdriet heb van het overlijden van mijn vader vorig jaar!

Maar het komt goed, zie het nieuwe jaar (nu) zonnig en fijn in. (We, moeder en zusje) en ik slaan ons erwel doorheen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  smooch vr 10 dec 2010 - 5:05

2010 is voor mij een heel mooi jaar (geweest)
We hebben een huis gekocht dat helemaal naar ons wens is.
Heb leuke tijden gehad met vrienden en familie. Ben naar Suriname geweest en kunnen vieren dat mijn opa 90 jaar is geworden.
Is trouwens voor mij het eerste jaar dat er niemand is overleden, hebben 6 jaar achter elkaar gehad dat er iemand in de familie overleed. Het jaar is nog niet om, maar ik hoop dat het zo blijft.
Het wordt het eerste jaar dat we 1e kerst bij ons thuis vieren met beide familie's, kijk daar enorm naar uit.

Kan niet wachten wat het nieuwe jaar ons zal brengen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  SnowWhite vr 10 dec 2010 - 5:07

2010 is/was voor mij een heel goed jaar. Het contact met mijn vader en stiefmoeder is erg verbeterd en ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en een operatie ondergaan. Eentje waar ik heel lang over nagedacht heb en het heeft mij uiteindelijk 7 jaar gekost om het ook echt te gaan doen!
Dus ik denk dat ik kan zeggen dat ik in 2010 heel erg gegroeid ben.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  studiebol vr 10 dec 2010 - 5:08

Een redelijk normaal jaar! De laatste weken waren wel wat spannend rondom mijn werk maar dat is goed gekomen. En het begin van het jaar begon voor mijn vriend spannend met het werk maar ook hij kan blijven!
Onze relatie is goed, we hebben een boel leuke dingen gedaan en ook het contact met mijn vriendinnen is helemaal prima!

Dus het is wel een goed jaar geweest voor mij/ons!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:09

Fiwen, jij hebt zeker een mooi jaar gehad!
Paris1985, rot om te lezen. Mag ik vragen waarom?
Cimic, dat lijkt me ontzettend moeilijk. Ik vind je wel heel dapper overkomen in jouw post!
Smooch, klinkt als een fijn jaar!
Snowwhite, wauw, bijzonder dat je het na 7 jaar toch hebt laten doen. Mag ik vragen waaraan je geopereerd bent?
Studie, gelukkig maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:12

2010 is het jaar dat het eindelijk is goedgekomen met me smile alles is nu weer goed op de rit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:13

Een jaar met veel tegenslagen en verdriet. Een jaar dat ik liever niet mee had willen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Inge vr 10 dec 2010 - 5:15

2010 is het jaar dat ik ten huwelijk gevraagd ben smile
2010 is het jaar dat we mooie reizen gemaakt hebben naar New York, Chicago en Malediven
2010 is het jaar waarin ik mij wederom vergist heb in 'vriendinnen'
2010 is het jaar waarin ik mij eindelijk thuis voel in mijn nieuwe omgeving
2010 is het jaar waarin ik 3 goede vriendinnen heb leren kennen.

over het algemeen dus een positief jaar
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  SnowWhite vr 10 dec 2010 - 5:20

Minella schreef:Fiwen, jij hebt zeker een mooi jaar gehad!
Paris1985, rot om te lezen. Mag ik vragen waarom?
Cimic, dat lijkt me ontzettend moeilijk. Ik vind je wel heel dapper overkomen in jouw post!
Smooch, klinkt als een fijn jaar!
Snowwhite, wauw, bijzonder dat je het na 7 jaar toch hebt laten doen. Mag ik vragen waaraan je geopereerd bent?
Studie, gelukkig maar!
Na 7 jaar heb ik eindelijk de knoop kunnen doorhakken om een borstverkleining te laten doen. Dat is iets wat ik op mijn 16e al wilde, maar het niet zo goed durfde omdat ik nog niet uitgegroeid was en het ook gewoon een behoorlijke ingreep zou zijn (nu ook, maar is toch anders voor mijn gevoel). En nog steeds heb ik geen spijt, ben alleen maar super blij!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Sugarfall vr 10 dec 2010 - 5:22

Ik heb dit jaar vooral veel last gehad van liefdesverdriet. Daar dacht ik eigenlijk als eerste aan toen ik de topictitel las. Heel erg rot en ik vind het ook heel jammer dat dat zoveel tijd in beslag heeft genomen, maargoed het is niet anders. Verder vond ik 2010 een goed jaar. Ik heb vaak gelachen, lekker op vakantie geweest, en het mooiste is dat ik weer tante ben geworden. Het is sinds juni van dit jaar ook beter gegaan met mijn vader zijn gezondheid/problemen en daar ben ik echt heel erg dankbaar voor. Al gaat het nu niet zo goed met mijn moeder, maar ik hoop dat daar snel een oplossing voor komt. Ik zie dat wel positief in voor 2011.

Over het algemeen vond ik 2010 een leuk jaar!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:26

.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:27

Lily, gelukkig maar, hopelijk blijft dat gewoon zo in 2011!
Gloria, oei, jij bent dus eigenlijk alleen maar blij dat het straks weer een nieuw jaar wordt.. ik hoop niks ergs?
Inge, klinkt, ondanks kleine tegenslag, als een heerlijk jaar!
Snowwhite, wat fijn dat je het nu dan wel durfde en dat het toch wel iets is waar je nu echt blij mee bent!
Sugarfall, wat rot, maar fijn dat het nu beter gaat iig smile
Smikkell, jammer om te lezen. Waarom is het minder en is het nu een rot periode en zie je de komende tijd ook niet positief?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 5:31

Het was een jaar waarin ik vooral veel heb geslettenbakt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:33

.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:36

Smikkel een dikke knuffel voor jou! hug

@ Minella, dank je wel. Maar zo voel ik me vaak niet. Ben erg onzeker en voel me dan een klein meisje in de grote boze wereld. Maar kan niet zo blijven rondlopen en dat wil ik ook niet. De stap is groot maar kom steeds dichter bij.

Goh klinkt eingelijk best vaag zo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:39

Smikkell, oei, dat is inderdaad niet echt fijn allemaal. Het lijkt me ook wel heel veel stage, werken & school. Stage moet om school te halen; maar werken moet ook, om alles te kunnen betalen qua kosten in jouw huis... Ik weet niet zo goed een oplossing, maar wil je wel een hele dikke knuffel geven. Probeer ondanks de drukte wel aan jezelf te denken, anders ben je straks nog verder van huis als je helemaal niet meer kan werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:42


.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 10 dec 2010 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  _DoI vr 10 dec 2010 - 5:43

2010 was een jaar met veel tegenslagen dat ik liever vergeet.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:44

Het was voor mij een jaar met veel nare gebeurtenissen, een van de naarste jaren die ik ooit heb gehad eigenlijk. Hopelijk wordt 2011 een beter jaar, maar dat kan bijna niet missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Try vr 10 dec 2010 - 5:47

hug voor jou lieve Smikkell. Misschien een stomme vraag maar leen je ook bij van de IBG? Ik vind het vervelend om dit van je te horen maar kan je helaas ook niet helpen.. Sad

DoI en Twellie, what happened?

Minella, heb jij al antwoord gegeven op de vraag? Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Tazz vr 10 dec 2010 - 5:49

Het jaar dat ik weer een vast baan heb gekregen,
Ik twee keer op vakantie ben geweest,
Zwanger geworden van een zoontje,
Mijn vriend en ik besloten hebben dat we maart 2012 willen gaan trouwen maar het hij wil me eerst nog officieel vragen dus ik vertel er verder nog niemand over ;-)
Ik weer een opleiding ben begonnen.
Mijn dochtertje alweer 2 jaar is geworden.
De oma van mijn vriend voor de tweede keer kanker heeft gekregen en nu in een rap tempo achteruit gaat.


Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:55

En hoezo werkt stage en school totaal niet mee, dat is toch raar, als je het lichamelijk niet trekt? Eind jaar of niet.... Sad
_DoI, wat dan?
Twellie, oei, wil je erover praten?
Try, nee nog niet, maar jij ook niet Wink
Tazz, klinkt goed! Ik ben heel benieuwd naar jullie mannetje, jullie dochter heeft echt een leuk koppie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum