Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloedverlies of menstruatie?

+23
Juutjepetuutje
Miccie
Flower_L
Raven
LDJ
Highway
mzcharlotte
nillis
Annemoontje
kwak
Poisongirl
Flip Fluitketel
Happydobby
Muppetje
Weegschaal
CCC
Puggle
Filoria
Makamba
Muis
liesje
SarahKey
slaatje
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bloedverlies of menstruatie? Empty Bloedverlies of menstruatie?

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 18:40

Goedemorgen meiden.

Afgelopen zaterdag heb ik 2 positieve kv testen en 1 positieve digitale cb test in handen gehad. Zondag een negative kv test en er vervolgens achteraan een positive cb test. Gisteravond had ik opeens een paar druppels oud bloed in mijn slipje. Niet veel later werd dit rood bloed. In de nacht heeft het wat doorgezet en nu lijkt het wel of ik ongesteld ben. Ik heb wel wat krampjes, maar niet echt onhoudbaar. Ook heb ik geen stolsels. Nu ben ik dus bang dat ik ergens in de afgelopen maand een eitje heb gehad dat zich niet goed genesteld heeft en dat het hcg nog niet dermate gezakt is en ik daarom positief gestest heb. Ik ben er best verdrietig om. Ik weet dat er vrouwen zijn die tijdens een zwangerschap ongesteld worden, maar of ik nou juist een van die vrouwen ben. Ik ben bang dat ik niet meer kan doen dan afwachten en over een week nogmaals een test doen, die dan hoogstwaarschijnlijk negatief zal zijn.
Ergens ben ik in ieder geval "blij" dat het geen miskraam is, dat ik nu in ieder geval weet dat ik zwanger kan raken en dat we het pas sinds gister weten. Maar een teleurstelling kan natuurlijk ook pijn doen. Ik voel me nu echt een beetje voor lul omdat ik me echt zwanger voelde en nog steeds wel trouwens. Ik ben/was vreselijk moe, mijn borsten doen/deden pijn, ik was elke ochtend wat misselijk..Maar blijkbaar mocht het nog even niet zo zijn. Ik begrijp dat jullie niets met mijn post kunnen, maar vind het fijn het even van me af te kunnen schrijven.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedverlies of menstruatie? Empty Re: Bloedverlies of menstruatie?

Bericht  SarahKey wo 30 mei 2012 - 18:54

Ah wat sneu zeg dat je nu bent gaan bloeden.

Soms als het niet goed is neemt het lichaam zelf je vruchtje op. Je hoeft dus niet persé stolsels oid te hebben.
Het is idd een kwestie van afwachten, maar zulke dagen duren echt lang.

hug hug hug hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  liesje wo 30 mei 2012 - 19:09

ach wat sneu denk idd dat je het beste kan afwachten en na een week nog een testje doet
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 19:13

Jeetje wat een narigheid. Ik denk ook idd afwachten nu en later nog een keer een test doen.

Gast
Gast

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 19:24

Ik heb net de h.a gebeld en de dokter geeft idd aan dat ik volgende week donderdag nogmaals een test moet doen. Toch blijf ik het raar vinden, vooral dat ik zondag een negatieve kv test had en daartegen over zo'n positieve cb test. Ik heb zo'n zin om van het weekend een paar wijntjes te drinken tegen de teleurstelling die ik nu voel, maar toch denk ik dat het niet verstandig is. Al is het alleen maar voor die ene procent dat het toch goed zou kunnen zijn. In elk geval ben ik blij dat ik bij mijn beste vriendin ben, en dus niet alleen thuis zit.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis wo 30 mei 2012 - 19:27

Och Slaatje toch! Lijkt het een echte menstruatie? Er zijn hier best veel meiden met flink bloedverlies geweest, dus er is nog hoop. Kijk naar Flower en Kwak als ik mij niet vergis. Ik weet verder niet veel zinnigs te zeggen, maar wil je veel liefde en kracht toe wensen, en ook een dikke knuffel geven! hug
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Makamba wo 30 mei 2012 - 19:33

Muis schreef:Och Slaatje toch! Lijkt het een echte menstruatie? Er zijn hier best veel meiden met flink bloedverlies geweest, dus er is nog hoop. Kijk naar Flower en Kwak als ik mij niet vergis. Ik weet verder niet veel zinnigs te zeggen, maar wil je veel liefde en kracht toe wensen, en ook een dikke knuffel geven! Bloedverlies of menstruatie? 699888

+1 Bloedverlies of menstruatie? 699888 Bloedverlies of menstruatie? 699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Filoria wo 30 mei 2012 - 19:39

Wat fijn dat je bij je beste vriendin zit in elk geval. Heel veel sterkte met het doorkomen van deze week.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 20:05

Jullie zijn lief, die knuffels, ook al zijn ze digitaal, doen me goed. Het is idd een echte menstruatie. Geen stolsel te zien. Ik wil mezelf niet blij maken met een dode mus. Hebben die meiden dan ook echt bloedverlies gehad, zoals ik dat heb? Met zoveel verlies dat je gewoon een maandverband nodig hebt, en die ook moet verschonen? En echt helder rood bloed?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 20:07

Het is natuurlijk lastig te zeggen wat er nu gebeurt met je lichaam. Maar ik weet wel van iemand in onze woonplaats, zij wist niet dat ze zwanger was, ook elke maand ongesteld. Toch heeft ze echt een dochter gekregen.

Gast
Gast

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 20:10

Lotje schreef:Het is natuurlijk lastig te zeggen wat er nu gebeurt met je lichaam. Maar ik weet wel van iemand in onze woonplaats, zij wist niet dat ze zwanger was, ook elke maand ongesteld. Toch heeft ze echt een dochter gekregen.

En dit soort dingen bedoel ik dus. Geen aanval hoor Lotje, ik vind het heel lief dat je me wat positieviteit wilt geven, maar ik ga er liever van uit dat het gewoon een mensturatie is. Ik heb net even in het topic van Flower gegeken, en zij beschrijft idd hetzelfde als ik heb. Alleen is het bij haar andersom. Zij was natuurlijk al wel wat verder dan ik. Ik kan gewoon echt niet meer dan de aankomende week afwachten, tot ik kan testen. Tot die tijd ga ik gewoon door met leven alsof ik zwanger ben, maar wel met in mijn achterhoofd dat het foute boel is
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 20:37

Vreselijk meis! Sterkte! Bloedverlies of menstruatie? 699888

Gast
Gast

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 20:48

Wat naar slaatje hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 20:50

Slaatje, niet heel naar bedoeld... Maar er zijn ontzettend veel vrouwen die denken dat ze later ongesteld worden (langere cyclus) en dan toch kort zwanger zijn geweest. Dus dit kan wel een miskraam zijn. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar houd er rekening mee dat het vruchtje waarschijnlijk niet is blijven plakken.

Duim voor je op goed nieuws! Bloedverlies of menstruatie? 699888

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 20:54

chococupcake schreef:Slaatje, niet heel naar bedoeld... Maar er zijn ontzettend veel vrouwen die denken dat ze later ongesteld worden (langere cyclus) en dan toch kort zwanger zijn geweest. Dus dit kan wel een miskraam zijn. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar houd er rekening mee dat het vruchtje waarschijnlijk niet is blijven plakken.

Dat denk ik dus ook, maar is het dan niet zo dat ik dan echt buikkrampen en stolsels moet hebben? Wat jij zegt bedoelde ik dus inderdaad ook. Ik weet dat er ook positieve verhalen zijn, maar in dit geval is het beter er van uit te gaan dat het vruchtje niet levensvatbaar zou zijn.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 20:59

slaatje schreef:
chococupcake schreef:Slaatje, niet heel naar bedoeld... Maar er zijn ontzettend veel vrouwen die denken dat ze later ongesteld worden (langere cyclus) en dan toch kort zwanger zijn geweest. Dus dit kan wel een miskraam zijn. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar houd er rekening mee dat het vruchtje waarschijnlijk niet is blijven plakken.

Dat denk ik dus ook, maar is het dan niet zo dat ik dan echt buikkrampen en stolsels moet hebben? Wat jij zegt bedoelde ik dus inderdaad ook. Ik weet dat er ook positieve verhalen zijn, maar in dit geval is het beter er van uit te gaan dat het vruchtje niet levensvatbaar zou zijn.

Ik heb het de cyclus voor mijn positieve test ook gehad, ik was toen ruim een week overtijd, en ben toen behoorlijk maar dan ook behoorlijk ongesteld geworden. Geen stolsels, gewone menstruatie ongemakken die ik normaal heb alleen wat heftiger. De HA gaf dit toen bij mij ook aan. Hoop voor alsnog dat het gewoon een soort van oud bloed is wat je nog kwijt moet... Dat had een vriendin van mij ook. Maar idd... soms lost de natuur iets op voor je... en in vele gevallen is het ook natuurlijk goed. Ik hoop echt oprecht dat het goed zit voor jullie Slaatje.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 21:03

Lief van je CCC, het is ook geen oud bloed. Ook weer niet super helder rood, maar wel rood. Ik denk inderdaad dat de natuur heeft besloten dat het nog niet zo heeft mogen zijn. Tijd zal het leren. Dank je voor je lieve woorden en voor je eerlijke uitleg hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 21:09

Geen probleem Slaatje, ik ben vrij nuchter in bepaalde dingen en was de eerste twaalf weken dan ook erg op mijn hoede dat het mis kon gaan. Al kan dit ook veel later in de zwangerschap natuurlijk.

Een vriendin van mij had trouwens ook behoorlijke bloedingen rond week 5/ 6 dacht ik... Daar was het wel 'oud' bloed zoals er op de echo's werd gezien. Maar dit was ook gewoon rood zeg maar, ze had geen bruinverlies of iets dergelijks dus dacht ook dat het niet goed ging uiteindelijk. Nu is ze 36 weken zwanger. Dus echt... de wonderen zijn de wereld niet uit, maar ik dacht dit is wel het meest eerlijke.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 30 mei 2012 - 21:19

Wat ontzettend verdrietig Slaatje Cry
En je komt zo sterk over! Is je vriend al op de hoogte?
Nog een week wachten, ik zou net als jij er vanuit gaan dat het niet goed is, maar ik duim voor een klein kansje Bloedverlies of menstruatie? 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 21:24

Ja, ik heb mijn vriend vanochtend om vijf uur al even gesproken en toen om zeven uur. Nu ligt hij te slapen en om 16 uur word hij ongeveer wakker en dan belt hij weer. Verder gaat het best redelijk. Nogmaals, tuurlijk is het verdrietig, maar als mijn lichaam dit eitje afstoot, dan had dat vast een reden, of was mijn lichaam er misschien nog niet aan toen. Mijn vriendin en haar man zijn beiden lief voor me. En ik knuffel lekker met haar dochter van vier en haar zoontje van zes maanden. Komt wel goed!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 30 mei 2012 - 21:28

Wat ontzettend balen zeg hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Happydobby wo 30 mei 2012 - 22:09

@slaatje, een collega van me had dit ook, eerst een positieve test en drie dagen later toch ongesteld geworden. de ronde daarna was ze weer zwanger en inmiddels heeft ze een gezonde dochter.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 22:15

Ik hoop dat het bij ons ook zo mag gaan. Zou het vruchtje uit zichzelf weggegaan zijn. Ik bedoel of ik dan geen curretage nodig zou hebben? (daar zal ik waarschijnlijk die test voor moeten doen volgende week)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 22:18

Ik denk ook dat je er beter vanuit kunt gaan dat het niet goed is gegaan. Ik heb dit na mijn 3e IVF poging ook gehad. Positieve testen, maar een paar dagen later wel gewoon ongesteld. Geen stolsels enz. Maar het is dan ook allemaal nog zo klein, ik denk dat er dan gewoon niet echt sprake is van stolsels etc. Balen slaatje, maar bedenk dat dit best wel vaak voor komt dus het is niet gek ofzo. Bij mij zeiden ze dat de testen nu gewoon elke dag lichter moesten worden en dat was dus ook zo.

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 30 mei 2012 - 22:23

Balen slaatje! Bloed je nu nog steeds? Want je hoort wel vaker verhalen als iemamd (veel) gebloed heeft nog steeds zwanger is. Of het vruchtje er nog zit en of je evt opwekking of evt curretage noodzakelijk is kan alleen bij de gyn worden vastgesteld en zolang jij het vruchtje nog in je baarmoeder hebt zal je ook nog een positieve test hebben. Ik hoop op het beste voor je.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: