Samenwonen en relatie uitmaken
+9
Moezie
CCC
Merai
Caroow
Fearie
Mermaid
TGR
Arwyn
Susan
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Samenwonen en relatie uitmaken
Nee. Ik studeer nog en heb dus een bijbaan, maar dat is lang niet voldoende om de huur van te kunnen betalen, laat staan alles wat er nog bij komt.Odilia schreef:Heb je geen vast werk?Arwyn schreef:Ik zou weer naar mijn ouders gaan.
Ons flatje staat op zijn naam en ik heb gewoon het geld niet om iets voor mezelf te huren.
Ben nu wel met mijn laatste vak bezig, dus hopelijk kan ik daarna iets vinden met meer uren.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Lastig. Mijn ex en ik hadden vorig jaar een huis gekocht. Begin dit jaar heb ik t uitgemaakt. Ik heb vrij vlot een eigen kamer gevonden waar ik nu woon. Hij heeft me in alle rust laten verhuizen en we hebben dit op een heel fijne manier afgesloten.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben door mijn (ex) schoonmoeder het huis uitgezet en aangezien ik zonder werk zat, had ik ook geen andere keuze dan terug naar mijn ouders.
Lijkt me lastig om nog bij elkaar te wonen na het verbreken van de relatie. Hij heeft niemand waar hij tijdelijk bij terecht kan? Of een woongroep ofzo?
Lijkt me lastig om nog bij elkaar te wonen na het verbreken van de relatie. Hij heeft niemand waar hij tijdelijk bij terecht kan? Of een woongroep ofzo?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Gaat ie niet zijn baan opzeggen en terug naar zijn thuisland?
Gast- Gast
Nergens. Financieel is het nu niet mogelijk om apart te gaan wonen, dus we moeten nog een paar maanden wachten tot dat wel kan.
Gast- Gast
Oh jee Odilia, dat is niet leuk.
Ik vind inderdaad niet dat je 'm van de ene op de andere dag het huis uit kan zetten, zeker in een stad als Amsterdam niet, waar het gewoon lastig is om iets te vinden. Misschien kan ie een tijdje bij vrienden terecht inderdaad, en uiteindelijk dan zelf iets zoeken of terug naar z'n eigen land. Dat waren jullie sowieso al van plan toch voor over een tijd, alleen zou ie dan alleen gaan nu.
Ik vind inderdaad niet dat je 'm van de ene op de andere dag het huis uit kan zetten, zeker in een stad als Amsterdam niet, waar het gewoon lastig is om iets te vinden. Misschien kan ie een tijdje bij vrienden terecht inderdaad, en uiteindelijk dan zelf iets zoeken of terug naar z'n eigen land. Dat waren jullie sowieso al van plan toch voor over een tijd, alleen zou ie dan alleen gaan nu.
Gast- Gast
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, mijn beide ouders zou ik niet naar toe gaan. Ik denk dat ik mijn vriend zou vragen of hij bij zijn broer kan gaan wonen en dat ik in het huis blijf. Mijn familie woont namelijk 100 km verderop en beschouw ik niet als optie.
We staan wel beide op het huurcontract, dus mochten we uit elkaar gaan kunnen we beide direct reageren op een woning.
We staan wel beide op het huurcontract, dus mochten we uit elkaar gaan kunnen we beide direct reageren op een woning.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik zou dan het huis uit moeten, ik kan het niet betalen alleen. Sowieso een huis kan ik niet betalen, een kamer wel, daar kom ik ook vandaan Maar wat ik zou moeten doen tot ik een kamer heb, geen idee.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je het uit wilt maken.
Gast- Gast
Goede vraag, waar zou ik heen gaan? Ik sta wel ingeschreven als woningzoekende, maar niet lang genoeg om via die weg een huis te krijgen. Ik zou no way terug gaan naar mijn moeder. Ik zou het eerst bij een goede vriendin proberen. En van daaruit kijken of ik alleen een huis kan kopen, of ik zou een kamer/appartement huren in Amsterdam, (particulier) als ik die kon vinden. In mei (oh dat is nu al, snel regelen dan haha) ben ik mede hoofdbewoner hier, maar ik zou niet proberen dit huis te krijgen. Hij woonde hier eerder, hij heeft er recht op vind ik.
Gast- Gast
Toen ik bij mijn ex wegging ben ik eerst naar mijn vader gegaan, gelukkig had ik na drie weken een kamer gevonden en ben ik snel weer verhuisd. Als we nu uit elkaar zouden gaan zouden we dit huis allebei niet kunnen betalen, maar ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht omdat ik zeker weet dat dat niet gebeurt. Sterkte Odilia!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dan zou ik, omdat ik al langer ingeschreven sta bij de Woningbouw, iets voor mezelf gaan zoeken. Maar dat gaat vast niet meteen lukken. Naar mijn ouders terug is geen optie, te ver... Geen OV... dus dan zou ik niet naar mijn werk toe kunnen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik dan terug zou gaan naar mijn moeder.. Gelukkig heb ik ook nog een zusje waar ik altijd terecht kan...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen ben ik weer thuis gaan wonen.. bij mijn ouders, zusje en broertje
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik ben op dit moment nog hoofdhuurder dus in principe hoef ik mij daar geen zorgen over te maken. Maar goed ik zou altijd bij mijn ouders terecht kunnen, idem voor mijn vriend mijn vriend. Toch zou ik hem er echt niet zomaar uit kunnen zetten, of hij moet me echt keihard bedondert hebben, dan ben ik denk ik tot heel wat instaat.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
+1Gloria schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je het uit wilt maken.
Toen mijn ex het uitmaakte ging ik weer terug naar mijn ouders. Ben nu bezig met een eigen woning aan het zoeken. Heb me van de week bij nog een woningbouw ingeschreven.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben hoofdhuurder dus ik hoef me daar niet druk over te maken. Maar ik denk dat hij naar zijn vader zou gaan. En ik zou hem ruim de gelegenheid geven om zelf een huis te zoeken. Alhoewel.. het ligt wel aan de situatie. Mocht hij vreemd zijn gegaan dan hoef ik hem echt niet om me heen te hebben al die tijd en kan hij direct weggaan.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen kon ik dus ook nergens heen. Ik heb geen familie waar ik naar toe kon verhuizen. Ik ben meteen een app gaan zoeken en gelukkig is dat proces heel snel gegaan.
Die tussen liggende tijd hebben we nog samen gewoond. Het duurde een maand maar het had echt niet langer moeten duren ! Ik liep echt op mijn tenen !
Die tussen liggende tijd hebben we nog samen gewoond. Het duurde een maand maar het had echt niet langer moeten duren ! Ik liep echt op mijn tenen !
Gast- Gast
Ik zit te vaak in de App-world te speuren.Stuiterbal schreef: Ik ben meteen een app gaan zoeken
Gast- Gast
Ik zou naar mijn ouders toegaan. Ik kan me totaal niet voorstellen dat het uit gaat. Ik heb geen back-up. Als het uitgaat heb ik geen werk en geen huis meer.
Toen het met mijn ex uitging (gek genoeg heb ik daar wel altijd rekening mee gehouden), heeft hij nog 2 weken bij mij gewoond en is daarna tijdelijk bij een vriend gaan wonen. Later kon hij daar toevallig, er ging iemand weg, intrekken.
Toen het met mijn ex uitging (gek genoeg heb ik daar wel altijd rekening mee gehouden), heeft hij nog 2 weken bij mij gewoond en is daarna tijdelijk bij een vriend gaan wonen. Later kon hij daar toevallig, er ging iemand weg, intrekken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Samenwonen (relatie op afstand)
» Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen
» Twijfel uitmaken of niet
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd:
» Vanuit een lange afstands relatie naar samenwonen
» Twijfel uitmaken of niet
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd:
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: