Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) - Pagina 2 Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 0:35

Geen idee, laat ik eerst maar es gewoon kijken waar 't vandaan komt Wink Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) - Pagina 2 Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:37

Bij klachten kan je huisarts trouwens een recept uitschrijven en dan kan je iedere variant krijgen die je wilt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:37

Amazzonia schreef:Natuurlijk is meedenken niet erg, maar het heeft weinig zin, we weten het toch niet zeker. En huisartsen, tsja.. Sommige zijn het woord 'arts' niet waard maargoed.. Als ze denkt dat het van de pil komt bel dan morgen de apotheek om te vragen of je de oude fabrikant terug mag. Misschien kan het, misschien niet, dat hoor je vanzelf. En misschien helpt het, misschien niet. Dat kan je alleen maar zelf uitproberen..
Die beginnen dan met: Wat denkt u zelf dat het is?

Euhhh... als ik dat geweten had, had ik hier niet gezeten... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 22 mei 2011 - 0:49

je urine is toch onderzocht? Daar hadden ze toch ook kunnen zien of je al dan niet zwanger bent? Of moeten ze daar specifiek op testen?

Bij blindedarmonsteking heb je pijn als je op je buik rechtsonder duwt en als je dan loslaat, doet het nog veel meer pijn...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:51

Jerry schreef:je urine is toch onderzocht? Daar hadden ze toch ook kunnen zien of je al dan niet zwanger bent? Of moeten ze daar specifiek op testen?

Bij blindedarmonsteking heb je pijn als je op je buik rechtsonder duwt en als je dan loslaat, doet het nog veel meer pijn...
Urine testen/ kweken ze alleen op ontstekingen als daar de aanvraag voor is. Zwangerschap is weer een andere test.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:10

Maar ze zegt hierboven dat ze dan een olifantendracht moet hebben Laughing Waarmee ze zal bedoelen dat ze al een tijdje geen sex heeft gehad denk ik?

Gast
Gast

Bericht  Caramba zo 22 mei 2011 - 1:27

Het kan zoveel zijn, loop zelf al jaren met vage rare buikpijn rond. Meerdere keren mee naar ziekenhuis en huisarts geweest, komt steeds niets uit. Nierstenen en Galstenen zit ik niet aan te denken, omdat ik het dus al jaar heb. Bij nierstenen en galstenen sta je letterlijk op je kop van de pijn. Ik sta niet op mijn kop van de pijn.
Blaasontsteking was het niet, blindedarm niet, terwijl het drukken op die plek wel pijn deed en loslaten nog meer pijn.
Nu zit ik zelf te denken om binnenkort weer naar de huisarts te gaan om te vragen of het ook een voedselallergie kan zijn.
Daarna laat ik me verder onderzoeken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: