Babyboom
+48
Lies
M@niek
Jasmine
Jade
Sylvana
Clapperdie
Toet
Flower_L
Filoria
Parisienne
love
SuperGrover
Bruintje Beer
Shy
SleepingBeauty
Amber-
Tsjip
Julia
MissD
Fearie
Verde
Engeltje23
Klompemeiske
shadow
ingrid82
blauwwitrood
Bolleke
SarahKey
Beachgirl
Ugly Betty
Kqip
Lavendel
nina
Huppekee
Lejow
ixis
CCC
Arwyn
Pien
studiebol
Inge
L!ND@
Happydobby
Angela_1986
Susan
Mamasapje
Didi
Coccinelle
52 plaatsers
Pagina 9 van 15
Pagina 9 van 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Re: Babyboom
Odilia schreef:ook niet als dat betekent dat je dan dus niet zwanger kunt worden?
Het lijkt mij niet dat het zo zwart/wit is. Als ik per se zou moeten bewegen om zwanger te mogen raken dan zou ik proberen iets anders te verzinnen, oefeningen voor het naar bed gaan of fietsen met mijn kind of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Odilia schreef:ook niet als dat betekent dat je dan dus niet zwanger kunt worden?Susan schreef:Odilia schreef:
Ze had het ook te druk om te sporten. Ze werkt niet, ze volgt geen opleiding. Dan kan je toch wel een stukje gaan rennen met kind in de wagen?
Ik zou eerlijk gezegd ook niet een stuk gaan rennen met mijn kind in de wagen.
Zou ik ook niet doen hoor. Ik zou dan eerder een moment vrij (proberen te) maken om een uurtje te sporten zonder kind. Rennen met mijn kind in de wagen is echt a-relaxed.
Gast- Gast
Wat was die amber een scheetje zeg!!! En die bos harenn Helemaal leuk.
En inderdaad dat gezin met die oorbellen.. my god.. Toen haar gyn zei dat ze in 2007 behoorlijk wat was afgevallen en waarom ze nu niet sport.. zei ik al gelijk tegen mijn vriend.."Wedden, nu komt het bekende excuus geen tijd".. en ja hoor ze had geen tijd . Pff.. zeg dan gewoon.. tja ik heb er geen zin in..
En inderdaad dat gezin met die oorbellen.. my god.. Toen haar gyn zei dat ze in 2007 behoorlijk wat was afgevallen en waarom ze nu niet sport.. zei ik al gelijk tegen mijn vriend.."Wedden, nu komt het bekende excuus geen tijd".. en ja hoor ze had geen tijd . Pff.. zeg dan gewoon.. tja ik heb er geen zin in..
Gast- Gast
Alex schreef:Odilia schreef:ook niet als dat betekent dat je dan dus niet zwanger kunt worden?Susan schreef:Odilia schreef:
Ze had het ook te druk om te sporten. Ze werkt niet, ze volgt geen opleiding. Dan kan je toch wel een stukje gaan rennen met kind in de wagen?
Ik zou eerlijk gezegd ook niet een stuk gaan rennen met mijn kind in de wagen.
Zou ik ook niet doen hoor. Ik zou dan eerder een moment vrij (proberen te) maken om een uurtje te sporten zonder kind. Rennen met mijn kind in de wagen is echt a-relaxed.
Het schijnt wel dat je speciale renwagens hebt haha.. Maar dat is volgens mij meer voor mensen die ook echt doorzetten qua hardlopen en het lekker vinden om hun kind mee te nemen.. Lijkt me niet dat je zo'n wagen aanschaft omdat je goede bedoelingen hebt.
Gast- Gast
Ik krijg nu alweer zin om te kijken! Jullie discussie haha! Ga vnv even op uitzending gemist kijken.. Ik zag wel even een stukje met dat meisje met die ordinaire oorbellen (ik vind dat redelijk ordinair... haar hele uitstraling zeg maar)... Maar goed... mijn vriend had geen zin in babyboom, dus vnv lekker kijken!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sabgirl schreef:Jade schreef:Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Dat arme jochie had 2 oorbellen
Ik zou dat zelfs niet bij een meisje doen, ik vind dat je kindje zelf die keus moet maken.
Ja dat vond ik ook
Pff dat vond ik ook echt heel erg lelijk en bovendien moet een kind die keuze zelf kunnen maken op een leeftijd dat hij/zij dat redelijk kan beslissen.
Mijn vriend en ik keken elkaar echt stomverbaasd aan dat zo'n klein jochie al een enorm asociale indruk kan maken. Dat hele foutje matje met die krullen, die gouden ketting, bloot in z'n stoeltje zitten, twee dikke asociale oorbellen in......
Vreselijk fout. Lijken wel stelletje kampers. Zooooo ordinair gewoon.
Gast- Gast
Ja over dat kindje heb ik mij ook zitten verbazen, ik meot er niet aan denken om mijn zoon 2 oorbellen te zetten en met zo'n foute ketting om, op de tv te laten verschijnen!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Jada schreef:Sabgirl schreef:Jade schreef:Happydobby schreef:en dan dat stel met dat zoontje, zij was zogezegd te zwaar om een goede cyclus te hebben.
Dat arme jochie had 2 oorbellen
Ik zou dat zelfs niet bij een meisje doen, ik vind dat je kindje zelf die keus moet maken.
Ja dat vond ik ook
Pff dat vond ik ook echt heel erg lelijk en bovendien moet een kind die keuze zelf kunnen maken op een leeftijd dat hij/zij dat redelijk kan beslissen.
Mijn vriend en ik keken elkaar echt stomverbaasd aan dat zo'n klein jochie al een enorm asociale indruk kan maken. Dat hele foutje matje met die krullen, die gouden ketting, bloot in z'n stoeltje zitten, twee dikke asociale oorbellen in......
Vreselijk fout. Lijken wel stelletje kampers. Zooooo ordinair gewoon.
Geef anders ff een lekkere stempel!
Ordinair was t wel.. geen gezicht. En dat ze zei dat ze niet naar school wilde en niet wilde werken. Alleen een gezin was haar doel. Vond ik zoo raar.
Gast- Gast
Pien schreef:shadow schreef:Heel indrukwekkend als je kindje die spierziekte heeft en hij niet ouder wordt dan 2...pffff ik kan me dan ook wel voorstellen dat je dan kiest voor embryoselectie. Denk dat dit heel veel leed kan besparen.
ik ben het hier dus heel erg mee eens. ik heb vol verbazing zitten kijken hoe hun erover praatte dat als hun kindje ziek zou zijn, ze de zwangerschap af zouden breken. Ik snap zelf niet heel goed hoe mensen die al een kindje hebben, ooit abortus zouden kunnen laten plegen, ik kan (en overigens wil ik ) mezelf er geen voorstelling van maken hoe zoiets moet voelen....
Snap je het in dit geval niet? Ik neem toch aan dat je refereert naar het stel met het zieke zoontje. Die mensen gaan al een kindje verliezen, mocht het kindje weer dezelfde ziekte hebben dan zal het weer jong overlijden. Dit kun je als ouders toch niet aan? Ik denk dat als je toch tussen 2 kwaden moet kiezen het iets minder zwaar is een kindje te aborteren dan een kindje van een jaar of 3 te verliezen. Dus ik snap de abortus heel erg.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lize schreef:Jada schreef:Idd, alsof het leven gratis is.
Daar dacht ik dus ook gelijk aan.
Het mooiste vond ik nog hoe ze zich 3 jaar geleden hebben voorbereid op de eerste... Met een pop in een kinderwagen door de winkel heen en voeden enz enz...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lize schreef:Jada schreef:Idd, alsof het leven gratis is.
Ik ook
Maar misschien verdient haar vriend genoeg ofzo?
Gast- Gast
Lejow schreef:Lize schreef:Jada schreef:Idd, alsof het leven gratis is.
Het mooiste vond ik nog hoe ze zich 3 jaar geleden hebben voorbereid op de eerste... Met een pop in een kinderwagen door de winkel heen en voeden enz enz...
Dat gaat toch over een heel ander stel? Dat waren Kitty & Marinjo toch?
Gast- Gast
Jade schreef:Lejow schreef:Lize schreef:Jada schreef:Idd, alsof het leven gratis is.
Dat gaat toch over een heel ander stel? Dat waren Kitty & Marinjo toch?
Volgens mij ook. Die wonen samen met haar ouders.
Dat meisje wat niet werkte en niet sportte om af te vallen was van een ander stel, met dat zoontje met die oorbellen en newkids-kapsel. Arm kind
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ohw ja sorry! Haal er nu 2 door elkaar hehehe
Nou ja ik vond ze in ieder geval allebei echt niet te filmen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ohw ja sorry! Haal er nu 2 door elkaar hehehe
Ik ook niet, op zich vond ik het stel met die nep baby in het begin raar. Maar aan de andere kant had die manier van voorbereiding ook wel wat, ze gingen er wel serieus mee om.
Ik heb wel even gelachen om dat stel met dat newkids-kindje, vond het echt erg om te zien. En ook wel ernstig dat ze met 20 jaar al moeite heeft met zwanger worden (en aan de medicatie moet). Ze is nog zo jong en dan al moeite moeten doen voor een kleine
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Lejow schreef:Ohw ja sorry! Haal er nu 2 door elkaar hehehe
Die waren op zn zachts gezegd erg apart idd
Gast- Gast
Fearie schreef:Dat meisje wat niet werkte en niet sportte om af te vallen was van een ander stel, met dat zoontje met die oorbellen en newkids-kapsel. Arm kind
Inderdaad, die oorbellen, ik heb echt nog nooit zoiets gezien bij een kindje . Het waren echt van die dikke piratenringen.
Gast- Gast
Nou ik heb ook weer even gekeken hoor, wat een heerlijk vooruitzicht voor het stelletje met kindje Lucas, maar ook zo ontzettend moeilijk voor ze. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
En het stel met het new-kids kind.... Wat een meisje zeg, ze is te beroerd wat te doen in haar leven want haar kinderwens, die hoort bij haar, dat is wat er in haar leven hoort. Tja sorry hoor, ik heb ook een kinderwens, maar ik zorg dat mijn zaakjes geregeld zijn. En wbt dat overgewicht, de koelkast lag vol met spullen die niet erg gezond waren. En nou zal haar vriend dat wel eten, maar iemand die moet afvallen en zo'n gedoe heeft met haar gewicht, eet waarschijnlijk gewoon lekker mee. Maar er was al wel 4 kilo vanaf... Shit, echt ik snap dat mens niet hoor... ten eerste zijn er stellen die echt hulp nodig hebben bij het zwanger worden (daar vind ik dit niet echt onder vallen, maar wie ben ik?!) en daarbij nu wilt ze afvallen omdat ze nog een kindje wilt, ik zou liever mijn eigen gezondheid afvallen en hopen dat je kind lang van je mag genieten als moeder zijnde... En die zinnen zoals komt er opeens een één of andere arts blablabla.... Naja goed, whatever... ieder zijn eigen ding natuurlijk...
En die Amber, wat een cutie! Wel vervelend dat haar man zo ziek is... Hoop dat hij snel beter was daarna, lijkt me zo jammer om dan die eerste dagen te missen...
En het stel met het new-kids kind.... Wat een meisje zeg, ze is te beroerd wat te doen in haar leven want haar kinderwens, die hoort bij haar, dat is wat er in haar leven hoort. Tja sorry hoor, ik heb ook een kinderwens, maar ik zorg dat mijn zaakjes geregeld zijn. En wbt dat overgewicht, de koelkast lag vol met spullen die niet erg gezond waren. En nou zal haar vriend dat wel eten, maar iemand die moet afvallen en zo'n gedoe heeft met haar gewicht, eet waarschijnlijk gewoon lekker mee. Maar er was al wel 4 kilo vanaf... Shit, echt ik snap dat mens niet hoor... ten eerste zijn er stellen die echt hulp nodig hebben bij het zwanger worden (daar vind ik dit niet echt onder vallen, maar wie ben ik?!) en daarbij nu wilt ze afvallen omdat ze nog een kindje wilt, ik zou liever mijn eigen gezondheid afvallen en hopen dat je kind lang van je mag genieten als moeder zijnde... En die zinnen zoals komt er opeens een één of andere arts blablabla.... Naja goed, whatever... ieder zijn eigen ding natuurlijk...
En die Amber, wat een cutie! Wel vervelend dat haar man zo ziek is... Hoop dat hij snel beter was daarna, lijkt me zo jammer om dan die eerste dagen te missen...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Nou ik heb ook weer even gekeken hoor, wat een heerlijk vooruitzicht voor het stelletje met kindje Lucas, maar ook zo ontzettend moeilijk voor ze. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Haha helemaal mee eens, en kan me ook niet voorstellen dat artsen er (voor mijn gevoel) zo snel in meegaan om iemand dan maar medicatie etc. te geven.
Zij mag eerst wel eens een beetje meer moeite gaan doen ook om af te vallen, en onvoorstelbaar, sportschool had ze geen tijd voor en dat terwijl ze niet werkt, geen opleiding volgt, een partner heeft die neem ik aan ook wel een aantal uren op het kindje kan letten.
Amber, echt een schattig meisje, en dat haar... zo'n volle bos! Ja inderdaad lijkt me heel erg jammer om die eerste dagen te moeten missen. Vond trouwens wel dat hij al aardig wat kon met 1 arm. Lijkt me lastig dat je je erbij neer moet leggen dat veel dingen niet gaan lukken.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Die Marinjo ken ik persoonlijk. Is een vroegere vriend van mijn broer. Hij is nog niks veranderd Vond wel grappig toen hij ging oefenen met de pop .
Gast- Gast
MissD schreef:chococupcake schreef:Nou ik heb ook weer even gekeken hoor, wat een heerlijk vooruitzicht voor het stelletje met kindje Lucas, maar ook zo ontzettend moeilijk voor ze. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Haha helemaal mee eens, en kan me ook niet voorstellen dat artsen er (voor mijn gevoel) zo snel in meegaan om iemand dan maar medicatie etc. te geven.
Zij mag eerst wel eens een beetje meer moeite gaan doen ook om af te vallen, en onvoorstelbaar, sportschool had ze geen tijd voor en dat terwijl ze niet werkt, geen opleiding volgt, een partner heeft die neem ik aan ook wel een aantal uren op het kindje kan letten.
Amber, echt een schattig meisje, en dat haar... zo'n volle bos! Ja inderdaad lijkt me heel erg jammer om die eerste dagen te moeten missen. Vond trouwens wel dat hij al aardig wat kon met 1 arm. Lijkt me lastig dat je je erbij neer moet leggen dat veel dingen niet gaan lukken.
Ik vind het zo apart, maar hoor meer mensen om me heen met 'tijdgebrek' terwijl ze amper werken... Dus ik denk dat gewoon raar ben ofzo?!
CCC- Ratel
Pagina 9 van 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Babyboom weer op NL1
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013
» Waarom doet dat stel van babyboom....
» N.A.V. vlokkentest Babyboom
» Babyboom 2013