Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline za 21 mei 2011 - 23:39

Ik heb sinds 1,5e week elke dag buikpijn. Het voelt als menstruatiekramp.. zo'n weeíge pijn.. Gisteravond had ik ongeveer een minuut extreem scherpe pijnscheuten in mijn onderbuik. Sowieso is de pijn 's avonds een stuk erger dan 's middags.
Ben ook steeds misselijk door de pijn, heb wel veel honger maar zit ook snel vol.

Heb donderdag al een potje urine bij de huisarts ingeleverd, daar kwam op 't eerste gezicht niets uit, ze hebben 't nu opgestuurd naar het lab.

Ik vermoed zelf dat het mijn baarmoeder is aangezien ik het herken als menstruatiepijn. Ik ben vorige week van apotheek geswitcht en heb nu een andere nepvariant dan ik eerst had van de Diane pil. Zou dit een oorzaak kunnen zijn?

Ga morgen sowieso weer bellen met de dokter maar ik hoop eigenlijk dat iemand dit herkent..

Ik kan trouwens niet zwanger zijn.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:41

Ik herken het als een blindedamontsteking. En dat gaan ze niet aan je urine zien... Been there, done that.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:42

Hebben ze ook gekeken of je blaasontsteking hebt? En anders kunnen het ook je darmen zijn (bijv. pds)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline za 21 mei 2011 - 23:47

Blaasontsteking is inderdaad getest.. daar kwam bij de huisarts niets uit vandaar dat ze het naar het lab hebben gestuurd.

PDS ben ik mee bekend. Dit is heel anders. Meer een verlammende pijn.. had gisteravond ijskoud en kippevel van de pijn. Heel vervelend. Ben maar met een kruik in bed gaan liggen en toen ging 't wel weer.

Maple, blindedarm is toch superheftig en rechts van je buik? En redelijk accuut toch? Ik loop er al meer dan een week mee.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:49

Ik heb er ook een week mee gelopen, maar meer door verkeerde diagnoses. En de ergste pijn zat idd rechts, maar de scheuten gingen door mijn hele onderbuik. Het hoeft overigens niet acuut te zijn, hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline za 21 mei 2011 - 23:52

Vervelend dat 't zo is gelopen bij jou.. Maar ik vind 't echt heel erg op menstruatiepijn lijken. Gister leek het echt of er met messen in m'n baarmoeder werd gestoken..

Ben gewoon benieuwd of het door een pilwisseling kan komen.. Vraag ik sowieso morgen. Heb een hekel aan dit soort vage klachten. Doe mij maar gewoon een verkoudheid ofzo..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:54

Die messteken herken ik ook wel, zo omschreef ik de pijn ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 0:00

Ja, maar dat was gisteravond echt heel kort.. minuutje ofzo.. toen was het weer over. En nu heb ik gewoon weer een hele lichte zeurderige pijn.. maar bijna te verwaarlozen. Vind het gewoon vreemd dat het in de avond zoveel meer pijn doet. Misschien door avond eten maar dan zou 't toch logischer zijn als 't om m'n darmen gaat. Maar zo voelt 't niet. Heb ook geen andere ontlasting o.i.d.

Maar ik heb een nieuwe dokter, misschien is ie wel heel goed smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:04

Persoonlijk denk ik niet dat dit te maken heeft met het wisselen van pil, hormonen zijn natuurlijk hetzelfde gebleven. Je kunt wel klachten krijgen van de hulpstoffen maar dit soort klachten? Nee daar heb ik nog nooit van gehoord. Wacht gewoon maar het onderzoek af, speculeren heeft verder toch geen zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 0:07

Ik ben het met je eens hoor Ammazonnia w.b. het speculeren.. maar vanwege een andere ziekte zit ik al veel in 't ziekenhuis dus vermijd het liefst een nieuw onderzoek. Vandaar dat ik op herkenning hoopte.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:09

Het zou goed van je hormonen kunnen zijn hoor, de pil kan gekke dingen doen met je lichaam.

Ik heb/ had dat soort klachten ook in mijn zwangerschap, door het groeien van mijn baarmoeder, kramp en steken in mijn onderkant.
Zeker 's avonds als ik moe ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:09

Symptomen herken ik toch echt van mijn zwangerschap en jij bent van pil gewisseld.. dus tijdje niet veilig geweest?.. maargoed je geeft al aan dat dat het echt niet kan zijn ( je zult zelf wel weten of je seks gehad hebt :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:11

Heb je eigenlijk koorts? En opgezette klieren in bijv je liezen?

Blindedarm ontsteking geeft vaak lostlaat- pijn. Als je er op drukt doet het minder pijn, op het moment dat je het los laat, ga je door de grond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:12

Razz88 schreef:Symptomen herken ik toch echt van mijn zwangerschap en jij bent van pil gewisseld.. dus tijdje niet veilig geweest?.. maargoed je geeft al aan dat dat het echt niet kan zijn ( je zult zelf wel weten of je seks gehad hebt :P )
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij het lezen.
Maar ik ken iemand die 'schijnzwanger' geweest is na het overstappen naar de Diane- pil, dat kan dus dit soort verschijnselen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:13

ProudMama schreef:
Razz88 schreef:Symptomen herken ik toch echt van mijn zwangerschap en jij bent van pil gewisseld.. dus tijdje niet veilig geweest?.. maargoed je geeft al aan dat dat het echt niet kan zijn ( je zult zelf wel weten of je seks gehad hebt :P )
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij het lezen.
Maar ik ken iemand die 'schijnzwanger' geweest is na het overstappen naar de Diane- pil, dat kan dus dit soort verschijnselen geven.

Oke.. wist ik niet dat dat kon na het overstappen op een andere pil.. zo leer ik ook nog eens iets :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:16

Razz88 schreef:
ProudMama schreef:
Razz88 schreef:Symptomen herken ik toch echt van mijn zwangerschap en jij bent van pil gewisseld.. dus tijdje niet veilig geweest?.. maargoed je geeft al aan dat dat het echt niet kan zijn ( je zult zelf wel weten of je seks gehad hebt :P )
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij het lezen.
Maar ik ken iemand die 'schijnzwanger' geweest is na het overstappen naar de Diane- pil, dat kan dus dit soort verschijnselen geven.

Oke.. wist ik niet dat dat kon na het overstappen op een andere pil.. zo leer ik ook nog eens iets :P
Wist ik ook niet hoor. Maar ze had echt zwangerschaps- klachten zoals de buikpijn, misselijkheid, overgeven, flauwvallen en grotere en gevoeligere borsten. Testen waren iedere keer negatief.
Iom de huisarts gestopt met de pil en de klachten verdwenen. Heel bizar.

edit: De Diane is ook een relatief zware pil, en daar moet je lichaam wel tegen kunnen. Ik heb het jaren geslikt zonder problemen, maar dat is weer voor iedereen verschillend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 0:19

Ik kan niet zwanger zijn tenzij ik de draagtijd van een paar olifanten bij elkaar heb Wink En zelfs nu ben ik er nog bang voor.. stom he smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:20

Feline schreef:Ik kan niet zwanger zijn tenzij ik de draagtijd van een paar olifanten bij elkaar heb Wink En zelfs nu ben ik er nog bang voor.. stom he smile
Gewoon even testje doen, dan weet je zeker dat het niet zo is, hoef je je daar niet meer druk om te maken! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 0:20

PM, ik slik de pil al sinds m'n 16e. Altijd Diane omdat ik nogal last van acne had/heb.. Heb alleen sinds vorige week een andere nepvariant omdat ik van apotheek ben veranderd.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:25

Feline schreef:PM, ik slik de pil al sinds m'n 16e. Altijd Diane omdat ik nogal last van acne had/heb.. Heb alleen sinds vorige week een andere nepvariant omdat ik van apotheek ben veranderd.
Ik zou dan zeker eens bellen met je huisarts of je niet de gewone weer kan krijgen!!
Ik zie het bij clienten ook weleens, de apotheek kan 100x zeggen dat een tablet hetzelfde is, mensen kunnen er toch anders op reageren.
En als de huisarts het echt specifiek voorschrijft moet je die pil gewoon kunnen krijgen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:26

Het kan echt vanalles zijn hoor.. Nierstenen, galstenen, blindedarm, darmen.. Moet ik nog doorgaan? :P Wat wil je horen van ons? Behalve met allemaal ziektes komen kunnen we toch niks voor je doen helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:28

Amazzonia schreef:Het kan echt vanalles zijn hoor.. Nierstenen, galstenen, blindedarm, darmen.. Moet ik nog doorgaan? :P Wat wil je horen van ons? Behalve met allemaal ziektes komen kunnen we toch niks voor je doen helaas.
Natuurlijk kunnen we geen diagnose stellen, maar beetje meedenken is toch niet zo erg?!

Al had ik pas onder werktijd een huisarts aan de telefoon die de diagnose 'longonsteking' stelde nadat de client in de telefoon had gehoest... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Feline zo 22 mei 2011 - 0:31

ProudMama schreef:
Amazzonia schreef:Het kan echt vanalles zijn hoor.. Nierstenen, galstenen, blindedarm, darmen.. Moet ik nog doorgaan? :P Wat wil je horen van ons? Behalve met allemaal ziektes komen kunnen we toch niks voor je doen helaas.
Natuurlijk kunnen we geen diagnose stellen, maar beetje meedenken is toch niet zo erg?!

Al had ik pas onder werktijd een huisarts aan de telefoon die de diagnose 'longonsteking' stelde nadat de client in de telefoon had gehoest... Rolling Eyes

Whahaha.. hopelijk niet mijn huisarts Wink

De echte Diane moet ik trouwens voor betalen.. en de vorige nepvariant had ik geen problemen mee dus hoop dat ik nep kan blijven gebruiken.. scheelt toch weer, heb al hoge ziektekosten!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:33

En met je verzekering is geen regeling te treffen als je het verhaal uitlegt en de huisarts het speciaal voorschrijft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:35

Natuurlijk is meedenken niet erg, maar het heeft weinig zin, we weten het toch niet zeker. En huisartsen, tsja.. Sommige zijn het woord 'arts' niet waard maargoed.. Als ze denkt dat het van de pil komt bel dan morgen de apotheek om te vragen of je de oude fabrikant terug mag. Misschien kan het, misschien niet, dat hoor je vanzelf. En misschien helpt het, misschien niet. Dat kan je alleen maar zelf uitproberen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkent iemand deze klachten? (buikpijn) Empty Re: Herkent iemand deze klachten? (buikpijn)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum