Hoe groot is jouw tv?
+12
Dolphinne
Batwen
Ilargi
xxDila
minoessepoes
Caramba
M@niek
Roxi3
JD
Pien
Zwerver
Bliss
16 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe groot is jouw tv?
Angel Blue Eyes schreef:Bliss schreef:Oh ik weet niet hoe breed hij is! Kan m morgen voor je opmeten, maar dat is te laat zeker? Anders ff de omgekeerde stelling van Pythagoras toepassen (A kwadraat + B kwadraat = 81 cm >> hoeveel is B?)
B = 32 inch? Nee, serieus. Ik heb dat nooit gekund en zal het ook nooit leren ben ik bang.
Haha, nee, 32 inch is hetzelfde als 81 cm. De diagonaal is 81 cm en de stelling van Pythagoras is A (ene zijkant) kwadraat + B (andere zijkant) kwadraat = C (diagonaal) kwadraat. Dit is niet zo ingewikkeld, maar de andere kant op rekenen wel en het is nog te vroeg om daar over na te denken
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Angel Blue Eyes schreef:Bliss schreef:Oh ik weet niet hoe breed hij is! Kan m morgen voor je opmeten, maar dat is te laat zeker? Anders ff de omgekeerde stelling van Pythagoras toepassen (A kwadraat + B kwadraat = 81 cm >> hoeveel is B?)
B = 32 inch? Nee, serieus. Ik heb dat nooit gekund en zal het ook nooit leren ben ik bang.
Haha, nee, 32 inch is hetzelfde als 81 cm. De diagonaal is 81 cm en de stelling van Pythagoras is A (ene zijkant) kwadraat + B (andere zijkant) kwadraat = C (diagonaal) kwadraat. Dit is niet zo ingewikkeld, maar de andere kant op rekenen wel en het is nog te vroeg om daar over na te denken
Dan zal je ook de lengte van a moeten hebben... Anders wordt het wat lastig
Gast- Gast
Nyah schreef:Bliss schreef:Angel Blue Eyes schreef:Bliss schreef:Oh ik weet niet hoe breed hij is! Kan m morgen voor je opmeten, maar dat is te laat zeker? Anders ff de omgekeerde stelling van Pythagoras toepassen (A kwadraat + B kwadraat = 81 cm >> hoeveel is B?)
Nou, ik weet dat ie maximaal 110 cm breed mag zijn. De diagonaal is 81... Dus dan móet het uit te rekenen zijn want zulke sommen kreeg je vroeger ook altijd met wiskunde
Alleen ik heb geen idee hoe ik dat nu moet oplossen hahaha
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Suuske schreef:Nyah schreef:Bliss schreef:Angel Blue Eyes schreef:Bliss schreef:Oh ik weet niet hoe breed hij is! Kan m morgen voor je opmeten, maar dat is te laat zeker? Anders ff de omgekeerde stelling van Pythagoras toepassen (A kwadraat + B kwadraat = 81 cm >> hoeveel is B?)
Nou, ik weet dat ie maximaal 110 cm breed mag zijn. De diagonaal is 81... Dus dan móet het uit te rekenen zijn want zulke sommen kreeg je vroeger ook altijd met wiskunde
110 cm breed kan niet bij een diagonaal van 81 cm...
Gast- Gast
Ik heb nog zo'n ouderwetse, even diep als dat ie breed is. Moet zeggen dat ik echt nooit tv kijk! Wordt alleen gebruikt om eens op een zeldzaam moment een dvdtje te kijken.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Nyah schreef:Suuske schreef:Nyah schreef:Bliss schreef:Angel Blue Eyes schreef:Bliss schreef:Oh ik weet niet hoe breed hij is! Kan m morgen voor je opmeten, maar dat is te laat zeker? Anders ff de omgekeerde stelling van Pythagoras toepassen (A kwadraat + B kwadraat = 81 cm >> hoeveel is B?)
110 cm breed kan niet bij een diagonaal van 81 cm...
Haha idd, de diagonaal is altijd langer dan de breedte
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Even voor de juiste keuze vond ik dit vanavond op internet;
http://www.besteproduct.nl/artikelen/100_Hertz_televisie___de_zin_en_onzin.html
http://www.besteproduct.nl/artikelen/100_Hertz_televisie___de_zin_en_onzin.html
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe groot is jouw kamer?
» Hoe groot is jouw boekenverzameling?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
» Hoe groot is jouw boekenverzameling?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Is jouw werk jouw passie?
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: