Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2010, wat voor jaar is dat voor jou?

+50
Snoes
Kreeftje
Niekske
Alias
GoldenIndy
Lion87
*Lookie*
ButterflyEffect
Laced
Ugly Betty
sanne-84
Rouxxxe
SparklingEyes
Merai
_*Blondgirl*_
Catootje
BJA
Sweety
patjuhhh
Cupcake
Nouska
mzcharlotte
Flinder
Lotus
Oasis
Jeanette
Mermaid
Lindsya
Caroow
NerdChic
Chocolate Cookie
Sterre
Caro
nina
SuperGrover
Ploen
lente
Fayebella
Bosjesvrouw
Tazz
Try
_DoI
Blond
Sugarfall
Inge
studiebol
SnowWhite
smooch
Sarah1985
Fiwen
54 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Bosjesvrouw vr 10 dec 2010 - 6:01

Een jaar met veel tegenslagen en verdriet.

Schoonvader heeft ongeveer 10 keer ( ben ondertussen de tel kwijt geraakt) in het ziekenhuis gelegen. Steeds met een urineweg infectie. Maar als het goed is hoeft hij voorlopig niet weer heen. Hij heeft gister 25 botox injecties in z'n blaas gekregen. (dit kan een half jaar tot een jaar misschien langer goed gaan).

Mijn oom is op 1 aug. op 65 jarige leeftijd overleden aan een hersen tumor. (we wisten het toen nog maar 3 weken)

Mijn andere oom was vanaf sept. met een vriend van hem op de motor onderweg naar Nepal toen hij in Afganisthan uitgedroogd raakte en er thuis in het ziekenhuis achter kwam dat hij een hersenbloeding had gehad. En nu niet veel kan zien.

3 week terug kreeg ik te horen dat m'n vriendin van 26 eierstok kanker heeft. Ze haar baarmoeder en eierstokken kwijt moet en dus nooit kinderen kan krijgen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Fayebella vr 10 dec 2010 - 6:02

Dit jaar was een redelijk jaar. Maar 2009 was zo'n goed jaar, dat dit jaar alleen maar tegen kon vallen. En dat merk ik nu wel, ik heb een baan die ik niet leuk vind, in mijn liefdesleven viel het erg tegen wat ik niet had verwacht. Dus ik denk liever terug aan 2009 waar ik in ben afgestudeerd en mijn eigen huis heb gekregen.

Maar we maken er maar het beste van in 2011!
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Try vr 10 dec 2010 - 6:04

Minella schreef:
Try, nee nog niet, maar jij ook niet Wink
Jij eerst! :P

ahh bah Bosjesvrouw, wat naar allemaal!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  lente vr 10 dec 2010 - 6:08

2010 is het jaar dat ik afgestudeerd ben Very Happy ! Never nooit meer in die boeken Wink
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:11

2010 was voor mij een jaar waar;

- ik heel veel liefde heb ontvangen, en heb weg mogen geven, aan mijn vrienden, familie & vriend
- ik officieel een relatie met mijn vriend kreeg, en dat bijna een heel jaar alweer is
- ik ging samenwonen
- ik een hele fijne schoonfamilie erbij kreeg, waar ik erg blij mee ben.

- ik een hele leuke baan had, maar waar ik wegging omdat ik ging verhuizen
- ik een hele fijne nieuwe baan vond, waar ik helaas alleen nog maar dit jaar mag afmaken
- ik voor de tweede keer dus werk moet gaan zoeken, voor in het nieuwe jaar...

- ik op mezelf ging, en dus familie minder ging zien, maar daardoor alleen maar meer van ze ben gaan houden
- mijn zus ook is gaan samenwonen en ook erg gelukkig is geworden in de liefde

- ik vrienden beter heb leren kennen, maar ook het jaar waar ik echte vrienden leer kennen,
en helaas, ook vriend(inn)en kwijt ben, of kwijt aan het raken ben...

- Het jaar dat het in verhouding met eerst stukken beter gaat met mijn gezondheid, maar ik daardoor merk dat ik er iets teveel mee ga doen, waardoor ik toch wel veel meer pijn aan het krijgen ben, nu zo in de koude herfst, bijna winter.
- ik een nieuwe woonplaats moest gaan leren kennen, wat in 2011 meer zal gaan gebeuren haha, nu nog geen tijd gehad.

Al met al, wel een heel fijn jaar, waarin voor mij wel veel is veranderd, maar waar ik heel blij mee ben dat het allemaal gebeurd is, en als ik nu een nieuwe baan vind voor het nieuwe jaar, kan dat jaar ook alleen maar heel goed gaan beginnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Ploen vr 10 dec 2010 - 6:12

-


Laatst aangepast door Ploen op di 14 dec 2010 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:19

Ploen, jeetje. Had hij wat ergs? Gelukkig is hij nu opgeknapt, hopelijk knap jij ook snel op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:22

Het was een geweldig jaar, totdat een vriend zichzelf van het leven beroofde en het babyzoontje van een vriend van me overleed..

Al met al was het dus wel redelijk goed.. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, dus dat is wel positief..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Ploen vr 10 dec 2010 - 6:27

-


Laatst aangepast door Ploen op ma 13 dec 2010 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:33

Heel wisselend.

De negatieve dingen:

- Auto-ongeluk begin januari, wat me flink stress heeft gekost én geld.
- Steeds hoofd- en nekpijn, wervel blijkt verschoven te zijn, waarschijnlijk door bovenstaand ongeluk.
- Nieuwe baan die me tegenvalt en me onzeker maakt.

Nu de leuke dingen:

- Samen gaan wonen met vriend.
- Huis gekocht.
- Paard gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  SuperGrover vr 10 dec 2010 - 6:37

Nou ja, in mijn leven geldt: Is 't een keer niet kut, dan is 't klote.

- 2010 is voor mij het jaar waarin ik mijn 4e opname verklootte
- Het jaar waarin mijn twee beste vriendinnen samen op vakantie gingen, zonder mij mee te vragen
- Het jaar waarin ik veel vrienden kwijtgeraakt ben
- Het jaar waarin ik mijn vader heb ontmoet
- Het jaar waarin ik slechts 2 examens deed en dus opnieuw moest beginnen in een nieuwe klas
- Het jaar waarin een van mijn beste vriendinnen overleed
- Het jaar waarin mijn groepsgenootje overleed
- Het jaar waarin mijn neef overleed
- Het jaar waarin ik eindelijk voor de wet volwassen werd
- Het jaar waarin ik ontelbare feestjes heb gehad
- Het jaar waarin ik de 5 mooiste dagen van mijn leven beleefde in Praag
- Het jaar waarin ik de hele zomer amper last had van mijn depressies
- Het jaar waarin ik veel eerste keren heb beleefd
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  nina vr 10 dec 2010 - 6:42

Voor mij is het over het algemeen een fijn jaar geweest:
Enkele hoogtepunten:
- nog steeds gelukkig met mijn vriend
- een nieuwe baan die ik ontzettend leuk vind
- een leuke nieuwe opleiding
- veel leuke, nieuwe mensen leren kennen
- ons huisje opgeknapt

Diepte punten vind ik altijd lastig want vergeet negatieve dingen vaak:
- mijn trombosebeen van nu

Dat was het wel!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:46

2010 is voornamelijk het jaar van onze bruiloft. Het eerste half jaar voorbereiden, daarna trouwen en nu nog nagenieten.
Ik ben ook voor het eerst op mezelf (onszelf) gaan wonen. We hebben samen het huurhuisje van een oud vrouwtje overgenomen en helemaal naar onze smaak gemaakt. Ik mis mijn ouders soms wel een beetje, ook al wonen ze dichtbij. Hierdoor waardeer ik extra wat ze al die jaren voor mij hebben gedaan.
In januari vertelde mijn zus dat ik tante werd, ik heb erg meegeleefd met de zwangerschap en ben nu een megatrotse tante. Ik breng ook veel tijd door bij mijn zus en mijn neefje, waardoor onze band nog sterker is geworden.

Helaas waren er ook minder leuke kanten. In november 2009 heeft mijn schoonvader een heftige epileptische aanval gehad. Het is nog steeds niet duidelijk wat dit heeft veroorzaakt. Hij mag nu niet werken (vrachtwagenchauffeur), heeft veel onderzoeken en wij zien hem veranderen. Hij is niet meer de man die hij was. Waarschijnlijk heeft hij beginnende dementie of in ieder geval een hersenaandoening waardoor hij warrig wordt, voor zijn 50ste...
Ook mijn oma loopt af en aan naar het ziekenhuis. In de zomer dachten we dat het over zou zijn. Ze is weer opgekrabbeld, maar we weten niet voor hoe lang. Momenteel ligt ze ook weer in het ziekenhuis.

Over het algemeen is het wel een positief jaar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 6:48

Een slecht jaar.

2 miskramen
3 maanden werkloos (vond ik verschrikkelijk)
Ongeluk vriend, hij heeft veel pijn gehad en de hele zomer thuis gezeten
Na 2 keer een slecht uitstrijkje de agressieve vorm van HPV geconstateerd.

De positieve dingen: nog steeds gelukkig in de liefde, een leuke nieuwe baan, een fijn huis, een goede vriendin is dichtbij komen wonen en gelukkig is HPV op tijd geconstateerd, waardoor ik door steeds kleine ingrepen baarmoederhalskanker kan voorkomen.

Ik heb me dit jaar vaak machteloos gevoeld, omdat ik het idee had dat ik de grip op mijn leven kwijt was. Maar, als dit al een heel slecht jaar is, dan wil het wel zeggen dat het verder wel goed met me gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:52

*


Laatst aangepast door adah op ma 7 feb 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 8:06

Eens even denken:

Ik moet echt even onze bruiloft aanhalen. Uiteraard geweldige dag gehad!!

De kanker van mijn vader gaat verder, breidt zich uit. Dit doet iedereen veel pijn, mijn vader is aan het veranderen qua persoonlijkheid en dat is best zwaar om te zien.

Mijn zus maakt een grote puinhoop van haar leven. Dit heeft ook weer zo zijn weerslag op de familie en iedereen komt bij mij.

Werk, nog steeds prima. Mooie salarisverhoging gehad, wat persoonlijke successen gehad wat erg goed doet.

Vrienden: een vriendin nog beter leren kennen. Paar leuke nieuwe meiden leren kennen en verder niet veel noemenswaardigs op dat gebied te noemen.

Eigenlijk kom ik er nu gewoon achter dat het jaar voornamelijk gedraaid heeft om mijn zus en mijn vader en dat ik mezelf veeeel te veel heb weggecijferd. En dat is prima, maar ik mag best wat meer aan mezelf denken.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Sterre vr 10 dec 2010 - 8:07

Overall was 2010 een goed jaar, maar wel met flinke hobbels:

- In de liefde gaat het goed! Ik ben nog steeds heel gelukkig met mijn vriend en we komen nog steeds dichter bij elkaar. Nu zijn we zelfs op zoek naar een koophuisje in de stad waar ik me thuis voel. Heel fijn!

- Ik heb erg last gehad van mijn gezondheid: migraine werd heviger en vaker, tijdens een lange periode had ik dat wekelijks in het weekend. Hierdoor rustte ik niet meer uit, moest ik vaak leuke afspraken afzeggen en werd ik zooo boos op mijn lichaam. Nu lijkt dat wat beter te gaan gelukkig!

- Ik heb de diagnose ADD gekregen dit najaar. Eindelijk valt er veel op zijn plek! Een opluchting, maar ook een tijd van veel reflectie en nadenken en onzekerheid.

- Op mijn werk heb ik moeilijke momenten gehad. Onzekerheid over mijn contract, een immens conflict met mijn baas wat hoog opliep en waarvoor ik mezelf eerst 10 keer voorbij heb gelopen voordat ik aan de bel trok. Nu is dat opgelost en heb ik het veel meer naar mijn zin.

- Ik heb een prachtige reis naar Indonesie gemaakt. Dat was zeker wel een hoogtepunt!

-Vriendschappen verwateren die me heel dierbaar zijn. Ook omdat ik meer aan mezelf moet denken nu gebeurt dat, en dat is wel pijnlijk om te merken. Wel heb ik een aantal leuke nieuwe mensen leren kennen, dat is fijn.

- Verder is het contact met mijn ouders nog verder verbeterd, zijn er geen dierbaren overleden en gaat het goed met de gezondheid van dierbaren. Dat is een groot goed!


Laatst aangepast door Sterre op vr 10 dec 2010 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Sterre vr 10 dec 2010 - 8:09

Dikke knuffel voor de meiden die een zwaar jaar hebben Sad. Verdrietig om te lezen sommige dingen. hug

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Chocolate Cookie vr 10 dec 2010 - 8:26

Een heel erg veranderlijk jaar. Mijn leven is compleet veranderd. En ben er ook nog niet klaar mee. Ondanks allerlei tegenslagen was het een heel goed en positief jaar Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 8:41

Jolie: hug

Mijn jaar was wel oké op wat punten na, maar ja dat houdt je altijd. Ik heb mijn leven omgegooid en kies elk jaar weer een beetje meer voor mezelf en dat is altijd positief. Als onze 2e IVF poging in april 2011 mag lukken, ben ik enorm gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:17

Een jaar om gauw te vergeten. Maar toch ook een jaar met een hoop hartverwarmende momenten.
Volgend jaar beter Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  NerdChic vr 10 dec 2010 - 9:26

Plus punten:
- mn liefde vinden waar ik echt heeeel gelukkig mee ben!
- veel heb genoten
- voor het eerst alleen op vakantie ben geweest
- nieuwe mensen heb leren kennen

min punten:
- Down voelen
- Stress hebben waar ik nu iets mee moet gaan doen
- School + stage en dat trek ik niet

Dus eigenlijk over het algemeen wel positief!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 9:35

2010

2010 is begonnen als het jaar dat wederom niet voor mij gemaakt zou zijn. Ik weet nog goed hoe ik huilend ging slapen en huilend weer wakker werd, omdat ik het simpelweg allemaal niet meer zag zitten. Als iemand mij op oudjaarsavond had verteld dat 2010 mijn leven zou veranderen, dan had ik degene glashard uitgelachen en het afgedaan met 'het zal allemaal wel'.

Het jaar 2010 was een leerjaar, vol leermomenten. Er waren momenten van intens verdriet, maar er waren ook euforische momenten. Er waren liefdevolle momenten, maar ook liefdeloze momenten. Sommige vriendschappen sneuvelden en deze sneuvelden voornamelijk, omdat ik niet meer kon opbrengen wat ik voorheen nog wel kon opbrengen.

In 2010 heb ik ook geleerd dat niet iedereen mij verschrikkelijk vindt, of mij overal de schuld van probeert te geven. Ik heb geleerd dat ik een krachtige, sterke vrouw ben en dat niets mij er ooit onder heeft gekregen. Ik ben een ongelofelijk rotkind en ik zou niet anders willen. Want de mensen die moeten weten dat het allemaal wel meevalt, die weten dat en zullen daar nooit moeilijk over doen.

Het ultieme doel is bereikt; Dit ben ik! Take it or leave it!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Caroow vr 10 dec 2010 - 9:36

Ik heb niet zo'n bijzonder jaar gehad, of eigenlijk wel want ik ben zooo gelukkig. Ik kan vrijwel niks negatiefs bedenken. Ik hoop natuurlijk dat ik dat volgend jaar weer kan zeggen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Lindsya vr 10 dec 2010 - 10:36

2010 was een jaar met ups en downs. De ups dat we ons huisje al aardig ver hebben afgemaakt.
En dat ik eindelijk de kracht heb gevonden om te gaan sporten en aardig wat af ben gevallen. Dat ik ook eindelijk met mijn gezondheid en extreme vermoeheid een oplossing voor gevonden is. En dat ik twee super goede vriendinnen erbij heb gekregen.

De downs, de gezondheid van mijn moeder, de brand in haar huis wat haar bijna het leven heeft gekost.
Het overlijden van mijn vriendin haar vriend. Hij laat een kindje en ongeboren kindje achter.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

2010, wat voor jaar is dat voor jou? - Pagina 2 Empty Re: 2010, wat voor jaar is dat voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum