Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd:

+7
Zora
mzcharlotte
Marin
Rovine
Susan
Caroow
Guus
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd: Empty Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd:

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:00

Ik ga mijn vriend z'n krullen eraf scheren Sad

Ik ben gek op zijn krullen, die horen bij zijn vrolijke mooie hoofd! Z'n bijnaam voor z'n vrienden is zelfs krullen! Ze zijn leuk, springerig en er zitten van die fijne pijpenkrullen tussen die precies om mijn vinger passen.

Maar hij is ze zat, en toegegeven het wordt wat dunner bovenop, dus hij wil er een stuk vanaf. Heeft de tondeuse al klaargelegd en ik moet hem kortwieken!

Als hij dat wil dan doe ik dat, en er zal natuurlijk niets veranderen, maar vind het toch spannend haha!

Zouden jullie er problemen mee hebben als je vriend iets wat jij heel leuk aan hem vind veranderd?

Laatst aangepast door Goochempie op za 7 jan 2012 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd: Empty Re: Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd:

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:02

Oohh lastig moment goochempie!

Maar ik kan het wel jammer vinden, maar als mijn vriend iets wil, doet hij het toch wel. Zo vind ik het vreselijk als hij zijn haar met de tondeuse doet, omdat hij dan zo'n bajeskoppie krijgt, maar hij vindt het (vooral zomers) wel makkelijk. Tja, wie ben ik dan om te zeggen dat hij dat niet mag gaan doen.

Gast
Gast

Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd: Empty Re: Wat ik zometeen ga doen...:( niet uitmaken :nerd:

Bericht  Caroow za 7 jan 2012 - 3:02

Oh, ik schrok, ik dacht dat je het ging uitmaken nerd

Veel succes ermee! Hopelijk is hij stiekem veel leuker zonder krullen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:04

Caroow schreef:Oh, ik schrok, ik dacht dat je het ging uitmaken nerd

Veel succes ermee! Hopelijk is hij stiekem veel leuker zonder krullen smile

Haha, ja de topic titel is vrij dramatisch nerd

Neeeeeee ook kaal is hij mijn I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan za 7 jan 2012 - 3:06

Met de tondeuse lijkt me ook niet leuk, kan hij het niet gewoon heel kort laten knippen?

Dion heeft geen krullen, maar Ezra wel en daar mag van mij nooit teveel vanaf, maar goed, over die krullen heb ik meer zeggenschap dan over het haar van Dion.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Rovine za 7 jan 2012 - 3:06

Ik dacht ook dat je het uit ging maken. Maar ik vind vriend leuker zonder haar/krullen, het valt jou misschien ook wel mee als je er eenmaal aan gewend bent.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:09

Susan schreef:Met de tondeuse lijkt me ook niet leuk, kan hij het niet gewoon heel kort laten knippen?

Dion heeft geen krullen, maar Ezra wel en daar mag van mij nooit teveel vanaf, maar goed, over die krullen heb ik meer zeggenschap dan over het haar van Dion.

ik zet de tondeuse ook niet op het kortste standje hoor... ik wil wel dat er iets overblijft! (en hij gelukkig ook Wink )

en ik heb ook helemaal geen zeggenschap over zijn haar, ik zal hem ook nooit iets verbieden. Maar leuk vind ik het niet angel

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 3:11

Ooooh lieve schat ik schrok me rot, dacht dat je het uit ging maken. Maar gezien ik je van de week nog liefdevol over hem hebt horen praten en jullie dreamteam zijn, kon ik me dat al niet voorstellen!

Maar ook dit vind ik schokkend nieuws! Wink Die krullen horen inderdaad bij hem! Ga je het echt kaal scheren of gewoon een stuk korter zodat de krullen weg zijn? Wil je een foto plaatsen (of pm'en) als het klaar is? Ik kan me voorstellen dat je het echt heel spannend vindt, het is toch zo'n belangrijk onderdeel van zijn voorkomen. Niet dat je gevoel er minder van wordt, maar het is toch anders!

Mijn vriend is al kaal aan de bovenkant van z'n hoofd en vindt dat echt vreselijk. Dat snap ik wel, maar het stoort mij helemaal niet en geef 'm juist altijd kusjes op z'n kale plekkie. Alhoewel ik 'm ook wel daarmee pest en kerstkransjes of donuts op z'n hoofd leg als keppeltje angel

Maar hij wil het dus ook kaal scheren op een gegeven moment, echt kaal, a la Jeroen van Koningsbrugge. Alleen is ie helemáál geen type er voor en ik vind het echt verschrikkelijk. Ik vrees dat het er echt niet uit gaat zien bij 'm en dat ik z'n lieve haren waar ik zo graag door woel ga missen. Ik ben echt bang dat ik ga huilen als ik 't zie. Hij had het eerst over dat ie dat over een half jaar wilde doen, maar nu ie weet dat ik het zo erg vind, heeft ie het over 'ooit'. En hij weet intussen ook dat hij het niet zomaar moet doen, maar dat ik het wel graag van te voren wil weten als ie het gaat doen, zodat ik me niet het leplazarus zal schrikken. Natuurlijk zal ik hem echt wel steunen als het zover is, maar ik ben toch bang dat ik het echt heel erg ga vinden en hoop dat het nog heeeeel lang (dus nooit) duurt voordat hij het in z'n kop haalt om zich kaal te scheren.

Ik herken je dus heel erg! Succes Very Happy

PS. Jouw jurk staat overal op Pinterest maar met die mooie achterkant en juist hoge voorkant vind ik 'm helemaal niet zo mooi meer. Ik heb een nieuwe favoriet, maar die's 12.000 euro Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:17

haha ik zal even de topictitel aanpassen, komt niet eens bij me op om het uit te maken dus had nooit zo erover nagedacht haha. ik ga met het trouwen en kindjes krijgen en het hele rataplan Wink

Ja toch gek he! ergens wel stom van mijzelf, hij zal er natuurlijk geen steek door veranderen. ik zal vragen of ik een foto van hem mag plaatsen zo, een before en after :P

Hij zal ook kaal eindigen, zijn vader en broer zijn het ook... vind ik niet erg, maar nu zometeen die krullen nu ze er gewoon nog zijn verdwijnen is het ineens wel jammer.

ben benieuwd naar de vorm van zijn hoofd nerd

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:18

Marin schreef:

PS. Jouw jurk staat overal op Pinterest maar met die mooie achterkant en juist hoge voorkant vind ik 'm helemaal niet zo mooi meer. Ik heb een nieuwe favoriet, maar die's 12.000 euro Sad

iedereen heeft m gejat Evil or Very Mad

hij was laatst ook bij 'say yes to the dress' haha
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 3:21

Goochempie schreef:

ben benieuwd naar de vorm van zijn hoofd nerd

Haha ja daar zou ik dus heel erg bang voor zijn, dat het niet staat. Gelukkig vonden z'n moeder en zus het idee ook niks, dus misschien luistert ie wel naar de vrouwen in z'n leven. Ik hoop het Wink Natuurlijk moet ie het zelf weten, het is z'n eigen lijf, maar ik vind het niet leuk.

Natuurlijk wordt ie er niet minder lief of leuk van, maar het is gewoon toch best een stap, een grote uiterlijke verandering. Veel succes en hoop dat het 'm goed staat! Die grote smile op z'n gezicht blijft in elk geval smile

Oh en wat stom van je jurk haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte za 7 jan 2012 - 3:37

Om welke jurk gaat dat dan (ben verder niet nieuwsgierig hoor)? Mijn vriend zei inderdaad ook een keer dat hij zou scheren als zijn dunne plek echt kaal wordt. Maar hij heeft een beetje oost-europees hoekig hoofd, ik betwijfel of dat uberhaupt staat.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 3:38

Zijn krullen weg? :shock:

Eh ja, lastig... Ik zou het verder niet verbieden maar wel heel erg mijn mening laten blijken in de hoop dat hij toch dat zou doen wat ik het liefst zie angel.

Gast
Gast

Bericht  Zora za 7 jan 2012 - 3:42

Ik heb dat 2 jaar geleden ook bij mijn vriend mogen doen smile Ik vond dat hij het al veel langer moest doen :p Hij heeft echt al jaren zoooo weinig haar. Heel dun, en er was echt helemaal niets meer van te maken. Hij werd er helemaal onzeker van en droeg altijd een muts of petje. Sneu, want zo is hij helemaal niet.

Toen ik bezig was, was hij echt zoooo bang. Echt angstzweet! Maar is echt de beste keuze geweest ooit, staat hem zo goed! En hij is er zelf ook heel erg blij mee gelukkig laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:52

Mhahahahahaha
ik begonnen met de schaar erin, wil ik de tondeuse erin zetten pakt hij helemaal geen haar!

dus nu is hij toch maar even snel naar de kapper met allemaal hapjes uit z'n haar laughcry

Gelukkig draait hij al iets bij over de lengte en heb ik het nog niet te kort geknipt Wink

@Mzcharlotte het gaat over een trouwjurk die hier vaak terug komt Wink

@Zusje, ja z'n krullen Sad kan je het je voorstellen?

@Zora, zo dun is het bij hem nog lang niet, maar de plukken boven en voorop werden wel bewust wat langer gehouden Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 4:06

Hahaha oh en je bent niet eens mee, wat een vertrouwen! Gaat vast goed komen hoor, ben benieuwd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:02

Nee dat kan ik niet Sad maar ik vind die hele korte koppies wel enorm sexy :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:09

Oei!! Wat vindt hij er nu van? En jij? Hopelijk kun je er een beetje aan wennen. Positief iets je kan altijd nog met lieve onschuldige oogjes en lach vragen of hij het wil laten terug groeien Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 5:12

Jammer!

Natuurlijk wel een voor en na foto plaatsen he?!

Gast
Gast

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 7:25

haha nou, hij weet het ook niet helemaal zeker... hij heeft nu al drie keer ´het groeit wel weer aan toch?' gezegd

Hij heeft de kapper moeten beloven dat ik nooit meer met een schaar in de buurt van zijn haar mocht komen laughcry
(grappig detail is dat dit kapper nummer vier was waar hij aanklopte, de andere gingen allemaal dicht of hadden geen plek meer vandaag en morgen dus hij had bijna met z'n gekke hoofd naar kantoor gemoeten maandag nerd)

Laatst aangepast door Goochempie op za 7 jan 2012 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ibbeltje za 7 jan 2012 - 7:29

Oh nu staat hem ook goed!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  mzcharlotte za 7 jan 2012 - 7:42

Ik begrijp dat het wennen is, maar ik moet zeggen dat het wel echt superleuk staat.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 8:00

ja he, het valt mee smile

gelukkig heeft hij zich bedacht over het 'kaal'verhaal, dit is nog gewoon een kapsel Wink

de ene keer als ik naar hem kijk lijkt hij er jonger door en de andere keer ouder whaha zit naar m te staren Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha za 7 jan 2012 - 8:04

Ik vind het leuk staan. Hij kan het goed hebben! smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  PluDan za 7 jan 2012 - 8:10

Ik vind het hem ook erg leuk staan.
En wat een blij-hoofd heeft jou vriend/man.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: