Hoe groot is jouw tv?
+12
Dolphinne
Batwen
Ilargi
xxDila
minoessepoes
Caramba
M@niek
Roxi3
JD
Pien
Zwerver
Bliss
16 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe groot is jouw tv?
Bazinga schreef:Ik vind 't best wel een beetje bullshit om te zeggen dat je tv een bepaalde grootte moet hebben voor in je huiskamer. Waar wordt dat op gebaseerd dan?
eens. onze woonkamer is 5,5 meter breed, en de tv 127 cm....wil dat nu zeggen dat ik er een blijvende stoornis aan over houd?
mwa t is wel wennen, maar op zich prima....
in amerika hebben ze complete bioscoopschermen aan de muur hangen dus ach.........
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Bazinga schreef:En ehm.. Als je maar 350 euro hebt..? Dan ben je gedoemd naar een 66 cm tv'tje te kijken?
Of om de 350 euro nog even aan de kant te leggen en te zorgen dat het over een paar maanden 500/600 euro is.
Gast- Gast
Ik geloof dat de mijne net onder de meter is, van JVC, geen idee wat ie allemaal kan. Wel HD ook geloof ik. En digi tv met decoder en alles kan ie prima aan. En hij is toch 'al' 4 jaar oud ofzo, destijds wel duur, maar goed...Voor nu zou ie dan al minder waard/nuttig moeten zijn? Ik ben er heel blij mee.
Gast- Gast
ik zeg toch ook nergens dat je er schade o.i.d. door oploopt? het heeft te maken met hoe het voor je ogen is maar ook wat fijner/ prettiger kijkt. ik benoem alleen dat het er is, wij hebben er wel naar gekeken omdat ik gevoelig ben voor migraine en niet 1000 euro aan een tv wil betalen die uiteindelijk te groot is voor de ruimte.
Bliss vraagt tips, adviezen, ervaringen, volgens mij doe ik niets anders als die geven...
Bliss vraagt tips, adviezen, ervaringen, volgens mij doe ik niets anders als die geven...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
_Leaf_ schreef:Ik geloof dat de mijne net onder de meter is, van JVC, geen idee wat ie allemaal kan. Wel HD ook geloof ik. En digi tv met decoder en alles kan ie prima aan. En hij is toch 'al' 4 jaar oud ofzo, destijds wel duur, maar goed...Voor nu zou ie dan al minder waard/nuttig moeten zijn? Ik ben er heel blij mee.
Nee, maar jij hebt hem al vier jaar. Als je over een jaar toch andere wensen hebt, dan weet je ook wat je zoekt en wat je eraan wilt uitgeven. Dat denk ik tenminste. Dan heb je toch vijf jaar van een dure televisie genoten en geef je niet in één jaar twee keer een groot bedrag uit. Want 350 euro vind ik ook niet bepaald weinig. Maar 150 euro erbij en een televisie waar je net even wat langer mee vooruit kunt is toch een besparing. Ik vind het geen pakje suiker wat ik bij de Aldi moet kopen en dan heb ik liever iets waar ik langer mee kan doen, dan iets waar ik binnen een jaar, anderhalf, al weer andere wensen heb.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Leaf_ schreef:Ik geloof dat de mijne net onder de meter is, van JVC, geen idee wat ie allemaal kan. Wel HD ook geloof ik. En digi tv met decoder en alles kan ie prima aan. En hij is toch 'al' 4 jaar oud ofzo, destijds wel duur, maar goed...Voor nu zou ie dan al minder waard/nuttig moeten zijn? Ik ben er heel blij mee.
Nee, maar jij hebt hem al vier jaar. Als je over een jaar toch andere wensen hebt, dan weet je ook wat je zoekt en wat je eraan wilt uitgeven. Dat denk ik tenminste. Dan heb je toch vijf jaar van een dure televisie genoten en geef je niet in één jaar twee keer een groot bedrag uit. Want 350 euro vind ik ook niet bepaald weinig. Maar 150 euro erbij en een televisie waar je net even wat langer mee vooruit kunt is toch een besparing. Ik vind het geen pakje suiker wat ik bij de Aldi moet kopen en dan heb ik liever iets waar ik langer mee kan doen, dan iets waar ik binnen een jaar, anderhalf, al weer andere wensen heb.
Ik heb de mijne gekregen van mijn vader, hij stond eerst bij ons thuis. En nog iedere dag vind ik het een luxe om als student al zo'n ding te bezitten, haha. Op de slaapkamer heb ik nog gewoon zo'n kleine bolle, ook prima hoor, voor daar althans.
Gast- Gast
@pien, ik bedoelde t een beetje sarcastisch, sorry....
sja die van ons is inderdaad groot, maar op zich vind ik hem prima voor in de ruimte...je went er ook zo snel aan.
Ik ben zelf ook mirgraineklant, maar ik krijg migraine juist sneller door een te kleine tv, omdat ik me dan heel erg aan het inspannen ben om de ondertiteling te kunnen lezen. Nu kijk ik juist veel ontspannener, omdat ik mijn ogen minder hoef in te spannen.
een vriendin van me had laatst zo'n 3d tv gekocht, dat vind ik echt onzin... zitten er 2 van die 3d brillen op, ik zie mezelf al zitten met zo'n ding op mn hoofd. en t is nog gigaduur ook! dan wacht ik wel tot ze straks zover zijn dat je er geen bril voor op hoeft...en ze goedkoper zijn:)
sja die van ons is inderdaad groot, maar op zich vind ik hem prima voor in de ruimte...je went er ook zo snel aan.
Ik ben zelf ook mirgraineklant, maar ik krijg migraine juist sneller door een te kleine tv, omdat ik me dan heel erg aan het inspannen ben om de ondertiteling te kunnen lezen. Nu kijk ik juist veel ontspannener, omdat ik mijn ogen minder hoef in te spannen.
een vriendin van me had laatst zo'n 3d tv gekocht, dat vind ik echt onzin... zitten er 2 van die 3d brillen op, ik zie mezelf al zitten met zo'n ding op mn hoofd. en t is nog gigaduur ook! dan wacht ik wel tot ze straks zover zijn dat je er geen bril voor op hoeft...en ze goedkoper zijn:)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb een 55 cm met een achterkant van een meter ofzo.. echt HUGE! Maar er is hoop.. nog een maand of 2 en dan 'krijg' ik een 82 cm plasma van mn broertje, kan niet wachten!
Gast- Gast
Wij hebben een HD tv van 127 cm
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben nog zo'n oud lel met toeter er achter. Is niet heel groot, weet niet hoeveel inch.
Hij doet het nog goed, waarom dan een nieuwe kopen?
Hij doet het nog goed, waarom dan een nieuwe kopen?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wij hebben een Samsung plasma van 107 cm, HD ready, maar de kwaliteit is perfect, wel zijn wij overgestapt van kabel naar digitaal, want met het beeld via de kabel zag het er echt niet uit. We hebben overigens 500 euro betaald voor die tv.
Zit ook gewoon een HDMI aansluiting op, we hebben daar ook een pc op aangesloten, lekker makkelijk met films kijken, is dus eigenlijk gewoon een media pc.
Zit ook gewoon een HDMI aansluiting op, we hebben daar ook een pc op aangesloten, lekker makkelijk met films kijken, is dus eigenlijk gewoon een media pc.
Gast- Gast
Roxi3 schreef:Ik heb een lcd televisie van samsung, 101 cm. Het is deze:
Ik heb hem anderhalve maand geleden gekocht bij de mediamarkt voor 400 euro.
Volgens mij hebben wij dezelfde, of hij lijkt er in ieder geval veel op. Wij hebben full HB. Dat geeft niet dat vertekende beeld hoor! Wij hebben er een jaar geleden rond de 500 euro voor betaald geloof ik.
Ik wilde liever iets kleiner maar mijn vriend wilde deze maat en deze was in de aanbieding en dus goedkoper dan een maatje kleiner. Ik ben er nu wel erg blij mee.
Ik vind van die hele grote tv's echt vreselijk lelijk in de woonkamer staan, zeker als het hele interieur om de tv heen is gebouwd.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Dit is het model van de Makro dat ik ook op het oog op, de Samsung LE32C530 (LCD met Full HD). Wil iemand hier nog iets over kwijt?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wij hebben een samsung, hdready, 107 cm. Top tv! Mooi scherp beeld, goede kleuren etc!
destijds gekocht bij www.plattetvdiscounter.nl
Tip; ga naar kieskeurig.nl vergelijk daar de prijzen van de tv die je op het oog hebt. Ik heb hem hierdoor maar liefst 200 euro goedkoper dan in de winkel & hij werd gewoon gratis thuisbezorgd!
destijds gekocht bij www.plattetvdiscounter.nl
Tip; ga naar kieskeurig.nl vergelijk daar de prijzen van de tv die je op het oog hebt. Ik heb hem hierdoor maar liefst 200 euro goedkoper dan in de winkel & hij werd gewoon gratis thuisbezorgd!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss wat vind je van deze?
http://www.t-online-shop.nl/philips-32pfl5405-h-12-lcd-tv-full-hd-100hz-dvb-t-dvb-c/?ref=vergelijktonlinenl
Of deze;
http://www.plattetvdiscounter.nl/product/lg-32ld550/
http://www.t-online-shop.nl/philips-32pfl5405-h-12-lcd-tv-full-hd-100hz-dvb-t-dvb-c/?ref=vergelijktonlinenl
Of deze;
http://www.plattetvdiscounter.nl/product/lg-32ld550/
Gast- Gast
Ja die zien er ook wel goed uit! Ik heb mezelf alleen nu echt in mn hoofd gehaald dat ik een Samsung wil, omdat ik al veel dingen van dat merk heb Ik ga me er dit weekend ook nog ff in verdiepen, maar zoiets als jij plaatst moet t wel gaan worden idd
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha ik zou juist nooit een Samsung willen omdat alles wat ik van Samsung had slecht was en gauw kapot ging
Gast- Gast
Wij hebben nu 3 jaar deze samsung 86 cm
Mijn vriend vind dat we alweer een nieuwe nodig hebben.. Ik vind het wel best zo haha.. Kan het geld wel beter gebruiken.. Lekker op vakantie ofzo
Mijn vriend vind dat we alweer een nieuwe nodig hebben.. Ik vind het wel best zo haha.. Kan het geld wel beter gebruiken.. Lekker op vakantie ofzo
Gast- Gast
Razz wat is er in godsnaam met jouw ticker ding gebeurd?
Ik heb zojuist mijn brief van de Belastingdienst ontvangen; ik krijg een kleine 400 euro terug Daar ga ik dus een mooie tv van kopen!
Ik heb zojuist mijn brief van de Belastingdienst ontvangen; ik krijg een kleine 400 euro terug Daar ga ik dus een mooie tv van kopen!
Gast- Gast
Ik heb deze;
De Samsung LE-40C630 is een Full HD LCD TV 100 Hz met een 40 inch (101 cm) beeldscherm met een resolutie van 1920 x 1080p, een zeer hoog dynamisch contrast en 4 HDMI aansluitingen.
De Samsung LE-40C630 is een Full HD LCD TV 100 Hz met een 40 inch (101 cm) beeldscherm met een resolutie van 1920 x 1080p, een zeer hoog dynamisch contrast en 4 HDMI aansluitingen.
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een 32" (82 cm dus) LED televisie van LG, full HD.
We moesten al een tijd een nieuwe televisie hebben dus gingen we opzoek. Het liefst hadden we een grotere genomen alleen waren we helemaal gek op een bepaalde tv kast van de ikea, en daar kon alleen een tv tot 32" in. Hij is er nu ongeveer twee maanden en we vinden hem heel fijn, alleen twijfelen we toch wel of we niet iets groters willen nemen, want we verlangen nu al naar groter. Maargoed wij gebruiken de televisie dan ook echt optimaal. We gamen er op, kijken per dag uberhaupt al 2 tot 3 films en er worden veel series op gekeken.
We moesten al een tijd een nieuwe televisie hebben dus gingen we opzoek. Het liefst hadden we een grotere genomen alleen waren we helemaal gek op een bepaalde tv kast van de ikea, en daar kon alleen een tv tot 32" in. Hij is er nu ongeveer twee maanden en we vinden hem heel fijn, alleen twijfelen we toch wel of we niet iets groters willen nemen, want we verlangen nu al naar groter. Maargoed wij gebruiken de televisie dan ook echt optimaal. We gamen er op, kijken per dag uberhaupt al 2 tot 3 films en er worden veel series op gekeken.
Batwen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 24
Registratiedatum : 13-05-11
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe groot is jouw kamer?
» Hoe groot is jouw boekenverzameling?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
» Hoe groot is jouw boekenverzameling?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: