Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloedverlies, MK?

+6
meisjesmama
pantuf
Annemie
Susan
Floor
Aimee
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bloedverlies, MK?  - Pagina 2 Empty Re: Bloedverlies, MK?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:26

Sterkte met wachten! hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aimee vr 20 mei 2011 - 0:30

pitbullgup schreef:De streepjes zijn prima hoor! Het kan ook nog de innestelingsbloeding zijn natuurlijk....
ik heb tot nu toe in mijn zwangerschap ook elke week een paar dagen bloedverlies en er zit toch echt een klein freggeltje in mijn buik. Zolang je geen heftige krampen hebt en geen stolsels verliest zou ik me niet zo'n zorgen maken.

Ik heb dinsdag wel vrij heftige krampen gehad... Maar ik denk(hoop) dat als ik toen een miskraam heb gehad, dat het streepje niet vandaag donkerder zou zijn geworden. Ach, ook een stukje zelfbescherming!
Hopelijk is het bloedverlies nu echt gestopt, maar we wachten maar gewoon af Rolling Eyes
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:32

Ik heb trouwens bij mijn beide zwangerschappen ook menstruatie-achtige krampen gehad (weliswaar zonder bloedverlies). Beide keren een gezonde zoon op de wereld gezet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:40

Krampjes heb ik aan het begin ook gehad, en ook een keer een klein beetje bloedverlies. Maar was niks aan de hand.

Kleine 2 weken geleden had ik opeens ook bloedverlies, en wel iets meer als een klein beetje, en ben helemaal onderzocht en was niks te vinden. Mogelijk gewoon een gesprongen adertje. Het hoeft dus niet gelijk fout te zijn.

Maar dat onzekere afwachten is vreselijk he?! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:03

Krampen komen aan het begin van heel veel zwangerschappen voor. Ik heb zelf twee miskramen gehad en bij beiden bleef het streepje dan even donker of word lichter. Ik kan je natuurlijk geen enkele zekerheid geven dat het goed is, zoals niemand dat hier kan, maar het is in elk geval wel een positief teken dat de test donkerder wordt, dat is echt duidelijk te zien. Anders test je over vijf dagen nog eens en kijk je of die dan nog donkerder is. Ik hoop voor je dat het goed zit!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:09

Sterkte met deze onzekerheid. Ook ik heb met beide zwangerschappen bloed verloren. De eerste keer bij 13 weken en echt heeeeel veel en de tweede keer met 9 weken. Wat het is geweest weten ze niet waarschijnlijk een adertje gesprongen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:13

Ik had in het begin krampen die véél heftiger waren dan mijn normale menstruatie krampen, ik werd en 's nachts zelfs wakker van. Maar ik heb ook geen bloedverlies gehad, totaal niks nog tot nu toe, volgens mij verliezen de meeste toch wel een beetje... Sterkte met afwachten, dit is de langst durende periode van je hele zwangerschap Wink (zo lijkt het tenminste hihi)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:33

Lieve Aimee,

Zoals ik je ook al in het vorige topic heb gezegd, zou ik er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent!
Je hebt zoals je omschrijft niet zo heel veel bloed verloren, en geen stolsels, dus het lijkt niet op je échte menstruatie.
De menstruatiekrampen die je omschrijft zijn waarschijnlijk je banden die oprekken, en gebeurd nogal wat in je lichaam!

Ik heb week 5/6 echt heel veel bloed verloren, hele plassen, en ik ben nog steeds gewoon zwanger!
Wel is het erg fijn als je een echo kan krijgen met 6/7 weken!

Ga maar voorzichtig genieten!

Ps ; je test is zeker wel donkerder geworden, hcg verdubbelt om de dag!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 20 mei 2011 - 3:43

jeetje wat vervelend zeg die onzekerheid!

er zijn zoveel verklaringen te vinden voor alles! en je probeert ook als een gek te zoeken na een verklaring.

diep van binnen weet hoe het zit. heb je ondanks de onzekerheid een goed gevoel of niet? en daarnaast is het helaas afwachten tot de echo.

ik wil je heel veel sterkte toewensen, en hoop dat je snel een echo heb, en duim voor je dat alles goed mag zijn! hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee vr 20 mei 2011 - 7:02

Tot nu toe helemaal geen bloedverlies meer gehad (afkloppen!) bounce
Verder voel ik me enorm zwanger: ben met vlagen heel misselijk en heb zere borsten, dus wat dat betreft zit het wel goed. Maar ergens ben ik ook een beetje bang dat ik het zo graag wil dat ik ook voel wat ik wil voelen Wink

Nouja, ik moet gewoon voorlopig teren op mijn goede test van vanmorgen. Hopelijk dinsdag dan nog iets donkerder en de week daarna de echo.

Bedankt voor jullie lieve woorden! hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  joyce0606 vr 20 mei 2011 - 7:56

wat ik heb gedaan met deze zwangerschap, omdat ik bang was dat het misschien weer verkeerd zou aflopen, dat ik die testen van CB en gehaalt waarbij ook die indicatie bij zit. die laat zien hoeveel weken je bent.

ik heb eerst die test gedaan en toen stond er 2-3 weken
een ruime week later heb ik weer een test gedaan en toen stond er 3+

dus zo wist ik eigenlijk dat het de goede kant op ging! maar misschien maak jezelf hier alleen maar gek door, mij gaf het meer rust. ik realiseer me heel goed, dat als het niet goed is het dan ook zo moet zijn, en niets het tegen kan houden!

fijn dat je toch een goed gevoel heb!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: