Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw werk jouw passie?

+58
eigenwijs
Niekske
Snoes
kwak
Destino
Beertje
Stuiterbal
Dikkie Dik
Highway
M@niek
Fortissimo
JustMeDaan
Roos'
Evalynn
ixis
BlackPoint
Silke
Sanne
Clapperdie
Artemis
_Liv
Luce
Ella
Ilovethe90s
GeKKiE
Roodkapje
Capt'n Zero
Jeanette
LDJ
Aziraphale
Bolleke
Rouxxxe
Pancake
SoGood
Sissi
Pineco
Carmen_
Lady4
Mida4you
Puggle
Snirp
Rush
Marin
Ragazza
Razz
nina
Blueschick
ellibre
Twellie
Caroow
Liz
Lenthe
Auxo
TukTuk
Manderijn
rapa nui
Printje
Rizzo
62 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Rizzo do 4 jul 2013 - 9:08

Begin je ervan te stralen als je er over vertelt en is je werk bijna je hobby? Of krijg je er eigenlijk weinig energie van en wil je liever wat anders? Vertel! En wat voor werk doe je dan eigenlijk?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Printje do 4 jul 2013 - 9:12

Ja mijn werk is zeker mijn passie. Ik ben kleuterjuf en doe het met heel veel liefde en plezier.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Rizzo do 4 jul 2013 - 9:21

Printje schreef:Ja mijn werk is zeker mijn passie. Ik ben kleuterjuf en doe het met heel veel liefde en plezier.

 Oh wat heerlijk lijkt me dat zeg! Is dat ook hetgene wat je de rest van je leven (of nouja, de komende jaren iig) wil blijven doen?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  rapa nui do 4 jul 2013 - 9:22

Ja, ik werk in een kantoorfunctie in een bouw gerelateerde sector en heb volgens mij zo'n beetje de leukste baan van het bedrijf. Ik heb met veel mensen te maken, kan lekker veel zeuren en regelen en het blijft al jaren leuk. Ik had laatst een cursus binnen het bedrijf die gegeven werd door een iemand van buiten, we moesten vertellen wat we deden en ik kreeg van die persoon meteen te horen: je straalt helemaal, volgens mij vind jij je werk ontzettend leuk. Ik steek er veel tijd in maar krijg er veel energie door gewoon omdat ik het met veel plezier doe.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Printje do 4 jul 2013 - 9:25

Rizzo schreef:
Printje schreef:Ja mijn werk is zeker mijn passie. Ik ben kleuterjuf en doe het met heel veel liefde en plezier.

 Oh wat heerlijk lijkt me dat zeg! Is dat ook hetgene wat je de rest van je leven (of nouja, de komende jaren iig) wil blijven doen?

J ik zie mezelf als een kleuterjuf in hart e nieren. Ik wl me ook echt hard blijven maken dat een kleuter een kleuter blijft en ik wil die prestatiegerichte maatschappij zover mogelijk uit mijn klas houden als mogelijk is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Manderijn do 4 jul 2013 - 9:25

Ja!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  TukTuk do 4 jul 2013 - 9:25

Ik werk dan nog niet, hoop volgend jaar af te studeren, maar het is zeker mijn passie. Ben ook zo blij dat ik de keuze heb gemaakt deze opleiding te doen. Ondanks de vele tegenslagen, maar dankzij mijn passie heb ik niet opgegeven. Kan ook niet wachten tot ik kan gaan werken en ook echt met patiënten / cliënten kan gaan werken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Auxo do 4 jul 2013 - 9:26

Nee dat is het niet. Mijn hart ligt in de kinderopvang, maar ben bang dat ik daar niet meer zomaar aan de slag kan. Ook niet als het weer wat aantrekt, omdat ik er dan veel te lang uit ben geweest, denk ik. 

 Ik heb wel plezier in het werk wat ik nu doe. Ik probeer er iedere dag weer iets leuks van te maken en mijn collega's zijn echt super.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Lenthe do 4 jul 2013 - 9:29

Ik ben bijna een jaar aan het werk en de eerste 5 maanden vond ik het helemaal niks. Ik heb een functie waar ik best veel aan sales moet doen en ik moest mijn eigen netwerk opbouwen. Dit was lastig in het begin, want ik had er weinig ervaring mee en voordat je successen boekt, duurt dat erg lang.
Inmiddels ben ik steeds meer op mijn plek en ik vind het werk leuker. Ik weet niet of ik deze functie over 10 jaar nog doe, maar ik leer er veel en we zullen zien hoe het verder loopt. Het is niet dat ik straal over mijn werk en dat het mijn hobby is, dat niet.
Ik kan het trouwens wel moeilijk los laten. Ik heb net vakantie en soms zet ik mijn telefoon nog wel aan om te kijken of ik nog mail heb. Ik weet dat mijn afwezigheidsmelder aan staat en dat ik de rest heb overgedragen aan mijn collega, maar vind het wel moeilijk om toch niet te kijken Wink  Ik denk dat het afkickverschijnselen zijn haha
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Rizzo do 4 jul 2013 - 9:41

Lenthe, wat goed dat je doorgezet hebt dan! Vijf maanden werk doen dat je niet leuk vindt is best lang.

Auxo, is het niet mogelijk om wat invalwerk te doen in een kinderopvang? Zodat je een beetje in dat werk blijft?

En wat fijn dat veel mensen echt op hun plek zitten of weten wat ze willen. Ik twijfel nog behoorlijk vaak, en dan met name over mijn werkplek. Dat heb ik eigenlijk altijd al wel gehad, maar de laatste tijd wordt het steeds meer lijkt het wel. Vervelend Sad . Daardoor vind ik het ook lastig om te bepalen of ik het werk zelf nog wel leuk vind. Denk het wel.. Maar weet niet haha.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Liz do 4 jul 2013 - 9:47

Ja! Ik werk in de jeugdzorg en heb een ontzettend uitdagende functie, super collega's en onze kids zijn geweldig. Ik vind mijn werk echt heel leuk.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Caroow do 4 jul 2013 - 9:56

Ik vind het erg leuk op het werk en ga er altijd met plezier heen. Maar mijn passie, nee dat niet hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Lenthe do 4 jul 2013 - 10:00

Rizzo schreef:Lenthe, wat goed dat je doorgezet hebt dan! Vijf maanden werk doen dat je niet leuk vindt is best lang.

Auxo, is het niet mogelijk om wat invalwerk te doen in een kinderopvang? Zodat je een beetje in dat werk blijft?

En wat fijn dat veel mensen echt op hun plek zitten of weten wat ze willen. Ik twijfel nog behoorlijk vaak, en dan met name over mijn werkplek. Dat heb ik eigenlijk altijd al wel gehad, maar de laatste tijd wordt het steeds meer lijkt het wel. Vervelend Sad . Daardoor vind ik het ook lastig om te bepalen of ik het werk zelf nog wel leuk vind. Denk het wel.. Maar weet niet haha.

Ja, ik vond het zelf ook wel lastig, maar wist ook niet precies wat ik dan wel wilde. Ik vond het vooral vervelend dat ik tijdens werktijd echt mijn tijd tot 17.00 uur zat af te tellen. Waardoor twijfel je zo? Is het vooral je werkplek? Hoe vind je je werk dan?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Twellie do 4 jul 2013 - 10:23

Ik doe mijn werk met plezier en zie veel voordelen maar het is niet mijn passie.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Rizzo do 4 jul 2013 - 10:24

Lenthe schreef:
Rizzo schreef:Lenthe, wat goed dat je doorgezet hebt dan! Vijf maanden werk doen dat je niet leuk vindt is best lang.

Auxo, is het niet mogelijk om wat invalwerk te doen in een kinderopvang? Zodat je een beetje in dat werk blijft?

En wat fijn dat veel mensen echt op hun plek zitten of weten wat ze willen. Ik twijfel nog behoorlijk vaak, en dan met name over mijn werkplek. Dat heb ik eigenlijk altijd al wel gehad, maar de laatste tijd wordt het steeds meer lijkt het wel. Vervelend Sad . Daardoor vind ik het ook lastig om te bepalen of ik het werk zelf nog wel leuk vind. Denk het wel.. Maar weet niet haha.

Ja, ik vond het zelf ook wel lastig, maar wist ook niet precies wat ik dan wel wilde. Ik vond het vooral vervelend dat ik tijdens werktijd echt mijn tijd tot 17.00 uur zat af te tellen. Waardoor twijfel je zo? Is het vooral je werkplek? Hoe vind je je werk dan?

Oh dat is best wel demotiverend ja! Ik werk binnen de maatschappelijke opvang en de doelgroep daar wordt steeds zwaarder. Meer middelengebruik, soepeler sanctiebeleid, grotere bek van cliënten, minder dankbaar en veel gezeik onderling haha. Klinkt goed he Wink . En dan heb ik het nog niet over alle bezuinigingen en de veranderingen die dat met zich meebrengt. Ik krijg er gewoon niet zoveel energie meer van en merk dat ik er niet zoveel zin meer in heb. Aan de andere kant moet je ook best wel sterk in je schoenen staan om het allemaal aan te kunnen en ik kan soms best wel onzeker zijn. Dus ik weet niet goed of het aan mijn werkplek ligt, of misschien aan mijzelf. Al zou ik ergens anders gaan werken, ik neem mezelf mee natuurlijk. Misschien is het een beetje van beide.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  ellibre do 4 jul 2013 - 10:32

Absoluut, zonder enige twijfel. Dat moet overigens ook wel, anders valt het niet vol te houden.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Blueschick do 4 jul 2013 - 19:23

Zeker weten. Zou ook totaal niet weten wat ik dan anders zou moeten gaan doen. Ik ben gek op mijn werk en ben er goed in!
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  nina do 4 jul 2013 - 19:26

Absoluut. Ik geniet heel erg van mijn werk en als ik over 'mijn' kinderen praat, dan begin ik helemaal te stralen.
Omdat het er dit schooljaar 183 waren, probeer ik ook echt een band met allemaal op te bouwen en interesse te tonen in hun leven en bezigheden.

Ik geef Engels op een middelbare school voor vmbo en havo.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Razz do 4 jul 2013 - 19:40

Nee. Ik vind het heel erg leuk om te doen en ik ben er ook echt geknipt voor maar ik zou ook best 'zonder' kunnen. Op het werk draait alles om het werk en mijn functie maar ik m'n privé leven ben ik er bijna niet mee bezig.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Ragazza do 4 jul 2013 - 19:57

Nee, en ik vind het ook niet eens bijzonder leuk om te doen.. maar ik kan het en het brengt brood op de plank..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Marin do 4 jul 2013 - 21:27

Auteurswerk: Joah op zich wel. Ik vond tweede taalverwerving een stuk interessanter toen ik het nog zelf studeerde. Er over schrijven voor studenten is absoluut leuk en ik kan het, maar ik zou het niet meer m'n passie noemen. Ik zit nooit meer in de bibliotheek op de grond met een stapel boeken om me heen met verliefde gevoelens. Dat was toen ik studeerde wel.

Bruidsfotografie: Ja absolute passie. Maar het is wel zwaar op zo'n dag, rennen en vliegen en grote verantwoordelijkheid. Maar het is wel echt super gaaf dat ik van m'n hobby m'n werk heb kunnen maken. Nu nog wat meer klanten voor volgend jaar boeken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Rush do 4 jul 2013 - 21:41

Caroow schreef:Ik vind het erg leuk op het werk en ga er altijd met plezier heen. Maar mijn passie, nee dat niet hoor.

 Same here!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Snirp do 4 jul 2013 - 22:18

Ja zeker!
Ik werk met plezier met alle kids (en enkele volwassenen) en vind het super om progressie te zien!

Daarnaast hoop ik over een tijdje toch ook echt nog in het onderwijs aan de slag te kunnen.
Het zou me super lijken om deze beider beroepen uit te kunnen voeren smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Snirp do 4 jul 2013 - 22:19

Marin schreef:Bruidsfotografie: Ja absolute passie. Maar het is wel zwaar op zo'n dag, rennen en vliegen en grote verantwoordelijkheid. Maar het is wel echt super gaaf dat ik van m'n hobby m'n werk heb kunnen maken. Nu nog wat meer klanten voor volgend jaar boeken.

 Heb je 12 juni al wat? Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Puggle do 4 jul 2013 - 22:21

Nee ik ben mijn werk echt ontzettend beu. Ik die het nu 6,5 jaar in verschillende functies. Werk als opticien.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw werk jouw passie? Empty Re: Is jouw werk jouw passie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum