Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Theezakje13 do 19 mei 2011 - 19:49

Goedemorgen meiden,
Heb gistermiddag van de fysio een bekkenband gekregen om te proberen. En moet zeggen, geeft echt verlichting bij het lopen!!! Dus ze mag er 1 voor mij bestellen. Moet toch nog rust in acht nemen en niet teveel hooi op de vork nemen als het lopen beter gaat met de band.
Ga straks lekker naar een vriendin toe, even lekker bijkletsen, en lekker lunchen samen!!
Fijne zonnige dag meiden!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 6 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 20:47

Goedemorgen meiden!

Bazyle: Rustig aan doen valt niet mee, ik zit ook maar hele dagen op de bank, maar het is met een goed doel.

Pfft, vanmorgen werd ik wakker met grote natte plekken in bed!! Moest even goed nadenken wat dat nou kon zijn, dacht eerst dat ik een glas water in bed had laten vallen, maar het voelde niet zo aan.
Het komt echt uit mijn borsten, als ik er in knijp lopen de druppels voeding er gewoon uit. Is het normaal dat het zo vroeg begint of is mijn lichaam zich toch aan het voorbereiden om binnenkort te bevallen?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 19 mei 2011 - 21:00

@ PM, dat is normaal, sommige hebben dat idd al tijdens de zwangerschap. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, denk pas na een week nadat ik bevallen was.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:06

Limburg85 schreef: @ PM, dat is normaal, sommige hebben dat idd al tijdens de zwangerschap. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, denk pas na een week nadat ik bevallen was.
Ach, hoef me in elk geval geen zorgen te maken of ik straks wel voeding heb voor die 2, dat komt wel goed! Wink
Zal maar wel even borstcompressen op het lijstje zetten voor mijn man (zal hij blij mee zijn laughcry ), welke zijn aan te raden?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 19 mei 2011 - 21:12

ProudMama schreef:
Limburg85 schreef: @ PM, dat is normaal, sommige hebben dat idd al tijdens de zwangerschap. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, denk pas na een week nadat ik bevallen was.
Ach, hoef me in elk geval geen zorgen te maken of ik straks wel voeding heb voor die 2, dat komt wel goed! Wink
Zal maar wel even borstcompressen op het lijstje zetten voor mijn man (zal hij blij mee zijn laughcry ), welke zijn aan te raden?

Haha ik moest ze in het begin ook laten zien wat het was haha. Ik heb geloof ik van Etos gehad en van AH en een witte doos met licht roze en blauw (hoe heet dat merk ook alweer?). Ze zijn mij allemaal goed bevallen al had ik niet erg last van dat ze veel lekte.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  chipa do 19 mei 2011 - 22:57

Haha die arme mannen van ons ook, ze worden er straks allemaal op uit gestuurd voor maandverband, zoogcompressen, tepelhoedjes enz. lol!

Ik heb de goedkoopste van het kruidvat. Werken tot nog toe prima!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Happydobby do 19 mei 2011 - 23:18

@kruumel, en staan de meubels al? Wij krijgen de meubels over 3 weken, ik maak me er overigens niet druk over, mijn vriend is heel handig dus hij zet het zo in elkaar.

@Pien, fijne verjaardag!

@chipa, ik had ook babyboom zitten kijken, erg heftig vooral dat stel wat met 22 weken hun dochter verloren, dat is idd niet iets wat je verwacht als je een goede 20 weken echo hebt gehad.
En dan ook nog zwanger geraakt via ivf wat mij erg zwaar lijkt. Ik heb ook 2 vriendinnen die moeilijk of niet zwanger raakte, 1 is via IUI zwanger geraakt terwijl ze geen oorzaak konden vinden voor het uitblijven van de zwangerschap.
Ze is 2 weken terug bevallen maar die andere vriendin die praat er niet over, geen idee of ze in de medische molen zitten.
Ik vind het wel knap hoe ze ermee omgaat, ze kwam via hyves erachter dat ik zwanger was maar nooit geen jaloezie ontdekt.
Ik denk dat ik groen had gezien van jaloezie als iedereen maar zwanger zou worden en ik niet.

@pm Ik zie op mijn echo van 27+6 dat onze uk 1190 gr zou wegen. Ik denk dat jou ukkies er dus goed bij zitten.
Bij ons was trouwens de bovenbeenlengte veel verder 29+3, de Vk zei al dat word een lang kindje.

Denk wel dat ze de ziekenhuis tijd van de kraamzorg aftrekken. Misschien ga ik me ook bij IZZ verzekeren. Maar dat word dan per 1-1-2012.

Bij mij druppelen mijn borsten al sinds de 24 weken, van de week ging ik mijn babykleertjes sorteren en toen druppelde er best veel uit. Ik gebruik van etos zoogkompressen maar je kan ook van kruitvat of hema nemen.

@bazyle, Ik ben sinds kort weer lid van de Bibliotheek, heb al heel wat blu rayfilms geleend.
Ik zit ook voor 100 % in de ziektewet, en ik werk nu zo'n 15 uurtjes per week op AT.
bij mij namen de harde buiken af toen ik niet meer 100 % hoefte te werken.
Maar ik krijg ze ook bij inspanning zoals fietsen en wandelen.

Hier is de babykamer bijna af, nog 1 muurtje behangen, wel het muurtje met het raam en verwarming, even meten en snijden haha.
Ik ga volgende week vitrage uitzoeken en een rolgordijntje. Maar dat is het werk niet natuurlijk, morgen gaan we naar een andere auto kijken, hopelijk krijg ik goede inruil dan hebben we daarna een handige gezinsauto.
Zo maar even mijn auto wassen en even inspiratie opdoen voor rolgordijntjes.
Iedereen een fijn weekend.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 23:22

HD: Ja, klopt hoor. Je hebt dan wel mogelijk couveuse nazorg, maar dat hangt weer af van de conditie van de kindjes enz.
Ik wacht het gewoon rustig af, geloof er namelijk niet in dat ik de dag na mijn bevalling weer thuis ben, met kinderen.

Mijn kinderen hebben juist korte beentjes vlg de echo, en een groot koppie.

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 19 mei 2011 - 23:23

@ PM, jeetje dat je borsten nu al beginnen te lekken. Dat is snel, hier nog geen tekenen van lekkage smile Hoe voel je je voor de rest, al weer wat rustiger? Las dat het goed gaat met je kleintjes smile En wat veel kraamzorguren, dat zal vast niet over 8 dagen zijn of wel?

@ Chipa, we hebben wel zielige mannen ja, kleine dorp hier dus die van mij die wordt hoe dan ook herkend haha, hij zal er toch niet aan ontkomen Wink Na de bevalling zal ik denk ik veel in joggingbroeken lopen enzo, als het kan toch ook wel weer een spijkerbroek of jurkje (afhankelijk van het weer).

@ Theezakje, wat fijn dat die bekkenband je verlichting geeft. Doe ondanks dat maar gewoon rustig aan en geniet van je lunch met je vriendin smile

@ Laced, wat vervelend dat je ook al deels in de ZW zit. Maarja, als het niet anders is, dan is het niet anders. We doen het allemaal voor een goed doel, kan me alleen wel voorstellen dat je er klaar mee bent als je jezelf begint te beschouwen als een wandelende tvgids Wink Heb je nog veel last van harde buiken?

@ Bazyle, jij ook al last van harde buiken? Moet je dan verplicht 2 dagen vrij nemen, ik heb echt geen idee wat een VK daar van zegt?

@ Liadan, zit de kleine er nog? Die broek ziet er comfortabel uit smile

@ Smaragdje, hoe is het met jou en de kleine meneer?

@ Kruumel, wat doe je voor werk? Wel leuk dat je je baas mag vervangen, alleen lastig dat ze meteen niet zonder hem kunnen smile 13 dozen voor jullie kinderkamer, jeetje wat veel. Zijn jullie al begonnen met uitpakken en opbouwen, ben benieuwd naar het resultaat Very Happy

@ Happydobby, leuk dat jullie een andere auto krijgen. Veel succes en hoop dat jullie wat vinden, wij gaan binnenkort ook kijken naar de rolgordijnen en vitrages. Ben ook nog op zoek naar houten letters voor op de muur smile Volgend weekend even langs ikea voor wat lijstjes smile. Waar ben je nu verzekerd dan? Ik weet wel dat alle uren die je in het ziekenhuis verblijft na de bevalling van je kraamzorgtijd afgaan.

@ All, dinsdag mijn eerste les van zwangerschapsyoga gehad. Was erg leuk, ben alleen gewoon de jongste (23), de eerste daarna is 25 en vervolgens is alles boven de 30. Voelde me wel even een klein kind met al die oudere vrouwen haha, ben benieuwd hoe dat de overige 9 lessen zal gaan smile
Voor de rest hobbel ik lekker rustig door, vandaag een dagje vrij en net boodschappen gedaan. Straks even de auto stofzuigen en schoonmaken, ook wel handig om te doen. Wasje draaien enzo. Morgen viert een hele goede vriendin van ons haar 50ste verjaardag (ze is een beetje mijn 2e mama), daar gaan we 's avonds heen. Mijn eigen moeder is er ook, dus ben benieuwd aangezien we geen contact meer hebben.
Maandag ga ik lekker een dagje met mijn zusje naar de sauna, dus hoop dat het mooi weer wordt smile

Vraagje, ik heb soms het idee dat ik last heb van een harde buik, maar durf niet met zekerheid te zeggen of dit echt zo is. Hoe voelt het nu precies aan?

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 23:27

Fearie: Harde buiken zijn normaal hoor, als het er maar niet 10 per uur zijn en er geen regelmaat in zit (dat was dus bij mij wel het geval).

Het voelt alsof je buik opgeblazen wordt, of dat er strak elastiek onder zit. Ik kan mijn buik dan ook niet induwen, is echt een massieve bal.
Ik voel het strak worden en na een minuut of 2 weer afzakken.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 19 mei 2011 - 23:29

Fearie: Een harde buik is dat je hele buik gespannen en dus hard voelt. Zolang ze niet pijnlijk zijn kunnen ze geen kwaad. Maar het is wel ee teken dat je rustiger aan moet doen.

Ik zelf heb vanaf week 20 last van harde buiken. En werkte vanaf 25 weken 50% en vanaf week 28 zat ik geheel in de ziektewet. Toen ging het veel beter.
Nu heb ik er helaas wel weer veel last van maar dat kan zo aan het einde van je zwangerschap
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Happydobby do 19 mei 2011 - 23:44

@fearie, wat PM en BB zeggen je buik word hard,ik heb het idee dat er een ballon word opgeblazen.
Het doet geen pijn, ze noemen het ook wel oefenweeen. Niet iedereen krijgt harde buiken, zeker niet bij je eerste zwangerschap.

Mijn vriend rijd een 2 deurs coupe en ik rij een cabrio met 2 stoelen en weinig ruimte.
We hebben lang getwijfeld of we 1 of 2 auto's willen maar als mijn vriend met de auto naar zijn werk gaat kan ik nergens naar toe met de kleine.
Mij maakte dat niet eens zoveel uit maar hij wil dat ik mobiel ben.
mijn familie woont ook verder weg dus met eigen auto kan ik overal heen.
we hebben een sedan op het oog, gewoon lekker ruim, alles erop en eraan.
Ik ben nu bij menzis, zit al heel lang bij hun, want mijn ouders zitten daar ook.
Kijk ieder jaar voor een andere maar deze is goedkoop.

@BB, jij mag gaan bevallen, ben je er al klaar voor?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer do 19 mei 2011 - 23:55

Ja ik mag nu gaan bevallen... Maar ben er nog niet klaar voor. Maargoed dat ben je nooit volgens mij haha. Maar ik verwacht niet om binnenkort te bevallen hoor. Ben bij mijn dochter 2 weken overtijd gelopen en hou daar nu ook rekening mee.
Ik hou 19 juni aan omdat ik dat een mooie datum vindt en omdat het dan vaderdag is. Dan ben ik 9 dagen overtijd.

Lekker dat jullie voor een grotere auo gaan kijken. Wij hebben 2 jaar geleden een stationwagen gekocht omdat mijn man het niet zag zitten met een 3deurs auot. En ik heb sinds de geboorte ook een auto en ik vind het ideaal een 2e auto. Vooral in de winter. En ik kan ook zo naar mijn familie die wonen ook een eind van mij vandaan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Liadan do 19 mei 2011 - 23:58

Het wordt een beetje saai om te melden, maar hier nog steeds niks. Vannacht gelukkig ook weer goed kunnen slapen zonder voorweeen ofzo, dus dat was ook fijn:-)

bruintje beer, jij hebt de 37 weken ook weer gehaald! Zijn jullie al klaar met de kamertjes of nog niet?

fearie, een harde buik voelt bij mij aan alsof er opeens een paar bakstenen in mijn buik liggen, een zwaar gevoel. Mijn buik wordt ook meestal niet keihard, maar voelt erg gespannen aan. Ik heb schijnbaar ook vaak harde buiken zonder dat ik het zelf door heb, want als ik bij de verloskundige op de tafel ga liggen zeggen ze steeds dat ik een harde buik heb en dan voel ik zelf dan niet eens.
Fijn dat de yoga goed is bevallen! Is het de eerste keer in lange tijd dat je je moeder weer ziet morgen? Lijkt me moeilijk.

PM, ik vond de zoogcompressen van natusan altijd fijn, die heb ik ook lang gebruikt. Ik heb ze nu ook weer in huis gehaald voor na de bevalling (heb ze nu nog niet nodig).

happydobby, dat is dus opgeschoten met de babykamer! Fijn! Succes morgen met het kijken naar een auto!

theezakje, fijn dat de bekkenband helpt, hopelijk heb je 'm snel binnen! En veel plezier vandaag!

Bazyle, leuk dat je mee komt kletsen!

chipa, hier nog steeds geen baby:-(

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Darius vr 20 mei 2011 - 0:06

O vet balen dat het zo lang duurt liadan! Waren we tegelijk uitgerekend, heb ik de kraamweek er op zitten en jij moet nog. Ook gek. Sterkte met de laatste loodjes!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Liadan vr 20 mei 2011 - 0:09

Darius schreef:O vet balen dat het zo lang duurt liadan! Waren we tegelijk uitgerekend, heb ik de kraamweek er op zitten en jij moet nog. Ook gek. Sterkte met de laatste loodjes!
Dank je wel:-)
En jij de kraamweek er alweer op zitten, dat gaat snel! Ik hoop ook dat het hier snel gaat beginnen, ik kijk er echt naar uit!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 20 mei 2011 - 0:24

@ Liadan, dat kleintje van jou is ook al zo eigenwijs dat je lang erop moet wachten! Gelukkig heb je goed kunnen slapen vannacht, als de bevalling begint ben je in ieder geval uitgerust smile

@ Bayzle, wat leuk een meisje! En al geshopt? Maar doe maar lekker rustig aan als je veel harde buiken hebt!

@ Theezakje, wat fijn dat de bekkenband verlichting geeft!

@ PM, zo vroeg kan het al beginnen hoor. Alleen het hoeft niet zo aan te houden tot het eind van je zwangerschap. Ik had het ook rond die periode, daarna een aantal weken helemaal niet en op het eind begon het weer. En na dat ik bevallen was is het ook weer een tijdje gestopt en nu is het weer. Dus kan komen en gaan, hoeft niet te zeggen dat je bijna gaat bevallen. Hoe gaat het verder nu met je?
Die van etos vind ik trouwens niet aan te raden. Die vond ik persoonlijk niet fijn en niet goed werken. Heb ze nu van natusan die vind ik wel goed.

@ Fearie, ik was bij zwangerschapsgym ook de jongste ;-) bij ons in de groep waren alleen de meeste wel onder de 30. Is het wel een leuke groep verder? Ben benieuwd hoe het gaat tussen jouw en je moeder morgen.

@ Bruintje beer, ik was er voor mijn gevoel wel klaar voor hoor, vanaf de 37 weken. Meneer liet hier alleen nog op zich wachten. Ben benieuwd wanneer bij jouw de kleine zich aankondigd.

@ Fearie en Liadan, hier gaat het goed hoor. Helaas zelf de afgelopen dagen ziek geweest, maar gelukkig lijk ik J. niet aangestoken te hebben smile Hij doet het nog steeds heel goed en gaat al steeds meer kunnen. Sommige broekjes en shirtjes in maat 50 zijn te klein aan het worden en mogen binnenkort naar zolder smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 1:17

@Faerie, het is niet verplicht hoor, 1 dag was ik sowieso al vrij en wil na de bevalling ook maandag en dinsdag vrij houden, dus daar begin ik nu al mee (de dinsdag dan).

Ze vragen of ik tot 13 juni kan blijven werken bij die ene clënt waar ik zo druk ben... Mijn eerste gedachte is: Nee! Ik moet toch niet voor niets rustig aan doen? Maar vind moeilijk om nee te zeggen, what to do?

Rest reageer ik vanavond op, moet nu snel weg!

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 20 mei 2011 - 1:53

Bazyle schreef:@Faerie, het is niet verplicht hoor, 1 dag was ik sowieso al vrij en wil na de bevalling ook maandag en dinsdag vrij houden, dus daar begin ik nu al mee (de dinsdag dan).

Ze vragen of ik tot 13 juni kan blijven werken bij die ene clënt waar ik zo druk ben... Mijn eerste gedachte is: Nee! Ik moet toch niet voor niets rustig aan doen? Maar vind moeilijk om nee te zeggen, what to do?

Rest reageer ik vanavond op, moet nu snel weg!

Weet niet wat voor werk je doet maar zo te lezen bij de thuiszorg?
Maar als je al nu last heb van harde buiken en je het nu al niet aankan. Zou ik dit toch wel aangeven!!

Je moet nu echt voor jezelf kiezen en voor de kleine in je buik....
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:39

Pfft, mijn buik is ook weer aan het spoken. Kijk het nog een uurtje aan, anders ga ik bellen geloof ik.
Mijn ene baby is ook weer aan het draaien, en dat veroorzaakt ook een hoop onrust. Die ligt dan half over de andere heen, dus staat het helemaal strak, voelt niet prettig.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 20 mei 2011 - 3:00

ProudMama schreef:Pfft, mijn buik is ook weer aan het spoken. Kijk het nog een uurtje aan, anders ga ik bellen geloof ik.
Mijn ene baby is ook weer aan het draaien, en dat veroorzaakt ook een hoop onrust. Die ligt dan half over de andere heen, dus staat het helemaal strak, voelt niet prettig.

Ik vind het soms ook niet prettig aanvoelen als uk draait, laat staan als er 2 draaien :shock:

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 vr 20 mei 2011 - 3:16

jeetje PM vervelend!! is het inmiddels al wat rustiger, of heb je misschien al gebeld?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 4:12

Echt helemaal lekker zit het nog niet helaas. Maar goed, tussen 4 en 5 zijn die ukkies ook altijd erg druk en daar reageert mijn buik erg op, dus ik kijk het nog even aan.
Lag in het ziekenhuis altijd rond die tijd aan het CTG omdat het zo onrustig was haha.

De grote baby heeft er een handje van om over de andere heen te gaan liggen met de benen ofzo, dan heb ik ook een hele rare bobbel op mijn buik en de linkerkant is ook soort leeg, heel raar.
Ze spannen nu al samen tegen mij, kan nog wat worden :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 6:31

Chipa, ik bedoel met huispakkenbroek eigenlijk ook zo'n broek van het plaatje. Ik heb nu nog mijn gewone aan, die eigenlijk mijn sportbroek is, maar ik ben bang dat die niet meer heel lang past. Ga dan denk ik ook maar voor die broek van prenatal, die lijkt me wel fijn, en niet te dik inderdaad.

Liadan, mijn collega's nemen het er niet van, ze weten gewoon echt niet beter. De een kan ik weinig kwalijk nemen want zij is pas nieuw, zij is aangenomen toen ik in het ziekenhuis lag, dus zij weet gewoon nog niet alles. En de ander is van een andere afdeling en valt af en toe in, maar hij weet dus wel alles over het bedrijf, maar denkt alles te weten over mijn afdeling, maar dat valt dus vies tegen!

Bazyle, wil je ook in het tabelletje erbij? Geef dan even je gegevens (uitgerekende datum, leeftijd jou en partner, geslacht van de baby) dan kan ik m aanpassen. Ik las dat je je tijd moeilijk om krijgt. Dat is vervelend. Ik werk nu 2 dagen ipv 5, maar ik krijg mn tijd makkelijk om, heb daar echt geen moeite mee. Af en toe een rustdagje tussendoor, een dag dat ik echt weinig tot niks doe, alleen een beetje in huis, met pauzes tussendoor.
Ik heb ook last van harde buiken, maar ik heb soms dan echt het gevoel dat ik niet te veel gedaan heb. Ik vind het soms heel raar, net alsof mijn buik van binnen wil groeien maar mijn huid niet mee wil.

Theezakje, fijn dat de bekkenband helpt!

PM, wat vervelend lekkende borsten. De een heeft dat eerder dan de ander, en sommigen helemaal niet he. Weer net pech!

Limburg, vanavond naar Zorro... veel plezier! Wij gaan vanavond een ijs eten bij Clevers. Ideetje van mijn man, die komt daar normaal nooit mee, meestal als ik t vraag heeft die niet zo'n zin.

PM/Chipa, inderdaad arme mannen, wat ze allemaal moeten gaan kopen. Ik ben benieuwd waar mijn man mee thuis komt na de bevalling als ik een keer iets nodig heb. Hij is niet zo goed in die dingen geloof ik. :S

Happydobby, alles staat nog in de dozen, haha, zo snel gaat dat hier niet. Ik moet mijn schoonvader even vragen om mee te helpen, maar ben zelf vandaag en gisteren de hele tijd weggeweest. Ik denk dat we morgen misschien kunnen beginnen.
Succes morgen met de auto! Wij hebben een touring (dus een station), dus deze is ideaal voor straks.

Fearie, ik werk in een hotel, aan de receptie. Voorheen runde ik de receptie alleen, en deed ik er nog andere (voornamelijk administratieve) taken bij. Toen ik ineens in het ziekenhuis lag hebben ze een meisje aangenomen. Zij doet nu het dagelijks voorkomende werk, en ik doe in die 2 dagen de extra taken. Maar met haar gaat het nog niet zo heel goed (deels ook begrijpelijk na een paar maanden) en mijn werkgever wil natuurlijk niet elke dag gebeld worden op vakantie. Vandaar dat ik dat nu over mag nemen. Ik vind het wel heel leuk, het is ook een compliment natuurlijk, vooral omdat ik nog gedeeltelijk in de ziektewet zit.
Die 13 dozen zijn de kinderkamer (ledikantje, commode, hang/legkast met extra plankjes en extra wandplankje) en nog andere dingen die we gekocht hebben, zoals badset, lakentjes, dekentje, matrasje, etc.
Als het klaar is maak ik een foto!
Wat vond je van de yoga zelf? Bij ons is de groep denk ik tussen de 24 en 36. Wij hebben geen leeftijden gehad bij het voorstellen. Alleen de naam en uitgerekende datum.

Bruintje beer, fijn dat je op de 37 weken zit, dan mag je thuis bevallen als je dat wil. Maar ik kan me voorstellen dat je er nog niet aan toe bent. Laat je kleintje nog maar lekker even zitten!

All, fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 20 mei 2011 - 7:12

kruumel, je collega's doen dus wel gewoon hun best, gelukkig maar, wel fijn voor je baas dat jij uitleg en sturing kan geven waar nodig! Hoe gaat het nu met jou?

PM, hoe is het nu? Ik hoop dat het weer wat rustiger is in je buik.

bazyle, ik zou nu toch ook voor jezelf kiezen, tot 13 juni is nog lang, als het nou een paar dagen was zou ik er nog wel over nadenken, maar een paar weken niet. Jij en je kindje zijn nu het belangrijkst!

smaragdje, vervelend dat je ziek bent geweest, maar gelukkig heb je J. niet aangestoken. Wat gaat het hard met hem, alweer uit maat 50 aan het groeien. Hoe gaat het met de borstvoeding?

Vandaag hebben we het huis weer goed gepoetst en mijn vriend heeft de tuin en de ramen weer gedaan. Ik heb nu alleen last van mijn bekken dus nu lekker op de bank. Morgen gaat mijn nichtje trouwen, als ik me morgenavond goed voel ga ik nog eventjes naar het feest 's avonds, ik ben erg benieuwd hoe ze eruit zien.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: