Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyboom

+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers

Pagina 4 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 2:57

*


Laatst aangepast door Razz_ op di 31 mei 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:02

Ik vond dat huis van die Genevieve en Ricky wel heel erg klein en pauper, net als hun auto, die doorgerotte Golf.
Denk dat ze heel erg weinig te besteden hebben, aangezien zij nog op school zit en hij in een piepschuimfabriek piepschuim snijdt dag in dag uit.
Ook vind ik 1,5 jaar niet zo'n lange relatie. En ik vond haar heel koeltjes over haar moeders zelfmoord praten.

Dat Ajaxstel vind ik wel leuk, maar wel een beetje tokkie.

Dat stel met die IVF vind ik erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:10

Hallo, ze was helemaal niet teleurgesteld! Dat wordt er hier van gemaakt. Daarom zou ik dus niet meedoen aan zo'n programma, 1 blik op tv wordt ineens vertaalt naar: wat een stom wijf, ze moet geen kinderen willen als ze geen zoon wil :shock:

Oh en ik wil ook heel graag een dochter en ik ben heel bang dat als ik zwanger ben van een eventuele zoon, ik teleurgesteld raak. Komt u maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Lavendel do 26 mei 2011 - 4:22

Jada schreef:Ik vond dat huis van die Genevieve en Ricky wel heel erg klein en pauper, net als hun auto, die doorgerotte Golf.
Denk dat ze heel erg weinig te besteden hebben, aangezien zij nog op school zit en hij in een piepschuimfabriek piepschuim snijdt dag in dag uit.
Ook vind ik 1,5 jaar niet zo'n lange relatie. En ik vond haar heel koeltjes over haar moeders zelfmoord praten

Ik vond dat huisje juist superleuk!! Echt een schattige woning. Ben benieuwd hoe het is als het af is.
En dat koeltjes... ik zie dat echt niet zo hoor, en ook niet van dat stel dat hun kind verloor. Ik denk gewoon dat het feit dat je op tv komt er wel voor zorgt dat je niet in janken uitbarst maar er gewoon over probeert te vertellen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Susan do 26 mei 2011 - 4:25

Ik wilde de eerste keer ook heel graag een dochter, maar toen ik tijdens de 12 weken echo hoorde dat ze dacht dat het een jongetje werd vond ik het helemaal geweldig. De tweede keer was ik er van overtuigd dat het weer een jongetje zou worden en dat leek me ook geweldig voor Ezra, een broertje. We waren toen dus echt zwaar verrast bij de 20 weken echo, maar ik vond het ook weer helemaal geweldig. Ik denk dat de meeste mensen hooguit even moeten omschakelen als hun verwachting (of lichte voorkeur) niet uitkomt maar dan gewoon dolblij zijn met wat ze krijgen. Mensen die zich er echt niet bij neer kunnen leggen en teleurgesteld blijven zijn volgens mij wel echt een uitzondering, gelukkig maar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:26

Oh dat is wel een geruststelling Susan! Echt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:36

Fauve schreef:Hallo, ze was helemaal niet teleurgesteld! Dat wordt er hier van gemaakt. Daarom zou ik dus niet meedoen aan zo'n programma, 1 blik op tv wordt ineens vertaalt naar: wat een stom wijf, ze moet geen kinderen willen als ze geen zoon wil :shock:

Oh en ik wil ook heel graag een dochter en ik ben heel bang dat als ik zwanger ben van een eventuele zoon, ik teleurgesteld raak. Komt u maar!

Mijn reactie ging niet over haar maar over het algemeen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 5:15

Zo als die meid de echo kamer uitliep met het feit dat het een jongen werd zo liep ik er ook uit toen ik wist dat we een meisje kregen,,

had me gewoon voorgesteld dat we nog een jongen zouden krijgen *vraag me niet waar dat opgebaseerd was* en was helemaal perplex toen het een meisje bleek te zijn nerd

Zeker niet minder blij om en hartstikke leuk maar moest wel duidelijk omschakelen..

Verder vind ik het weer een mooie serie tot zover en is de woensdag hier babyboom avond angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:31

Op de blog van Joyce en Oscar zeiden ze trouwens dat ze bij die laatste test echt hadden gewacht tot de camera's erbij waren, dat vond ik wel leuk om te lezen Very Happy Zo zagen ze er trouewns ook wel uit vond ik haha, zo blij en enthousiast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:27

ik vond het een beetje eng van die Ricky...die had al interesse in kindjes toen zijn moeder een creche begon, toen hij 8 was. Weet niet, kreeg er raar gevoel bij.

En idd, een aftanse auto (volgens mij zelfs met stift wat opgekladderd), en qua inkomen gok ik dat dit niet zo hoog is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Kqip di 31 mei 2011 - 8:39

Ja die golf is wel n btj doorgerot..er staat idd met stift ofzo hun namen op met een hartje erbij. Van die Ricky werd ik ook een beetje eng, maar je kan natuurlijk wel op je 8e weten dat je ooit papa wil worden of brandweerman of leraar of automonteur. Whaha.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 9:25

ik snap eigenlijk niet waarom ze perse op dat moment voor een kindje gingen...bedoel, wacht dan tot het huis klaar is...en start een half jaar later...of wanneer je klaar bent met school. Nog zo jong...jaartje later kan toch ook?Voor mij een teken van onvolwassenheid. Ben wel heel benieuwd hoe ze in het vervolg van de serie naar voren komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Kqip di 31 mei 2011 - 9:28

Het is misschien wel een beetje heel erg vroeg inderdaad. Huis is niet af en je kunt er je kont niet keren, persoonlijk zou ik in hun situatie niet voor een kind gegaan zijn :S. Maarja als zij gelukkig zijn, wie zijn wij om ze tegen te houden Wink
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Inge di 31 mei 2011 - 10:13

ivax schreef:ik snap eigenlijk niet waarom ze perse op dat moment voor een kindje gingen...bedoel, wacht dan tot het huis klaar is...en start een half jaar later...of wanneer je klaar bent met school. Nog zo jong...jaartje later kan toch ook?Voor mij een teken van onvolwassenheid. Ben wel heel benieuwd hoe ze in het vervolg van de serie naar voren komen.
Ze wilde ook liever iets later voor een kindje gaan maar ze was op vakantie beroerd geweest en daarna was ze zwanger... ze wilde iets later stoppen met de pil. Althans volgens mij vertelde ze dat in de 1e aflevering
Ieders eigen keuze natuurlijk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 19:01

Inge schreef:
ivax schreef:ik snap eigenlijk niet waarom ze perse op dat moment voor een kindje gingen...bedoel, wacht dan tot het huis klaar is...en start een half jaar later...of wanneer je klaar bent met school. Nog zo jong...jaartje later kan toch ook?Voor mij een teken van onvolwassenheid. Ben wel heel benieuwd hoe ze in het vervolg van de serie naar voren komen.
Ze wilde ook liever iets later voor een kindje gaan maar ze was op vakantie beroerd geweest en daarna was ze zwanger... ze wilde iets later stoppen met de pil. Althans volgens mij vertelde ze dat in de 1e aflevering
Ieders eigen keuze natuurlijk

Dit vertelden ze idd. Dus het was niet helemaal de bedoeling. Het huis lijkt me niks mis mee, vond het wel een leuk huisje juist. En die auto, zo erg is dat toch niet? Later reed ze trouwens wel in een andere, een clio dacht ik. Maar geen idee of dat hun eigen auto was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Lejow wo 1 jun 2011 - 3:21

Vanavond weeeer woehoeeeeeee
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Ugly Betty wo 1 jun 2011 - 5:48

Ik zet de tissues vast klaar :P
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 6:06

Ugly Betty schreef:Ik zet de tissues vast klaar :P

Ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Coccinelle wo 1 jun 2011 - 7:46

Ik zag net mijn verloskundige in een flits voorbij komen.. smile

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Lejow wo 8 jun 2011 - 7:36

En weer een week verder!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:38

Ik kijk weer!


Laatst aangepast door James op wo 8 jun 2011 - 8:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Lejow wo 8 jun 2011 - 7:58

Oh mijn hemel.. ik zit echt met tranen in mijn ogen hier...
Dat stel uit de vorige serie waarbij de moeder vlak na de geboorte van de jongste is overleden aan een hartstilstand..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 8:12

Grrrr wanneer is het online te zien? Onze Digitenne stoort gigantisch op NL1 2 3 .....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Beachgirl wo 8 jun 2011 - 8:16

Zit met tranen in mijn ogen!!

Maar heb gisteren ook te horen gekregen dat een kennis van me met 36 wkn zwangerschap bevallen is van een dood kindje, dus die tranen komen sneller dan normaal.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 8:22

Dat kindje wat in het CWZ is geboren is in exact dezelfde kraamsuite geboren als mijn zoontje! Zelfde kamernr en alles Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babyboom - Pagina 4 Empty Re: Babyboom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum