Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot is jouw tv?

+12
Dolphinne
Batwen
Ilargi
xxDila
minoessepoes
Caramba
M@niek
Roxi3
JD
Pien
Zwerver
Bliss
16 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe groot is jouw tv? - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is jouw tv?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:52

Bazinga schreef:Ik wil 82cm... Very Happy Kan je die pas ook gebruiken in Beverwijk Makro? Je moet toch weer 's hier komen Very Happy

82 cm is hetzelfde als 32 inch, die heb ik dus. Ik vind dat echt groot genoeg :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

_Leaf_ schreef:Hahahaha! Ach, is het minste wat ik kan doen schat!

Ik zou wel van te voren even bellen, niet dat we voor niks daar staan....

Goed punt Very Happy

Ah wat komen we heerlijk slijmerig 'wij kennen elkaar in real' over Very Happy I love it Very Happy I love you

Gast
Gast

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar zorg aub dat je minstens een 100 hz televisie neemt. Bij 50 hz knippert het beeld en beweegt alles heel langzaam met haperingen. Vooral bij actiefilms e.d. merk je dat het een haperbeeld is. En dat is zonde van een nieuwe televisie.

HD = High defenition = Helder beeld. Maar als je maar 50 hertz hebt, dan zal dat HD helemaal niets doen. Ja, het zal je irriteren.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:53

Weet je al welke tv en internet aanbieder je wilt trouwens Bliss?

Gast
Gast

Marin schreef:Ik denk dat ik het beste m'n wasmachine kan laten bezorgen en installeren dus via MM of BCC.

Bliss, HD is wel echt heel mooi hoor! Daar zie ik zeker wel verschil in. Dat heb ik ook bij sommige programma's en is toch wel mooi!

Ik heb de mijne via BCC, echt top service. Gewoon online besteld. Een wasmachine hoef je niet te installeren hoor, aansluiten is genoeg :P En geloof me, dat kan ik zelfs. (Met de verhuizing nog gedaan)

Dus het is dat ik denk dat ie niet past, anders was ik wel ff met je naar Wateringen gereden, no problemo. Sowieso niet als je nog eens wat moet hebben ergens!

Gast
Gast

Angel Blue Eyes schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien, maar zorg aub dat je minstens een 100 hz televisie neemt. Bij 50 hz knippert het beeld en beweegt alles heel langzaam met haperingen. Vooral bij actiefilms e.d. merk je dat het een haperbeeld is. En dat is zonde van een nieuwe televisie.

HD = High defenition = Helder beeld. Maar als je maar 50 hertz hebt, dan zal dat HD helemaal niets doen. Ja, het zal je irriteren.

Waar bemoei jij je mee? Vroeg iemand jou wat?

AAAH sorry flauw. Maarehm.. 't is dus geen standaard dat een tv 100.. hz.. is/heeft/doet?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:54

Bazinga schreef:
_Leaf_ schreef:Hahahaha! Ach, is het minste wat ik kan doen schat!

Ik zou wel van te voren even bellen, niet dat we voor niks daar staan....

Goed punt Very Happy

Ah wat komen we heerlijk slijmerig 'wij kennen elkaar in real' over Very Happy I love it Very Happy I love you

Haha nu je het zegt...Ik ben soms even het verschil tussen hier en tussen ping kwijt, hahaha. Wilde net ook al mijn naam ergens neerzetten, toen jij over HKN begon, haha.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 19 mei 2011 - 8:55

ik zelf heb dat juist helemaal niet met led, je kunt de led ook naar behoefte instellen overigens, je kunt het scherm minder scherp zetten zeg maar, dan word het beeld wat donkerder. ik doe dat altijd als ik hoofdpijn heb of moe ben!

plasma zou ik echt nooit kopen, plasma verbruikt over het algemeen veel meer stroom! ik heb een man die er veel verstand van heeft dus heb me helemaal door hem laten sturen. daarnaast is er ook een bepaalde berekening om te kijken wat de min en max grootte is die bij de afstand van jou tv past. wij hebben bijv een woonkamer van bijna 6 meter breed en 107 cm was daar de "beste maat" bij.

HD staat voor High Definition, oftewel hele hoge kwaliteit van beeld. de scherpte, de kleuren... vind het zelf erg mooi kijken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:56

Nou dat had ik toen ik je zusjes naam typte :P Toen je reageerde en ik mijn post weer zag, schrok ik echt haha, ho shit, daar staat echt d'r naam Very Happy

Hoewel iedereen hier volgens mij je naam wel weet, gezien de kaartjes en zo!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 8:56

Bazinga schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien, maar zorg aub dat je minstens een 100 hz televisie neemt. Bij 50 hz knippert het beeld en beweegt alles heel langzaam met haperingen. Vooral bij actiefilms e.d. merk je dat het een haperbeeld is. En dat is zonde van een nieuwe televisie.

Waar bemoei jij je mee? Vroeg iemand jou wat?

AAAH sorry flauw. Maarehm.. 't is dus geen standaard dat een tv 100.. hz.. is/heeft/doet?

Viel te verwachten. Very Happy

Maar het is niet standaard. De televisie die jij op het oog hebt is ook 'maar' 50 hertz. 100 hertz is echt voldoende. Je hebt ook 200 hertz, maar dan moet je ook een dikke portomonnee hebben. Hoe meer hertz, hoe sprankelenker het beeld. Full HD zorgt echter voor nog een extra'tje op het heldere beeld. Maar doet dus niets bij een 50 hertz. Nou ja, hij doet wat, ergenis opwekken. Wink

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 8:57

Denk dat ik gewoon die van de Mediamarkt ga halen, van t weekend nog maar even kijken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:00

Bazinga schreef:Nou dat had ik toen ik je zusjes naam typte :P Toen je reageerde en ik mijn post weer zag, schrok ik echt haha, ho shit, daar staat echt d'r naam Very Happy

Hoewel iedereen hier volgens mij je naam wel weet, gezien de kaartjes en zo!

Hahaha dat denk ik ook, alleen toch maar even niet zo googlebaar liever Wink

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 9:01

Jezus, moet ik nu ook nog op Hertz letten? Snap er de ballen van, ik wil gewoon een platte tv Wink
Weet nog niet welke aanbieder ik wil trouwens, maar moet het dit weekend eens gaan regelen! KPN of Ziggo in elk geval.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:04

Bliss schreef:Jezus, moet ik nu ook nog op Hertz letten? Snap er de ballen van, ik wil gewoon een platte tv Wink
Weet nog niet welke aanbieder ik wil trouwens, maar moet het dit weekend eens gaan regelen! KPN of Ziggo in elk geval.

Ah ik voel me helemaal verbonden nu met je Very Happy ik roep al een tijdje dat ik een nieuwe tv wil en iedereen gelijk 'Oh wat dan? Wat voor 1? LCD? LED? Plasma? 3D? HD full ready?'

En dan kijken ze allemaal heel raar als je antwoordt met ; .. Een platte Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:05

Ik heb KPN en behalve die X Factor keer, doet ie 't altijd prima! Ik vind 't super handig met die interactieve tv dat je kunt opnemen en er zit een soort digi-videotheek bij, waar je dus met 1 klik op de knop films kunt huren. Maar bij Ziggo heb je ook interactieve tv natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:06

Bliss schreef:Jezus, moet ik nu ook nog op Hertz letten? Snap er de ballen van, ik wil gewoon een platte tv Wink

Ik wilde dus een paar maanden geleden ook gewoon een platte televisie. Ik naar een electrozaak in de buurt en daar hadden ze een 50 en 100 hertz naast elkaar staan. Ik wist dat ik 100 hertz moest hebben, maar ik was ietwat eigenwijs, want wat zou het uitmaken?

Op dat moment hadden ze skieen op. En terwijl de skieer netjes van de piste gleed op de 100 hertz, kreeg ik koppijn van de haperende glijer op de 50 hertz. Toen wist ik het zeker, ik moest een 100 hertz hebben. Misschien kun je bij de Mediamarkt vragen of ze twee naast elkaar hebben? Dan kun je voor jezelf bepalen of je het ergelijk vindt, of dat het je niets uitmaakt. Een 50 hertz is immers wel goedkoper. smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 9:12

Ja ik ga t idd nog wel ff navragen daar!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 9:15

Oh als ik het type intik op Google, krijg ik websites te zien waar ik hem nog goedkoper kan krijgen! Misschien bestel ik m dus wel gewoon online en laat ik m in mn nieuwe huis bezorgen, net zo makkelijk smile

Edit: oh hij is wel 50 Hz inderdaad!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:34

Als ik jou was zou ik eerst naar een electrozaak gaan om te vergelijken. Als de televisie in het echt bevalt, dan kun je hem altijd nog online bestellen. smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 9:37

Ja doe ik ook wel hoor. Heb dus van de week ook al een poos bij MM staan kijken, maar ik zie t verschil gewoon niet goed! Volgens mij ben ik gewoon niet zo kieskeurig op tv-gebied Wink
Dit is trouwens de tv waar ik het over had:

Hoe groot is jouw tv? - Pagina 2 L
Samsung LE32C350

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  JD do 19 mei 2011 - 9:45

Pien schreef:
plasma zou ik echt nooit kopen, plasma verbruikt over het algemeen veel meer stroom! ik heb een man die er veel verstand van heeft dus heb me helemaal door hem laten sturen. daarnaast is er ook een bepaalde berekening om te kijken wat de min en max grootte is die bij de afstand van jou tv past. wij hebben bijv een woonkamer van bijna 6 meter breed en 107 cm was daar de "beste maat" bij.

dat valt best mee... het is inderdaad "iets" hoger dan een LCD, maar ja....als bij de aanschaf een plasma 600 euro goedkoper is dan een lcd (wat in ons geval dus zo was)...heb je een deel van die energiekosten er al uit.
En ach wij zijn verder zuinig met energie, dus die energie"zuipende" tv....die neem ik op de koop toe:)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:48

Ik vind 't best wel een beetje bullshit om te zeggen dat je tv een bepaalde grootte moet hebben voor in je huiskamer. Waar wordt dat op gebaseerd dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:49

Nu bemoei ik me er toch continu mee. Embarassed

Ik heb de specificaties even bekeken en ik geloof dat dit echt zonde van het geld is.

Hij is 50 HZ, heeft geen Full HD, heeft wel een HDMI/USB aansluiting, maar geen mogelijkheden om in de toekomst internetopties op tv af te spelen etc. Hij heeft een CI+ module (digitale televisie Ziggo, mocht je toch voor Ziggo kiezen), maar is niet aantrekkelijk als er geen Full HD is.

Persoonlijk zou ik kiezen voor een ander model van Samsung. Een iets duurder model. Met iets meer mogelijkheden. Want ook al denk je nu dat je sommige dingen niet nodig hebt/bent (wat is Gronings/wat Nederlands? Embarassed), in de toekomst krijg je meer wensen, omdat anderen het ook kunnen en jij het ook wilt ontdekken.

Met 250 euro meer zou je al snel een betere televisie met meer mogelijkheden hebben. Iets voor de toekomst. Vroeger moesten we tien jaar wachten op een nieuw model en maakte het niet veel uit wat je kocht, want zoveel kon je er niet mee, maar tegenwoordig zijn er snelle veranderingen waarin ik merk dat ik ook mee wil doen.

Net zoals ik zojuist zei: Ik wilde eerst een platte televisie en een decoder met uitzending gemist? Onzin. Maar nu ik zo'n mooie televisie heb met de mogelijkheden, wil ik de mogelijkheden ook. Ik ben een vreemde, maar ik geloof dat iedereen op een gegeven moment ook zoiets zou willen. En als je nu 300 euro gaat uitgeven en over een jaar 500 euro, dan kost je dat 800 euro. Terwijl je nu ook gelijk voor een televisie van 600 euro kunt kiezen en daarop binnen een jaar 200 euro bespaard. Weet natuurlijk niet hoe het voor jou werkt, maar zo heb ik mijn televisie wel gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:50

100 hertz is idd beter om te kijken het beeld kan dan zeg maar meer aan. de meeste nieuwe tv"s zijn bijna allemaal zo. Het is natuurlijk je eigen keus maar zou er wel serieus nar kijken naar die hertz. Mocht je wat willen weten, mijn vriend werkt bij mm. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 9:51

En ehm.. Als je maar 350 euro hebt..? Dan ben je gedoemd naar een 66 cm tv'tje te kijken? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: