Wie herkent deze 'fase'
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie herkent deze 'fase'
R blijft de laatste weken maar herhalen dat hij graag een meisje wilt zijn...Alles wat hij speelt doet hij ook in de meisjesvariant zeg maar. Hij speelt graag dieren na maar nu is hij opeens een meisjespoes etc etc.
Ik maak me er totaal geen zorgen om, denk dat het te maken heeft met het praten over zijn zusje maar vraag me af of hier meer kinderen deze fase gehad hebben.
Ik heb ooit een kindje in de klas gehad dat echt een meisje wilde worden, en daar therapie en alles voor kreeg dus mocht hij het serieus ooit echt gaan menen heb ik er wel al 'ervaring' mee.
Ik maak me er totaal geen zorgen om, denk dat het te maken heeft met het praten over zijn zusje maar vraag me af of hier meer kinderen deze fase gehad hebben.
Ik heb ooit een kindje in de klas gehad dat echt een meisje wilde worden, en daar therapie en alles voor kreeg dus mocht hij het serieus ooit echt gaan menen heb ik er wel al 'ervaring' mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie herkent deze 'fase'
Ik heb vroeger zelf zo'n fase gehad, ik wilde liever een jongetje zijn met een radiografisch bestuurbare auto, geen jurkjes of rokken.
Ik dacht ook dat jongetjes meer mochten vanuit thuis. Alleen daarom was ik er liever 1.
Ik dacht ook dat jongetjes meer mochten vanuit thuis. Alleen daarom was ik er liever 1.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn dochter heeft ongeveer een week lang gezeurd om een pipi ik moest hem er bij mijn zoontje maar afknippen en bij haar opplakken. En beledigd dat ze was dat ik het daar niet mee eens was. Meestal was het met handen in dr zij "Nouhouu mama! Niet leuk hoor!" maar soms ook flink stampvoetend en giftig.
Heb haar er nu al weken niet meer over gehoord.
Heb haar er nu al weken niet meer over gehoord.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nee niet herkenbaar.
B zegt wel ' dat is een jongen of meisje, of vraagt waar mijn piemel is.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hier ook ja.Wennes schreef:Nee niet herkenbaar.
Gast- Gast
Wennes schreef:Nee niet herkenbaar.
+1
Gast- Gast
Ow maar R weet heel goed het verschil hoor hahaha. Dat is het niet.
We hebben het hoogstwaarschijnlijk wel ontdekt waardoor het komt. Hij is naar de kapper geweest en sindsdien is hij een meisje zegt hij. Want als je naar de kapper gaat wordt je een meisje...zeer logisch dat ik dat niet bedacht had.
We hebben het hoogstwaarschijnlijk wel ontdekt waardoor het komt. Hij is naar de kapper geweest en sindsdien is hij een meisje zegt hij. Want als je naar de kapper gaat wordt je een meisje...zeer logisch dat ik dat niet bedacht had.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand die dit herkent?
» Het is een fase.. Het is een fase... Het is een faaaaasseee
» Wie herkent dit?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Het is een fase.. Het is een fase... Het is een faaaaasseee
» Wie herkent dit?