Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot is jouw boekenverzameling?

+27
bolus26
Prosecco
ixis
Pannetoet
Atelier Madame
Inge
Serena
Sweety
Rovine
Mizz_S
Jeanette
Shisha
Arwyn
Sterre
Suus
Winegum
Effie_O
Aziraphale
TNMN
rapa nui
Roxi3
Zonnetje
Summerlovin
Zwoesj
May
girli
Monte
31 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Monte zo 8 mei 2011 - 9:00

Ik ben sinds ik klein ben al lid van de bieb en merk nu dat ik daardoor geen boeken koop. Ik vind het dan zonde om 20 euro uit te geven aan 1 boek terwijl ik die ook gratis kan lezen van de bieb. Maar ergens vind ik dit wel jammer omdat ik heel graag een boekenverzameling zou willen opbouwen. Dus mijn vraag: hoe groot is jouw verzameling en koop jij alleen bijzondere boeken(die je meer dan 1 x wil lezen bijv.) of koop je ook ''gewoon'' een boek, voor vakantie bijvoorbeeld?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:02

Uhm... Ik heb maar heel weinig boeken.
Mijn zusje heeft er heeeeeel veel en meestal duik ik bij haar in de kasten als ik een boek wil hebben.
Heb er vanavond 3 meegenomen voor de vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  girli zo 8 mei 2011 - 9:03

Ik ben zowel lid van de bieb als een grote boekencollectie Very Happy Soms leen ik een boek als ik twijfel en soms koop ik het. Echter, ik koop geen boeken die duurder zijn dan 10 euro. Bovendien heb ik momenteel weinig geld vrij te besteden en koop ik eigenlijk geen boeken.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  May zo 8 mei 2011 - 9:05

Euhm ik heb hier op mijn kamer momenteel 25 boeken, en bij mijn ouders staat ook nog een hele verhuisdoos vol. Dus heb al best wat boeken. Waarom ik ze koop is wisselend, maar vaak ga ik wel voor de aanbiedingen. Betaal vaak niet meer dan 12,50 voor een boek. Ook vraag ik vaak boeken voor mijn verjaardag en kerst. Maar soms heb ik wel echt een boek van die wil ik, en dan betaal ik wel gewoon de volle pond, want kan dan toch niet wachten haha.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:06

Ik heb ongeveer 30 boeken denk ik..
Chicklits, thrillers en delen van de CSI serie, die ik ooit compleet wil makken..
En ik heb boeken van Kat von D en Suicide Girls, die laatste om de foto`s..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:06

Hoe groot is jouw boekenverzameling? IMG00044-20101211-1325

Zoals je ziet heb ik alle delen van Tess Gerritsen en ben ik nu nog op zoek naar de Harlekijn-reeks van Tess Gerritsen. Daarnaast heb ik alle delen van Stieg Larsson en ook lees ik heel graag over de FLDS en kan ik gigantisch heerlijk relaxen bij de boeken van Herman Koch. Alles wat ik lees, dat moet ook gewoon in mijn boekenkast staan. Ik koop enkel boeken die mij interesseren, maar als ik een boek leen van mijn stief en ik weet hem uit te lezen, dan moet ik deze ook kopen omdat ik hem heb gelezen en dus in mijn boekenkast thuishoort. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:06

Wij hebben in de woonkamer 2 boekenkasten vol staan , in de garage staat nog ee héél grote kist en in de werkkamer staat een kist vol. Wij hebben dus heel veel boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Zwoesj zo 8 mei 2011 - 9:08

He daar is de befaamde Billy kast van ABE!! Very Happy

Ik heb best veel boeken, maar naar mijn zin nog lang niet genoeg!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:10

Zwoesj schreef:He daar is de befaamde Billy kast van ABE!! Very Happy

Ik heb best veel boeken, maar naar mijn zin nog lang niet genoeg!

Officieel heb ik hem gejat van Marin, natuurlijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Zwoesj zo 8 mei 2011 - 9:12

Ja okee maar kan me nog goed herinneren dat je met een vork(?) of lepel dat ding in elkaar wilde zetten :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:14

Tot voor kort kocht ik alleen boeken van Sophie Kinsella maar sinds ik lid ben van de bieb niet meer.

En nu ik een e-reader heb, kan ik daar mijn abonnement ook wel opzeggen omdat mijn vader ongeveer 1250 boeken voor me op een dvd heeft gezet zodat ik die op de e-reader kan lezen.

Moet zeggen dat ik het altijd wel leuk vind staan zo'n boekenkast vol boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:18

Zwoesj schreef:Ja okee maar kan me nog goed herinneren dat je met een vork(?) of lepel dat ding in elkaar wilde zetten :P

Hahaha, ja inderdaad. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:31

Volgens mij heb ik +/- 350 boeken en dan heb ik niet de echte studieboeken meegerekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:34

Wow, mozz en Guattari, dat is echt VEEL :shock:

Ik heb ook aardig wat boeken, ik denk dat ik richting de honderd ga. Net als ABE heb ik alle boeken van Tess Gerritsen. Ook heb ik alle boeken van Karin Slaughter, Sophie Kinsella en de Harry Potter reeks.


Laatst aangepast door Alex op zo 8 mei 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:34

Jemig, ik wil ook zoveel boeken als Guatarri heeft! Ik heb er 15 denk ik, haha!

Ik koop zelf geen boeken, maar ik vind het altijd wel leuk om op verjaardagen/kerst en dergelijke te vragen. Ik ben dan ook gek op boekenbonnen Very Happy Tweedehands wil ik ook nog wel eens kopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:35

Het is niet handig overigens, want ik heb er amper nog ruimte voor. Ik vind het wel mooi staan in een kamer als er volle boekenkasten zijn.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:37

Guattari schreef:Het is niet handig overigens, want ik heb er amper nog ruimte voor. Ik vind het wel mooi staan in een kamer als er volle boekenkasten zijn.smile

Als ik later groot ben, dan wil ik graag zo'n grote boekenwand in een studeerkamer. Heb van mijn leven niet gestudeerd, maar schijn is ook leuk. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Summerlovin zo 8 mei 2011 - 9:39

4 planken van zo'n billy kast vol.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 9:40

Guattari schreef:Het is niet handig overigens, want ik heb er amper nog ruimte voor. Ik vind het wel mooi staan in een kamer als er volle boekenkasten zijn.Hoe groot is jouw boekenverzameling? 561177

Dat vind ik ook mooi. Jammer dat ik nog niet genoeg boeken heb om de hele kast te vullen. Ik heb gelukkig een boekenbon gekregen voor mijn verjaardag, dus er kan weer een boek bij. Jeej!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Zonnetje zo 8 mei 2011 - 9:50

Ik heb ongeveer 60 boeken. Dat zijn een paar planken vol in mijn boekenkast. Ik vind het ook heel mooi staan, maar heb er nu niet veel plaats voor. Mijn boekenkast is vol en plaats voor een andere kast hebben we eigenlijk niet.
Ik koop dus heel selectief boeken, dat zijn dan boeken die me echt heel mooi lijken. Ik heb alle boeken van Sophie Kinsella, de Millenium-trilogie en heleboel losse boeken.

Ik zit ook bij de bibliotheek en leen regelmatig boeken van mensen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Monte zo 8 mei 2011 - 10:03

Lezen jullie de boeken uit je boekenkast dan nog wel eens? of is het meer sier?

Ik denk dat ik toch maar eens wat boeken moet kopen(die ik echt mooi vind en al vaker heb gelezen van de bieb). Ik vind boeken namelijk ook erg mooi en gezellig staan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Roxi3 zo 8 mei 2011 - 10:03

Ik heb redelijk wat boeken (rond de 30) maar sinds ik lid ben van de bibliotheek koop ik alleen boeken die ik heel mooi/bijzonder vind.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 10:07

Sommige boeken lees ik vaker! Als ik een tijdje geen Tess Gerritsen heb gelezen vergeet ik de 'clue' van het verhaal en kan ik het rustig nog een keer lezen. Momenteel ben ik alles van Sophie Kinsella opnieuw aan het lezen, zo leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 10:08

ABE schreef:
Zwoesj schreef:He daar is de befaamde Billy kast van ABE!! Very Happy

Ik heb best veel boeken, maar naar mijn zin nog lang niet genoeg!

Officieel heb ik hem gejat van Marin, natuurlijk. smile


Muhahahaha..

Mijn boekenkasten:

Hoe groot is jouw boekenverzameling? F17ff8ce

Hoe groot is jouw boekenverzameling? 4455ae13


Dusse: Ik heb aardig wat boeken, geen idee hoeveel precies, 3 kasten vol dus. En die ga ik ALLEMAAL mee nemen naar Amerika, echt waar! Of nou ja misschien verkoop ik een enkele chicklit die de moeite niet waard is. De meeste heb ik ook gekocht in Engeland en het is een echte verzameling. Van elk boek weet ik precies waar ik 'm gekocht heb, heel veel zijn tweedehands en ik vind dat echt bijzonder. Die boekenkast geeft echt m'n leven weer, en ik ben er echt heel erg trots op. Het is het pronkstuk van m'n woonkamer.

(en ok er staan ook heel wat dvds in en wat frutsels maar die maken het geheel nog leuker)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 10:11

Dat vind ik echt heel erg mooi staan, Marin. Ik las vroeger heel erg veel, daarna jaren niet, en nu weer extreem veel. Dus mijn boekenkastje is nog wat zielig. Maar hoop ooit wel zo'n uitgebreide boekenkast te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is jouw boekenverzameling? Empty Re: Hoe groot is jouw boekenverzameling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum